Entier Napisano 11. maj, 2018 Prijavi Napisano 11. maj, 2018 Pozdravljeni, Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo. Hvala. Citiraj
SpEkTr Napisano 11. maj, 2018 Prijavi Napisano 11. maj, 2018 Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v Forscanu. Pozdravljeni, Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo. Hvala. 1 Citiraj
Zhuk Napisano 11. maj, 2018 Prijavi Napisano 11. maj, 2018 Zivjo! Mi zna kdo povedat, koliko plina je normalno v klimatskem sistemu? M6 GD (?)20122.2 CRDT (120kW) Citiraj
jures Napisano 11. maj, 2018 Prijavi Napisano 11. maj, 2018 Zivjo! Mi zna kdo povedat, koliko plina je normalno v klimatskem sistemu? M6 GD (?)20122.2 CRDT (120kW)Imas mogoce nalepko v motornem delu na okvirju. Enkrat je enkrat ni 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Entier Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v Forscanu. Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: Dear Sir, this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable. You can only build in and drive. Citiraj
Alex Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v Forscanu.Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev. Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: Dear Sir, this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable. You can only build in and drive. Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam. Citiraj
SpEkTr Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Ja, tako sem pri prvi ?estici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, ?e pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa na?eloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja. Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode o?itno nekemu namenu najbr? slu?ijo Citiraj
Entier Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.Pri meni je pa te?ava, da jih v nizkih obratih in pri obremenitvi sli?im, tudi pri ogretem motorju, zato sem mislil, ?e je potrebna kak?na nastavitev ali kalibracija. Citiraj
SpEkTr Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Seveda obstaja kalibracija. Forscan Citiraj
Alex Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Seveda obstaja kalibracija. Forscan Kalibracija za kaj oz. ?emu? Citiraj
SpEkTr Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Aja sorry, ja kalibracija za cel kup stvari, med drugimi tudi za injektorje. Citiraj
Aless Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Injektorje lahko tudi skalibrira?(fino nastavi?) z forscanom ali pa prebrika? oni konektor pri motorju. Se pa ponavadi res pri novih vnese kode. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Injektorje lahko tudi skalibrira?(fino nastavi?) z forscanom ali pa prebrika? oni konektor pri motorju. Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.?e sedaj ne razumem, zakaj je to potrebno. Jaz sem obnovljene enostavno montiral noter in avto dela bolj?e kot nov. Motor je tih, ni? ne klopota, poraba majhna. Citiraj
jures Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 jaz se tudi nisem matral s tem, samo zamenjal sem na mazdi.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aless Napisano 16. maj, 2018 Prijavi Napisano 16. maj, 2018 Hja nvm zakaj je potrebno, pa? taka so servisna navodila. Predvidevam pa da zaradi optimalnega delovanja pod vsemi pogoji, poraba... Npr. Pr mercedesu ce ne vneses kod od injektorjev avto ful bolj kadi, ?e nima? dpf, ?e ga ima? ni vidno nobene razlike razn na testerju. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
saalen89 Napisano 26. junij, 2018 Prijavi Napisano 26. junij, 2018 Pozdravljeni,Nevem ?e je pravi naslov za deljenje izku?enj. Kak?ne izku?nje imaste vi z Pelkotom? Danes sm pelju k njemu Mazdo 6 2.0 CD letnik 2008. Za narest je bilo:-Menjava olja z vsemi filtri (kabinski sm jst ampak ni va?no)- ?i??enje sita oljne ?rpalke- Menjava vseh 4 podlo?k na injektorjih- Menjava olja v ro?nem menjalniku- Menjava zadnjih zavornih plo??ic- Kalibracija injektorjev z OBD testerjem- Nastavitev ventilov Ob 8h sm pripeljal, ob 13.18 je blo sporo?eno da je avto fertik. Za cca 6h sem pla?al 200? za delo brez ra?una. Material sem sam prinesel. A ni to malo tuu ma?, ?eprav je ura 25? oz 20????Kaj se vam zdi, natega ali? 1 Citiraj
Alex Napisano 26. junij, 2018 Prijavi Napisano 26. junij, 2018 ura je tud po 30-35?Kaj so kirurgi ali kaj. Jaz sem za redni servis dal 15? za delo + normalno filtri.Olje je bilo moje. Citiraj
LabiGT Napisano 26. junij, 2018 Prijavi Napisano 26. junij, 2018 ampak je blo pa kr nekaj dela..200 se mi ne zdi prevec 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Scr3am Napisano 26. junij, 2018 Prijavi Napisano 26. junij, 2018 Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e. Citiraj
Alex Napisano 27. junij, 2018 Prijavi Napisano 27. junij, 2018 Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.Verjetno ima kak popust na rez. dele a delo je bilo 15?.In sem mu dal 20?,ker se je tudi meni zdelo malo. 1 Citiraj
Brane Napisano 27. junij, 2018 Prijavi Napisano 27. junij, 2018 Morda so pa delala dva mojstra na avtu,pa tudi marendo in kavico si zaslu?ita.Cena je ugodna.Vsi neki nabavljajo svoj materijal pol pa je jokanje.Drugi? se zmenite za komplet z materijalom pa boste pri?li na isto ceno -pa ?e garancijo boste imeli 2 Citiraj
323 BA Napisano 27. junij, 2018 Prijavi Napisano 27. junij, 2018 Meni se zdi fer cena. Za primerjavo: v Avstriji na uradnem mazda serisu je urna postavka 130 EUR. Torej 1 (ena) ura dela 130 EUR. Citiraj
SpEkTr Napisano 27. junij, 2018 Prijavi Napisano 27. junij, 2018 ?e je to znesek samo za delo, se meni zdi malce veliko. ?e gre? po alinejah se?tevati pribli?no cene..ne vem nisem pri?el na 200 1 Citiraj
Brane Napisano 27. junij, 2018 Prijavi Napisano 27. junij, 2018 Tesnilno maso za karter, ?istila pa ?e ostali drobni materijal sigurno niste prinesli s sabo.To tudi ne pade z neba Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.