Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja saj pelko je ve?krat na krku..da se odpo?ije od gu?ve delavnica in itd...lp

Napisano

Ja saj pelko je ve?krat na krku..da se odpo?ije od gu?ve delavnica in itd...lp

Skoraj vsak wikend je v Malinski, kjer ima letno rezidenco. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Spet imam eno vpra?anje. Imam Mazdo 6 2003 letnik 2.0 dizel. 30000km nazaj je bil delan veliki servis (trenutno ima 360000). Zadnji? mi je na poti domov avto zakuhal, kazalka skoraj pri?la na rde?e obmo?je, vendar sem pravi ?as videl, vkoplil ventilacijo na ful in avto se je s?asoma ohladil na delavno temperaturo. Ko sem odprl havbo je bilo videti da je ma?ino po?ricalo s hladilno teko?ino. Po cca 8h sem dolil za 1l vode, tako da je bila v ekspanziji teko?ina med min in max.

Avto sem naslednji dan laufal v prostem teku cca 30min in se ni pregrel. Dr?al sem ga tudi na ca 2500 obratov, ventilaotrji se vklju?ili in hladili. Ni mi dalo miru in sem avto stestiral na bli?njem hribu. Predvideval sem, da se ob ve?jem naporu (klanc navzgor) avto bolj segreva in probal ponoviti stanje, da se avto za?ne pregrevat. Ni minilo 5min "divjanja" v klanc in kazalka se je za?ela dvigovati.

Odlo?il sem se da menjam termostat. Mislil sem, da je mogo?e zapacan, korodiran in ne odpira dovolj ter posledi?no zavira ve?ji pretoka vode. Pred tem sem v kiler nalil neko ?istilo od Wurtha (?e se ne motim) in se dr?al navodil (ca. 15-30 min pustiti delovati v prostem teku). Naslednji dan sem se odlo?il menjat termostat. Ko sem odklopil cevi je mogo?e 3l pri?lo ven (po specifikacijah je 9l) in sem takoj rekel, da vode nisem imel dovolj. Ampak v ekspanziji je bilo dovolj vode, ?istilo sem pa nalil direkt v kiler. Nisem obra?al pozornosti na to in sem zamenjal termostat, vse nazaj priklopil in ko sem dolil vodo sem spravil not vsega skupaj slabe 4l. Cevi sem stiskal, avto parkiral na klancu, z sprednjim delom na vi?ji strani...ne spravim ve? vode v sistem. Zatem sem opazil ?e en problem, za?ela mi je pu?ati voda iz ekspanzije, dela se bela pena katera je (pomojem) od ?istila. Prej tega ni nikoli bilo.

Jaz ne vem ve? kaj lahko naredim razen da celotni sistem o?istim, vse cevi dol, kiler dol, ?lauf ?ez in spucat. Druga varjata, ki mi je najmanj v?e?, da je vse to posledica prebitega tesnila glave in spu??a tlak v vodni sistem. Mogo?e, ?e zamenjam tesnilni pokrov?ek na kilerju ampak dvomim, da je to to.

?e ima kdo kak?no idejo, prosim. Vsak predlog in nasvet dobrodo?el :D.

Napisano

Preveri kak?en je tlak v hladilnem sistemu. Se pravi, ko avto dela ?e so cevi fejst trde je preve? tlaka, ki prihaja v hladilni sistem, lahko je tesnilo ali po ena glava ali blok.

Poglej tudi v kak?nem stanju je hladilnik oz kak?en je pretok zraka preko njega.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi v bloku motorja je 2-3l hladilne. Jest sem (preventivno) menjal hladilno pa sem notri dobil malo vec kot 4l hladilne. Je pa res, da sem hladilno izpustil samo iz hladilnika in ne iz bloka motorja. Drgac gre notri 7.5l (bencinar) druga generacija.

Napisano

@mazdaman prav v?eraj ko sem ga zalaufal in pustil, da se segreje sem malo pipal cevi in stiskal. Tezko re?em ?e je cev trda (preve? tlaka) ker vseeno bi sistem moral dr?ati cca 1 bar. Meni se zdijo preve? trde in vse mi nakazuje na uhajanje tlaka v sistem. Ja od na?tetih treh je tesnilo ?e najbolj ugodna opcija ampak se vseeno spra?ujem ?e se mi sploh spla?a vlagat v njo...moram razmislit sam pri sebi. Aja na hladilniku ni opaziti nobenih pretiranih zvitih hladilnih reber, tako da dvomi da je to ampak vseeno hvala za nasvet.

@Scr3am jaz sem spustil pri termostatu in pri kilerju. Bi moralo vsaj 7l vode priti ven, ?e bi bilo tako kot treba. Bom magari danes mojstra Pelkota poklical, kdaj ma ?as da mu pripeljem avto. Tester verjetno ima in bi lahko preveril na katerem cilindru pu??a. Pol bom pa videl, mogo?e bi se sam lotil tega. Na prej?nem Cliotu sem naredil, mogo?e bi se tudi na Mazdi upal :D.

Napisano

Pelku raje SMS, ker je na dopustu in se vrne 19.8.2019.

 

Avto Pelko (Simon) gsm cifra; 041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

imel enako tezavo pri 2007 letniku 2.0 dizel na koncu so ugotovili da je tesnili na glavi ali glava tako da so mi potem zamenjali zadevo in od takrat je se naredila 50k preden je sla v prrodajo

 

sem pa tudi sam prvo menjal termostat

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

@ Z M A J sem poslal, do takrat pa bom probal sam diagnosticirati. Hvala!

@curko heh zato je pa forum dobra zadeva, hitro se nekdo najde, ki je imel oz. ima podoben problem in kako ga je re?il :D.

Napisano

Simon Pelko se vrne v ponedeljek, torej 19. avgusta, pa se obrnite nanj, da boste dalje vozili brez skrbi. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Spet bi si malo sposodil temo in sicer smo danes opazili da je na moji mazdi 6 2003 letnik dizel prvi bat napokan. Vidi se tisa, glej sliko. Zanima me ali mi kdo zna svetovat kaj naj naredim? Novi bat je definitivno drag, nisem se pozanimal kaksne so cene, rabljenga pa lih ne bi tlacil not. Do sedaj sem v avto vlozil cca 100? in svoj cas vendar sedaj nvm ali se mi splaca se vlagat. Ker ce menjam bat bi itak dal z enakimi oz skoraj tovarniskimi merami not in nove obrocke in to bi moral dihtat. Naj povem da sedanji ni imel probleme s tlakom, saj sem pred razdrtjem premeril vse 4 cilindre ki so imeli podobne vrrdnosti cca 2-3 bara razlike.

Hvala!

Se pozabljena slika...

post-8867-0-87124000-1567525976_thumb.jpeg

post-8867-0-19747800-1567525992_thumb.jpeg

Napisano

meni se je to zgodilo na prvi 6ki...strosek je bil okoli 800 eur takrat (leta 2008)

huh na 5 let starem avtu. Takrat se je to verjetno spla?alo, seveda z upo?tevano inflacijo. Sem se pogovarjal z lokalnim mehanikom in mi je svetoval, da jo prodam in probam ?e kak?en euro ven izvle?t :/.

Napisano

Zelo verjetno pri tem popravilu ne bi bilo ekonomske ra?unice (kot bi rekla ga. Velepi?, kdor je gledal Na?o malo kliniko). :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e avto ni preve? rjav, daj noter rabljen bat, ki ga ne bi smelo biti te?ko dobiti, ter vozi avto dokler gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Avto je star 17 let in je vreden mogo?e jurja. Se ne spla?a ni? vlagat notri ampak raje poiskat drugega, po mo?nosti mlaj?ega, tega pa prodat za dele ali ?e ma? plac ga sam po?asi razstavlja? in bo? lahko ve? ven dobil, samo potrpe?ljiv mora? biti.

33112_1.png

Napisano

Ne vem ?e je tako enostavno. sam sem sedaj na mojo 6 letnik 2005 dal 600? (nov vztrajnik, olje menjalnika,..) ker bo avto moral ?e vzdr?ati 2-3 leta pa ?eprav jih ima sedaj 276000 km.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jest bi tako naredil, kot je aless rekel sploh, ce pol stvari sam naredis je tole drobiz. Avto je pac star in slej ko prej pridejo doloceni stroski, kateri so normalni za to kilometrino. Na moji bivsi sestki (2003) so kaksne dva meseca nazaj sli ventili zaradi lpgja. Pelko zamenjal in gas naprej. Jih ima pa sedaj 340k km.

Napisano

Ja plin in Japonci ni ravno dobra kombinacija. Razen seveda, ?e ?e v osnovi ra?una? na te vzdr?evalne posege, menjava ventilov, delanje generalke,...

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

150k km je bilo prevozenih na plin in to je bil prvi problem zaradi plina. Se pa strinjam, da so japonci najbolj obcutljivi na plin.. nazalost :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.