Skoči na vsebino

Mazda 6 08-10 in 10-13

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Ogledujem si ponudbe Mazde 6. Najprej sem mislil, da je letnik od 08 do 13 isti, a sedaj opa?am da gre za dva razlicna modela.

 

Ali lahko kdo z ve? izku?enj navede, kaj so poglavitne razlike med modelom 08-10 in 10-13? V zunanjosti (luci, maska)? Motor?

 

Hvala in lep dan! :)

Napisano

facelift ima boljse podvozje (ker ni tako trdo in ne poskakuje (karikirano) po avtocesti kot starejsa

je mal tisja, ker je karoserija rahlo bolj trdna

motorji so boljsi (2.2dizel ima manjso porabo)

 

ne mores pa vse upravljat preko volana kot na starejsi (kjer se je dalo npr uredit tudi gretje preko stikal na volanu)...na faceliftani je to pcoetje precej idiotsko, moras ciljat gumb in potem gledat na displeju kaj si naredil...

 

zunaj je neki sprememb in noter (bos videl po slikah) ostalo pa bolj ali manj isto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tole je se stara ampak z novejsim motorjem (sicer je s faceliftom se novejsi motor, ki ima okoli 180KM, ampak spremembe so majhne)

 

zgleda ok, je ne poznam, mogoce kdo drug bo vedel...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Na hitro novo in staro razlikuje? predvsem po meglenkah (novej?a jih ima bolj narazen in okrogle)

Znotraj pa hitro opazi? na displayu kako ima. Starej?a ima zunanjo temperaturo med ?tevci, novej?a pa na glavnem displayu.

 

To samo tako na hitro kako jih lo?i? :)

Napisano

Ta je ze FL... Ker prve so bile v dizelski razlicici samo 2.0 s 140 KS ... FL pa je bila potem 2.2 s 129, 163 in 185 KS ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ne ne to pa ne bo dr?alo... tole v oglasu je model pred faceliftom kar se lepo vidi na maski in tudi po mo?i motorja, ki je pred FL-jem imel 185KM, FL pa 180KM.

.

Pred FL so bili na voljo dizelski motorji 2.0 140KM (2007-2009) in 2.2 z mo?mi 125, 164 in 185KM (2008-2010). Po Fl-ju pa so bili na voljo motorji 2.2 129KM, 164KM in 180KM (2010-2012).

33112_1.png

Napisano

A ne ne to pa ne bo dr?alo... tole v oglasu je model pred faceliftom kar se lepo vidi na maski in tudi po mo?i motorja, ki je pred FL-jem imel 185KM, FL pa 180KM.

.

Pred FL so bili na voljo dizelski motorji 2.0 140KM (2007-2009) in 2.2 z mo?mi 125, 164 in 185KM (2008-2010). Po Fl-ju pa so bili na voljo motorji 2.2 129KM, 164KM in 180KM (2010-2012).

 

 

Ko sem jaz kupoval prejsnjo sestico, je bil pri dizelski na voljo samo 2.0 motor s 140 KM ... Sem celo nasel en cenik od takrat, ko sem jo kupoval... in je tukaj spisek vseh, ki so bili takrat v ceniku:

 

20080122_Cenik.xls-20140522-175058.jpg

 

2.2 motor pa je prisel potem s prvim FL (se mi zdi da ze 2009)... a takrat ni bilo nekih hudi spremeb pri zunanjosti... Kasneje je bil se en FL, kjer je bila potem spremenjena maska, luci, volan in novi motorji... 

 

 

EDIT:

Tukaj sem nasel... >> http://de.wikipedia.org/wiki/Mazda6#6_.28Typ_GH.2C_2008.E2.80.932012.29

 

2.2 motor s 125 KM in 185 KM se je zacel prodajati od novembra 2009 , 2.2 motor s 129 KM, 163KM in 180KM pa od aprila 2010 ...

 

Drzi pa to, da je ta v oglasu model po prvem FL in pred drugim FL :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tisto ni bil FL ampak je bila le vpeljava novega motorja, ki bi moral biti na voljo ?e takoj od za?etka a so imeli te?ave pri razvoju in so zamujali. Zato so bili prisiljeni uporabiti 2.0 motor iz prej?nje generacije ?estice. Ko so zamenjali motor ni bilo drugih facelift sprememb - sploh ne vizualnih; edino kar je bilo poleg ?e dodano je bil RVM, ki bi ravno tako moral biti na voljo od za?etka ampak so imeli tudi tu te?ave.

 

Pravi FL, ki je zajemal tako vizualne spremembe zunaj in znotraj ter neke finej?e nastavitve podvozja pa je bil ?ele leta 2010 in to je tudi edini uradni FL.

33112_1.png

Napisano

Ja kolikor sem uspel ugotoviti, pri tej M6 v povezavi ne gre za FL, ampak res za kok ka?e spremembo motorja, torej da je 2.2 z verigo. Sicer pa to da ni FL ni tak?en minus, da bi to tako zni?alo zanimanje za tak?en avto?

 

Kolega pravi, da je servis Mazde napram drugim znamkam, npr. VAG grupe, kar nekaj dra?ji, prav tako pa rezervni deli, hkrati pa da je pri popravilu dostikrat potrebno zamenjati celoten "sistem" in ne samo dolo?enega dela... to dr?i?

Napisano

Ah to je navaden mit, ?e mene vpra?a?. Tudi poobla??eni servisi spu??ajo cene, tako da komplet servis pride ololo 150-200 evrov, Recimo. Odvisno tudi kam pelje?.

 

A ti je to drago?

 

Sicer se pa pri vsakem avto najde kaj, kar ni ravno modularno in se zamenja kompletni del. Je pa tudi res, da ?e na servisu to re?ejo, ni nujno tudi res :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Kolega pravi, da je servis Mazde napram drugim znamkam, npr. VAG grupe, kar nekaj dra?ji, prav tako pa rezervni deli, hkrati pa da je pri popravilu dostikrat potrebno zamenjati celoten "sistem" in ne samo dolo?enega dela... to dr?i?

To je bilo res v ?asu debelih krav... danes pa so tudi poobla??eni servisi dodobra spustili cene

33112_1.png

Napisano

GH je najprej imel 2.0 dizel s 140, potem pa so pri?li trije 2.2 dizli, ?ele potem facelift (faza2), ki je v bistvu pogr?al M6, sploh pa so zajebali GTA look s tistimi lepimi diamantnimi meglenkami (ker je izginil).

 

(poznam ?loveka, ki je kupil GTA GH faza 2 in ga s kaskom kresnil v zid, da so mu dali gor GTA odbija? faza1 :)

 

GTA GH v fazi 2 je bil v bistvu nekaj povsem drugega kot v fazi 1 (z enakimi meglenkami kot ostale GH), samo maska je bila malo bolj polna. In ja, na pripombe nas novinarjev iz celega sveta so v fazi 2 umaknili neposre?eno upravljanje zadev prek volana in naredili klasi?no rabo potovalnega ra?unalnika (zakaj bi kdo hoto ?telat klimo na volanu, pri tem pa vse skupaj traja 5x dlje kot na roko na konozoli?)

 

Pa u?timali so podvozje, faza 2 je mela veliko bolj harmoni?no vse skupaj, pr F1 je blo na slo cestah kar muka. In ?e ena zadeva, ki jo malokdo ve, odpre? havbo motorja pr GH F1 in je not zagotovo en kup rjavih ?raufov in vodil, pr F2 so drugi ?raufi :)

 

Isti ?tos bo pri tretji generaciji, ena od sprememb bo enak infotainment kot pri trojki...

Napisano

Tile 2.2. so kr ?parov?ki, vsaj moj je :-) Trenutno se vozim z dobrimi petimi litri ajde, 5,5, relacija Kr-Lj. S tem motorjem ne pri?akujem te?av, ?e je seveda pravilno vzdr?evan. Tudi s prej?njim 2.0  motorjem ni bilo neke pretirane panike :)

Napisano

veriga je lahko problematicna (enkrat menjana, pricakuje se druga menjava)

ostalo pa do zdaj 112000km bp...poraba po bc, zadnji reset narejen pri 60.000km, 6.0l/100km (vecinoma avtoceste tempo 130-150)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

150-200 EUR za servis mi ni drago... tudi pri Audiju sedaj pla?ujem toliko...

 

Najbolje verjetno da grem pogledat tole zadevco pa bomo videli kak?en je ob?utek sploh peljati M6 napram mojemu A4...

Napisano

Tako bo? hitro vedel kako in kaj. :-) take kon?ne obdelave sicer ni, poraz ni? zato, zoom zoom je zakon :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Kot sem napisal... Mazda6 mi je druga?e res zanimiv avto... seveda ?e posebej GTA, saj je moj audi trenutno SLine in Elegant paket... ampak ne bi se rad "nahecal" z izbiro modela pred FL v 2010... :)

Napisano

In ja, na pripombe nas novinarjev iz celega sveta so v fazi 2 umaknili neposre?eno upravljanje zadev prek volana in naredili klasi?no rabo potovalnega ra?unalnika (zakaj bi kdo hoto ?telat klimo na volanu, pri tem pa vse skupaj traja 5x dlje kot na roko na konozoli?)

 

Pa u?timali so podvozje, faza 2 je mela veliko bolj harmoni?no vse skupaj, pr F1 je blo na slo cestah kar muka. In ?e ena zadeva, ki jo malokdo ve, odpre? havbo motorja pr GH F1 in je not zagotovo en kup rjavih ?raufov in vodil, pr F2 so drugi ?raufi :)

 

Hmmm nenavadno... meni je pa ravno tole v?e?, da se da klimo ?telat tako preko volan kot klasi?no. Se pravi izbira? lahko eno ali drugo mo?nost nastavljanja. Res ne vem zakaj ste imeli novinarji ?eljo, da so potem ukinili upravljanje preko volana. Res nenavadna ?elja in marsikateri uporabnik se s tem ne strinja. :ne vem:

 

Aja, kje so teli rjavi ?raufi... sem preveril pri svoji ?estki pa jih ne najdem. Kam moram gledati, da preverim ali so res zarustani.

33112_1.png

Napisano

Haubo odpre? pa vidi?, recimo na objemki na cevi ki gre na airbox :-)

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale davek bi zelo hitro zrihtal, pa se na nacin da ne bi prslo do raznih inovativnih izogibanj.   Enostavno lahko dolocijo do koliko kvadratov na druzinskega clana se ne placa davka, vse kar je vec, se placa. Tako bi tudi une pokril k imajo eno stanovanje/hiso/vilo, pa je zadeva velika po par sto kvadratov. Obracunajo pa lepo po GURSu, ce si pa glihkar kupu, je pa itak "vrednost" nepremicnine v pogodbi ki jo ima tudi FURS, pa po uni pogodbi obracunajo ceno.     To da pa jokajo uni z najvec stanovanji, pa samo pomen da je dobr, da mogoce se bo pa z uvedbo davka nas nepremicninski trg dejansko obnasov kot delujoc trg, ne pa kt se zj...    
    • sam še iskra majster se oglasi, ki je iz podobnega legla  pa nimamo več problema.....
    • Ja odvisno od snega.   ena kratka da sem sprobal inserte in tubeless  null GH030094_ALTA482273376293656808_1_1.mp4
    • Ah dej no, tole pa je otročje, kot da bi bil Matejček tvoj sinko in ga moraš branit za vsako ceno. Gre pa za koncept in ko taki mali tajkunčiči cvilijo to pomeni samo dobro. Hudič bi bil, če bi bili zadovoljni. In ja še 1x, tale Matej je pač preveč pristranski zaradi svoje priviligirane situacije, ki ga bo zdaj pravično udarila po žepu. Sploh ni kompetenten, da daje take izjave in pri tem hujska revnejše ljudi, da bi mu nekako pomagali spodnesti zakon. Češ, vsi ga bomo najebal zato se moramo vsi borit proti oblasti pa čeprav je iz aviona visno, da ga bo najebal le Matej pa samo toliko kot bi že davno moral dati pa se je vedno izognil plačilu davkom. Lahko ga greš vprašat, kdaj nazadnje, če sploh kdaj je plačal NUSZ?    Ja nekateri ga plačujemo, ker pač razumemo, da v skupni družbi je treba nekaj tudi dat za skupno dobro. Drugi pa to razumejo kot teror države in iščejo le kako bi egoistično sami za svojo rit prišli najbolje skozi, brez da bi evro dal državi za urejanje skupne infrastrukture.
    • Dober profil na gumah in gre po snegu boljše kot avto
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.