Skoči na vsebino

Mazda RX-8

Ustvari kratki URL


Hazzard20

Priporočeno sporočilo

Tut ?e motor odpove je sto?ek materiala 700?, ?e pa dela? z motorjem po pameti ti ni treba mislit na ta stro?ek!

 

Aja naj pripomnim, da je lastnik RX8ke ponovno zelo zadovoljen z motorjem, ki sem mu ga popravlja!

 

Rad bi si jo lastil, ampak kak?en je pa stro?ek ko pride do menjave motorja?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navor v ni?jih obrati prinese veliko ve? kot pa konji na vrhu kot jih ima RX

 

Tole bi bilo pa za sprintat in obesit na marsikatero steno, da ne bi folk samo konje gledal, ko je govora o zmogljivosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa vi govorite o konjenici na gredi ali na kolesih? FWD ima malenkost manj?o izgubo kot RWD sicer ampak ne toliko. Po drugi strani ima v ?tartu RWD prednost saj se te?a pri speljevanju itak prenese na zadnja kolesa. Potem nad recimo 150 km/h pa pride v po?tev aerodinamika kar je spet kar adut RX-8ke.

 

Aja pa resno: dvomim, da bi premagal RX-8 na progi, ?e bi bil voznik vsaj malo navajen svojega avta. :blush: Vpra?anje je le koliko bi bilo razlike. To je pa odvisno potem od proge in spet kako zelo bi bil(a) ?ofer(ja) kamikaza. :P

 

Tiho to z navorom v ni?jih obratih, da ne bo kdo posumil mojega asa v rokavu, da imam ve? navora kot RX-8! :hohoho:

 

@Hazzard glede na to da stro?ek "generalne" ni spet tako velik, ?e ti je avto v?e? ga kupi. ?isto odkrito, jaz bi imel RX-8 ampak ?e bi imel ve?ji budget (poraba) oziroma kot kak ?ejk v gara?i, da bi gledal ?udo od wankla. :D Pri temu avtu se v resnici ne gre za to, da je najhitrej?i, niti najbolj var?en. Ampak za svojevrstno obliko, zasnovo motorja, skratka ekskluzivo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne morem verjet! ?e ima res le npr. 180 konjev, potem gre pa HUDI?EVO dobro za to motorno mo?! :hudicek:

 

No pa na primer, da vzamemo neko popre?je km, ki so napisani in to kaj ljudje izmerijo!

Men osebno je ful dobro vozit RX8 z Wanklom. Sploh, ko menjavam iz prestave v prestavo ter sli?im in za?utim to malo kubikturo, ki nima navora in te spominja na kak?en cestni motor! Men je najbol na bed, ko grem tankat punega in naredim cca 350km in lej ga zlomka, ta lepa oran?na ve?na lu?!!! :D

 

Pa naj vam bo v vednost, da nek GOLF 5 GTI ne pije ni? manj kot 12l, ?e ga pa malo stisne? si pa takoj na 15+ tudi, pa ?e gr?i je :P

 

NO PA KLJUB VSEMU BOM JO IMEL DOKLER JO BOM LAHKO IMEL, SAJ MI JE AVTO ENOSTAVNO CARSKI

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa vi govorite o konjenici na gredi ali na kolesih? FWD ima malenkost manj?o izgubo kot RWD sicer ampak ne toliko. Po drugi strani ima v ?tartu RWD prednost saj se te?a pri speljevanju itak prenese na zadnja kolesa. Potem nad recimo 150 km/h pa pride v po?tev aerodinamika kar je spet kar adut RX-8ke.

 

Ja lej s turbotom ima? potem 260km na kolesih pri 0.6 bara pritiska!

 

Simon: ?e bo ?as "po imenu denar" letos dopu??al bom vleto na kak TIME ATACK pa boma vidla kak pa kaj na lastne o?i! Velja?

 

Mitja ?e bom kdaj v tvojih koncih ne zameri, ?e te pokli?em. Ker bi rad videl realno razliko pa magar ?e kaka je razlika v vo?nji bova sprobala. :blush: RX8 sem sicer ?e peljal dolgo nazaj in vem kako vle?e. Ljudje smo si razli?ni, jaz sem pa ravno pogre?al ob?utek navora. :blush:

 

 

Napisal sem, da nima navora!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tut ?e motor odpove je sto?ek materiala 700?, ?e pa dela? z motorjem po pameti ti ni treba mislit na ta stro?ek!

Mitja mene pa zanima, ?e se da pove?at koli?ino vbrizganega olja pri RX8? A bi to pove?alo vzdr?ljivost motorja? Mazda je verjetno zaradi ekologije morala dati koli?ino na minimum.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mitja mene pa zanima, ?e se da pove?at koli?ino vbrizganega olja pri RX8? A bi to pove?alo vzdr?ljivost motorja? Mazda je verjetno zaradi ekologije morala dati koli?ino na minimum.

 

Z Mitjom sva se zmenila, da preizkusi dodatek olju C2 (predhodnika variante C). Ta bo bistveno za??itil motor proti obrabi. Pove?evanje olja v komorah bi verjetno vplivalo na slab?e izgorevanje pa tudi trabant efekt bi se pojavil, kar pa nikakor ne gre skupaj z imid?om RX8.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pove?evanje olja v komorah bi verjetno vplivalo na slab?e izgorevanje pa tudi trabant efekt bi se pojavil, kar pa nikakor ne gre skupaj z imid?om RX8.

 

No sej ?e bi pove?al koli?ino za 30-40% se to ne bi ne vem kako poznalo...predvidevam.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej ?e bi pove?al koli?ino za 30-40% se to ne bi ne vem kako poznalo...predvidevam.

 

 

Ja jaz mislim, da bi se dalo zadevo preprogramirat in mu dodat olje!

 

Samo vpra?anje je kdo bo ?el to programirat, ?e vidite, da se temu avtu izumikajo!

 

Mogo?e bi ro-bi znal kaj naret on je svojo cx7 ?isto preprogramiral in jo na koncu dal nazaj na stock! :ne vem:

 

Bi bilo treba skup stopit pa probat! :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz milim da bi mazanje moralo potekat ?e pri recimo 3k rpm naprej, sedja ma?e ?ele od 6k rpm naprej ?e se ne motim in kdor se "normalno" voz se voz na "suho".

 

Pa ?e bi recimo samo na vsake par minut ?pricnilo par kapljic bi po moje blo ?e dost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-7 ima kolikor vem ?isto druga?en ECU. Vem, da je neka fora z ra?unalniki od rotacijskega motorja, da so malo druga?e sprogramirani ali nekaj. Nekaj takega sem pa? prebral. Nisem se nikoli spu??al v detajle. :blush:

?e pljuva ?ele nad 6000 obratih je jasno, da ve?ina teh motorjev laufa "na suho". Po mo?nosti kupci ne upajo terati ker gre za "delikaten motor" v resnici si pa pljuvajo v lastno skledo? :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

RX 8 ima elektronsko programirano mazanje, zato se mi ne zdi to?na navedba, da na manjk?ih obratih deluje na suho.

Cooling and lubrication are vitally important to an engine producing the power of the 13B REW. Both rotors are kept cool by splashing them internally with oil. Internal lubrication is via an electronically controlled metering system that reduces oil consumption by 25-50 percent compared to the previous method of supply to the intake and trochoid chamber combined.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kolk sem jaz seznanjen, ima direktno mazanje motor koman nad 4000rpm, ve?ina pa ga vozi pod temi ko so z njim v mestu, poraba pa se dejansko ne razlikuje tako zelo veliko!

 

Tut jaz vem, da ima rx8 nek jeb... ra?unalnik, samo ?e bi se poglobil mislim, da bi ga lahko nekdo od na?ih razvozlal!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kolk sem jaz seznanjen, ima direktno mazanje motor koman nad 4000rpm, ...

?e je to res, potem je ?a kako smiselno dodatno mazanje pri ni?jih obratih...verjetno ni najbolj ekolo?ko ampak...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, da ma?e ?ele nad 4000 obrati je verjetno res povezano z ekologijo in porabo olja. ?e tako pomoje ostane kaka RX8 brez olja ker ljudje ne pregledujejo dovolj pogosto. Kaj ?ele, da bi avto "pil" olje ?e od 2500 obratov naprimer. ?e gre pa za nekega entuziasta bi pa lahko imeli na servisu preko diagnostike mo?nost, da se to mejo prestavi? :ne vem: Pri nekaterih znamkah lahko na servisu nastavljajo svega in sva?ta.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Zdi semi, da smo nekje navedli, da se Mazda odreka Wankelu zaradi krize. Verjetno ne bo dr?alo.

Na?el sem spodnji tekst, ki potrjujeda navedbe o prenehanju proizvodnje tega zanimivega motorja ne dr?ijo.

 

 

Next Generation RENESIS (Rotary Engine 16X)

Mazda is celebrating 40 years of rotary engine development since the introduction of the rotary engine Cosmo Sport in 1967. To mark the occasion, we have begun development of the direct injection 16X, a 1600 cc (800 cc x 2) powerplant with a new trochoid chamber shape aimed at further improving thermal efficiency and boosting torque at all engine speeds. The 16X is made possible through the experience and technology gained with RENESIS, a unit featuring side exhaust ports and other features that greatly advanced the rotary engine.

 

All-round change of dimensions

With the next-generation RENESIS, Mazda has changed the cocoon shape of the trochoid rotor housing. This marks a further evolution of the basic structure of the engine which began with an early period of over seven years spent researching the optimum trochoid shape, from the introduction of the first 10A (491cc x 2) in 1967, followed by the 13A (655cc x 2), 12A (573cc x 2) and the current 13B (654cc x 2). This shape change is brought about by reducing the rotor housing width and housing thickness while increasing the trochoid outline, resulting in a displacement increase to 800 cc x 2. But despite this dimensional increase, we were able to keep the engine itself essentially as compact and lightweight as the current RENESIS.

As for its specific shape, increasing the trochoid radius and eccentricity and reducing rotor housing width achieved a longer stroke, thereby shrinking the combustion chamber aspect ratio. Due to this modification, the surface area-to-volume ratio of the combustion chamber decreases, enabling a reduction in cooling losses. Also, since the very tight space in the combustion chamber is reduced, flame growth is promoted and the engine exhibits faster combustion and better fuel economy. As well as improving fuel economy-an essential part of environmental performance-we are simultaneously pursuing higher torque at all engine speeds.

 

Direct injection technology

The next-generation RENESIS is the first gasoline rotary engine developed to use direct fuel injection. The system inherits the basic design concept of the hydrogen rotary engine, injecting gasoline in a high-pressure spray during the intake cycle, promoting atomization and vaporization of fuel and the formation of a stable air-fuel mixture. The latent heat of fuel vaporization lowers the temperature of the air-fuel mixture, thus raising the engine's charging efficiency. At the same time, it reduces fuel adhesion to the chamber wall, which has been a problem of the conventional port injection system, while promoting a more homogenous air-fuel mixture. This in turn leads to substantially improved thermal efficiency and increased torque, and Mazda is actively researching further improvements in efficiency.

 

Aluminum side housing

In developing the new engine, Mazda engineers have dramatically improved both power output and environmental efficiency. They have also contributed to further increases in fuel-economy and driving performance by lightening the vehicle weight. By keeping the engine's exterior dimensions about the same as the current RENESIS, which allows more of the vehicle's volume to be devoted to passenger space, and by using an aluminum side housing aiming at lighter weight than the current RENESIS along with various other measures, Mazda continues to advance the merits of the compact and lightweight rotary engine.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole o 16X je na mazdini strani ?e vsaj tri leta ?e ne ve?, malo po tem ko so predstavili koncept Mazda Taiki ki ga naj bi poganjal 16X, to je bilo pa leta 2007.

:(

 

 

edit: kar se olja ti?e sem bral na tujih forumih da kadar ga "?ene?" je smiselno dat malo olja zraven v tank. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.