Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ali je res, da se pri Mazdah 6 prej?nje generacije dogaja to, da se ketna pri okol 200k km raztegne in je potrebna menjava le-te? 

 

Sem izvedel iz enih mehankarskih krogov, da se to zelo pogosto dogaja, tako da me zanima, ali gre za mit ali pa je res kej na tem...

 

PS: baje pride menjava malo ja?e draga in nisem ravno vesel tega... :)

 

Hvala.

Napisano

Enim se raztegne pri 60tiso?, enim se pa tudi pri 200tiso? ne. Sicer pa tudi ketna ni ve?na. Ne samo pri Mazdi.

 

Menjava pa spet ni tako draga, ketna cca 200 ali ?e manj, potem pa ?e neka taka cifra za delo pomoje. Na uradnem mogo?e malce ve?.

Napisano

Hm hm, ok. Ne vem od kod potem, da je cena cca. 1800 ? za menjavo ketne.  :o

 

To, da material ni ve?en, mi je jasno, ampak vseeno se mi je zdelo tole s ketno mal ?ok, kar se ti?e same cene... Trenutno sem na 140 tiso?, ampak v enem letu bom pa na 200 in res neb rad do?ivel kakega ?oka.  :zvizga:

Napisano

Preveri? lahko sam s pomo?jo OBD2, pogleda? PID za prikaz odstopanja ketne v stopinjah (ne vem to?no imena) in vidi? pribli?no kje si.

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

problem je da se tip olja za dpf tepe s potrebami ketne (?veplo al kaj ?e...ne vem to?no)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

problem je da se tip olja za dpf tepe s potrebami ketne (?veplo al kaj ?e...ne vem to?no)

 

+ tega, da ma diesel mal ve? navora in mal ve?jo kompresijo

Napisano

Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje. :)

 

Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje. :)

Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi. :)

Pusti lava dok spava :D
Napisano

Tudi na bencinarju lahko pride do razteganja ketne a mora ?e bit 2,3T.

 

So pa te?ave tudi pri drugih proizvajalcih, ker so dobavitelji verig tudi za?eli ?parati, da lahko dobavljajo po cenah kot jih zahtevajo proizvajalci.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Hm hm, ok. Ne vem od kod potem, da je cena cca. 1800 ? za menjavo ketne.  :o

 

To, da material ni ve?en, mi je jasno, ampak vseeno se mi je zdelo tole s ketno mal ?ok, kar se ti?e same cene... Trenutno sem na 140 tiso?, ampak v enem letu bom pa na 200 in res neb rad do?ivel kakega ?oka.  :zvizga:

 

Na poobla??encu je cena res okrog 1500? +/- kak?nega stotaka ali pa dva. Pod kozolcem (in pri Pelkotu) pa se stvar uredi za 400-500?.

 

Kot ?e omenjeno, raztegnjenost verige preveri? s priklopom na ra?unalnik in v primeru, da je PID vrednost nad cca. 10,5, se veriga menja. Itak pa pri cca. PID 11 pri?ne utripati DPF lu?ka, kar med drugim tudi znak za raztegnjeno verigo.

 

Ni pa prav nobenega pravila, kdaj se raztegnejo. Meni se je do te mere, da je za?ela utripati lu?ka raztegnila pri cca. 120.000 km.

 

Mazda pa na?eloma ?asti menjavo verige v primerih, da je avto ustrezno vzdr?evan na poobla??encih, ni starej?i od cca 8 let in nima ve? kot cca. 160-180.000 km.

Popravljeno od SoulMan
Napisano

itak bo na za?etku neki ?udno treslo, ko bo pa ?e sila, se ti bo pa itak pri?gala lu?ka. Takrat pa gas na servis :)

Napisano

itak bo na za?etku neki ?udno treslo, ko bo pa ?e sila, se ti bo pa itak pri?gala lu?ka. Takrat pa gas na servis :)

 

Kaj ti bi naj treslo? ?e sli?i? je ne, ?e to?no ne ve?, kak?en zvok i??e?. Pa ?e to, ker se postopoma razteguje, se tudi postopoma navaja? na nek novi zvok. Raztegnjeno verigo po zvoku dosti prej prepozna nekdo, ki ni "obremenjen" z vo?njo doti?nega avta.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Dober dan.

?e jaz bi imel vpra?anje. Imam Mazdo 5 2007letnik 2.0 diesel (110). Ali ve kdo, kje bi se dalo dobiti obnovljeni motor in cena?

Bi bil zelo hvale?en za informacije.

Napisano

Ej...vpra?aj na?ega mojstra

Simon pelko Medvode.lahko ti on obnovi motoe..ali ima kakega v delavnici...lp

Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Mnja, tud VW ni imun, njihov TSI motor je sicer zanimiv mlin?ek, ampak so pa menda mel masivne te?ave s ketnami. Tok, da so zadnje letnike za?el opremljat z jermenom, ampak so pa tud nekej okol napenjalcev usral in se menda hit zmatrajo...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ima kdo info kdaj je Pelko na dopustu? Da mu ne morim ravno, ko pociva :)

 

Ocitno takrat ko je bil lezaj fuc, so se zjebali tudi diski saj med bremzanjem noro trese  <_<

Napisano

Se je vrnil po treh tednih :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

En lep pozdrav vsem skupaj.

 

Imam namen iti pogledati mazdo demio l. 99. od 1. lastnice ?enske. Avto zgleda zelo lep po slikah.

Na kaj moram biti pozoren pri pregledu avta?

 

Link do oglasa: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12273949&display=Mazda Demio 1.4 - 1.LASTNICA - ODLI?NA

N7rRRL1.jpg

Napisano

Avto je tako lep in svetlec brez pikic da preveri ce ni bil farban oz zaleten spredaj. Vsak avto po tolikih letih mora biti vsaj malo popikan. In zarometi vsaj malo megleni...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem ?el pogledat avto zdele. Ima malo vojnih ran. Deluje vse bp. Ga grem jutri iskat :)

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hvala. Slu?ila bo kot drugi (rezervni) avto in winter wagon.

Mogo?e jo celo predstavim tukaj na forumu zoom-zoom:-D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jest sem sel 2 leti nazaj iz Michelin PS3 na Hankook s1 evo3. Meni je hankook super guma, sploh pa takrat, price/performance, je bilo tezko najdt boljso gumo.  GY imam pa zimske, bom pa reku, po mokrem in suhem, super. V snegu, so pa od samega zacetka en velik pofl.
    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.