Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Andraž, daj kontaktiraj Pelka, sem prepričan, da ti bo uspel rešiti težavo; 041 667 335 (Simon), ima pa telefon stalno zaseden, lahko tudi e-pošta; avto.pelko@gmail.com

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.

Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila. 

Lahko peljen v sluzbo al je konc

Napisano

Z rdečo oljno lučko NIKAMOR več naprej, razen z avtovleko do serviserja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 1. 9. 2020 ob 19:43 je drwex napisal:

Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.

Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila. 

Lahko peljen v sluzbo al je konc

Razširi  

Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.

Kaj pa tole?

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Olje v hladilni tekočini.

 

Na moji Mazda3 GTA 2.0 bencin se je pojavilo olje v hladilni tekočini, na "stropu" ekspanzijske posode je majoneza, v eskpanziji se na hladilni tekočini vidi oljni film. Ni videt, da bi hladilna tekočina prehajala v olje, pokrov olja nima nobenih sledov hladilne tekočine

 

Olje sicer pije že od novega, tako da tu nisem opazil kaj hudo posebnega. Zdaj sem imel nekaj daljših voženj (2x LJ-KP-LJ, 2x LJ-MB-LJ), pa gre avto v redu, le tole z oljem v hladilnem sistemu me pa ornk skrbi.

 

Je to težava s tesnilom glave? Kolikšen strošek lahko pričakujem v tem primeru, da takoj začnem na stran dajat :)

Je lahko kaka druga fora?

 

Vnaprej hvala za priporočila in pomoč!

Jože

Popravljeno od JoeJoe
Napisano

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 21. 9. 2020 ob 10:50 je Brane napisal:

Hladilnik olja  prekontrolirat najprej

Razširi  

 

OK, tole je videt precej cenejše in preprostejše od menjave tesnila glave :) To sicer vabi v "dajmo zamenjat, pa bomo potem vidli", ampak "na srečo" nimam več možnosti sam kaj dosti šraufat :)

 

 

  dne 21. 9. 2020 ob 11:43 je Z M A J napisal:

Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.

Razširi  

 

Uf, ne, ta avto se vozi, nema stanja, konjički morjo delat :)

 

A se da preverit, ali gre za tesnilo glave ali hladilnik olja, brez da karkoli razdiram?

Napisano

Pelko bi zagotovo našel rešitev; 041 667 335 (če se ne javi, potem najboljše pisati SMS, da pokliče nazaj).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da je začelo olje puščat, kar je po svoje fajn, bo lažje videt, kaj je šlo k vragu in upam, da je res "samo" hladilnik za olje :)

Bo moral mojster povedat, samo organizirat se moram :)

Napisano

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 25. 9. 2020 ob 8:58 je mihaing napisal:

Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.

 

Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj

Razširi  

Prav zaribala ti je?

Napisano

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Napisano
  dne 25. 9. 2020 ob 11:56 je mihaing napisal:

Ojnični zaribal in razmetal po motorju, gred razbilo...ah. 

 

Je izdelek na voljo pri Pelku za ogled japonske mojstrovine :)

 

@ brane: kako pa lahko pazim na ojnicne lezaje. Naj jih božam al? Ali kar prevenzivno menjam kar tako pri avtomobilu za 40k EUR?

Razširi  

Kateri avto in letnik? 

 

 

Napisano (urejeno)

Mazda 6, 2.2 175 AWD, avtomat, letnik 2016. Prevozenih 150k km.

 

Vsaj nimam skrbi sedaj, da Pelko ne bo uredil kot je treba. Čakam na drug motor iz tujine.

Popravljeno od mihaing
Napisano
  dne 25. 9. 2020 ob 13:20 je scania napisal:

Kaj pa je vzrok? ketna za oljno črpalko verjetno?

Razširi  

Po moje je bolj problem kot pri prvih modelih, ko se je isto to dogajalo. Sem mislil, da je to preteklost in da so to uredili. 😕

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.