Jest Napisano 18. junij, 2021 Prijavi Napisano 18. junij, 2021 Pelko itak sploh tukaj sploh ne sodeluje… To je Borutova tema… Preberi prvo sporocilo tej temi… 4 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 18. junij, 2021 Prijavi Napisano 18. junij, 2021 Ne, to je postala tema kavč "stručkotov". 😄 2 Citiraj
Boss Napisano 18. junij, 2021 Prijavi Napisano 18. junij, 2021 pred 45 minutami je Alex napisal: Ne, to je postala tema kavč "stručkotov". 😄 a zato se tolk trudiš... 2 3 1 Citiraj
Tine1966 Napisano 2. julij, 2021 Prijavi Napisano 2. julij, 2021 0ila da malo javim situacijo po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3 rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam upam da tako ostane lp 4 1 Citiraj
Z M A J Napisano 2. julij, 2021 Avtor Prijavi Napisano 2. julij, 2021 dne 18. 6. 2021 ob 21:28 je Jest napisal: Pelko itak sploh tukaj sploh ne sodeluje… To je Borutova tema… Preberi prvo sporocilo tej temi… Ja kadar obstaja kakšna težava, potem dr. Pelku pišem vprašanje. Je pa res, da zadnje čase bolj površno spremljam to temo Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Aless Napisano 2. julij, 2021 Prijavi Napisano 2. julij, 2021 pred 11 urami je Tine1966 napisal: 0ila da malo javim situacijo po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3 rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam upam da tako ostane lp Hmh, glede na to da imaš dizla, upam da si se zatipkal, ker Olje Supra-X 0w20 je samo za bencinske Skyactive-X motorje!!! Za dizla to olje sploh ni primerno in bo ketna spet šla v k...plus tega še dpf ne bo dobro prebavljal tega olja. Primerno olje za dizal je Mazda Original Oil Supra DPF 0w30 ali Ultra DPF 5w30!!! Priporočam bolj Ultra DPF 5w30, zaradi mešanja olja z gorivom in boljših mazalnih sposobnosti, s tem tudi boljša zaščita same ketne, odmičnih.... 2 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Tine1966 Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 To olje naj bi dajali v vse Mazde, tak so zagarantirali na Mazdi,ker sn bil zacuden da 0W20 1 Citiraj
scania Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 Tako kot je @Aless napisal, čimprej menjaj če nočeš dodatnih stroškov 0w20 je za hibridna vozila in skyactiv x motorje, za dizla niti pod točko razno. 3 Citiraj
Janez007 Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 (urejeno) pred 22 urami je Tine1966 napisal: 0ila da malo javim situacijo po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3 rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam upam da tako ostane lp Poleg male "ketnice" za vodno pumpo še kakšno ketno? Pri keterih km, 180.000? Popravljeno 3. julij, 2021 od Janez007 Citiraj
Brane Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 Ti ,ti, Janez 007 je treba it prej spat , mala ketnica je za črpalko olja in ne vode 2 Citiraj
Janez007 Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 (urejeno) pred 23 minutami je Brane napisal: Ti ,ti, Janez 007 je treba it prej spat , mala ketnica je za črpalko olja in ne vode Ojej, kakšna napaka. 🤭 A kdo ve, pri katerih km jo je že odtrgalo, že kakšnemu pred 150.000 km? Popravljeno 3. julij, 2021 od Janez007 Citiraj
Aless Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 pred 3 urami je Tine1966 napisal: To olje naj bi dajali v vse Mazde, tak so zagarantirali na Mazdi,ker sn bil zacuden da 0W20 Kateri servis to?? Pooblaščeni? Ti imaš dizla ali?? Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 pred 23 minutami je Aless napisal: Kateri servis to?? Pooblaščeni? Ti imaš dizla ali?? Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. Jaz ga nebi dal niti v g niti v x engine, tako kot si že velikokrat napisal kot voda sploh pri mešanju z bencinom 😕 . Pri toyotah so kar težave s temi ow20 olji na hibridih se pojavljajo težave s kondenzom in gorivom v olju, zato gredo pocasi nazaj na 5w30. 3 Citiraj
Tine1966 Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 Hvala vam za pojasnila Grem v ponedeljek na servis vprašat ce so se mogoce oni zatipkali lp Tine 1 Citiraj
Scr3am Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 Sej nevejo kaj delajo. Važn, da znajo opaliti ko je govora o računu. 2 1 1 Citiraj
Tine1966 Napisano 3. julij, 2021 Prijavi Napisano 3. julij, 2021 se oproscam za zmedo ravno sedaj mi je šef sprejema na servis poslal odgovor da mi niso dali tega olja ampak MAZDA DEXELIA 5W30 DPF (208) do zmesnjave je prišlo, ker sem dobo dobropis saj je predračun bil visji od cene servisa zato so mi dali kanglo olja tega tipa madonca kar fajn sn bil v dilemi je pa zanimivo da sedaj avto gre bol tiho in manj troši je možno da so sedaj drugačne nastavitve kot so bile pred menjavo ketn? lp Tine 1 1 Citiraj
marto Napisano 11. februar, 2022 Prijavi Napisano 11. februar, 2022 (urejeno) MM Popravljeno 11. februar, 2022 od marto Citiraj
Martin Cufer Napisano 25. februar, 2022 Prijavi Napisano 25. februar, 2022 Živjo Ima kdo mogoče podatek koliko cca. pride menjava podložk injektorjev in čiščenje sita pri Pelkotu? Mazda 6 GH 2.0D . Citiraj
Janez007 Napisano 25. februar, 2022 Prijavi Napisano 25. februar, 2022 (urejeno) Popravljeno 29. marec, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Slivka Napisano 2. avgust, 2022 Prijavi Napisano 2. avgust, 2022 Pojavilo se je eno vprašanje, ampak ki čem, sm kmet an s hribu doma, pej nimam pojma o tem. Kej bi lohko kdo šu do majstra anu malčk povprašu, ki je s to rečjo. Al pa če kdo drug ve... Torej, najprej razložim nekaj o kotlih za centralno ogrevanje. Ve se, da kotli ne smejo biti predimenzionirani, ker potem ne delajo s polnim izkoristkom pa se v njih samo saje nabirajo. Skoraj je boljše, če je kotel za centralno ogrevanje malo poddimenzioniran, ker mu manj škodi neprekinjeno delo na polno moč kot pa dolgotrajno delo s polovično močjo... Na tem forumu se je precej govorilo o težavah dizelašev, zamašenih filtrih trdih delcev, saj v kolektorjih in podobno. Vse skupaj mi je zanimivo, ker jaz z dizelaši nimam nobenih težav in tečejo kot švicarska ura. Opazil pa sem še eno reč: jaz imam 105 kW dizelaše, večina tu pa omenja 137, še raje 143 kW motorje. Ko jaz za moje Mazge pripnem prikolico in poženem domov v hribe, se ti motorji prepihajo in prezračijo. In še nisem opazil nekega hidega pomanjkanja moči. Zato si ne predstavljam, kaj bi moral početi, da bi polno izkoristil 143 kW. Če se torej tako močan motor vozi s 50% močjo, a se v njem ravno tako nabirajo saje kot v predimenzioniranem kotlu za centralno ogrevanje? Bi bilo težav manj, če bi imelo enako vozilo v enakih razmerah polovico šibkejši motor? Bi se filter trdih delcev bolj mašil, ker se saje ne bi nabirale v kolektorju ampak bi jih porinilo naprej? Če bi bil motor šibkejši, bi moral delati pod večjimi obrati, kar pomeni večjo hitrost izpušnih plinov in vsega, kar nosijo s seboj... In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva? Citiraj
Boss Napisano 2. avgust, 2022 Prijavi Napisano 2. avgust, 2022 Če bi ti imel moderen "ekološki" motor bi se vsakih 100kkm ukvarjal z istim problemom. Tako je pa tvoj verjetno EURO 4 in posledično bolj umazan a lažji za vzdrževanje. 3 Citiraj
Scr3am Napisano 2. avgust, 2022 Prijavi Napisano 2. avgust, 2022 Pri avtu je bolje da imaš višek moči kot pa premalo. Drgač imam pa doma toplotno črpalko in je tudi bolje da je malo bolj močnejša, kot pa premalo. 5 1 Citiraj
BarneyStinson Napisano 15. januar, 2023 Prijavi Napisano 15. januar, 2023 Pozdravljeni! Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? Citiraj
scania Napisano 15. januar, 2023 Prijavi Napisano 15. januar, 2023 pred 41 minutami je BarneyStinson napisal: Pozdravljeni! Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? Rada se pojavi povecana poraba olja, predvsem pri visjih km, ne pri vseh so pa malenkost bolj podvrzeni porabi olja, drugace brez tezav. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.