Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno te?avico.

Mali se sedaj zadaj vozi v ve?jem stol?ku, pripnemo pa ga z varnostnim pasom.

Ve?krat se zgodi, da se pas zatakne, kot bi se za?topal, in ga na noben na?in ne morem sprostit.

In to, ko je pas lepo spro??en, se pravi, ko se vsedemo v avto, pasu ni mo?no sprostit in pripet malega na sede?.

To se dogaja na obeh straneh, levo in desno.
Kaj bi bilo za narest?

Napisano

Mazda ima sistem blokade v varnostnem pasu.

To pomeni ce ga do konca potegnes ven se zatakne. In dokler se do konca ne sprosti, ostane zataknjen.

Se pravi poskusi.: izvleci varnostni pas do konca, ga spusti do polovice nazaj in bos videl da ga ne mores ponovno izvle?i. ?ele ko bo spravljen do konca nazaj, ga bos lahko ponovno izvlekel.

To ti pride prav pri pritrjevanju otroskih sedezev za dojencke, da se ne premikajo.

 

Lep dan.

Napisano

Hja, saj hec je v tem, ker ko otroka pripnem, ga nikole ne potegnem do konca ven.

Je pa res, da ga tudi pospravim ne do konca, ker ostane na stol?ku. Mogo?e ga to zmoti?

Stol?ek je namre? Romer, takle kot ta: https://www.babycenter.si/izdelek/02087/avtosedez-kidfix-chili-pepper

in pas imamo na stol?ek napeljal mimo vzglavnika in bo?ne za??ite zgoraj, spodaj pa pa?

pri naslonjalu za roke.

Problem se pojavi, ?e na hitrico potegne? pas, se zategne, in ne popusti. ?e ima? sr?e?o je v tem trenutku ?e tako kratek, da ga niti

ne spravi? ven izza vzglavnika in ga niti ne more? sprostiti do konca.

Pa tudi v?asih ko je do konca spro??en, se ne odtakne.

Me ?e malo ?ivcira tole vse skupaj :vskalo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.