Skoči na vsebino

Motoristi vs. avtomobilisti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V bistvu zdaj mi je kapnilo. Glede na to, da tako radi vozijo drug drugemu v zavetrju.. Bi verjetno vsi tovornjakarji to kar izklapljali, ?e se le da. Druga?e bi pa? bolj te?ko vozili v razmaku parih metrov na avtocesti.

Napisano

Lahko si nastavi? dol?ino  za pred seboj voze?im...avto sam pospe?uje in zavira...veri?no tr?enje ni mo?no...je pa problem, ?e ti kdo uleti tik pred tebe... Je pa to zadevo mo?no izklopit... Marsikje pride prav...za enakomirno vo?njo v koloni je super...

Napisano
  dne 15. 9. 2015 ob 6:02 je Shrek napisal:

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

https://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI

Vpra?anje... ker ne gleda ovire kot take ampak hitrost ovire in ?e je hitrost ovire vi?ja od kamiona verjetno sistem ne bi reagiral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 9. 2015 ob 6:02 je Shrek napisal:

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
 
 
  dne 15. 9. 2015 ob 6:02 je Shrek napisal:

 

Zakaj je na posnetku ovira vedno na ravnem delu, ?e pa so na tistem poligonu imeli tudi ovinek in ?e tovornjak je posnet pri vo?nji skozi ovinek?

In res me zanima, ?e so imeli na prikolici nalo?enih kak?nih 25 ton tovora, kolikor je obi?ajna nosilnost takih polpriklopnikov?

 

 

  dne 15. 9. 2015 ob 7:34 je Shrek napisal:

Lahko si nastavi? dol?ino  za pred seboj voze?im...

 

Sicer je ?e kar precej ?asa, kar sem delal vozni?ki izpit, ampak se mi zdi, da so takrat razlagali nekaj v tem smislu, da mora biti med ve?jimi (nad 3,5 ton skupne mase) oz. po?asnej?imi vozili vsaj 100 metrov varnostne razdalje zaradi prehitevanja in zaradi sprememb voznih pasov pri odcepu z avtoceste. Kaj to pri avtonomni vo?nji ne dr?i ve? ali sem jaz kaj pome?al?

Napisano
  dne 16. 9. 2015 ob 15:44 je Slivka napisal:

 

In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
 
 
 

 

 

Mojter ?asi ko so tovornjaki imeli do max 200 konjev so mimo, sedaj vsak pospe?uje tudi v najve?je klance, ?e cesta ni preve? ovinkasta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, vem, da je sedaj ?vohnej?e verzije s 420 konji, pa vse tja do 600, pa tudi ve?. A Rebrnice pa tudi niso da bi ?lovek rekel: "Ni? posebnega."

 

Ne vem, a imam samo tako "sre?o" ali je to stalnica, ampak odkar je odprta avtocesta ?ez Rebrnice, kadar sem ?el po njih (razen dvakrat do sedaj) vedno je bil kak?en pokvarjen tovornjak ali kombi v "ni?i" (ni odstavnega pasu) ali pa kar na voznem pasu... So kar dolge, vzpon kar strm (najve?ji je 5,9%, povpre?je je 4,52%), vsi pa ti?ijo (ali pa ti?imo sramezljiv ) gas do podna...

 

Tako da imajo kljub silni konjenici pri 40 tonah skupne mase precej te?av, da spet naberejo spodobno hitrost...

 

Pa ?e pustimo Rebrnice pri miru (itak se same premikajo pribli?no 2 mm na leto), zanima nas, kako bi avtomatika pri avtonomni vo?nji reagirala na napake drugih udele?encev?

Napisano

Js ne ti??im, naj avto sam dela  kar ho?e, js samo ?ofiram.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Mi smondanes skupinsko odprli - 32 komadov, na izi, moram pa poudariti da so nase ceste izjemno nepredvidljive....govorim o podlagi. Asfalt je ze tako zlizan da moras paziti da ne zdrsne noga ko se ustavis, razpoke, utori, izbolkine, luknje, raznorazne plasti asfalta.....

 

Res je treba velika pozornost na samo cesto, kar odvraca pogled tam kjer bi moral biti - v daljino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avstrijci pa so Route 69 pokrpali z zalivkami ki glih ne vlivajo zaupanja....pa ?e ogromno jih je

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.