Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nimam , mi bo jutri zjutraj mehanik priklopil na računalnik, pa sporočim kaj je blo če bo še komu pomagalo

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 45 minutami je TiEn napisal:

Pa je mene doletela "check en gine light"

 

motor teče normalno, ni opaznih napak,.. regeneracije se je redno izvajalo, nivo olja šele pri drugi pikci se pravi slaba 2cm od X-a

Any clues ? Jutri že roma k mehaniku sumim na kak senzor

 

 

Pa sm danes nardil 90km in se mi je to prižgalo 200m od doma, ne zgleda da bi bil avtomobil v limp mode

Pa glih sem hotel komentirati, da se v glavnem pogovarjamo samo o koroni in politiki, ker se o napakah naših avtov nimamo nič. 🤔

 

 

 

Napisano

Jah ta je prva dokar mam avto, upam da ni nič resnega,.. lahko je pa 100razlogov da se tole prižge,..

 

image.jpeg

 

Napisano

Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje :D

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 4 urami je TiEn napisal:

Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje :D

To... dizel power melje dalje. 😉

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Pri nas je šel pri takem motorju senzor izpuha plinov ... strošek 200€ ...

Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊

 

 

Napisano
4 minutes ago, Alex said:

To... dizel power melje dalje. 😉

Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊

226,90€ z montažo in davkom 😁včeraj lih montiral novega. Zoom zoom seveda😄

Napisano
8 hours ago, TiEn said:

Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje :D

Meni so pri tej napaki menjali senzor tlaka na turbini. A se ti slucajno kdaj zgodi, da nima avto moci do 3000 o bratov kot da turbina nebi delala? 

Napisano

Delalo je normalno, bom videl če mi še 1x vrže slučajno,.. koliko te je prišel ta senzor (ga je tudi moj mehanik sumil)

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 11 urami je 50keda napisal:

Meni so pri tej napaki menjali senzor tlaka na turbini. A se ti slucajno kdaj zgodi, da nima avto moci do 3000 o bratov kot da turbina nebi delala? 

Pri meni je vedno tako :D

Napisano
pred 39 minutami je Bini napisal:

Pri meni je vedno tako :D

Zato pa so problematični klanci. 😛

 

 

Napisano
13 hours ago, TiEn said:

Delalo je normalno, bom videl če mi še 1x vrže slučajno,.. koliko te je prišel ta senzor (ga je tudi moj mehanik sumil)

Fuf to se pa ne spomnem, to je bilo še na češkem, mislim pa da je blo okol 2000 kron, kar bi se naj prevedlo nekje v rang 70 €.

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Zato pa so problematični klanci. 😛

Nad 3000 obratov nikoli,samo poraba gre gor.:jezicek:

  • Haha 3
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme. Mam težave do mi star&stop pa e-loop ne delujeta. E-loop pride do treh črtic in se ne polni. Je res da avto večinoma časa stoji pred stanovanjem zaradi trenutne situacije. Sumim baterijo pa čeprav mi avto ne izpiše nobenega opozorila (stara 3leta+). Je imel kdo podobne težave?

 

p.s. mogoče napolnim najprej baterijo?

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je scania napisal:

Baterija 

 

Nekje sem tole že napisal. Pri meni se je to zgodilo oktobra. Odvil sem čepe na akumulatorju ter v vsako celico dotočil cca. 0,5-1,0 dcl destilirane vode in s polnilcem napolnil akumulator. Od takrat do danes (je že 3 mesece) lučka ni več posvetila in avto je vžgal tudi pri -7. 😊

Popravljeno od Janez007
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB . 

Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .

Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov . 
A je komu znana cena ?

 

lp Tine

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Zdravo mene zanima kaj bi bilo narobe avto v 1 in 3 prestavi ob konastntem gasu cuka...In še to občasno ko ga prižgem nabije štang na 2k za približno 10sek in pol je ok.....

Govorim o:

Mazda 6 2.2 cd 150 2016.

Napisano
pred 5 minutami je Alenh napisal:

Zdravo mene zanima kaj bi bilo narobe avto v 1 in 3 prestavi ob konastntem gasu cuka...In še to občasno ko ga prižgem nabije štang na 2k za približno 10sek in pol je ok.....

Govorim o:

Mazda 6 2.2 cd 150 2016.

To, da nabije obrate, ko je temperatura nad 12°C je povsem normalno. Meni je tudi enkrat tako cukalo a je samo od sebe minilo. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

 

Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB . 

Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .

Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov . 
A je komu znana cena ?

 

lp Tine

Mi je na Selmarju isto povedal,menjat  ketno po 150k km na dizlih,ker prihaja pogosto do okvare ☹️. Jaz bi jo menjal ampak ne za to ceno...😬 Mislim,da je bilo nekje omenjeno 800€ 🤔

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

 

Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB . 

Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .

Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov . 
A je komu znana cena ?

 

lp Tine

 

Za zamenjavo verige na oljni črpalki je prišlo 1400€? Če misliš to, potem je to precej velikanski znesek...

Popravljeno od luxxx7

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.