Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?aj Prosim Pelka za Mazdo5 2,0 beninc avtomatik, servis na 120000 km ali je potrebno menjati tudi olje v avtomatskem menjalniku, poobla??enci namre? svetujejo, da se naj ne bi menjavalo, ker novo olje raz?ere tesnila.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Od u?eri me ni blo na forumu in ta trenutek ?e po?iljam e-po?ti z vajinima te?avama. Odgovor sledi v kratkem.  :cheers:

 

?E POSLANO! 

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V?eraj sem peljal za micro od mrzlega starta do doma, in niti kan?ka dima iz auspuha, kar sem pri?akoval. Ni mi dal miru, preden peljem menjat teflone . To bi bil ?e dokaz...ampak ni?, niti mal, zato sem jo danes ?akal pred gara?o in glej....o?itno res samo tesnilo karterja in to samo ko ona po klan?ini iz gara?e pripelje, da se takrat izte?e, med vo?njo pa osu?i, v horizontali pa ne pu??a....

 

sva?ta, itak je olje za menjat, se to poleg, ?e pa bo ?e ?rla pa sam k pelkotu ni druge.  (od nedelje iz max na pol med nim/max....?e gre toliko v motor bi se moral kadit) 

post-2637-0-14101100-1419434016_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

JureS, Pele mi je pa tole odgovoril:

 

Pozdravljen.

Avto lahko kuri olje in tudi ni nujno da kadi na izpuh,smo imeli prejsni teden primer fiat stilo ni kadil popolnoma nic pa so bili stroseni tefloni na ventilih.
Ce je samo masten motor in avto pusca oljne madeze,zaradi tega ne more dolivati toliko olja.
Nissan mikra 1.2 to je verjetno avto od letnika 2003 naprej to je nissan motor ni renault motor in ima tudi ketno nima zobatega jermena.
LP
Simon Pelko
 
?e odgovor za kolega:
 
Olje se ne menja v avtomatskem menjalnilku ni navedeno kdaj naj bi se menjal in ga tudi jaz ne priporocam.Itak pa ti menjalniki delajo BP.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pokli?em Simona v ponedeljek pa mu pripeljem, sem ?el pod avto z lu?jo in je ?lo tesnilo, ne na karterju ampak bloku (pod filtrom in nad karterjem) Kar konkretno se vidi kje, ker pa je tako vi?je od nivoja olja se ne zliva doma in to je to, ker je od bloka do karterja vse mastno, vijaki napojeni, tesnilna masa gleda ven, vmes pa plast olja

 

ampak to je pa treba s pravim orodjem in na liftu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bo doktor po?timal, brez skrbi.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

prosim za mnenje, o?e ima Mazdo 3, 1.6 bencin, letnik 2004, 145000km. Ker se zelo malo vozi, je odklopil baterijo in jo dal polnit v stanovanju, za tem so mu ?le obe zadnji ?arnici in ?ez 2 dni je ostal na cesti, avta ni bilo mogo?e ve? v?gat, odkrili so da je ?el ra?unalnik, zanima me ali je lahko krivo to, da je ven jemal baterijo, hvala za odgovor, Neva

Napisano

Bom pisal na?emu mojstru, ampak dvomim v navedeni razlog.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi jaz imam eno vprasanje in sicer me pri mazdi 6 1.8 bencinar (2004) moti "trd"gas. Pedalko za gas lahko normalno pritisnem le za 1/4 potem pa je potrebna obcutno vecja sila da naredi tisti "klik"...To se dogaja v hladnejsih dneh ko je temperatura pod 5-8 stopinj in po uporabi tempomata. Stvar je zelo moteca pri speljevanju in prestavljanju. Kak nasvet?

Napisano (urejeno)

Sem mu poslal tudi opis tele te?ave in verjetno v kratkem ?e odgovori kaj on misli.

 

Posredujem OBA odgovora:

 

 

Lahko je krivo to da je akumulator vzel ven on ko ga je priklopil nazaj v avto ocitno ni dal prvo plus klemo gor in nato minus.

LP
Simon Pelko
 
 
 
Na vasi mazdi 6 je potrebno zico plina stakniti v motornem delu jo dvigniti v zrak in naliti olje v zico in pustiti cca 2 uri da olje stece po zici navzdol.
LP
Simon Pelko
Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Sem mu poslal tudi opis tele te?ave in verjetno v kratkem ?e odgovori kaj on misli.

 

Posredujem OBA odgovora:

 

 

Lahko je krivo to da je akumulator vzel ven on ko ga je priklopil nazaj v avto ocitno ni dal prvo plus klemo gor in nato minus.

LP
Simon Pelko
 
 
 
Na vasi mazdi 6 je potrebno zico plina stakniti v motornem delu jo dvigniti v zrak in naliti olje v zico in pustiti cca 2 uri da olje stece po zici navzdol.
LP
Simon Pelko

 

 

Hvala za odgovor:) v motornem delu? O kaksnem olju je govora? Koliko bi stalo to na servisu ker nisem ravno tehnicni tip, lp

Napisano

?ica je vpeta na dveh razli?nih straneh, ena je na pedalu stopalke za "plin", druga pa tista pri motorju, kjer ti potem regulira s koliko obrati bo motor obratoval. ?e ima? tempomat, bo? tam opazil vpeti 2 ?ici oz. jeklenici/zajli, medtem ko dizelske Mazde6 te 1.generacije imajo to ?e narejeno elektronsko kolikor vem. 

 

Koliko bi te stalo na uradnem servisu, to nimam pojma, ampak dr. Pelko ti ve? kot 20? gotovo ne bo vzel. (kolikor ga poznam zna samo odmahnit z roko glede pla?ila). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V teh mrzlih dnevih se je pojavil se en problem. Po relaciji cca 40km (avtocesta) sem zavohal nek cuden vonj po zazganem iz masine, vonj po zazgani gumi (nevem kako bi ga drugace opisal), opazam tudi da ko avto vzgem obrati skocijo na 1500 potem se normalizirajo (pred tem pa so bili ob zagonu motorja vedno na nekje okoli 800). Prvic sem ta vonj zaznal prejsnji teden ko sem vozil po snegu, ker avtocesta se ni bila spluzena in je bil zelo mocan. Po tem sem v nekaj dneh naredil se vseskupaj cca 300 km in je tega smradu manj, vendar ce od blizje povoham motor oz pod havbo je se prisoten. Ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo?? Vonj je bolj prisoten samo na levi strani, plocevina ni vroca, feltne tudi ne...Cca mesec dva nazaj sem menjal levi sprednji lezaj. Hvala

Napisano (urejeno)

Po?ljem tole zdej dr. Pelku.

 

Pelko spra?uje za kater avto, motorno izvedbo in letnik gre, ker mu bo to precej ve? povedalo o trenutni te?avi. 

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni!
Mazda 6 2.0/136 dizel 2004letnik
Sicer zadeva je slede?a, da ko je za?elo zahlajevati je avto za?el te?je v?igati in pa sami obrati so nihali nekje med 700-800.
Zadnje dneve pa avto sploh ne v?ge ve?, nekaj dni nazaj ko je bilo -12 je avto bolj ali manj na silo v?gal delal cc 1-2min in ugasnil od tedaj pa kot mrtev. 
Danes se je ob poizkusu v?iganja rahlo ogla?al nato pa ?e akumolator izpraznil.
Zanima me ali je IMV ventil kriv za vse to ali je mo?no, da bi naftni filter( marca meseca bo star 1leto) bil zamazan in bi ga to uti?alo?

Grelne sve?ke menjane(proizvajalec Iskra) cc 1mesec nazaj, akumolator menjan cc 7-8mesecov nazaj.
Hvala za pomo?-odgovor!

Napisano

Sem mu pravkar poslal tudi tole te?avo in upam, da ?e kmalu odgovori. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po?ljem tole zdej dr. Pelku.

 

Pelko spra?uje za kater avto, motorno izvedbo in letnik gre, ker mu bo to precej ve? povedalo o trenutni te?avi. 

Gre za mazdo 6 sport 1.8i letnik 2004

Napisano

Posredujem 2 odgovora:

 

Pozdravljeni.
Lahko je kriv imv ventil
                   pumpica na na naftnem filtru
                   Zobati jermen je preskocil
To so tri napake ki bi lahko bile je pa sigurno ena izmed teh treh navedenih stvari.
LP
Simon Pelko                 
 
 
Pozdravljeni.
V tem primeru bi bilo potrebno ?i??enje lopute vbrizgavanja in nastavitev pozicije.
Glede smradu bi pa tezko rekel kaj bi bilo,lahko je pregreta lamela na sklopki.ali pa blokira cilinder na kolesu.Z samim motorjem ni bilo nikoli problemov razen tega da so imeli veliko poraba olja.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni!

Imam podobno te?avo kot je opisal P4nd4 v postu #191, Mazda 6 CD120, letnik 2005, model brez DPF. Pri ni?jih temperaturah avto te?je v?iga, obrati pa nihajo med 700 - 800 obr/min, zgodi se, ?e ne dr?im rahlo na stopalko za plin 1 - 2 min, da avto ugasne. Ko je avto ogret, v?ge takoj in tudi ni opaziti nihanj obratov ob startu. Vozilo ima prevo?enih le 92.000 km, redno vzdr?evan, prvi uporabnik/lastnik, lani narejen veliki servis zaradi starosti.

Zanima me, ali bo potrebno zamenjati IMV ventil, ali kaj drugega in kak?na je cena teh posegov.

Za odgovore se vam vnaprej lepo zahvaljujem.

Napisano

Pozdravljeni.

V tem primeru bi bilo potrebno ?i??enje lopute vbrizgavanja in nastavitev pozicije.
Glede smradu bi pa tezko rekel kaj bi bilo,lahko je pregreta lamela na sklopki.ali pa blokira cilinder na kolesu.Z samim motorjem ni bilo nikoli problemov razen tega da so imeli veliko poraba olja.
LP
Simon Pelko

 

Hvala za odgovore :) Kako nujen je ta poseg, cena??

Napisano

Drgac ce kej pomaga imam jest isto 6ko 1.8 bencinar 2003 letnik in sm prvic ta "smrad" zavohu februarja bo 1let lih ko je pelko naredu generalko sam nism nc kej kompliciru glede tega.. zej po pravic povedan al je se ta smrad prisoten nevem ker nism neki pozorn bas.. pol ocitno ni :). Vonj pa ni bil neki mocn.. sele ko sm stopu vn iz avta se je mogoce u izi vohal. Mam pa isti problem kokr si napisu s temu gasm ugl. Cist mem stvar tale gas in sklopka use trdo u bozjo matr tud to prestavlanje je nekm cudno na trdo.. plus k mrzuga przgem se avto cist cudn obnasa pri pospesevanju rahlo cuka, motor je bl glasn ,plastike mi use vibrirajo ko se pa ogreje je pa ko urca.. tud ko mrzuga przgem mi obrati skocjo ce se ne motm mal pod 2 jurja ko pa enkrt ogretga przgem pa obcutno manj... sam to je normalno. Zej nasledn mesc pa gladko do pelkota pa da to postima ker mi gre posteno na kurac

Napisano

Zdravo meni pa no?e v?gati DitdDitd motor na Premaccyju sedaj ko je mrzlo. Zjutraj v garag?i v?ge normalno ?ez dan je pa stal zunaj pri 3 ?C pa samo vergla, dve grelni sve?ki sta bili zamenjani, drugi dve ?e delata, naftni filter je tudi zamenjan jeseni. Z ?tart sprejem v?ge ampak dela samo dokler je sprejem prisoten.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

@Vikibald, bom zdajle poslal e-po?to mojstru Pelku.

 

@Robz, predlagam kar klic direkt na na?ega mojstra (041 667 335 - Simon).

 

@Mazdaman, bom ?e tvojo te?avo poslal po e-po?ti. 

 

PRAVKAR POSLANO!  :prstgor:

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.