mazda136 Napisano 24. april, 2014 Prijavi Napisano 24. april, 2014 Pozdravljeni, imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti? hvala Citiraj
Z M A J Napisano 24. april, 2014 Prijavi Napisano 24. april, 2014 Kater motor je to, prva serija mazde6, 2.0D 136KM (sklepam iz vzdevka na forumu)? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Deeyan Napisano 25. april, 2014 Prijavi Napisano 25. april, 2014 Pozdravljeni, imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti? hvala zaganja? se da obnovit Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
mazda136 Napisano 25. april, 2014 Avtor Prijavi Napisano 25. april, 2014 Kater motor je to, prva serija mazde6, 2.0D 136KM (sklepam iz vzdevka na forumu)? Ja ta motor je...l 2003. Citiraj
jures Napisano 25. april, 2014 Prijavi Napisano 25. april, 2014 Ja ta motor je...l 2003. lahko je to lahko je tudi dizl pumpa v keslu. A ko v?ge pa ni? ne ka?lja? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka Napisano 25. april, 2014 Prijavi Napisano 25. april, 2014 Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime". Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e. Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva. Citiraj
mazda136 Napisano 26. april, 2014 Avtor Prijavi Napisano 26. april, 2014 Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime". Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e. Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva. Hvala za odgovor zgleda da je akumulator svoh.Lp Citiraj
jures Napisano 26. april, 2014 Prijavi Napisano 26. april, 2014 Hvala za odgovor zgleda da je akumulator svoh.Lp ?? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.