Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ali je res, da se pri Mazdah 6 prej?nje generacije dogaja to, da se ketna pri okol 200k km raztegne in je potrebna menjava le-te? 

 

Sem izvedel iz enih mehankarskih krogov, da se to zelo pogosto dogaja, tako da me zanima, ali gre za mit ali pa je res kej na tem...

 

PS: baje pride menjava malo ja?e draga in nisem ravno vesel tega... :)

 

Hvala.

Napisano

Enim se raztegne pri 60tiso?, enim se pa tudi pri 200tiso? ne. Sicer pa tudi ketna ni ve?na. Ne samo pri Mazdi.

 

Menjava pa spet ni tako draga, ketna cca 200 ali ?e manj, potem pa ?e neka taka cifra za delo pomoje. Na uradnem mogo?e malce ve?.

Napisano

Hm hm, ok. Ne vem od kod potem, da je cena cca. 1800 ? za menjavo ketne.  :o

 

To, da material ni ve?en, mi je jasno, ampak vseeno se mi je zdelo tole s ketno mal ?ok, kar se ti?e same cene... Trenutno sem na 140 tiso?, ampak v enem letu bom pa na 200 in res neb rad do?ivel kakega ?oka.  :zvizga:

Napisano

Preveri? lahko sam s pomo?jo OBD2, pogleda? PID za prikaz odstopanja ketne v stopinjah (ne vem to?no imena) in vidi? pribli?no kje si.

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

problem je da se tip olja za dpf tepe s potrebami ketne (?veplo al kaj ?e...ne vem to?no)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

problem je da se tip olja za dpf tepe s potrebami ketne (?veplo al kaj ?e...ne vem to?no)

 

+ tega, da ma diesel mal ve? navora in mal ve?jo kompresijo

Napisano

Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje. :)

 

Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje. :)

Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi. :)

Pusti lava dok spava :D
Napisano

Tudi na bencinarju lahko pride do razteganja ketne a mora ?e bit 2,3T.

 

So pa te?ave tudi pri drugih proizvajalcih, ker so dobavitelji verig tudi za?eli ?parati, da lahko dobavljajo po cenah kot jih zahtevajo proizvajalci.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Hm hm, ok. Ne vem od kod potem, da je cena cca. 1800 ? za menjavo ketne.  :o

 

To, da material ni ve?en, mi je jasno, ampak vseeno se mi je zdelo tole s ketno mal ?ok, kar se ti?e same cene... Trenutno sem na 140 tiso?, ampak v enem letu bom pa na 200 in res neb rad do?ivel kakega ?oka.  :zvizga:

 

Na poobla??encu je cena res okrog 1500? +/- kak?nega stotaka ali pa dva. Pod kozolcem (in pri Pelkotu) pa se stvar uredi za 400-500?.

 

Kot ?e omenjeno, raztegnjenost verige preveri? s priklopom na ra?unalnik in v primeru, da je PID vrednost nad cca. 10,5, se veriga menja. Itak pa pri cca. PID 11 pri?ne utripati DPF lu?ka, kar med drugim tudi znak za raztegnjeno verigo.

 

Ni pa prav nobenega pravila, kdaj se raztegnejo. Meni se je do te mere, da je za?ela utripati lu?ka raztegnila pri cca. 120.000 km.

 

Mazda pa na?eloma ?asti menjavo verige v primerih, da je avto ustrezno vzdr?evan na poobla??encih, ni starej?i od cca 8 let in nima ve? kot cca. 160-180.000 km.

Popravljeno od SoulMan
Napisano

itak bo na za?etku neki ?udno treslo, ko bo pa ?e sila, se ti bo pa itak pri?gala lu?ka. Takrat pa gas na servis :)

Napisano

itak bo na za?etku neki ?udno treslo, ko bo pa ?e sila, se ti bo pa itak pri?gala lu?ka. Takrat pa gas na servis :)

 

Kaj ti bi naj treslo? ?e sli?i? je ne, ?e to?no ne ve?, kak?en zvok i??e?. Pa ?e to, ker se postopoma razteguje, se tudi postopoma navaja? na nek novi zvok. Raztegnjeno verigo po zvoku dosti prej prepozna nekdo, ki ni "obremenjen" z vo?njo doti?nega avta.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Dober dan.

?e jaz bi imel vpra?anje. Imam Mazdo 5 2007letnik 2.0 diesel (110). Ali ve kdo, kje bi se dalo dobiti obnovljeni motor in cena?

Bi bil zelo hvale?en za informacije.

Napisano

Ej...vpra?aj na?ega mojstra

Simon pelko Medvode.lahko ti on obnovi motoe..ali ima kakega v delavnici...lp

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Mnja, tud VW ni imun, njihov TSI motor je sicer zanimiv mlin?ek, ampak so pa menda mel masivne te?ave s ketnami. Tok, da so zadnje letnike za?el opremljat z jermenom, ampak so pa tud nekej okol napenjalcev usral in se menda hit zmatrajo...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ima kdo info kdaj je Pelko na dopustu? Da mu ne morim ravno, ko pociva :)

 

Ocitno takrat ko je bil lezaj fuc, so se zjebali tudi diski saj med bremzanjem noro trese  <_<

Napisano

Se je vrnil po treh tednih :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

En lep pozdrav vsem skupaj.

 

Imam namen iti pogledati mazdo demio l. 99. od 1. lastnice ?enske. Avto zgleda zelo lep po slikah.

Na kaj moram biti pozoren pri pregledu avta?

 

Link do oglasa: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12273949&display=Mazda Demio 1.4 - 1.LASTNICA - ODLI?NA

N7rRRL1.jpg

Napisano

Avto je tako lep in svetlec brez pikic da preveri ce ni bil farban oz zaleten spredaj. Vsak avto po tolikih letih mora biti vsaj malo popikan. In zarometi vsaj malo megleni...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem ?el pogledat avto zdele. Ima malo vojnih ran. Deluje vse bp. Ga grem jutri iskat :)

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sre?no vo?njo! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala. Slu?ila bo kot drugi (rezervni) avto in winter wagon.

Mogo?e jo celo predstavim tukaj na forumu zoom-zoom:-D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.