mazdaman Napisano 22. december, 2014 Prijavi Napisano 22. december, 2014 Vpra?aj Prosim Pelka za Mazdo5 2,0 beninc avtomatik, servis na 120000 km ali je potrebno menjati tudi olje v avtomatskem menjalniku, poobla??enci namre? svetujejo, da se naj ne bi menjavalo, ker novo olje raz?ere tesnila. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 22. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 22. december, 2014 (urejeno) Od u?eri me ni blo na forumu in ta trenutek ?e po?iljam e-po?ti z vajinima te?avama. Odgovor sledi v kratkem. ?E POSLANO! Popravljeno 22. december, 2014 od Z M A J Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 24. december, 2014 Prijavi Napisano 24. december, 2014 V?eraj sem peljal za micro od mrzlega starta do doma, in niti kan?ka dima iz auspuha, kar sem pri?akoval. Ni mi dal miru, preden peljem menjat teflone . To bi bil ?e dokaz...ampak ni?, niti mal, zato sem jo danes ?akal pred gara?o in glej....o?itno res samo tesnilo karterja in to samo ko ona po klan?ini iz gara?e pripelje, da se takrat izte?e, med vo?njo pa osu?i, v horizontali pa ne pu??a.... sva?ta, itak je olje za menjat, se to poleg, ?e pa bo ?e ?rla pa sam k pelkotu ni druge. (od nedelje iz max na pol med nim/max....?e gre toliko v motor bi se moral kadit) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 24. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 24. december, 2014 JureS, Pele mi je pa tole odgovoril: Pozdravljen.Avto lahko kuri olje in tudi ni nujno da kadi na izpuh,smo imeli prejsni teden primer fiat stilo ni kadil popolnoma nic pa so bili stroseni tefloni na ventilih.Ce je samo masten motor in avto pusca oljne madeze,zaradi tega ne more dolivati toliko olja.Nissan mikra 1.2 to je verjetno avto od letnika 2003 naprej to je nissan motor ni renault motor in ima tudi ketno nima zobatega jermena.LPSimon Pelko ?e odgovor za kolega: Olje se ne menja v avtomatskem menjalnilku ni navedeno kdaj naj bi se menjal in ga tudi jaz ne priporocam.Itak pa ti menjalniki delajo BP.LPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 24. december, 2014 Prijavi Napisano 24. december, 2014 Pokli?em Simona v ponedeljek pa mu pripeljem, sem ?el pod avto z lu?jo in je ?lo tesnilo, ne na karterju ampak bloku (pod filtrom in nad karterjem) Kar konkretno se vidi kje, ker pa je tako vi?je od nivoja olja se ne zliva doma in to je to, ker je od bloka do karterja vse mastno, vijaki napojeni, tesnilna masa gleda ven, vmes pa plast olja ampak to je pa treba s pravim orodjem in na liftu Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 24. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 24. december, 2014 Bo doktor po?timal, brez skrbi. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
neva Napisano 25. december, 2014 Prijavi Napisano 25. december, 2014 prosim za mnenje, o?e ima Mazdo 3, 1.6 bencin, letnik 2004, 145000km. Ker se zelo malo vozi, je odklopil baterijo in jo dal polnit v stanovanju, za tem so mu ?le obe zadnji ?arnici in ?ez 2 dni je ostal na cesti, avta ni bilo mogo?e ve? v?gat, odkrili so da je ?el ra?unalnik, zanima me ali je lahko krivo to, da je ven jemal baterijo, hvala za odgovor, Neva Citiraj
Z M A J Napisano 25. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 25. december, 2014 Bom pisal na?emu mojstru, ampak dvomim v navedeni razlog. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
robz Napisano 27. december, 2014 Prijavi Napisano 27. december, 2014 Tudi jaz imam eno vprasanje in sicer me pri mazdi 6 1.8 bencinar (2004) moti "trd"gas. Pedalko za gas lahko normalno pritisnem le za 1/4 potem pa je potrebna obcutno vecja sila da naredi tisti "klik"...To se dogaja v hladnejsih dneh ko je temperatura pod 5-8 stopinj in po uporabi tempomata. Stvar je zelo moteca pri speljevanju in prestavljanju. Kak nasvet? Citiraj
Z M A J Napisano 27. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 27. december, 2014 (urejeno) Sem mu poslal tudi opis tele te?ave in verjetno v kratkem ?e odgovori kaj on misli. Posredujem OBA odgovora: Lahko je krivo to da je akumulator vzel ven on ko ga je priklopil nazaj v avto ocitno ni dal prvo plus klemo gor in nato minus.LPSimon Pelko Na vasi mazdi 6 je potrebno zico plina stakniti v motornem delu jo dvigniti v zrak in naliti olje v zico in pustiti cca 2 uri da olje stece po zici navzdol.LPSimon Pelko Popravljeno 28. december, 2014 od Z M A J Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
robz Napisano 30. december, 2014 Prijavi Napisano 30. december, 2014 Sem mu poslal tudi opis tele te?ave in verjetno v kratkem ?e odgovori kaj on misli. Posredujem OBA odgovora: Lahko je krivo to da je akumulator vzel ven on ko ga je priklopil nazaj v avto ocitno ni dal prvo plus klemo gor in nato minus.LPSimon Pelko Na vasi mazdi 6 je potrebno zico plina stakniti v motornem delu jo dvigniti v zrak in naliti olje v zico in pustiti cca 2 uri da olje stece po zici navzdol.LPSimon Pelko Hvala za odgovor:) v motornem delu? O kaksnem olju je govora? Koliko bi stalo to na servisu ker nisem ravno tehnicni tip, lp Citiraj
Z M A J Napisano 31. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 31. december, 2014 ?ica je vpeta na dveh razli?nih straneh, ena je na pedalu stopalke za "plin", druga pa tista pri motorju, kjer ti potem regulira s koliko obrati bo motor obratoval. ?e ima? tempomat, bo? tam opazil vpeti 2 ?ici oz. jeklenici/zajli, medtem ko dizelske Mazde6 te 1.generacije imajo to ?e narejeno elektronsko kolikor vem. Koliko bi te stalo na uradnem servisu, to nimam pojma, ampak dr. Pelko ti ve? kot 20? gotovo ne bo vzel. (kolikor ga poznam zna samo odmahnit z roko glede pla?ila). Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
robz Napisano 3. januar, 2015 Prijavi Napisano 3. januar, 2015 V teh mrzlih dnevih se je pojavil se en problem. Po relaciji cca 40km (avtocesta) sem zavohal nek cuden vonj po zazganem iz masine, vonj po zazgani gumi (nevem kako bi ga drugace opisal), opazam tudi da ko avto vzgem obrati skocijo na 1500 potem se normalizirajo (pred tem pa so bili ob zagonu motorja vedno na nekje okoli 800). Prvic sem ta vonj zaznal prejsnji teden ko sem vozil po snegu, ker avtocesta se ni bila spluzena in je bil zelo mocan. Po tem sem v nekaj dneh naredil se vseskupaj cca 300 km in je tega smradu manj, vendar ce od blizje povoham motor oz pod havbo je se prisoten. Ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo?? Vonj je bolj prisoten samo na levi strani, plocevina ni vroca, feltne tudi ne...Cca mesec dva nazaj sem menjal levi sprednji lezaj. Hvala Citiraj
Z M A J Napisano 3. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 3. januar, 2015 (urejeno) Po?ljem tole zdej dr. Pelku. Pelko spra?uje za kater avto, motorno izvedbo in letnik gre, ker mu bo to precej ve? povedalo o trenutni te?avi. Popravljeno 3. januar, 2015 od Z M A J Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
P4nd4 Napisano 3. januar, 2015 Prijavi Napisano 3. januar, 2015 Pozdravljeni!Mazda 6 2.0/136 dizel 2004letnikSicer zadeva je slede?a, da ko je za?elo zahlajevati je avto za?el te?je v?igati in pa sami obrati so nihali nekje med 700-800.Zadnje dneve pa avto sploh ne v?ge ve?, nekaj dni nazaj ko je bilo -12 je avto bolj ali manj na silo v?gal delal cc 1-2min in ugasnil od tedaj pa kot mrtev. Danes se je ob poizkusu v?iganja rahlo ogla?al nato pa ?e akumolator izpraznil.Zanima me ali je IMV ventil kriv za vse to ali je mo?no, da bi naftni filter( marca meseca bo star 1leto) bil zamazan in bi ga to uti?alo?Grelne sve?ke menjane(proizvajalec Iskra) cc 1mesec nazaj, akumolator menjan cc 7-8mesecov nazaj.Hvala za pomo?-odgovor! Citiraj
Z M A J Napisano 3. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 3. januar, 2015 Sem mu pravkar poslal tudi tole te?avo in upam, da ?e kmalu odgovori. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
robz Napisano 3. januar, 2015 Prijavi Napisano 3. januar, 2015 Po?ljem tole zdej dr. Pelku. Pelko spra?uje za kater avto, motorno izvedbo in letnik gre, ker mu bo to precej ve? povedalo o trenutni te?avi. Gre za mazdo 6 sport 1.8i letnik 2004 Citiraj
Z M A J Napisano 4. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 4. januar, 2015 Posredujem 2 odgovora: Pozdravljeni.Lahko je kriv imv ventil pumpica na na naftnem filtru Zobati jermen je preskocilTo so tri napake ki bi lahko bile je pa sigurno ena izmed teh treh navedenih stvari.LPSimon Pelko Pozdravljeni.V tem primeru bi bilo potrebno ?i??enje lopute vbrizgavanja in nastavitev pozicije.Glede smradu bi pa tezko rekel kaj bi bilo,lahko je pregreta lamela na sklopki.ali pa blokira cilinder na kolesu.Z samim motorjem ni bilo nikoli problemov razen tega da so imeli veliko poraba olja.LPSimon Pelko 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
vikibald Napisano 4. januar, 2015 Prijavi Napisano 4. januar, 2015 Pozdravljeni!Imam podobno te?avo kot je opisal P4nd4 v postu #191, Mazda 6 CD120, letnik 2005, model brez DPF. Pri ni?jih temperaturah avto te?je v?iga, obrati pa nihajo med 700 - 800 obr/min, zgodi se, ?e ne dr?im rahlo na stopalko za plin 1 - 2 min, da avto ugasne. Ko je avto ogret, v?ge takoj in tudi ni opaziti nihanj obratov ob startu. Vozilo ima prevo?enih le 92.000 km, redno vzdr?evan, prvi uporabnik/lastnik, lani narejen veliki servis zaradi starosti.Zanima me, ali bo potrebno zamenjati IMV ventil, ali kaj drugega in kak?na je cena teh posegov.Za odgovore se vam vnaprej lepo zahvaljujem. Citiraj
robz Napisano 4. januar, 2015 Prijavi Napisano 4. januar, 2015 Pozdravljeni.V tem primeru bi bilo potrebno ?i??enje lopute vbrizgavanja in nastavitev pozicije.Glede smradu bi pa tezko rekel kaj bi bilo,lahko je pregreta lamela na sklopki.ali pa blokira cilinder na kolesu.Z samim motorjem ni bilo nikoli problemov razen tega da so imeli veliko poraba olja.LPSimon Pelko Hvala za odgovore Kako nujen je ta poseg, cena?? Citiraj
tiktak Napisano 4. januar, 2015 Prijavi Napisano 4. januar, 2015 ne samo zadnji, tudi prvi, na?alost so na isti varovalki kot ventilacijaJa pa tudi rikverc lu? ,?e pusti? avto v rikvercu. Citiraj
Scr3am Napisano 5. januar, 2015 Prijavi Napisano 5. januar, 2015 Drgac ce kej pomaga imam jest isto 6ko 1.8 bencinar 2003 letnik in sm prvic ta "smrad" zavohu februarja bo 1let lih ko je pelko naredu generalko sam nism nc kej kompliciru glede tega.. zej po pravic povedan al je se ta smrad prisoten nevem ker nism neki pozorn bas.. pol ocitno ni . Vonj pa ni bil neki mocn.. sele ko sm stopu vn iz avta se je mogoce u izi vohal. Mam pa isti problem kokr si napisu s temu gasm ugl. Cist mem stvar tale gas in sklopka use trdo u bozjo matr tud to prestavlanje je nekm cudno na trdo.. plus k mrzuga przgem se avto cist cudn obnasa pri pospesevanju rahlo cuka, motor je bl glasn ,plastike mi use vibrirajo ko se pa ogreje je pa ko urca.. tud ko mrzuga przgem mi obrati skocjo ce se ne motm mal pod 2 jurja ko pa enkrt ogretga przgem pa obcutno manj... sam to je normalno. Zej nasledn mesc pa gladko do pelkota pa da to postima ker mi gre posteno na kurac Citiraj
mazdaman Napisano 5. januar, 2015 Prijavi Napisano 5. januar, 2015 Zdravo meni pa no?e v?gati DitdDitd motor na Premaccyju sedaj ko je mrzlo. Zjutraj v garag?i v?ge normalno ?ez dan je pa stal zunaj pri 3 ?C pa samo vergla, dve grelni sve?ki sta bili zamenjani, drugi dve ?e delata, naftni filter je tudi zamenjan jeseni. Z ?tart sprejem v?ge ampak dela samo dokler je sprejem prisoten. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 6. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 6. januar, 2015 (urejeno) @Vikibald, bom zdajle poslal e-po?to mojstru Pelku. @Robz, predlagam kar klic direkt na na?ega mojstra (041 667 335 - Simon). @Mazdaman, bom ?e tvojo te?avo poslal po e-po?ti. PRAVKAR POSLANO! Popravljeno 6. januar, 2015 od Z M A J Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.