Z M A J Napisano 7. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 7. januar, 2015 Posredujem 2 odgovora mojstra: 1. Na vasi mazdi 6 je potrebna menjava imv ventila-regulator.Cena z menjavo je 180 eur z ddv.LPSimon Pelko 2. Na vasi mazdi premacy je potrebna menjava releja za bosch pumpo.Cena releja je 120 eur z ddvLPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mazdaman Napisano 8. januar, 2015 Prijavi Napisano 8. januar, 2015 2. Na vasi mazdi premacy je potrebna menjava releja za bosch pumpo.Cena releja je 120 eur z ddvLPSimon Pelko A mogo?e ve? kje je ta rele oz kateri je pravi? Ker ko obrnem klju? in pustim kontakt cca 30 priklopljen avto v?iga in deluje normalno. Ko se pa vse ohladi je pa spet isto. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 8. januar, 2015 Prijavi Napisano 8. januar, 2015 Pele zadihtu micro, zdaj pa ta druga japonska jajca narocena... 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Igor25 Napisano 8. januar, 2015 Prijavi Napisano 8. januar, 2015 Pozdravljeni imam en problem pri mohji mazdi 6 2004 diesel 100kw...rabim info kaj bi lahko bilo,pri speljevanju cudni zvoki,bolj izraziti so ko je avto se hladen..ko se segreja pa malo manj..lp Citiraj
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Vpra?anje... Ali je mo?no da je pri M5 letnik 2010 RF dizel 2.0 pri 90 tkm DPF ?e delno zapacan? ( pri cca 60 tkm se je regeneriral med 230 do 270 km, sedaj pa med 150 - 170 ).?e ja, je smiselna zamenjava / onovitev ( ali bo potem bolje? ) in koliko bi bila cena ter ?asovno za celoten poseg?Oziroma je lahko napaka ?e kje drugje? Najlep?a hvala in lep pozdrav obema! Citiraj May the downforce be with you
SpEkTr Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Mogo?e ena vmes. Ja, mo?no da ti kadi bolj kot obi?ajno. Razlogo je lahko ve?. Slaba ?oba, egr..itd..Posledi?no se ti prej regenerira. Ti povem moj primer. Ko sem kupil avto je bila ena DPS sonda fu?. Ko sem zamenjal, se je avto regeneriral na 80-100 km. In to kar nekajkrat zapored, vsaj 5x ?e ne ve?. No potem sem po?asi ampak res po?asi z leti prilezel na okol 180-220km. Tako da , ne tako vr?t pu?ko v koruzo Citiraj
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Mogo?e ena vmes. Ja, mo?no da ti kadi bolj kot obi?ajno. Razlogo je lahko ve?. Slaba ?oba, egr..itd..Posledi?no se ti prej regenerira. Ti povem moj primer. Ko sem kupil avto je bila ena DPS sonda fu?. Ko sem zamenjal, se je avto regeneriral na 80-100 km. In to kar nekajkrat zapored, vsaj 5x ?e ne ve?. No potem sem po?asi ampak res po?asi z leti prilezel na okol 180-220km. Tako da , ne tako vr?t pu?ko v koruzo Ma nevem... Ga skozi vozim na servis avtohi?o in ga vsaki? tudi priklopijo na ra?unalnik... tudi zaradi tega sem bil cca 8 mesecev nazaj na servisu, pregledali z ra?unalnikom, pa so mi rekli da je vse v normalnih mejah... tudi regeneracija je v mejah normale , kao... Men gre pa tole stalno pucanje ?e malo na jetra, sploh zdaj pozimi ko malo dlje traja... Citiraj May the downforce be with you
SpEkTr Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Ja, lej. prva generacija ?estke ma ta zajeb s filtrom ki je po mojem mnenju premajhen. In se preve? pogosto ?e v ?tartu izvaja vse skupaj. Kar lahko ti naredi? je, da sam spro?i? regeneracijo doma. To je isto, kot bi ti naredili na servisu. Navodila ma? online, toel preverjene deluje. Mogo?e spusti? 1x ali pa 2x skozi, da se ti malce bolj konkretno s?isti, potem bo? pa videl. http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm Citiraj
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Sem ?e tudi razmi?ljal o tem, ampak stvar ni tako enostavna iz par razlogov:1. Moja M5 nima tega konektorja2. To tudi ni kar tako za delat ker je treba potem olje menjat ali nekaj v smislu takih komlikacij...3. Avto je ?e pod podalj?ano garancijoitd... Citiraj May the downforce be with you
SpEkTr Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 No ja , to da je pod garancijo ni panike. S tem ni? ne uni?i?. Konektor najbr? nekje je, mogo?e bo kdo povedal kej pri petki je. JURES? Sicer pa ?e je v garanciji, toliko bolje zate. Samo semi zdi, da ti bodo govorili da je vse ok, dokler ne bo ve? garancije. Potem bo pa kar naenkrat treba filter menjat. Citiraj
jures Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Sem ?e tudi razmi?ljal o tem, ampak stvar ni tako enostavna iz par razlogov:1. Moja M5 nima tega konektorja2. To tudi ni kar tako za delat ker je treba potem olje menjat ali nekaj v smislu takih komlikacij...3. Avto je ?e pod podalj?ano garancijoitd...Tvojsa 5ka ima tak konektor...in sicer na prvem kilerju, sam sem 3x naredil ro?no regeneracijo takole, samo DPF je bil ?e krematorij Alo pod podalj?ano garancijo???????? Kaj potem ?aka?? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Tvojsa 5ka ima tak konektor...in sicer na prvem kilerju, sam sem 3x naredil ro?no regeneracijo takole, samo DPF je bil ?e krematorij Alo pod podalj?ano garancijo???????? Kaj potem ?aka???isto enostavno .... Podalj?ana garancija NE krije DPF filtra.... ( Valjda ?e so ?e skoz problemi z tem... )Pr kolko tkm pa se ti je vsipal, oziroma po ob?utku, kolko misli? da ?e mi bo dr?al? Hvala za odgovor in l.p. Citiraj May the downforce be with you
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Aja, tale konektor sem pa videl!!! No kolko sem uspel zadeva malo ?tudirat mi prisilna MAX regeneracije verjetno ne bo pomagala ker s tem skuri? ven samo saje ki so se prekomerno nakopi?ili zaradi kratkih razdalj vo?nje kjer jih normalna regeneracija ni imela ?asa skurit. Problem ko se notri nabere ?veplo in ostala nesnaga iz nafte in olja pa z tem ne re?i?... Bi pa probal preko tega konektorja ?obe nau?it takoj ko se spuca DPFv avt. regeneraciji... Mogo?e bo pol bolje! Citiraj May the downforce be with you
jures Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 ?isto enostavno .... Podalj?ana garancija NE krije DPF filtra.... ( Valjda ?e so ?e skoz problemi z tem... )Pr kolko tkm pa se ti je vsipal, oziroma po ob?utku, kolko misli? da ?e mi bo dr?al? Hvala za odgovor in l.p.moj 180k, ampa kve?ino km je naredil prej?nji lastnik, hard to tell. Glede podalj?ane garancije no comment.........zato je ne bi nikoli vzel, ker je toliko drobnega tiska da joj. ?obe nimajo veze kar se ti?e dpfja - kake razdalje dela? dnevno, ker interval DPF procesa je odvisen tudi od tega. Moj je padel iz 250km na 40 km kar na enkrat.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 ?aki v eni drugi temi je bilo re?eno da je podalj?ana enakovredna osnovni?!? Kdo sedaj la?e :-) Tudi meni je g. Majes rekel tako. Edino ?e to velja za 6ke kasnej?ih letnikov? Citiraj
jures Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 Lari pa Fari............... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 9. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 9. januar, 2015 @Igor, sem poslal Simonu tvojo te?avo. @Stana, ali tudi to po?ljem vpra?anje mojstru? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 @Igor, sem poslal Simonu tvojo te?avo. @Stana, ali tudi to po?ljem vpra?anje mojstru?Prosim, ?e lahko, ker ?e bo treba zamenjat ?e bo crknil ?ez en cajt ziher ne bom to delal na uradnem servisu... Citiraj May the downforce be with you
stana2310 Napisano 9. januar, 2015 Prijavi Napisano 9. januar, 2015 ?aki v eni drugi temi je bilo re?eno da je podalj?ana enakovredna osnovni?!? Kdo sedaj la?e :-) Tudi meni je g. Majes rekel tako. Edino ?e to velja za 6ke kasnej?ih letnikov?Evo iz garancijskih pogojev podalj?anja glej pod izpu?ni sistem... Citiraj May the downforce be with you
Z M A J Napisano 10. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 10. januar, 2015 Ok, po?ljem zdaj. @Igor, tule je Pelkov odgovor: Lahko je jermenica na alternatorju ali vztrajnik.LPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
stana2310 Napisano 10. januar, 2015 Prijavi Napisano 10. januar, 2015 BTW... @Jures Sej ne bo? verjel, ampak tega konektorja moja M5 nima!!! Tam kjer bi naj bil je samo plasti?ni nosilec z luknjo kjer naj bi bil konektor fiksiran :-)... Pa ne bo? verjel, to ni edina stvar ki jo serijsko niso zmontirali... ?e verjamete ali pa ne tudi webasta nimam notri , pa je bil pri vseh M5, serviser se je nazadnje ?udil kot kura...? Mam pa ?isto zadnji model M5 ( tisti z prozornimi lu?mi zadaj... LED izgled ). Citiraj May the downforce be with you
jures Napisano 10. januar, 2015 Prijavi Napisano 10. januar, 2015 BTW... @Jures Sej ne bo? verjel, ampak tega konektorja moja M5 nima!!! Tam kjer bi naj bil je samo plasti?ni nosilec z luknjo kjer naj bi bil konektor fiksiran :-)... Pa ne bo? verjel, to ni edina stvar ki jo serijsko niso zmontirali... ?e verjamete ali pa ne tudi webasta nimam notri , pa je bil pri vseh M5, serviser se je nazadnje ?udil kot kura...? Mam pa ?isto zadnji model M5 ( tisti z prozornimi lu?mi zadaj... LED izgled ).aja....ti ima? drugo serijo, to so podatki ki jih je treba vedet. leta 2010 so vrgli ven webaste ?(mazda 5 je imela eberspacher ne webasto) in se ga tudi druga?e ni videlo, ker je pod voznikom nad auspuhom. Za ta novo ne vem kaj ima kaj nima, o?itno so tudi webasto ven vrgli. to pa ve? po ?asu ko se avto zjutraj segreva ali je to 5 minut ali pa tudi 20 min Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
stana2310 Napisano 10. januar, 2015 Prijavi Napisano 10. januar, 2015 Ja... no Eberspacher :-) mal sem se zmotil...Saj to je meni mal sporno da so ga vrgli ven.... zaradi tega se tudi pozimi veliko bolj poznajo problemi z regeneracijo ker v?asih traja10-15 min da se sploh avto zagreje da za?ne DPF pucat, pol se ?e seveda ?isti vsaj 20 min, ali pa ?e ve? ?e je fejst pod minusom, se pravi bi moral naredit vsaj 35-50km da bi se proces zakju?il. Tako pa se ne in se ?i??enje zaradi tega dosti ve?krat prekine.... V glavnem eno veliko sr... nje z to zadnjo serijo... Citiraj May the downforce be with you
Z M A J Napisano 11. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 11. januar, 2015 Posredujem odgovor: Pozdravljeni.Verjetno imate bolj mestne voznje.Bilo bi potrebno ?i??enje cevi egr ventila,ter prisilna regeneracija dpf filtra.LPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
stana2310 Napisano 12. januar, 2015 Prijavi Napisano 12. januar, 2015 Posredujem odgovor: Pozdravljeni.Verjetno imate bolj mestne voznje.Bilo bi potrebno ?i??enje cevi egr ventila,ter prisilna regeneracija dpf filtra.LPSimon Pelko Aha, super, hvala za odgovor, ?ez par mesecev mi pote?e podalj?ana garancija, pol pa tole uredimo .... L.p. 1 Citiraj May the downforce be with you
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.