Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. 

 

Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.

 

Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.

Na?alost ne morem ker mi je prenosnik crknu

 

vem samo da je blo pri 35 vse tm okol 60 sam ?etrta je bla -, pri najvi?jem tlaku pa mislm da so ble vse v -

 

bom dons si sposodu prenosnik pa prpopam sliko...

Napisano

Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli.

 

Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv.

 

Tole so podatki od aprila lansko leto.

post-5237-0-90419200-1456305662_thumb.png

Napisano

evo, neki tazga mam jst sam da mam pr 35 4 ?obo v minus.... ga bom popoldne prklopu na tester pa prpopam sliko... morm zrihtat avto :) se bli?a spt en "roadtrip" s familijo  pa ne bi rad kje ostal...

Napisano

Pomoje potem ni te?ava s ?obami. A z regeneracijo DPFja ste ?e kaj poskusili? Aja, saj si zgoraj napisal, da ste prisilno spro?ili ?e to?

Napisano

Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli.

 

Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv.

 

Tole so podatki od aprila lansko leto.

mi poveste katero verzijo programa imate, in-ali free, oz. crack? 

Napisano

Za windows je free, android je demo free (preveri? povezavo), lite je 5? ampak ni servisnih funkcij, lahko samo bere? parametre (baje). Aja program je pa Forscan.

Napisano

Za windows je free, android je demo free (preveri? povezavo), lite je 5? ampak ni servisnih funkcij, lahko samo bere? parametre (baje). Aja program je pa Forscan.

beta -free? Kake omejitve ima? Parametere ste brali s tem programom?

Napisano

Ja free, evo tole sem ravno prejle posnel. Vrednosti ?ob, in vrednosti korekcij za posamezno ?obo.

 

Aja pa ketna 8.05. :) 

post-5237-0-78066000-1456348937_thumb.png

post-5237-0-18369200-1456348951_thumb.png

Napisano

Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).

 

P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.

 

Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.

 

Lp Tilen

Mogo?e bodo mojstru pomagale tudi moje slike...

 

 

pred u?enjem ?ob

 

post-6273-0-83737200-1456380857_thumb.jpg

 

 

po zadnjem u?enju

 

post-6273-0-41195800-1456380895_thumb.jpg

 

 

Avto k je segret malo bolj?e laufa k je pa mrzel pa ?e vedno cuka ko se rahlo  pospe?uje oz. je avto malo obremenjen (ve?ja obremenitev normalno vle?e)

 

Lp Tilen

Napisano

Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.

Napisano

Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.

 

 

ta vrednost se je z u?enjem popravlja ?koda da nism ?e zadnjih popravkov meril bile so pa okol 0.3 - 0.6 nevem katere minus in katere plus

Napisano

Pnce, odgovor zate;

 

Pozdravljeni!

Jaz milsim da je tezava na egr ventilu.
Lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

Pnce, odgovor zate;

 

Pozdravljeni!

Jaz milsim da je tezava na egr ventilu.
Lp
Simon Pelko

 

Super, hvala za odgovor.... se ga mogo?e da blintirati in softwersko izlopiti? ?e ja, kak?en je stro?ek tega...?

Napisano

Se ga da ja, daj ga kar pokli?i, vmes pa si seveda vabljen med ?lane www.mazdaklub.si za cenejso voznjo z Mazdilakom :)

 

Pelka dobis na gsm 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Simona obisci in ti bo na voljo za razlicna testiranja, ne bo ti kar kasiral po nepotrebnem! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Imam eno vpra?anje glede vijakov glave motorja. Ali je potrebno stare vijake nadomestiti z novimi,ko se glava motorja sname z bloka,ali so stari ?e vedno uporabni? 

Mogo?e kdo ve,?e pa ne,pa prosim da vpra?anje posreduje? Pelkotu ;)

Napisano

Jaz bi rekel ?e niso po?kodovani(beri: napokan material, ce so navoji dobri da se brez problema nazaj pri?raufajo) nebi smelo bit nobenega problema 

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

Sem posredoval vpra?anje Simonu.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tuki pri kompletu tesnil zgornjega dela motorja pi?e:" HEAD BOLTS ARE THE STRETCH DESIGN AND MUST BE REPLACED" . 

No,lahko da je sam prodajni?ka fora in ho?ejo za komplet z vijaki zaslu?iti dodatnih 19 Funtov in 9 Funtov ve? shippinga.   :zvizga: 

Napisano

Tuki pri kompletu tesnil zgornjega dela motorja pi?e:" HEAD BOLTS ARE THE STRETCH DESIGN AND MUST BE REPLACED" . 

No,lahko da je sam prodajni?ka fora in ho?ejo za komplet z vijaki zaslu?iti dodatnih 19 Funtov in 9 Funtov ve? shippinga.   :zvizga: 

Reskiraj pa montiraj stare,potem bo? ?ez 20000km lahko kupil nove zraven ?e enega tesnila.

Napisano

Imam eno vpra?anje glede vijakov glave motorja. Ali je potrebno stare vijake nadomestiti z novimi,ko se glava motorja sname z bloka,ali so stari ?e vedno uporabni? 

Mogo?e kdo ve,?e pa ne,pa prosim da vpra?anje posreduje? Pelkotu ;)

Pozdravljeni

Vijaki lahko ostanejo stari
lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene pa zanima, ?e se da zajle od menjalnika malo podmazatu, da se bo malo la?je prestavljalo ter koliko pride. Olje v menjalniku je bilo menjano lansko leto.

Mazda 6 1.8 (2003)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce ti kdo vlomi ali ma namen ukrast avto ne rabi kljuca za to danes. Meni danes na primer 1100km od doma rez kljuc nic ne pomaga doma oz izgubljen.  Ta sistem uporabljam zgolj ker lahko odprem avto s telefonom, brez ne bi šlo (razen da v krizi razbijem sajbo). Ce te ukradejo, al pa zgubis stvari je velka verjetnost da gre tud rezervni kljuc po gobe.   Ce ne ve kje je res dobro skrit ga ne bo nasel   Ce bos dal kljuc samo v avto bo tvoj test uspesen, ce bos pa slucajno ga mel v kakem ruzaku ob telefonu, ob kaki alu vrecki. Ali v cepu kake bunde, imel kljuc slabo baterijo....predvsem ta zadnja ko je kljuc dlje od transponderja. Al pa vbkakem soncnem segretem avtu.   V 99% vse dela
    • Na žalost kitajska SUV baterijska mikrovalovka, dinozavri bomo kot kaže počasi izumrli ali pa ne...
    • Preverim.   Ker ko Forda zakleneš, se skriti ključ deaktivira. Lahko špipo zlomiš, pa imaš ključ v roki, odzival pa se ne bo. Bom probal kaj se zgodi, če s telefonom odkleneš, če se ključ aktivira nazaj.   Na dopuste greta vedno 2 ključa. Imeti skriti ključ v avtu je lahko tudi dvorezno. Ti kdo vlomi. Si poišče ključ....
    • V mestu imaš brez problema 14,4 kWh (in manj), glede na to da je sedan, lahko tudi na primestnih relacijah. Na avtocesti pa hitrost naredi svoje in bo res bližje 20 kWh.   Pa še enkrat - in vedno znova - EV se kupuje glede na tipično dnevno uporabo in ne za tistih par špic letno. Tisti dopust na Hrvaško in dvakrat v Avstrijo (ali Italijo), kolikor se mogoče povprečni Slovenec zapelje preko meje, pa lahko preživi 15-30 minut na hitri polnilnici ob avtocesti.   Za ostalih 95 % prevoženih kilometrov v letu pa bo kapaciteta baterije več kot zadostna.   Čudno, da ne vozite vsi 5.0 V8 mašin, za tiste tri primere v letu, ko bi želeli na magistralki prehiteti 10 vozil v enem šusu ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.