Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je NevLado napisal:

Ej @Janez007 glede na to, da spremljaš ta forum.. ali imaš kakšne take cvetke tudi o bencinarkah? Je kaka tema z rekorderjem z največ km?

Lahko si pogledaš sam (google translate). Največ je težav z dizli, pri bencinarkah 2.0 MT se jih nekaj pritožuje nad prestavljanjem.

 

https://mazda6forum.pl/viewforum.php?f=65

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Lahko si pogledaš sam (google translate). Največ je težav z dizli, pri bencinarkah 2.0 MT se jih nekaj pritožuje nad prestavljanjem.

 

https://mazda6forum.pl/viewforum.php?f=65

 

Hehe, zanimiva tema o AT menjalnikih

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=4321&start=690

 

Menjat/ne menjat/zakaj menjat... :D 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 24. 1. 2023 ob 22:10 je Tine1966 napisal:

 

IMG_20230124_220913.jpg

Pozdravljeni

Danes sem bil ponovno na testerju saj sma z mehanikom rekla da boma preverla,če se spet pojavi napaka.

Tester  javil napako na EGR ventilu
Sedaj je napako brisal in se ponovno javim pri njemu če se napaka pojavi

V primeru da je v okvari,kakšen je postopek novi al....

lp Tine

Napisano
pred 55 minutami je Tine1966 napisal:

Brez komentarjev?

Dizelske mazde so zelo zelo delikatne mašine, lahko ji že slaba nafta pri visoki kilometrini dela težave.

 

Ali si že ščistil kolektor saj?

Napisano

Hja, je pač treba filter nafte menjat ,ni druge :) Eni ga namreč ne.  Pa mogoče sem in tja mal metabonda zlit notr da se mal premaže :)

Napisano
pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

Hja, je pač treba filter nafte menjat ,ni druge :) Eni ga namreč ne.  Pa mogoče sem in tja mal metabonda zlit notr da se mal premaže :)

Marsikdo pozabi na njega, a je najbolj pomemben. Jaz ga menjam vsak drug servis. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Pozdrav forumaši:) mogoče malo neumesno vprašanje, ker se ne tiče ravno Mazde, a vseeno probam.

Ogledano imam Škodo Octavio 1.2 TSI (l. 2014, 195k prevoženih) in vse izgleda OK, razen enega oz. dveh precej velikih servisov l.2020. Na okoli 150k sta bila menjana jermen in vodna črpalka, ker je super. Pomisleke imam glede tesnil glave, batnih obročkov in drugih zadev, ki so specificirane na računu. Izgleda mi kot generalka motorja a se ne spoznam dovolj, zato se opračam na vas. Bi bilo smiselno kupiti tak avto?

 

1111.jpg

Napisano
pred 55 minutami je robz napisal:

Pozdrav forumaši:) mogoče malo neumesno vprašanje, ker se ne tiče ravno Mazde, a vseeno probam.

Ogledano imam Škodo Octavio 1.2 TSI (l. 2014, 195k prevoženih) in vse izgleda OK, razen enega oz. dveh precej velikih servisov l.2020. Na okoli 150k sta bila menjana jermen in vodna črpalka, ker je super. Pomisleke imam glede tesnil glave, batnih obročkov in drugih zadev, ki so specificirane na računu. Izgleda mi kot generalka motorja a se ne spoznam dovolj, zato se opračam na vas. Bi bilo smiselno kupiti tak avto?

 

1111.jpg

Pojdi proč, ker boš imel same probleme, avto je zdihan in to je to... 🥴

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Čak, a dvakrat so menjavali testnilo glave ?

Nevem, tako izgleda :D trenutni lastnik pa nic ne ve, ker je lastnik 2 tedna in je avto kupil za flipnit. Sumljivo.

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano

Ti 1,2tsi oz mlinček za kavo ni najbolj posrečen, glede na zgodovino bolje da pustiš in kot so ze napisali poglej raje po 1,4tsi ali novejši 1,5tsi

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Čudno da ima novi Renault Astral notri mlinček z 200 konji - 1.2. Noro, kam gre vse skupaj. Pa avto ni ravno majhen in predvidevam, da tudi lahek ni. 

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 2 minutama je scania napisal:

Ti 1,2tsi oz mlinček za kavo ni najbolj posrečen, glede na zgodovino bolje da pustiš in kot so ze napisali poglej raje po 1,4tsi ali novejši 1,5tsi

1.2 tsi s 105 konji niti ni tako navit, seveda pa to ni atmosferec :) Bolj bi me sicer skrbeli 3-valjniki, ki so na trgu... 1.4 tsi pa je 4k cez budget, tako, da zal odpade trenutno :D

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Čudno da ima novi Renault Astral notri mlinček z 200 konji - 1.2. Noro, kam gre vse skupaj. Pa avto ni ravno majhen in predvidevam, da tudi lahek ni. 

To je hibrid, zraven se še upošteva elektromotor

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je robz napisal:

1.2 tsi s 105 konji niti ni tako navit, seveda pa to ni atmosferec :) Bolj bi me sicer skrbeli 3-valjniki, ki so na trgu... 1.4 tsi pa je 4k cez budget, tako, da zal odpade trenutno :D

Za popravila boš pa imel..... 🤔🙃😉

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Za popravila boš pa imel..... 🤔🙃😉

Iscem nekaj do 8k, pa imam se 1-2k rezerve za morebitna popravila :D 1.4 tsi pa pride 13k+ brez garancije, da nebo tudi tam kaj za popravljat. Saj bi kupil mazdo 3 (5. vrat) ali 6, pa jih lastniki nocete prodajat in so trenutno zelo precenjene ;)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
dne 15. 1. 2023 ob 18:58 je scania napisal:

Rada se pojavi povecana poraba olja, predvsem pri visjih km, ne pri vseh so pa malenkost bolj podvrzeni porabi olja, drugace brez tezav. 

Pozdravljeni

Sedaj sem preveril nivo olja in je pod sredino med min in max.

Servis je predviden konec aprila - začetek maja.
Letno delam 20000 km mogoče kak km več,trenutno imam 211000 km.

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150 ?
Letos nameravam sam kupiti olje,ker mi je malo drago pri originalnem serviserju,dali pa so mi

DEXELIA 5W30 DPF (208).

 

Napisano

Vzemi od Motula, jaz sem sedaj iz Dexelie prešaltal na motul X-CLEAN EFE in se mi zdi da mogoče mal bolj mirno teče motor in tišje. Lahko da je samo subjektivni občutek.

Napisano
pred 4 minutami je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

Sedaj sem preveril nivo olja in je pod sredino med min in max.

Servis je predviden konec aprila - začetek maja.
Letno delam 20000 km mogoče kak km več,trenutno imam 211000 km.

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150 ?
Letos nameravam sam kupiti olje,ker mi je malo drago pri originalnem serviserju,dali pa so mi

DEXELIA 5W30 DPF (208).

Prvo in drugo je ok👍 Drugo je boljše a dražje.....😉

pred 4 minutami je Tine1966 napisal:

 

Napisano (urejeno)

Aha super.
Me pa nekaj bega,a gre v mašino 4,5,5 ali 5,4 litra?
Znanec mi je rekel da je njemu šlo notr malo več kot 5 litrov (bil je prisoten pri nalivanju olja),ja saj bi moralo iti v vse enako al je lahko razlika kak deci med mašinami?

 

Malo sem sedaj prečekiral.Razlika v ceni je 5 evrov na 5litrov.
Motul 8100 X-Clean motorno olje, EFE, 5W30, 5 l je 57,69 evrov.
Zanimivo da ni omenjeno,da se lahko uporablja pri Mazdi 6

Popravljeno od Tine1966

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.