Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pelko itak sploh tukaj sploh ne sodeluje… To je Borutova tema… ;) Preberi prvo sporocilo tej temi…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 45 minutami je Alex napisal:

Ne, to je postala tema kavč "stručkotov". 😄

a zato se tolk trudiš... :hudicek:

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

0ila

da malo javim situacijo

po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje

opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3

rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km

res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam

upam da tako ostane

lp

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano
dne 18. 6. 2021 ob 21:28 je Jest napisal:

Pelko itak sploh tukaj sploh ne sodeluje… To je Borutova tema… ;) Preberi prvo sporocilo tej temi…

Ja kadar obstaja kakšna težava, potem dr. Pelku pišem vprašanje. Je pa res, da zadnje čase bolj površno spremljam to temo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 11 urami je Tine1966 napisal:

0ila

da malo javim situacijo

po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje

opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3

rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km

res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam

upam da tako ostane

lp

 

Hmh, glede na to da imaš dizla, upam da si se zatipkal, ker Olje Supra-X 0w20 je samo za bencinske Skyactive-X motorje!!!

Za dizla to olje sploh ni primerno in bo ketna spet šla v k...plus tega še dpf ne bo dobro prebavljal tega olja.

Primerno olje za dizal je Mazda Original Oil Supra DPF 0w30 ali Ultra DPF 5w30!!!

Priporočam bolj Ultra DPF 5w30, zaradi mešanja olja z gorivom in boljših mazalnih sposobnosti, s tem tudi boljša zaščita same ketne, odmičnih....

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tako kot je @Aless napisal, čimprej menjaj če nočeš dodatnih stroškov 0w20 je za hibridna vozila in skyactiv x motorje, za dizla niti pod točko razno.

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Tine1966 napisal:

0ila

da malo javim situacijo

po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje

opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3

rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km

res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam

upam da tako ostane

lp

Poleg male "ketnice" za vodno pumpo še kakšno ketno? Pri keterih km, 180.000?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Brane napisal:

Ti ,ti, Janez 007 je treba it prej spat , mala ketnica je za črpalko olja in  ne vode

Ojej, kakšna napaka.  🤭

A kdo ve, pri katerih km jo je že odtrgalo, že kakšnemu pred 150.000 km?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Tine1966 napisal:

To olje naj bi dajali v vse Mazde, tak so zagarantirali na Mazdi,ker sn bil zacuden da 0W20

 

Kateri servis to?? Pooblaščeni?

Ti imaš dizla ali?? 

Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! 

 

To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. 

Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. 

Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. 

Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. 

Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 

 

Screenshot_20210703_102558_com.google.android_apps_docs.thumb.jpg.6d9367d69498829e09f11e419518f84b.jpg

 

681C0AC2-0C7D-461F-9DA0-77A50D0C3D42.png

Screenshot_20210703_104057_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 23 minutami je Aless napisal:

 

Kateri servis to?? Pooblaščeni?

Ti imaš dizla ali?? 

Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! 

 

To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. 

Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. 

Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. 

Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. 

Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 

 

Screenshot_20210703_102558_com.google.android_apps_docs.thumb.jpg.6d9367d69498829e09f11e419518f84b.jpg

 

681C0AC2-0C7D-461F-9DA0-77A50D0C3D42.png

Screenshot_20210703_104057_com.google.android.apps.docs.jpg

Jaz ga nebi dal niti v g niti v x engine, tako kot si že velikokrat napisal kot voda sploh pri mešanju z bencinom 😕 . Pri toyotah so kar težave s temi ow20 olji na hibridih se pojavljajo težave s kondenzom in gorivom v olju, zato gredo pocasi nazaj na 5w30.

Napisano

se oproscam za zmedo

ravno sedaj mi je šef sprejema na servis poslal odgovor da mi niso dali tega olja ampak

MAZDA DEXELIA 5W30 DPF (208)

do zmesnjave je prišlo, ker sem dobo dobropis saj je predračun bil visji od cene servisa zato so mi dali kanglo olja tega tipa

madonca kar fajn sn bil v dilemi

je pa zanimivo da sedaj avto gre bol tiho in manj troši 

je možno da so sedaj drugačne nastavitve kot so bile pred menjavo ketn? 

lp Tine

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • 7 mesecev kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pojavilo se je eno vprašanje, ampak ki čem, sm kmet an s hribu doma, pej nimam pojma o tem. Kej bi lohko kdo šu do majstra anu malčk povprašu, ki je s to rečjo. Al pa če kdo drug ve...

 

Torej, najprej razložim nekaj o kotlih za centralno ogrevanje. Ve se, da kotli ne smejo biti predimenzionirani, ker potem ne delajo s polnim izkoristkom pa se v njih samo saje nabirajo. Skoraj je boljše, če je kotel za centralno ogrevanje malo poddimenzioniran, ker mu manj škodi neprekinjeno delo na polno moč kot pa dolgotrajno delo s polovično močjo...

 

Na tem forumu se je precej govorilo o težavah dizelašev, zamašenih filtrih trdih delcev, saj v kolektorjih in podobno.

 

Vse skupaj mi je zanimivo, ker jaz z dizelaši nimam nobenih težav in tečejo kot švicarska ura.

 

Opazil pa sem še eno reč: jaz imam 105 kW dizelaše, večina tu pa omenja 137, še raje 143 kW motorje. Ko jaz za moje Mazge pripnem prikolico in poženem domov v hribe, se ti motorji prepihajo in prezračijo. In še nisem opazil nekega hidega pomanjkanja moči. Zato si ne predstavljam, kaj bi moral početi, da bi polno izkoristil 143 kW.

 

Če se torej tako močan motor vozi s 50% močjo, a se v njem ravno tako nabirajo saje kot v predimenzioniranem kotlu za centralno ogrevanje?

Bi bilo težav manj, če bi imelo enako vozilo v enakih razmerah polovico šibkejši motor?

Bi se filter trdih delcev bolj mašil, ker se saje ne bi nabirale v kolektorju ampak bi jih porinilo naprej?

Če bi bil motor šibkejši, bi moral delati pod večjimi obrati, kar pomeni večjo hitrost izpušnih plinov in vsega, kar nosijo s seboj...

 

In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?

Napisano

Če bi ti imel moderen "ekološki" motor bi se vsakih 100kkm ukvarjal z istim problemom. Tako je pa tvoj verjetno EURO 4 in posledično bolj umazan a lažji za vzdrževanje.

33112_1.png

Napisano

Pri avtu je bolje da imaš višek moči kot pa premalo. 

Drgač imam pa doma toplotno črpalko in je tudi bolje da je malo bolj močnejša, kot pa premalo.

 

  • Všeč 5
  • Začuden 1
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano
pred 41 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? 

Rada se pojavi povecana poraba olja, predvsem pri visjih km, ne pri vseh so pa malenkost bolj podvrzeni porabi olja, drugace brez tezav. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.