Skoči na vsebino

Testna vo?nja - CX5 oz. avtomatik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Takole, o?e se je odlo?il, da bi presedlal iz ?estice na CX5.

Zdaj me pa zanima, ali bi se dalo kje dobiti na testno vo?njo CX5 z avtomatskim menjalnikom?
Oz. katerokoli mazdo z avtomatikom, ker naju zanima, ?e bi bila zanj to bolj?a izbira :)

Sedaj se bo vozil ve?krat proti Krvavcu, in bi mogo?e za tiste ride gor pri?el prav?

Kak?no imate ostali mnjenje o avtomatikih pri mazdi?

Napisano

Takole, o?e se je odlo?il, da bi presedlal iz ?estice na CX5.

Zdaj me pa zanima, ali bi se dalo kje dobiti na testno vo?njo CX5 z avtomatskim menjalnikom?

Oz. katerokoli mazdo z avtomatikom, ker naju zanima, ?e bi bila zanj to bolj?a izbira :)

Sedaj se bo vozil ve?krat proti Krvavcu, in bi mogo?e za tiste ride gor pri?el prav?

Kak?no imate ostali mnjenje o avtomatikih pri mazdi?

 

 

Sem skoraj preprican, da imajo pri kaksnem trgovcu na voljo tudi CX-5 z avtomatskim menjalnikom. Na avto.net je ena testna pri Serbineku v MB >> http://goo.gl/vz8bF4

 

Sam imam sestico z avtomatskim menjalnikom in sem zelo zadovoljen... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi jaz sem probal benzinarja avtomatik, ma za to varianto pa res se nebi odlo?il.

 

Sej gre in za umirjene voznike je tudi ta kombinacija ok,  ampak, ?e ho?e? kaj ve? pa ni to to.  

 

Potem sem testiral ?e cd150 ter na koncu sem kupil cd175 z ro?nim menjalnikom.   

 

Napisano

Ko so nas lani povabili iz MMS na predstavitev novih SkyActive motorjev ... smo imeli tudi priliko voziti nekaj modelov (sestico in CX-5) ... Takrat so bile sicer vse z rocnim menjalnikom... Konkretno CX-5 je bila bencinska 2 litrska s 165 KS motorjem... pa se mi je zdela dokaj "lena" ... Smo pa takrat ugotavljali, da je to lahko tudi zaradi tega, ker je bila prakticno nova... s prevozini samo 250 kilometri... in da se mora najprej malo "ulaufati" da "zazivi" ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam js sem mel cx5 z bencinarjem in avtomatiko in je menjalnik nastiman kot da je motor dizel. Menja pr 2 jurja in je res zgolj in samo za nezahtevne voznike, beri upokojence

Napisano

No sej bo v vsakem primeru padla dizelca :)

rad pa bi potestiral eno z avotmatikam, da vidmo kako se obnese to za v hrib :ne vem:

Napisano

No, avtomatik je pa? avtomatik in ima tudi pamet avtomatika. V hrib bo delal tako kot po ravnem. In ?e ni avto polno obremenjen in s polno prikolico zadaj, pa v kak?en 12% vzpon, potem ni te?av. ?eprav je v?asih nerodno, ko malo bolj pospe?i? v hrib, pa na lepem prestavi iz druge v tretjo, potem ugotovi, da se to ne bo iz?lo in potem spet prestavi iz tretje v drugo in kar sunkovito pospe?i. Sploh, ?e v hrib vozi? avtomatski menjalnik v kombinaciji s tempomatom... Zato je bolje, da v hrib vseeno izbere? pozicijo, da ne prestavlja ve? kot do druge ali tretje. 

 

Nerodno postane, ko se nekje zakoplje? (recimo da ima? precej mokrega snega ali pa globoko blato, sploh ilovica, iz katerega bi se rad izkopal ven). Potem ga "cinga?" naprej in nazaj, ves ?as pod obremenitvijo, ves ?as se segreva, nima pa zadosti hlajenja in se potem visko-sklopka lahko pregreje. Vendar je to le pri skrajne?ih v resnih terenskih razmerah, pri obi?ajnem uporabniku se to ne bo zgodilo.

 

Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...

Napisano

 

Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...

 

Druga resitev pa je, da pri spustu po klancu navzdol vklopis tempomat... seveda ce klanec dovoljuje hitrejso voznjo kot 30 km/h, kolikor je spodnja meja, pri kateri sploh lahko vklopis tempomat ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

Negativno pa je pri avtomatskem menjalniku, ko se spusti? navzdol. Ko motor dose?e dolo?eno ?tevilo obratov, bo prestavil v vi?jo prestavo. In izgubi? u?inek "motorne zavore". Zato mora? sam na ro?ici izbrati, da pri spustu navzdol ne prestavi ve? kot do druge prestave. In ko pride? na polo?nej?i del, izbere?, da ne prestavi ve? kot do tretje. In ko pride? spet do bolj strmega spusta, zmanj?a? hitrost in izbere?, da ne prestavlja ve? kot do druge prestave. in tako vse do doline, kjer nastavi?, naj prestavlja po svoji pameti. In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...

Da? v manual pa je to to, ne bo ?altal NIKAMOR.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Da? v manual pa je to to, ne bo ?altal NIKAMOR.

 

Si ze probal?  :harhar:  ... Ker pomoje tudi ce imas v manualnem nacinu, bo takrat, ko bo presegel dolocene obrate, sam saltal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Si ze probal?  :harhar:  ... Ker pomoje tudi ce imas v manualnem nacinu, bo takrat, ko bo presegel dolocene obrate, sam saltal ... 

Kera ?alabajzerija, tastari tega ne delajo, vsaj puch,mercedes,honda,....

kdo pa ga pusti da se obrne ?ez 4-5 k rpm, po klancu dol?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kera ?alabajzerija, tastari tega ne delajo, vsaj puch,mercedes,honda,....

kdo pa ga pusti da se obrne ?ez 4-5 k rpm, po klancu dol?

Hja... Ocitno se tudi taki najdejo... :) Pol pa jokajo, ko motor ali menjalnik rikne... ;) sej tudi v manualnem nacinu recimo ne pusti saltat v prenizko ali previsoko prestavo... glede na obrate seveda...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No, v ?etrtek bomo videli, kako se cx5 obnese z avtomatikam na klancu :)   sem pisal par mailov in se zmenil s prijaznim gospodom z A-Cosmos za testno vo?njo. Tako da se bova zapeljala in v ?ivo sprobala zadevo. Poro?am, tudi pere?e zadeve :)

Napisano

Potem je pa vseeno, ?e ima? ro?ni menjalnik, kajne?

Ni res, ni kuplunge, pa sam za po klancu ga da? v ro?no, ostalo dela sam.

Opazi? razliko ?  :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Takole, malo pozno se ogla?am :)

Na testno vo?njo smo se odpravili, po zaslugi prijaznega gospoda Luka iz AC Cosmos.

Na test sva dobila CX-5 z avtomatskim menjalnikom in revolution opremo.

Mene in o?eta je avto sam prepri?al :)  o?e pa je ?e vedno v dilemi, kak?en menjalnik vzet, barva pa je ?e dolo?ena :party0035: oprema pa bo najverjetneje Attraction.

Jaz bi se v njegovem primeru vsekakor odlo?il za avtomatika. Tako v klanec kot nazaj dol ni bilo nobenih te?av.

Je rekel, da mora ?e parkrat prespat, potem pa se bo odlo?il :)

 

Moram pa re?t da je avto res na nivoju! Tud igra?ke so fletne. Za hec sem jo sparil s telefonom, in takoj lahko predvajal musko z njega. Od preme mi je bil sicer v?e? pametni klju? in pa bose ozvo?enje, ostalo nadgradnjo pri revolution bi brez te?av pogre?al :)

 

Vsekakor pa se bo oktobra/novembra prodajala ena mazda 6, 129km dizel,  letnik 2010,  TE plus oprema :dudek:

Napisano

Heh... za?etno navdu?enje nad predvajalnikom glasbe te bo hitro minilo... :) 

Kar se pa ti?e avtomatike... jaz vozim 6ko bencinarja z avtomatikom.... in ne grem ve? nazaj na ro?nega... Razen za kak 3. avto z 300+ konji... ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

 

 

In ?e si ve?ino ?asa kje po hribih, je bolje, da ima? ro?ni menjalnik. Sploh, ?e si povpre?no ali bolj zahteven voznik. ?e si Lojz, je pa tudi avtomatski menjalnik po hribih povsem zadovoljiv - pri 45 km/h itak ne bo prestavil kaj ve? kot do druge...

 

To ne bo dr?alo. ?e ima? avtomatski menjalnik ?e ne pomeni da postane? mentali invalid. Mogo?e za?entiki se morajo malce spozanti z avtomatiko vendar je zadeva odli?na. ?e uporabnik Slivka je povedal kako se avtomatik vozi po klancu navzgor oz po klancu navzdol. To je treba upo?tevat in zadeva je perfektna. Je pa res da avtomatika porabi malce mo?i in je treba imeti mo?nej?e motorje za enake performanse. Dejansko imam jaz raje avtomatika kot robotiziran ali DSG menjalnik je bolj gosposki. Za ?portno vo?njo pa navadnega.

Seveda navadni menjalnik je bolj ziher da se ti ne pokvari.

 

Kolega si je kupil nek Hyundaj SUV avtomatik (rabljenega) prav za vle? prikolico, ker ni sunkov itd. Z pametno uporabo ro?ice lahko prestavlja? podobno kot za navadnim menjalnikom samo da manj sunkovito. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.