Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Sicer pa tudi zamenjava jermena ni bila poceni, pred 20-timi leti je to stalo med 500 in 1.000 DEM.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja jermen pri 120kkm, ketno pa pri 150kkm. Ni glih neka razlika, strošek menjave pa zelo podoben.

33112_1.png

Napisano

Vidim da na veliko govorite o ketni .

Mehanik , ki mi je svetoval menjavo dela samo na mazdinih motorjih . 
Sam je kupil 2016 letnik ki je imel samo 123000km in je takoj zamenjal kompletno vse .
Pravi da so imeli primere , da je šla ketnica k vragu in mašina fuč .
Te nove ketnice so bol kvalitetne , saj je bila izboljšava v letu 2019 in tiste mašine kolk on ve niso imele še nobene težave .
Če delaš mesečno več kot 2000km in voziš po klancih je priporočljivo menjat pri 150k .

Sam bom menjal , ker sem z kredo kupo avto in nočem imet še enega sranja kot sem imel pri KIA ko mi je plin skuro 2 bata .

Pa lep pozdrav Tine

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

To je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....:bravo:

Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

To je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....:bravo:

Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

Časovno je seveda omejen na 5 let. 👍

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

To se je zdej mal spremenilo, ker so tut materiali za jermena dosti boljsi kot pred leti... 

Intervali so zdej cca. 200kkm ali 10 let, kar pac pride prej. 

 

Se spomnim se moje M3 1.6 CD110, je pisal interval 250kkm, js sm pa iz preventive na 240kkm menju 🙂

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano

Damijan evo to je meni mehanik in prodajalec svetoval in sem polek novega jermena(za alternator) vzel še zraven kolešček napenjalca, sicer piše nekje na forumu da naj bi se pri 150k menjalo cel napenjalec ampak po posvetovanju sploh ni treba.

 

image.jpeg

 

Napisano

Spet jaz

 

Dokl servis Mazde v MS bi računal za komplet menjavo 1700 evrov. 

 

Cene imajo približno enako odvisno kolko popusta dobiš. 

Jutri vam poskeniram predračun. 

Napisano
pred 2 urama je Damijani napisal:

 

Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.

Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko  če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj

Napisano
pred 56 minutami je Brane napisal:

Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko  če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj

Itak. Jermen pride ves zlizan in obrabljen. Lahko, da ne bo počil dolgo, lahko pa se zgodi,da takrat, ko je najmanj treba. 😬

 

 

Napisano (urejeno)

Ko je enkrat jermen gor se tiste nitke nasponajo in se istega jermena nikoli ne daje vec nazaj gor pa tut, ce ma sam 2km za sabo! 

Ko pa se menja, se pa itak menja vse v kompletu! 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

Prva generacija 1.8 370k km ne duha ne sluha o "raztegnjeni" ketni, kaj sele menjavi. Vse je se OEM (ketna, vsi sponarji, vodna pumpa itd.). Druga generacija 2.5 pri 240k km ista zgoda. Aja so pa vsi (brez navora) bencinarji. Clovek bi mislil, da imate neko 4.0 pošast pod haubo, katero se skos tera do blokade, da vam tako ketnce pokajo. Ne pa da se peljete 140km/h po obvoznici. Pac slab material in tuki je end of story.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Govorim za primer, v nakupu rabljenega vozila in ker je garnitura "predraga", se novi srečni uporabniki novega-starega avta odločajo za menjavo jermenov brez napenjalcev in ležajev.

 

pred 3 urami je Alex napisal:

Jermen pride ves zlizan in obrabljen

V tem primeru je nekaj narobe:

- ali je jermen prenapet

- ali so ležaji in napenjalci na koncu življenjske dobe.

Ker, če omenim samo trenutno japonko, je že nekaj časa in km od menjave jermenov pa so vsi napisi na jermenih čisto lepo čitljivi in nič poškodovani. Ergo, je bil servis opravljen kot se zagre. Že cviljenje jermenov ob zagonu signalizira težave. Vendar imajo mehaniki nek čudežni sprej, ki odpravlja cviljenje. Torej, eliminirajo nekako posledico, vzrok pa ostaja. (slika spodaj je od moje italijanke in jermen po okrog 140k km in upam ,da vam slika kaj pove)

 

@Deeyan pa si, ali pa kdorkoli drug, kdaj meril razliko v dolžini novega jermena in jermena, ki ima "končano življenjsko dobo"? Ve kdo povedati razliko?

 

pred 32 minutami je Alex napisal:

V bistvu meni ne deluje glih "ketnica". 

Včasih so bile dvoredne :)

 

 

090220181322.jpg

Napisano

Ima kdo knjižico z navodili, da vidimo kaj pravi proizvajalec glede menjave ketne in vseh ostalih stvari? Jaz imam M3 G120, 2017, lastnik sem komaj 1 mesec. In ja, knjižice nisem dobil zraven. Imam pa verigo.

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Jaka32 napisal:

Ima kdo knjižico z navodili, da vidimo kaj pravi proizvajalec glede menjave ketne in vseh ostalih stvari? Jaz imam M3 G120, 2017, lastnik sem komaj 1 mesec. In ja, knjižice nisem dobil zraven. Imam pa verigo.

2016-mazda-3-hatchback-103886 navodila.pdf

 

Najdeš jih tudi tukaj:

WWW.MAZDA.SI

Potrebujete pomoč z informacijami o vaši Mazdi? Preberite pogosta zastavljena vprašanja, napotke za uporabo in izobraževalne video...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jermen se ne kontrolira po napisih na jermenu.Bili so primeri ko je imel jermen 500000 km pa je bil vsa popocan od starosti, napisi pa kot novi-zato se gleda tudi starost jermena npr.120000 km ali 72 mesecev.Ponavadi cvilijo ob zagonu micro jermeni  in ne zobati. Cvilijo pa vglavnem tisti ki nimajo avtomatskega napenjalca in ga moraš naknadno nastavit ker se jermen raztegne.Razlika v dolžini novega in starega jermena je zanemarljiva zato pa ima avtomatski napenjalec, saj se vsaka stvar ki je v uporabi raztegne

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Viš, tako je ko bežno poznaš zgodovine in jemlješ MSM informacije kot suho zlato.   V Ukrajini so tako leta 2004 (oranžna revolucija) kot leta 2014 (euromaidanska revolucija) izvedli puča in so nasilno spremenili odločitev prebivalstva na volitvah. Da je pri tem bogato pomagala CIA pač ni nobena skrivnost, ker da se ljudje odločijo za prorusko na volitvah potem pa z nasilno revolucijo izvedejo spremembo oblasti ter nastavijo prozahodno oblast v katero celo sprejmejo neonacije. Mogoče tale pogovor med Victorio "Fuck the EU" Nuland in ameriškim ambasadorjem v UA Geoffreyem Pyattom pove največ kdo je vodil odločitve v Ukrajini. Aja tudi Joe Biden takrat še kot podpredsednik ZDA je imel prste zraven. Zanimivo ane, kolk enega ameriškega interesa v državi, ki meji na Russijo. Ukraine crisis: Transcript of leaked Nuland-Pyatt call WWW.BBC.COM A transcript of the alleged conversation between Assistant Secretary of State Victoria Nuland and the US ambassador to Ukraine, Geoffrey...   Nič ni Rusija izgubila, izgubila je demokracija v Ukrajini, če je amerika uspela pomagat izvesti državni udar. Vse ostalo, kar se je kasneje dogajalo je bila le posledica teh pučev. Kar se pa ekonomskeg oziroma trg je pa izgubila Ukrajina več saj se je pri uvedbi sporazuma z EU, Rusija pa je ukinila tistega, ki ga je imela z UA, češ, na dveh stolčkih oportunistično pa že ne boste sedeli. Zakaj, ker bi Ukrajina postala prostotrgovinski vmesnik med EU in Rusijo in veselo služila s preprodajo med njima.    
    • kater model in v kaki dimenziji (WINTER SPORT 5?)
    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.