Scr3am Napisano 17. avgust, 2015 Prijavi Napisano 17. avgust, 2015 Tako je . Jest sm ga dones klical za servis pa sva se zmenila za v ponedeljek 1 Citiraj
Z M A J Napisano 26. avgust, 2015 Avtor Prijavi Napisano 26. avgust, 2015 ?e kdo ?eli, mu lahko kar rezerviram termin pri mojstru Pelku, Viper pa vam lahko avto brez skrbi do tja in nazaj zapelje. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Z M A J Napisano 31. avgust, 2015 Avtor Prijavi Napisano 31. avgust, 2015 En dokaz da k mojstru Pelku vozijo ?e tudi novej?e Sky Active Mazdilake. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Igor25 Napisano 4. september, 2015 Prijavi Napisano 4. september, 2015 Pozdtavljeni,imam problem...mazda6..2.0dizel letnik 04...ze par dni opazam da je avto v prostem teku glasnejsi...ko pa speljem je pa vse normalno..danes sem se klimo prizgal in je res orng zacel trest,ko sem jo pa ugasnil pa malo manj..se komu kej sanja?? Citiraj
Z M A J Napisano 4. september, 2015 Avtor Prijavi Napisano 4. september, 2015 Dans posljem Simonu tole vprasanje, brez skrbi. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mazdaman Napisano 4. september, 2015 Prijavi Napisano 4. september, 2015 Poglej pokrov jermenice od sklopke klime. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Z M A J Napisano 5. september, 2015 Avtor Prijavi Napisano 5. september, 2015 Mojster odgovarja naslednje; PozdravljeniLahko je kompresor klime,jermenica alternatorja,regulator bosch pumpe.LPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
YavarYe X6V6 Napisano 7. september, 2015 Prijavi Napisano 7. september, 2015 Mazda 6 z bosch pumpo, stvar ki bi jo rad videl predno me pobere od smeha !!! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
canyon Napisano 16. september, 2015 Prijavi Napisano 16. september, 2015 Rover 200, 1.4 motor, 1998 letnik, 75 konjevSlab teden nazaj je avto nakljucno, ponavadi na kriziscih ko sem pohodu sklopko je zacel ugasat pol se je pa to zmer bol pogosto dogajat, pol sm se porajtu da ko sem mu jadar dou gas je kr mal potrokeru pa je pol nekak spelju dalje pol se mi je ze med voznjo zacel dogajat da je ugasnu ampak ko sm saltu 1 prestavo nizje je nekak zalaufu in sm se "normalno" pelu dalje. Kadar ko sm ga verglu in se ga trudu zalaufat je stevec za obrate kar skaku gor pa dol (kadar iz 500 rpm na 4000 rpm karad pa sam iz 500 rpm do 1500 rpm) ampak motor ni laufu je sam verglu, ko smo dons sprobaval pa gledal kaj bi blo lohk narobe smo ugotovil da elektrika ne pride do uzigalne tuljave kje se zgubi pa nismo ugotovil Citiraj Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !! ?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Z M A J Napisano 16. september, 2015 Avtor Prijavi Napisano 16. september, 2015 Zdele po?iljam Simonu po e-po?ti. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Z M A J Napisano 18. september, 2015 Avtor Prijavi Napisano 18. september, 2015 Pelko odgovarja; za Roverje je tipicna napaka da crkujejo vzigalne tuljave. Ko pa ugasa bo verjetno loputa vbrizga ali motorcek prostega teka. LP! Simon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Z M A J Napisano 24. september, 2015 Avtor Prijavi Napisano 24. september, 2015 Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Gelipter Napisano 24. september, 2015 Prijavi Napisano 24. september, 2015 Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.Ej...pol je sam svoj mojster ,brez pomo?i:-):-):-):-)pol ima pa res Gu?vo..lp Citiraj
TarElendil Napisano 29. september, 2015 Prijavi Napisano 29. september, 2015 Pozdravljen Zmaj, Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo. Lp. Citiraj
Z M A J Napisano 29. september, 2015 Avtor Prijavi Napisano 29. september, 2015 Sem ?e poslal Simonu e-po?to in bo verjetno v kratkem ?e tudi odgovoril nanjo. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Z M A J Napisano 1. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 1. oktober, 2015 Pozdravljen Zmaj, Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo. Lp.PozdravljeniLahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizelLpSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
TarElendil Napisano 12. oktober, 2015 Prijavi Napisano 12. oktober, 2015 PozdravljeniLahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizelLpSimon Pelko Zdravo.Danes zjutraj ?e ni v?gala v prvo pri +2C. Kar dvomim da sem karkoli re?il. Kaj bi ?e lahko bil vzrok.Lp Citiraj
Z M A J Napisano 12. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 12. oktober, 2015 Ga bom vpra?al, ?eprav takole na daljavo je pomoje precej te?je postavit diagnozo, kot ?e se oglasi? do mojstra v ?ivo. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
bferk Napisano 28. oktober, 2015 Prijavi Napisano 28. oktober, 2015 Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima. Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel). 1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri vo?nji z cca. 2000 vrtljaji. 2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?kein nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H). Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?koprogo ali semaforjem, se ne bo odlepil od te to?ke.Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no. 3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURImi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak. 4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini. Na servisu lani so:- zamenjali termostat- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)- zamenjali vodno ?rpalko ?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni. Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H. Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.A ima PELKO ?e kak?no IDEJO? Hvala za odgovor. Citiraj
Z M A J Napisano 28. oktober, 2015 Avtor Prijavi Napisano 28. oktober, 2015 Po?iljam mojstru in verjetno v kratkem ?e tudi sledi njegov odgovor. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
YavarYe X6V6 Napisano 4. november, 2015 Prijavi Napisano 4. november, 2015 Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima. Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel). 1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri vo?nji z cca. 2000 vrtljaji. 2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?kein nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H). Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?koprogo ali semaforjem, se ne bo odlepil od te to?ke.Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no. 3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURImi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak. 4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini. Na servisu lani so:- zamenjali termostat- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)- zamenjali vodno ?rpalko ?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni. Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H. Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.A ima PELKO ?e kak?no IDEJO? Hvala za odgovor.Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SlimSpaceman Napisano 4. november, 2015 Prijavi Napisano 4. november, 2015 Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/ Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e: P0301: Cylinder 1 Misfire DetectedP1301: Boost Calibration HighP0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance ProblemP0200: Injector Circuit MalfunctionZanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! LP,Rok 051326699 Citiraj
Z M A J Napisano 4. november, 2015 Avtor Prijavi Napisano 4. november, 2015 Bom poslal mojstru ali pa MU kar ti daj avto.pelko@gmail.com Dvomim da bo do wikenda, ker vsakic ko ga kontaktiram in vprasam kako se ima, mi pojamra da prevec dela in je popolnoma preobremenjen! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
YavarYe X6V6 Napisano 4. november, 2015 Prijavi Napisano 4. november, 2015 Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/ Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e: P0301: Cylinder 1 Misfire DetectedP1301: Boost Calibration HighP0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance ProblemP0200: Injector Circuit Malfunction Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! LP,Rok 051326699 pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
SlimSpaceman Napisano 4. november, 2015 Prijavi Napisano 4. november, 2015 pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.Haha, hvala za motivacijo! Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.