pietro Napisano 4. junij, 2014 Prijavi Napisano 4. junij, 2014 ?ivjo, imam mazdo 3, 1.6 bencin, letnik 2004. Montirane imam ?tiri enake pnevmatike. Imel pa bi dve vpra?anji, ?e mi kdo zna pomagat. 1. Vsaki? ko avto v?gem in speljem, mi pri nekaj ?ez 20 km/hnekaj za?krta, podobno kr da bi se za trenutek aktiviral ABS.Vibracijo ?utim tudi na pedalu za gas. ?e se nato ustavim s pri?ganim avtom in ponovno speljem ne za?krta. Izklju?no samo po v?igu avtomobila in nikoli ve? potem.?e pri speljevanju poleg gasa rahlo ti??im tudi zavorni pedal, za?krta takoj potem, ko zavorni pedal spustim. 2. V zelo ostrih ovinkih se mi za?ne nekaj vklapljat, kot da bi mi hotelo odnehat gas.Za?utim vibracije na gas pedalu in neko praskanje spredaj. Tudi ?e na ravnini na hitro obrnem volan(kot da se na hitro izogne? oviri), se mi to naredi. To se pojavi predvsem, ko sem v ostrej?em ovinkuin je na asfaltu kak?na neravnina, jama, razpoka, torej, ko se gume "nakrenejo" v eno stran.Zvok je sli?ati precej mehanski, vendar takoj, ko stisnem tipko DSC OFF, te te?ave izginejo inpodvozje je popolnoma nesli?no tudi pri veliko ve?jih obremenitvah. In ni tako, da bi se to zgodilo takrat, ko bires pretiraval in bi se moral DSC ?e aktivirati. To se mi naredi tudi v dolgih ovinkih za vklju?itev na avtocesto,?e peljem malo hitreje, pa avto ?e zdavnaj ne drsi. V?asih se aktivira tudi pri ?isto normalni (po?asnej?i)vo?nji skozi ovinek in ?isto majhni neravnini.?udno mi je tudi to, da je to zagotovo elektronika, saj lahko stvar izklju?im s tipko DSC OFF, vendar se ne v?ge nobena lu?ka, ko se to v ovinku aktivira. Torej elektronika nekaj po?ne, brez da bi dala lu?ko. Lu?ka pa ni crknjenane DSC OFF lu?ka, ne lu?ka ki ka?e aktivacijo DSC in TCS. ?e se komu kaj sanja, kje bi lahko bila napaka, oz. kaj dat pregledat, se toplo priporo?am za odgovor:) Citiraj
Boss Napisano 5. junij, 2014 Prijavi Napisano 5. junij, 2014 Ve? ali manj si ?e sam na?el vzrok - nekaj ga DSC seklja oziroma mu en od senzorjev (kot volana, hitrost vrtenja posameznih koles) ne da pravega podatka pa avto misli, da te zana?a po cesti in vklopi DSC. Tole bo moral kak serviser malce pogledat ?e prej pa preveri ali je dejansko tlak v gumah enak pri obeh gumah na isti osi... sicer je to zelo te?ko verjetno samo, ?e ima? tlak levo in desno bistveno razli?en lahko pride, do odstopanja pri hitrosti vrtenja posameznega kolesa kar lahko DSC razume kot zana?anje. Nekako sem pomislil na to, da se ti zgodi na ravnem takoj, ko ?tarta? potem pa na ravnem ne ve?. Namre? ko ?tarta? so gume mrzle in tlak ni?ji. Sploh tista, ki je premalo napolnjena se zaradi tega hitro segreje in se ji tlak pove?a ravno za toliko, da potem ni ve? te?av razen v ovinkih, kjer pa pride do ve?jih obremenitev na zunanje kolo in spet razlike v hitrosti vrtenja na kot obrnjenih koles. Citiraj
Grega_ Napisano 5. junij, 2014 Prijavi Napisano 5. junij, 2014 1.) to je ?isto normalno pri vsaki trojki, in ja, nekje pri 20 km/h se zasli?i tak kovinski zvok. Ne vem to?no kaj je, ni pa to neka napaka...mislim da se lih DSC vklopi ipd. 2.) ko se vklopi DSC ti avtomatsko odvzame gas in "lovi" avto. Poka pa vklop ABS-a, ni? tak?nega...najbolj to ob?uti? na mokrem. Kot vidi? je z avtom vse ok in se nima? kaj za bati Citiraj
LabiGT Napisano 5. junij, 2014 Prijavi Napisano 5. junij, 2014 ja kaksne gume pa imas in koliko so stare? Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
pietro Napisano 5. junij, 2014 Avtor Prijavi Napisano 5. junij, 2014 Hvala za odgovore... Imam pa gume Bridgestone ECOPIA 150, 205/55 R16. Ravno pred nekaj tedni sem preverjaltlak in je na vseh gumah prakti?no identi?en. Glede tistega poka pri speljevanju, me na?eloma ne skrbi,bolj pa mi gre na ?ivce to vklapljanje in praskanje med vo?njo v ovinkih.Na ?ivce mi gre to, da se DSC ali karkoli ?e vklopi, ne poka?e pa se lu?ka,da se je sistem aktiviral. Sem ga nekajkrat pripeljal tako, da je res drsel in, ko se je vklopilDSC in za?el popravljat se je lu?ka v?gala. Prav tako se lu?ka v?ge takoj, ko se vklopi TCS, torej ko se kolesa zavrtijo v prazno pri speljevanju. Edini sistem, ki ob aktivaciji ne pri?ge lu?ke je ABS, zato najbolj sumim njega, pa tudi ogla?a se podobno. ?udno je pa to, da se to aktivira, ko ne ti??imzavore. Mogo?e kak mehanik ve, ali je mo?no da se ABS aktivira tudi brez pritiska na zavoro?Kje bi bila tu lahko napaka? senzor za vrtenje koles?Malo sem gledal konektorje za senzorje, ?e bi bili kaj rjavi, ali pa slab stik, pa so videti vredu.Je mo?no, da pod ve?jo obremenitvijo kolesa en senzor za trenutek odda napa?en signal in aktivira ABS brez da bi bila zavora sploh pritisnjena? Citiraj
pietro Napisano 3. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 3. januar, 2015 ?e se bo ?e kdo zna?el pred zgoraj opisanim problemom... Zadeve sem se tako navadil, da me prakti?no ni ve? motila, sem pa avto peljal na original servis na ra?unalnik, pa je pokazalo da je vse ok. Nekaj dni nazaj pa mi je akumulator za?el crkovat, pa sem ga kar po hitrempostopku zamenjal. Takrat pa kot da bi odrezal, DSC deluje pravilno, poka pri 20 km/h ni ve? sli?at... Zaenkrat je te?ava izginila, upam da se ne vrne:) Citiraj
uklopko Napisano 3. januar, 2015 Prijavi Napisano 3. januar, 2015 Zanimivo.....imel sem mazdo 3 gta pa nisem nikoli imel teh problemov, tudi ko jebil akomulator iztrosen. Samo da je problem izvenel, in da si odpravil napako z novim akomulatorjem. Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
qwerty Napisano 3. januar, 2015 Prijavi Napisano 3. januar, 2015 verjetno je rabil samo reset oziroma odklop iz napajanja pa se je posledi?no z menjavo popravilo Citiraj If in doubt, flat out...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.