Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni...rabil bi nasvet-pomo? dr. Pelka...

 

 

kaj bi bilo narobe, da se mi avto segreva ob vo?nji v klanec ali hitri vo?nji tudi do 110stopinj ?

 

?e se vozim od 50-90, je temperatura med 85 in 93...?im jo pritisnem, raste...

 

pa tudi zelo zelo hitro se segreje na 90..

 

avto je mazda 6, dizel, 121 konjski...2004 letnik, karavan

 

prosim za pomo?

 

nekaj sem moral tudi doliti antifriza...

 

gretje dela...vendar varira ventilacija, glede na to,  a jo vozim 50 ali 90 na AC

Napisano (urejeno)

Mu posljem.

 

Posredujem Pelkov odgovor;

 

Na vasi mazdi je potrebno zamenjati tesnilo na glavi motorja
LP

Simon Pelko

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 9. 1. 2016 ob 7:58 je mazda6jure napisal:

Strosek popravila pri doktorju?

Zmaj ko bo? po?iljal prosim, dopi?i ?e koliko bi bil stro?ek nabave xenonskih ?arnic ter menjave pri mojstru pelkotu. Hvala :notworth:

Napisano

@Jure, ?akam na njegov odgovor.

 

@Panda, najbolj?e se obrnit na Bo?tjana - Ajvarja, ker ponavadi nam on pomaga pri tej zadevi in ne Simon.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes zjutraj se mi je prizgala lucka za olje in nato ugasnila, po tem sem se peljal se cca 3km do sluzbe in preveril nivo olja, merilnik je bil prakticno suh kot poper!? Nato sem dolil cca, 2,7L in sedaj je nivo malo pod max... Menjava olja je bila narejena na rednem servisu maja 2015, od takrat pa sem naredil 13,5k km. Pred tem ni bilo take porabe olja, lastnik avta pa sem od novembra 2013. Zanima me ce je to normalno oz kaj bi lahko bilo narobe? Vecinoma se vozim relacije 50km po avtocesti, zadnji mesec pa sem imel 3 daljse relacije cca. 200km kjer sem ga tudi kar pritiskal (cca. 160-170km/h, vecinoma vozim tempomat okoli 110km/h je bolj prijazno porabi:) avto je mazda 6 1.8i sport bencinar..vsaka info dobrodosla

Napisano (urejeno)

Bom poslal Simonu vprasanje

Pozdravljeni.

Na vasi mazdi 6 bo potrebno zamenjati batni obro?ke,tefloni na ventilih,ter tesnilo glave,skratka mala generalna na motorju

>LP

Simon Pelko

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 9. 1. 2016 ob 7:58 je mazda6jure napisal:

Strosek popravila pri doktorju?

300 eur

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Okvirna cena?

  dne 19. 1. 2016 ob 5:52 je Z M A J napisal:

Bom poslal Simonu vprasanje
Pozdravljeni.
Na vasi mazdi 6 bo potrebno zamenjati batni obro?ke,tefloni na ventilih,ter tesnilo glave,skratka mala generalna na motorju
>LP
Simon Pelko

Napisano
  dne 19. 1. 2016 ob 6:55 je SpEkTr napisal:

Poskusi ?e z drugim oljem.

Uporabljam dexelio tako kot pelko, kaj konkretnega priporocas?

Napisano

Vcer sem lih 3l dexelie ponucal, bom spremljal ce avto kaj kadi oz ce je kaka luzica pod njim...A se sploh lahko se vozim z avtom al bols da ne?

Napisano
  dne 19. 1. 2016 ob 15:03 je robz napisal:

Vcer sem lih 3l dexelie ponucal, bom spremljal ce avto kaj kadi oz ce je kaka luzica pod njim...A se sploh lahko se vozim z avtom al bols da ne?

Upam, da ti ni verige razjebal, ce ni bila podmazana :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Iz sluzbe do doma dnes je slo (max 3000 obratov) preveril sem se nivo olja, pa je malo visji kot vceraj direkt po dolivanju, sklepam da se je moral pocasi "vsesti"?

Napisano
  dne 19. 1. 2016 ob 16:21 je robz napisal:

Iz sluzbe do doma dnes je slo (max 3000 obratov) preveril sem se nivo olja, pa je malo visji kot vceraj direkt po dolivanju, sklepam da se je moral pocasi "vsesti"?

Olje se razsiri ko je segreto napram mrzlemu in verjetno je zato razlike deci ali dva? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 19. 1. 2016 ob 16:24 je Z M A J napisal:

Olje se razsiri ko je segreto napram mrzlemu in verjetno je zato razlike deci ali dva? :)

Hvala za pojasnilo :) kaj mi priporocate da preverim? Dim, ce kaj kaplja pod avtom, nivo olja, se kej?

  dne 19. 1. 2016 ob 16:44 je robz napisal:

Hvala za pojasnilo :) kaj mi priporocate da preverim? Dim, ce kaj kaplja pod avtom, nivo olja, se kej?

Ceprav avto je bil mrzel - je stal od 9h zjutraj, ob 17h sem pa preveril nivo olja. hm hm

Napisano

Karton daj pod motor, ce bo kak madez, ampak dvomim. Prej bi rekel, da ga 'skadi' ampak morda se ni kriticno in poseg pri Pelku ne tako urgenten.

 

Vedno merite pri hladnem motorju in parkiranem na ravnini. Pocnite to vsakih nekaj dni, da se pokaze 'trend' ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vkljucujoc Mazdaklub.si popust bo cena 800 je javil mojster.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jup, toliko sem jest dal pri Pelku,sepravi generalka motorja. Na uradnem so mi pa rekli 1.600 do 1.700?... me je kr na rit vrglo.

Napisano
  dne 21. 1. 2016 ob 11:42 je Z M A J napisal:

Vkljucujoc Mazdaklub.si popust bo cena 800 je javil mojster.

Zmaj prosim ?e odgovore prilepi? tako, da je razvidno kateremu vpra?anju pripadajo ;)

Hvala :)

Napisano
  dne 21. 1. 2016 ob 13:37 je lucky_13 napisal:

Zmaj prosim ?e odgovore prilepi? tako, da je razvidno kateremu vpra?anju pripadajo ;)

Hvala :)

Tale zgornji se nanasa na malo generalko za 1.8 bencin

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.