Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pozdravljeni, 

 

Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.

 

Hvala.
Napisano

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

 

 

Pozdravljeni, 
 
Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.
 
Hvala.

 

Napisano

Zivjo!

 

Mi zna kdo povedat, koliko plina je normalno v klimatskem sistemu?

 

M6 GD (?)

2012

2.2 CRDT (120kW)

Imas mogoce nalepko v motornem delu na okvirju. Enkrat je enkrat ni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

 

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: 

 

Dear Sir,

this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.

You can only build in and drive.

 

Napisano

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: 

 

 

Dear Sir,

this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.

You can only build in and drive.

 

 

Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.

 

 

Napisano

Ja, tako sem pri prvi ?estici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, ?e pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa na?eloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja. 

 

Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode o?itno nekemu namenu najbr? slu?ijo :)

Napisano

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.

Pri meni je pa te?ava, da jih v nizkih obratih in pri obremenitvi sli?im, tudi pri ogretem motorju, zato sem mislil, ?e je potrebna kak?na nastavitev ali kalibracija. 

 

Napisano

Seveda obstaja kalibracija. Forscan :)

Kalibracija za kaj oz. ?emu?

 

 

Napisano

Injektorje lahko tudi skalibrira?(fino nastavi?) z forscanom ali pa prebrika? oni konektor pri motorju.

Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Injektorje lahko tudi skalibrira?(fino nastavi?) z forscanom ali pa prebrika? oni konektor pri motorju.

Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.

?e sedaj ne razumem, zakaj je to potrebno.

Jaz sem obnovljene enostavno montiral noter in avto dela bolj?e kot nov. Motor je tih, ni? ne klopota, poraba majhna.

 

 

Napisano

jaz se tudi nisem matral s tem, samo zamenjal sem na mazdi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja nvm zakaj je potrebno, pa? taka so servisna navodila. Predvidevam pa da zaradi optimalnega delovanja pod vsemi pogoji, poraba...

Npr. Pr mercedesu ce ne vneses kod od injektorjev avto ful bolj kadi, ?e nima? dpf, ?e ga ima? ni vidno nobene razlike razn na testerju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

Nevem ?e je pravi naslov za deljenje izku?enj. Kak?ne izku?nje imaste vi z Pelkotom? Danes sm pelju k njemu Mazdo 6 2.0 CD letnik 2008.

Za narest je bilo:

-Menjava olja z vsemi filtri (kabinski sm jst ampak ni va?no)

- ?i??enje sita oljne ?rpalke

- Menjava vseh 4 podlo?k na injektorjih

- Menjava olja v ro?nem menjalniku

- Menjava zadnjih zavornih plo??ic

- Kalibracija injektorjev z OBD testerjem

- Nastavitev ventilov

 

Ob 8h sm pripeljal, ob 13.18 je blo sporo?eno da je avto fertik.

 

Za cca 6h sem pla?al 200? za delo brez ra?una. Material sem sam prinesel. A ni to malo tuu ma?, ?eprav je ura 25? oz 20????

Kaj se vam zdi, natega ali?

Napisano

ura je tud po 30-35?

Kaj so kirurgi ali kaj. Jaz sem za redni servis dal 15? za delo + normalno filtri.

Olje je bilo moje.

 

 

Napisano

Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.

Napisano

Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.

Verjetno ima kak popust na rez. dele a delo je bilo 15?.In sem mu dal 20?,ker se je tudi meni zdelo malo.

 

 

Napisano

Morda  so pa delala  dva mojstra na avtu,pa tudi marendo in kavico si zaslu?ita.Cena je ugodna.Vsi neki  nabavljajo svoj materijal  pol pa je jokanje.Drugi? se zmenite za komplet z materijalom  pa boste pri?li na isto ceno -pa ?e garancijo boste imeli

Napisano

?e je to znesek samo za delo, se meni zdi malce veliko. ?e gre? po alinejah se?tevati pribli?no cene..ne vem nisem pri?el na 200 :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.