Z M A J Napisano 16. marec, 2020 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2020 Pelko sporo?a, da imajo ?e danes zaprto, da ga ne bo kdo iskal. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Gelipter Napisano 16. marec, 2020 Prijavi Napisano 16. marec, 2020 Ja edino pravilno..zoom zoom lp 1 Citiraj
Z M A J Napisano 10. april, 2020 Avtor Prijavi Napisano 10. april, 2020 Mojster Pelko ponovno odpira svoja vrata, tako da veste na koga se obrnit v primeru težav z vozilom ali rednega servisiranja; 041 667 335 (Simon) 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
rdecamazda6 Napisano 10. april, 2020 Prijavi Napisano 10. april, 2020 Pozdravljeni, Danes se mi je zgodila ena nevšečnost. Med vožnjo mi je, po pospeševanju od 2000 do 3000rpm, avto začel cukati in izgubljati moč, po eni minuti se je ugasnil sam od sebe in posvetila je lučka olja. Nato sem zapeljal iz vozišča in ustavil vozilo. Poskusil sem vžgati motor, rabil je dlje kot ponavadi in obrati so bili višji (cca 1000). Izpuh je bil čist, nobenega dima. Zvok motorja pa ni bil isti (rahlo se je slisilo kot nekakšno klenkanje). Pod haubo pri motorju ni nič vidnega da bi izpljunilo olje. Turbina se lepo sliši. Nato sem ga ugasnil in ponovno vžgal. Lučka od motorja sveti in avto nima nič moči. Zapeljal sem ga na bližnji parking in bo tam počakal "strokovno" pomoč. Kaj menite da je šlo k vragu? Injektorji? Turbina? Avto mi sicer izvaja pogoste regeneracije dpfja in ga imam namen rešiti teh muk. Mazda 6 2.2d 163hp 270k km. Vse je še original. Hvala za kakšno info & lepe praznike!! Lp Jan Citiraj
scania Napisano 10. april, 2020 Prijavi Napisano 10. april, 2020 Lucka za olje? Mogoce zadelano sito? Se kdo drug razmislja v tej smeri? Citiraj
mazdaman Napisano 11. april, 2020 Prijavi Napisano 11. april, 2020 To je druga generacija, po konjih sodeč. Tukaj ni bilo dosti težav z filtri. So pa dize in kaki senzorji verjetno krivi za maše je dpf Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Saso5 Napisano 12. april, 2020 Prijavi Napisano 12. april, 2020 Pozdravljeni, mene zanima glede pnevmatik in sicer homologirane imam 215/45 R18 zanima me če je možna homologacija za original platišča od Mazde dat dimenzijo 225/40 R18 ?? Gre pa se za Mazdo 3 2016 letnik Citiraj
Alex Napisano 12. april, 2020 Prijavi Napisano 12. april, 2020 pred 10 minutami je Saso5 napisal: Pozdravljeni, mene zanima glede pnevmatik in sicer homologirane imam 215/45 R18 zanima me če je možna homologacija za original platišča od Mazde dat dimenzijo 225/40 R18 ?? Gre pa se za Mazdo 3 2016 letnik Mislim, da se za original platišča pri nas ne da homologirat drugih pnevmatik, kot so zapisana original. Bodo še drugi kaj napisali. Citiraj
Aless Napisano 12. april, 2020 Prijavi Napisano 12. april, 2020 pred 1 uro je Saso5 napisal: Pozdravljeni, mene zanima glede pnevmatik in sicer homologirane imam 215/45 R18 zanima me če je možna homologacija za original platišča od Mazde dat dimenzijo 225/40 R18 ?? Gre pa se za Mazdo 3 2016 letnik Kot sem že v parih temah glede tega napisal. Na ORIGiNALNIH platiščih pri nas ni možno homologirat drugih dimenzij gum. Če hočeš homologirat druge dimenzije gum ti preostane samo nakup drugih platišč z ustreznimi homologacijskimi papirji za tvoj avto (TUV, ABE..) in nato homologacija teh platišč z drugo dimenzijo gum, pod pogojem da so te dimenzije v TUV papirjih. 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
nejco Napisano 15. maj, 2020 Prijavi Napisano 15. maj, 2020 dne 14. 2. 2020 ob 7:37 je markym napisal: Preden zapravis denar mogo?e za brezveze... Spucaj z carburator cleanerjem du?ilno loputo. Z namenskim sprejem pa spucaj senzor pretoka zraka. S testerjem je treba pred ciscenjem pogledat long in short fuel trim. Stro?ek mogo?e 20? za oba spreja, narest bo pa to treba sigurno. Z carb sprejom o?isti ?e pcv ventil. Zdravo, Je bila lambda kriva. je gospod Pelko zdaj zamenjal in ni vec omenjenih tezav. Me zanima, kaj bojo pokazali plini, bom peljal na poskusnega tehnicnega. Lp, n 2 1 Citiraj
Hixxy Napisano 15. junij, 2020 Prijavi Napisano 15. junij, 2020 Zdravo, Zanima me kdaj ima gospod Pelko dopust da mu prej pripeljem Mazdo. Citiraj
Z M A J Napisano 16. junij, 2020 Avtor Prijavi Napisano 16. junij, 2020 Pele načrtuje glavni letni dopust med 1. in 15. avgustom, mi je pravkar javil. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
robz Napisano 29. junij, 2020 Prijavi Napisano 29. junij, 2020 V zadnji levi luci se mi po vsakem dezju nabira voda. Vodo opazam tudi v vratih prtljaznika, vendar ne vem kje gre notri. Ima kdo kako idejo kako to ugotoviti oz. resiti zadevo? Citiraj
Aless Napisano 29. junij, 2020 Prijavi Napisano 29. junij, 2020 Poglej gumijasto tesnilo ki gre okrog prtljažnih vrat. Tisto se z leti obrabi in rado pušča. Drgač pa najlažje ugotoviš s kakim kolegom, eden gre z svetilko v prtljažnik drugi pa z vodo poliva po prtljažniku. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Z M A J Napisano 29. junij, 2020 Avtor Prijavi Napisano 29. junij, 2020 Nekateri je v tej seriji tudi puščalo prav pri luči, kjer ni tesnilo dobro zatesnilo odprtine in je potem voda noter zatekala. V samo luč je pa kolega kar luknjico navrtal nekje spodaj. 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
robz Napisano 29. junij, 2020 Prijavi Napisano 29. junij, 2020 pred 26 minutami je Aless napisal: Poglej gumijasto tesnilo ki gre okrog prtljažnih vrat. Tisto se z leti obrabi in rado pušča. Drgač pa najlažje ugotoviš s kakim kolegom, eden gre z svetilko v prtljažnik drugi pa z vodo poliva po prtljažniku. Dvomim da je tesnilo, ker je voda prav v prtljaznih vratih-ponavadi tece iz kljucavnice spodaj. Citiraj
robz Napisano 29. junij, 2020 Prijavi Napisano 29. junij, 2020 Je kdo resil zadevo s silikonom? Drugace pa bom res zvrtal luknjico, saj je kondenz v luci tudi po 2 tedna. 1 Citiraj
zubrck Napisano 11. avgust, 2020 Prijavi Napisano 11. avgust, 2020 Lp.Leva luč se enkrat prižge...enkrat ne.Ali bo nek balast za 30e dober ali je potreben originalni. Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk Citiraj
Boss Napisano 11. avgust, 2020 Prijavi Napisano 11. avgust, 2020 Načeloma bo to samo xenon svetilka za zamenjat. Balast pri drugi generaciji zelo redko crkne. 2 Citiraj
zubrck Napisano 11. avgust, 2020 Prijavi Napisano 11. avgust, 2020 Menjal sem obe kaki dve leti nazaj ker se leva isto ni prižigala kot bi se mogla.Do sedaj je delalo bp.Not sem dal osram.Pa še drage so bile...Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk Citiraj
Boss Napisano 11. avgust, 2020 Prijavi Napisano 11. avgust, 2020 Potem pa zamenjaj svetilki med seboj in opazuj ali bo isto. Če ista ne bo prižigala je pol žal res balast. 1 Citiraj
Hixxy Napisano 22. avgust, 2020 Prijavi Napisano 22. avgust, 2020 Evo imam en problem. Danes na poti sem po nekaj časa (mogoče prej nisem bil pozoren) vsakič ko sem dal gas slišal tako pihanje (kot da bi nek ventilator prižgal) - bolj kot sem dal gas bolj je bilo izrazito. Prihajalo je iz sredine armaturne plošče. Avto se je obnašal normalno, nobena lučka ni svetila, moč je avto imel, potegnil je ok. Ko sem doma odprl pokrov in rekel partnerici naj da malo po gasu je iz leve strani (če gledamo proti motorju) pokadilo malo dima (mogoče izpušni). Sumim da je mogoče kakšna luknjica v cevi za zrak in potem mešanica ni prava in zato je malo pokadilo, že pred nekaj časa mi je kuna pojedla malo izolacije (3x3 cm) mogoče je takrat kakšno cev še malo spraskala ko je plezala in je danes se naredila luknjica Prosim za forumsko mnenje mogoče tudi gospoda Simona. Sicer bom peljal k mehaniku, mogoče kdo priporoča kakšnega na Severnem Primorskem (Ajdovščina, Nova Gorica), saj ne bi tvegal in se vozil do gospoda Simona. Najlepša hvala že vnaprej. Citiraj
Z M A J Napisano 23. avgust, 2020 Avtor Prijavi Napisano 23. avgust, 2020 Najboljše se nič vozit, potem pa ju3 zju3 Pelka poklicat in naj pove svoje mnenje ter če prideš do njega lahko dobiš neko nadomestno vozilo, da zadevo testira in se vožnja zadovoljno ter varno nadaljuje 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Andraz-AWD-6 Napisano 23. avgust, 2020 Prijavi Napisano 23. avgust, 2020 Zdravo, Imam Mazdo 6 awd 2015 uvoženo iz švedske. Imel sem inštalacijo za priklop notranjega kaloriferja speljano pod intercoolerjem. Prepozno se je ugotovilo da mi je zaradi kabla ta začel puščat. Tudi mastno je postalo. Intercooler je bil menjan vendar zdej imam nek drug problem. Če se avto pelje v malo večji hrib avtu začne zmanjkovati moči. Čez 2500 rpm ne gre. Potem čez nekaj časa pa potem spet začne vlečt. Ne vrže turbine v rezervni program. Mehanik mi je testiral in mu je pokazalo napako p117a - previsoka temperatura motornega olja. Zaenkrat še ni ugotovil zakaj se to dogaja. Avto ima 135000km in je vozen na dolge razdalje. 120 km na dan. Citiraj
SpEkTr Napisano 23. avgust, 2020 Prijavi Napisano 23. avgust, 2020 Če se ne motim, tukaj ne gre za napako ampak gre za opozorilo. Ker se v tem primeru, tudi nobena lučka ne posveti za armaturi. Pač ECU je motor zaščitil tako, da mu zmanjša moč. Tudi meni se to zgodi, ampak zgolj v primeru vleke prikolice, v kak dajšli klanec, pa če je zunaj res vroče, pa še kak pogoj se mora izpolniti. Da bi pa to fasal zgolj s težo lastnega avta, pa ne vem kaj bi moral z njim počet. Kaj greš 200kmh v kak dolgi klanec? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.