Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e kdo ?eli, mu lahko kar rezerviram termin pri mojstru Pelku, Viper pa vam lahko avto brez skrbi do tja in nazaj zapelje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

En dokaz da k mojstru Pelku vozijo ?e tudi novej?e Sky Active Mazdilake.  :P

post-185-0-63938000-1441044155_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdtavljeni,imam problem...mazda6..2.0dizel letnik 04...ze par dni opazam da je avto v prostem teku glasnejsi...ko pa speljem je pa vse normalno..danes sem se klimo prizgal in je res orng zacel trest,ko sem jo pa ugasnil pa malo manj..se komu kej sanja??

Napisano

Dans posljem Simonu tole vprasanje, brez skrbi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mojster odgovarja naslednje;

 

Pozdravljeni

Lahko je kompresor klime,jermenica alternatorja,regulator bosch pumpe.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda 6 z bosch pumpo, stvar ki bi jo rad videl predno me pobere od smeha !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rover 200, 1.4 motor, 1998 letnik, 75 konjev

Slab teden nazaj je avto nakljucno, ponavadi na kriziscih ko sem pohodu sklopko je zacel ugasat pol se je pa to zmer bol pogosto dogajat, pol sm se porajtu da ko sem mu jadar dou gas je kr mal potrokeru pa je pol nekak spelju dalje pol se mi je ze med voznjo zacel dogajat da je ugasnu ampak ko sm saltu 1 prestavo nizje je nekak zalaufu in sm se "normalno" pelu dalje. Kadar ko sm ga verglu in se ga trudu zalaufat je stevec za obrate kar skaku gor pa dol (kadar iz 500 rpm na 4000 rpm karad pa sam iz 500 rpm do 1500 rpm) ampak motor ni laufu je sam verglu, ko smo dons sprobaval pa gledal kaj bi blo lohk narobe smo ugotovil da elektrika ne pride do uzigalne tuljave kje se zgubi pa nismo ugotovil

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zdele po?iljam Simonu po e-po?ti.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko odgovarja;

 

za Roverje je tipicna napaka da crkujejo vzigalne tuljave. Ko pa ugasa bo verjetno loputa vbrizga ali motorcek prostega teka.

 

LP!

 

Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Ej...pol je sam svoj mojster ,brez pomo?i:-):-):-):-)pol ima pa res Gu?vo..lp

Napisano

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Napisano

Sem ?e poslal Simonu e-po?to in bo verjetno v kratkem ?e tudi odgovoril nanjo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

 

Zdravo.

Danes zjutraj ?e ni v?gala v prvo pri +2C. Kar dvomim da sem karkoli re?il. Kaj bi ?e lahko bil vzrok.

Lp

Napisano

Ga bom vpra?al, ?eprav takole na daljavo je pomoje precej te?je postavit diagnozo, kot ?e se oglasi? do mojstra v ?ivo.  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Po?iljam mojstru in verjetno v kratkem ?e tudi sledi njegov odgovor. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 
 
LP,
Rok 051326699
 
Napisano

Bom poslal mojstru ali pa MU kar ti daj avto.pelko@gmail.com

 

Dvomim da bo do wikenda, ker vsakic ko ga kontaktiram in vprasam kako se ima, mi pojamra da prevec dela in je popolnoma preobremenjen!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:

 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

 

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 

 
LP,
Rok 051326699
 

 

pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.