Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Sicer pa tudi zamenjava jermena ni bila poceni, pred 20-timi leti je to stalo med 500 in 1.000 DEM.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja jermen pri 120kkm, ketno pa pri 150kkm. Ni glih neka razlika, strošek menjave pa zelo podoben.

33112_1.png

Napisano

Vidim da na veliko govorite o ketni .

Mehanik , ki mi je svetoval menjavo dela samo na mazdinih motorjih . 
Sam je kupil 2016 letnik ki je imel samo 123000km in je takoj zamenjal kompletno vse .
Pravi da so imeli primere , da je šla ketnica k vragu in mašina fuč .
Te nove ketnice so bol kvalitetne , saj je bila izboljšava v letu 2019 in tiste mašine kolk on ve niso imele še nobene težave .
Če delaš mesečno več kot 2000km in voziš po klancih je priporočljivo menjat pri 150k .

Sam bom menjal , ker sem z kredo kupo avto in nočem imet še enega sranja kot sem imel pri KIA ko mi je plin skuro 2 bata .

Pa lep pozdrav Tine

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

To je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....:bravo:

Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

To je to fantje,ne se igrat s ketnicami na dizlaših,da boste lahko prišli na srečanje 15.5.2021....:bravo:

Drugače pa se zobati jermeni menjajo na novih avtih pri cc180-200k km,odvisno od znamke. To je potem isto kot ketnca,žal pa ne moremo vplivati na to za kar se tovarna odloči......😁

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

Časovno je seveda omejen na 5 let. 👍

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

To se je zdej mal spremenilo, ker so tut materiali za jermena dosti boljsi kot pred leti... 

Intervali so zdej cca. 200kkm ali 10 let, kar pac pride prej. 

 

Se spomnim se moje M3 1.6 CD110, je pisal interval 250kkm, js sm pa iz preventive na 240kkm menju 🙂

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa, če delaš recimo samo 20Kkm na leto? Ne boš čakal na 200Kkm,ker bo imel takrat jermen deset let. Kolikor je meni znano je priporočljivo menjati jermen na vsakih pet let ali pa 120Kkm,kar pride prej. Vsekakor pa ne odlaša z menjavo, ker jermen lahko preperi  in je rezultat enak kot pri strani letni. 🤔

 

Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano

Damijan evo to je meni mehanik in prodajalec svetoval in sem polek novega jermena(za alternator) vzel še zraven kolešček napenjalca, sicer piše nekje na forumu da naj bi se pri 150k menjalo cel napenjalec ampak po posvetovanju sploh ni treba.

 

image.jpeg

 

Napisano

Spet jaz

 

Dokl servis Mazde v MS bi računal za komplet menjavo 1700 evrov. 

 

Cene imajo približno enako odvisno kolko popusta dobiš. 

Jutri vam poskeniram predračun. 

Napisano
pred 2 urama je Damijani napisal:

 

Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.

Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko  če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj

Napisano
pred 56 minutami je Brane napisal:

Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko  če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj

Itak. Jermen pride ves zlizan in obrabljen. Lahko, da ne bo počil dolgo, lahko pa se zgodi,da takrat, ko je najmanj treba. 😬

 

 

Napisano (urejeno)

Ko je enkrat jermen gor se tiste nitke nasponajo in se istega jermena nikoli ne daje vec nazaj gor pa tut, ce ma sam 2km za sabo! 

Ko pa se menja, se pa itak menja vse v kompletu! 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

Prva generacija 1.8 370k km ne duha ne sluha o "raztegnjeni" ketni, kaj sele menjavi. Vse je se OEM (ketna, vsi sponarji, vodna pumpa itd.). Druga generacija 2.5 pri 240k km ista zgoda. Aja so pa vsi (brez navora) bencinarji. Clovek bi mislil, da imate neko 4.0 pošast pod haubo, katero se skos tera do blokade, da vam tako ketnce pokajo. Ne pa da se peljete 140km/h po obvoznici. Pac slab material in tuki je end of story.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Govorim za primer, v nakupu rabljenega vozila in ker je garnitura "predraga", se novi srečni uporabniki novega-starega avta odločajo za menjavo jermenov brez napenjalcev in ležajev.

 

pred 3 urami je Alex napisal:

Jermen pride ves zlizan in obrabljen

V tem primeru je nekaj narobe:

- ali je jermen prenapet

- ali so ležaji in napenjalci na koncu življenjske dobe.

Ker, če omenim samo trenutno japonko, je že nekaj časa in km od menjave jermenov pa so vsi napisi na jermenih čisto lepo čitljivi in nič poškodovani. Ergo, je bil servis opravljen kot se zagre. Že cviljenje jermenov ob zagonu signalizira težave. Vendar imajo mehaniki nek čudežni sprej, ki odpravlja cviljenje. Torej, eliminirajo nekako posledico, vzrok pa ostaja. (slika spodaj je od moje italijanke in jermen po okrog 140k km in upam ,da vam slika kaj pove)

 

@Deeyan pa si, ali pa kdorkoli drug, kdaj meril razliko v dolžini novega jermena in jermena, ki ima "končano življenjsko dobo"? Ve kdo povedati razliko?

 

pred 32 minutami je Alex napisal:

V bistvu meni ne deluje glih "ketnica". 

Včasih so bile dvoredne :)

 

 

090220181322.jpg

Napisano

Ima kdo knjižico z navodili, da vidimo kaj pravi proizvajalec glede menjave ketne in vseh ostalih stvari? Jaz imam M3 G120, 2017, lastnik sem komaj 1 mesec. In ja, knjižice nisem dobil zraven. Imam pa verigo.

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Jaka32 napisal:

Ima kdo knjižico z navodili, da vidimo kaj pravi proizvajalec glede menjave ketne in vseh ostalih stvari? Jaz imam M3 G120, 2017, lastnik sem komaj 1 mesec. In ja, knjižice nisem dobil zraven. Imam pa verigo.

2016-mazda-3-hatchback-103886 navodila.pdf

 

Najdeš jih tudi tukaj:

WWW.MAZDA.SI

Potrebujete pomoč z informacijami o vaši Mazdi? Preberite pogosta zastavljena vprašanja, napotke za uporabo in izobraževalne video...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jermen se ne kontrolira po napisih na jermenu.Bili so primeri ko je imel jermen 500000 km pa je bil vsa popocan od starosti, napisi pa kot novi-zato se gleda tudi starost jermena npr.120000 km ali 72 mesecev.Ponavadi cvilijo ob zagonu micro jermeni  in ne zobati. Cvilijo pa vglavnem tisti ki nimajo avtomatskega napenjalca in ga moraš naknadno nastavit ker se jermen raztegne.Razlika v dolžini novega in starega jermena je zanemarljiva zato pa ima avtomatski napenjalec, saj se vsaka stvar ki je v uporabi raztegne

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Si preveril ali si prepričan da bo tale solar polnilec zadostoval za kamero, če je stream (oz. nastavil boš itak samo na motion detection) verjetno kar nekaj energije porabi, ker verjetno pa nimaš opcije da bo to vedno na soncu, sploh pa v LJ nimate ravno sonca na pretek..... (p.s. na psa se ne smeš zanašati, sploh ker če ni delovna (linija) pasma z IGP (IPO) 3 izpitom....je pa res da razni đžankiji verjetno že samo da se nekdo na 4 nogah ki ima vsaj 30kg dere ko opica  že zadostuje.....za profije pa itak ni ovir....). Jaz osebno, če bi se odločal za tak video security bi vzel na kabel (res je pa kot si napisal, razkoplješ celo bajto za to in je zopet vprašanje dodane vrednosti tega.....).
    • Par let nazaj sem kupil v akciji Proxxon 3/8 komplet. Pa mislim da Proxxon ni slaba firma. Cena je bila 1/3 Uniorja. Sicer sem rabil samo ene 2x, ker imam 1/2 ene češke stare 30 let  
    • Če koga zanima zakaj,naj pogleda v temo orodje... Naročil videonadzorni sistem. Že od tistega "dogodka" sem imel namen investirati v kaj takega,ker zadnje čase se res čudne pojave sprehajajo mimo bajte... Takrat sem nameraval kupiti komplet Dahua,a bi bilo cca slabih 1700€,kabelski sistem na bnc,veliko vrtanja in napeljave... A ker je bil spet pri hiši pes,je šla stvar malce v pozabo.... In me je tisti članek malce spomnil,kaj je še potrebno urediti. In že pred časom,ker sem naročen na ta kanal (me je "ujel" na video o 3x360° laserju-,super video👍)...in je predstavil nadzorne kamere Eufi (Anker).     In se spet spomnim...pogledam še druge teste in predstavitve...kogar zanima,naj sam izbrska-ne bom vsega tukaj limal....,in ugotovim,da zadeva "ni od muh". Pobrskam po online trgovinah...imajo tudi na Anker.si itd...a ena kamera je 200€....rabim minimalno dve...bolje tri...in če je možno še centralno bazno postajo. Brskam in brskam....in ugotovim,da so cene na naši Anker strani že čist normalne v primerjavi z tujino... In za foro pogledam še na Aliexpress...in glej glej...črni petek-popust,dodatni popust na količino,+dobrih 8€ na nabrane kovančke, in je prišlo 418,18€ za tri kamere in eno bazno postajo😯😃👍    I just found this on AliExpress:  €301.98 | eufy SoloCam S340 Solar Security Camera Wireless Outdoor Camera 360° Surveillance No Blind Spots 2.4 GHz Wi-Fi No Monthly Fee https://a.aliexpress.com/_Ex8SmUH     I just found this on AliExpress:  €226.57 | eufy Security S380 HomeBase 3 Edge Security Center Local Expandable Storage up to 16TB eufy Security Product Compatibility https://a.aliexpress.com/_EIx1b01   Lepo nas "molzejo"...vse original z Eufi store-a...   Me zanima,kako bo izpadlo...mogoče še kaj objavim,kakšni bodo vtisi itd.,če bo koga zanimalo...
    • Ja, znamka gum... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.