Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tale zgornji se nanasa na malo generalko za 1.8 bencin

Hvala za odgovor, toliko o vecnih mazdinih benz motorjih 1.8 :vskalo: ce zraven pristejem se rjo in porabo mi je ze zal za nakup

Napisano

Robz, na tvojem mestu se niti ne bi podal v to sanacijo motorja. Pogosteje spremljaj nivo motornega olja in mogoce s pomocjo kakega dodatka olju uspes minimizirati njegovo potrosnjo. Npr. Metabond kolege Siriusa s foruma. ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja tudi mene ne vlece pretirano na servis  :rolleyes: najbrz bom kar tvoj predlog uposteval ter videl v katero smer bo slo po parih mesecih, ce ne prej aprila na rednem servisu.

Napisano

Ja tudi mene ne vlece pretirano na servis  :rolleyes: najbrz bom kar tvoj predlog uposteval ter videl v katero smer bo slo po parih mesecih, ce ne prej aprila na rednem servisu.

Ce ti ga bo pila recimo 2dcl na 1000km, pac pridno dolivas in strosek zanemarljiv napram generalki:)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja samo, ce ima namen avto obdrzati se na dolgi rok ne splaca. Poleg tega mores skos neki kontrolirat pa kupovat olje itd... Ze v mojem primeru, ko mi je minimalno servo cev spuscala sem mogu redno kontrolirat pa skos olje kupovat itd. Da ne govori, da je cez cas zacela bolj puscati oz. bolj "zret" olje. Po vsej vrjetnosti bo tako tudi pri motorju :). Moje mnenje je, da ce mislis avto obdrzati ga lepo popravi cne pa zmajeva opcija ;)

Je pa se ena opcija, katera mi pa ni ravno pri srcu in sicer, da nalijes olje do max. pa ga prodas.

Me pa zanima ali ti avto kej kadi ?

Napisano

Preveri najprej kompresijo na motorju, da vidi? ali ima? res primer za generalko.

 

Ker ne vem ali so ti motorji res toliko slab?i od starej?ih kjer imam sedaj ?e 350 000 in ?e vedno ne pije olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e imate kak?no vpra?anje za na?ega  :zoom-zoom: strokovnjaka, IZVOLITE!  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imajo mazde 6 1,8 bencina (L8 motor) letnik 2004 hidravli?ne ventile ali jih je treba na dolo?en interval preverit in po potrebi nastavit? Vpra?anje iz ?istega firbca in za morebiten preventivni poseg. :)

Napisano (urejeno)

Ga bom vprasal.

 

Rocno se jih nastavlja vsakih 120000km sporoca Simon.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene pa zanima naslednje. Gre za Mazda 5 2.0 CD. Zaradi pokvarjenih injektorjev (kar se baje zgodi redko???) sem moral zamenjat motor (predolga zgodba). Kakorkoli, kupil sem rabljen motor in obnovljene injektorje (iz pooblascenega DESNO servisa iz tujine), ki imajo nove QR kode. Vendar so bile nekatere od vrednosti injektorjev takoj po ucenju dokaj slabe:

- FI_LRN_01 -104
- FI_LRN_02 -88
- FI_LRN_03 -83
- FI_LRN_04 -76
- FI_LRN_11 -88
- FI_LRN_12 -60
- FI_LRN_13 -68
- FI_LRN_14 -52
- FI_LRN_21 -20
- FI_LRN_22 -24
- FI_LRN_23 -32
- FI_LRN_24 8
- FI_LRN_31 -16
- FI_LRN_32 -16
- FI_LRN_33 8
- FI_LRN_34 4

 

Po prevozenih nekaj kilometrih in dodajanju dodatka za injektorje v gorivo se je stanje malenkost izboljsalo:

- FI_LRN_01 -92
- FI_LRN_02 -88
- FI_LRN_03 -88
- FI_LRN_04 -80
- FI_LRN_11 -24
- FI_LRN_12 -56
- FI_LRN_13 -28
- FI_LRN_14 -28
- FI_LRN_21 12
- FI_LRN_22 -12
- FI_LRN_23 -8
- FI_LRN_24 20
- FI_LRN_31 40
- FI_LRN_32 8
- FI_LRN_33 32
- FI_LRN_34 24

 

Izgleda da to problematicne predves vrednosti pri 35 MPa (FI_LRN_0X). Zanimivo pa je da da injektorji sami med sabo nimajo nekih velikih odstopanj. Po kontaktiranju DENSO servisa so mi zagotovili da so injektorji sli skozi vsa preverjanja in predvidevajo da so ok, ker je majhna verjetnost da so vsi naenkrat odpovedali. Klenkanja hladnega motorja ni slisati. Je pa motor nekajkrat sel v "program v sili" ko je bil hladen pri vzpenjanju v hrib. Pojavila se je tudi napaka P0104. Scistil sem MAF in EGR obvod. Napaka se ni vec pojavila.

 

Kaj bi lahko vplivalo na taksne vrednosti injektorjev? Za kakrsenkoli hint bi bil zelo hvalezen!

 

Dodajam se vrednosti za ogret motor pod idle oz. 750 in 2000 RPM (v mirovanju). Mimogrede, opazil sem tudi da IAT kaze konstantno visjo temperaturo kot je prikazano na LCD displaju v avtu (tudi vec kot 5 stopinj).

 

 

RPM.OBDII(rev/min) O2S11(mA) EQ_RAT11.OBDII( ) BARO(Volt) BOOST_DSD(kPa) FP(%) FRP.OBDII(kPa) FRP_A(kPa) ICP(Bar) ICP_DSD(Bar) INJ_LRN_DIS(km) REG_AUTO MAF_C(mg) MAF_C_DSD(mg) OIL_DIL(g) EQ_RAT11( ) ACCS AC_REQ ALTF(%) ALTT V(Volt) APP(%) APP1(Volt) APP1(%) APP2(%) APP2(Volt) APP_LRN(Volt) ARPMDES(rev/min) ARPMDES(rev/min)2 BARO.OBDII(kPa) BOO CATT11_DSD(?C) CATT12_DSD(?C) CATT21_DSD(?C) DEC_CMP(mm?) DP_DPF(kPa) DSC_ACT DTCCNT( ) ECT.OBDII(?C) ECT_V(Volt) EGRP(Volt) EGRP(%) EGRP(mm) EGR_LRN( ) ETC_ACT(?) ETC_DSD(%) ETC_DSD(?) EXHPRESS2(kPa) EXHPRESS_LRN(kPa) EXHTEMP1(?C) EXHTEMP2(?C) EXHTEMP3(?C) FANDC(%) FIA_DSD( ) FIP_FL(Amper) FIP_FL_DSD( ) FIP_LRN(Amper) FIP_SCV(Amper) FLT(?C) FRP(Volt) GENVDSD(Volt) HTR11(%) HTR11(Ohm) HTR11_Off(Volt) HTR11_On(Volt) IAT(Volt) IAT(?C) IAT.OBDII(?C) IAT_V(Volt) ICP(kPa) ISPC(mg) ISV_LRN_C(%) ISV_LRN_O(%) LOAD.OBDII(%) MAF(Volt) MAF.OBDII(g/sec) MAF_LRN_DIS(km) MAP.OBDII(kPa) MAP_V(Volt) O2(%) O2LRN_FLG O2S11_CAL( ) OILCHG_DIS(km) OILCHG_DIS2(km) PM_ACC(g/L) PM_ACC_DSD(g/L) PM_GEN(g/L) REG_MAN TC_CMP(mm?) TP.OBDII(%) TP1(Volt) VBCV(%) VPWR.OBDII(Volt) VSS.OBDII(km/h) 750 1,52 200.000.000 3,59 60 45,21 35350 35230 347,57 349,53 31 Off 192.461 370.859 728 2 Off Off 48,69 10,5 0,39 1,04 0,78 0,39 1,58 1,09 751 751 100 Off 132 186 156 200.000 0 Enabled 0 76 0,96 1,03 3 1,76 0 2,93 3,14 3,21 0,5 -0,8 132 156 186 0 9 1,84 6 8,31 1,84 24 1,57 14,16 47,24 28 0,02 1,21 2,65 15 14 2,7 35020 14.092 87,16 -0,6 9,02 1,55 4,48 30 60 0,62 13,47 Off 1 3808 19737 1,32 1,31 1,12 Off 200.000 2,35 0,69 48,42 14,06 0 2000 2,2 200.000.000 3,59 105 43,16 47300 48000 483,37 484,92 31 Off 492.148 501.777 727,9 2 Off Off 29,97 10,5 17,65 1,41 17,65 15,29 1,91 1,09 775 775 100 Off 131 183 147 200.000 3,2 Enabled 0 76 0,96 1,1 5,28 2,06 0 80,23 80,39 80,5 4,1 -0,8 131 147 183 0 7 1,8 5 8,31 1,84 25 1,75 14,12 49,74 28 0,02 1,21 2,54 17 15 2,63 46490 19.200 87,16 -0,6 7,06 2,76 30,39 30 109 1,18 19,55 Off 1 3808 19737 1,38 1,38 1,12 Off 200.000 79,61 3,78 43,59 13,96 0

 

 

 

lp

 

Napisano

Vpra?anje na mestu bi bilo, pri kateri vrednosti recimo za 35mpa, se menjajo injektorji? Je to '200'?  Tukaj je mogo?e ?e pomembno, ali je odstopanje v plus ali v minus, oz. kaj je huj?e? Tudi moji, oz eden ima vrednosti okoli 70-80, zdej kaj to pomeni ?e ne vem, bom pa vpra?al pri naslednjem servisu.

 

Ponavadi (vsaj take imam izku?nje) po u?enju oz. ko malce prevozi?, se te vrednosti ponavadi malce zni?ajo, ampak ni? drasti?nega.

Napisano

Tokrat raje pripenjam sliko...

 


Vpra?anje na mestu bi bilo, pri kateri vrednosti recimo za 35mpa, se menjajo injektorji? Je to '200'?  Tukaj je mogo?e ?e pomembno, ali je odstopanje v plus ali v minus, oz. kaj je huj?e? Tudi moji, oz eden ima vrednosti okoli 70-80, zdej kaj to pomeni ?e ne vem, bom pa vpra?al pri naslednjem servisu.

 

Ponavadi (vsaj take imam izku?nje) po u?enju oz. ko malce prevozi?, se te vrednosti ponavadi malce zni?ajo, ampak ni? drasti?nega.

Koliko jaz razumem (in tako so mi tudi rekli na Mazda servisu) se injektorji menjajo pri nad +/-100. Niso pa nic omenjali da bi bila razlika glede na to ali je naucena vrednost za 35, 65, 100 oz. 140 MPa.

post-8716-0-39780600-1454420251_thumb.png

Napisano

Hm, potem bomo kmalu blizu 100. Ja vpra?anje je tudi, ali 100 pomeni, za vse 4 tlake, ali menjajo ?e ?e pri enem merjenju (tlaku) prebije? ?ez 100.

 

?koda, ker si nisem takrat zapomnil, koliko je odstopalo vse skupaj, ko sem prvi? menjal ?obo pri stari ?estki. Takrat je moralo biti ?e kar fejst, ker je avto ?e cukal pri konstantnem gasu.

Napisano

Ga bom vprasal.

 

Rocno se jih nastavlja vsakih 120000km sporoca Simon.

Okvirna cena posega? Koliko pride ?e so samo za preverit in koliko ?e so dejansko za nastavit? In koliko ?asa traja poseg?

Napisano

Okvirna cena posega? Koliko pride ?e so samo za preverit in koliko ?e so dejansko za nastavit? In koliko ?asa traja poseg?

Pregled 30eur, traja pa ... (Motor Mora bit ohlajen)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Vama obema javim ju3 Simonov odgovor :)

 

@Lucky; cena nastavljanja je 90 ? cekinov.

 

@Bo?ko; tudi pri motorju 2.5i 16v 2.gen. Mz6 je potrebno ro?no nastavljati ventile.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ZMAJ, a je mo?no da bi Simona vprasal tudi kaj je za naredit v zgoraj opisanem primeru z injektorji? Zanima me predvsem ce ima kak?no idejo oz. na kak?en na?in bi se lotil diagnoze in okvirne stroske povezane s tem? Hvala.

Napisano

ZMAJ, a je mo?no da bi Simona vprasal tudi kaj je za naredit v zgoraj opisanem primeru z injektorji? Zanima me predvsem ce ima kak?no idejo oz. na kak?en na?in bi se lotil diagnoze in okvirne stroske povezane s tem? Hvala.

Poslano po e-po?ti ta trenutek.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

Napisano

Pozdravljen. S kolegom bova obnavljala motor na Mazdi 6 1.8 bencinar L8 motor. Zanimajo me oem dimenzije ojni?nih le?ajev in ali so dimenzije batnih obro?kov prave. In sicer: bore: 83mm in layout 1,20mmx1,20mmx2,50mm. Najlepsa hvala.

Napisano (urejeno)

Mu danes napisem tole oboje.

 

Poslano ravnokar.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

A si ga v sport za?altu :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.