Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je Tine1966 napisal:

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150?

 

Jaz sem po par probanih oljih pri kilometrini, zelo podobni tvoji, bil še najbolj zadovoljen s tole "formulo":

OLJE-DG.SI

Mobil 1 ESP Formula 5W-30 je sintetično motorno olje, ki skrbi za podaljšano življenjsko dobo in vzdrževanje učinkovitosti sistemov za...

 

Sicer ti pa priporočam, da skrajšaš interval menjave olja na vsaj 15.000 km ... Tudi "čez palec" nasvet mehanikov je, da se avtomobilom, ki imajo 200.000+ km prepolovi interval menjave olja, sploh dizlom.

Napisano

Tudi jaz se pridružujem nasvetu da zmanjšaš interval na 15000km. Servis fill bi naj bil 5,1 litra. Olje bi jaz dal enako kot je bilo do sedaj v motorju, ce mu pase nebi menjaval. Drugače za dizle mazde so člani kot so že napisali ugotovili paše tudi motul. Glede mobila pa imam izkušnje na mercedesu kjer mu je 5w30 esp res odgovarjal. Jaz če bi imel v planu menjat znamko olja bi razlišljal tudi o shellu.

Glede olj je pa majster na forumu @Aless .

Napisano (urejeno)

Jaz bom verjetno tudi sedaj prvic po 270.000 km dal mobile ESP formulo, namesto original mazda :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 18 urami je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

Sedaj sem preveril nivo olja in je pod sredino med min in max.

Servis je predviden konec aprila - začetek maja.
Letno delam 20000 km mogoče kak km več,trenutno imam 211000 km.

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150 ?
Letos nameravam sam kupiti olje,ker mi je malo drago pri originalnem serviserju,dali pa so mi

DEXELIA 5W30 DPF (208).

 

Mazda olje je ok, ampak delaj servis na 10-15 tisoč prevoženih, sploh ker imaš težave z EGR

Napisano

Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh:

SH152050AX

SH01182B2

SH0110R31

SH152050XA

 

Hvala že vnaprej.

Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh:

SH152050AX

SH01182B2

SH0110R31

SH152050XA

 

Hvala že vnaprej.

A boš kupil novi dpf? 🤔

 

 

Napisano

Kaj pa se je zgodilo, si ga zabil?

 

Kaj pa če vprašaš Strajnarja, koliko je vložek - zna bit cenejše in seveda koliko časa je garnacija.

Napisano

men je prišlo vse skupaj 500€..., če dobiš novega za 400€ zakaj pa ne

 

image.jpeg

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila.

 

To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka.

 

Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo? :)

 

LP! Borut oz. Zmaj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila.

 

To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka.

 

Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo? :)

 

LP! Borut oz. Zmaj :)

Glede mazde nimam izkušenj, na mercedesu sem pa jo obnavljal na 150000km, dobil pa se je prav kit tesnil takrat je stal 52€ in ene 3 ure časa sem porabil.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!"

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!"

Dobro, s par izjemami, za katere dobro veš, da se bodo res pri določenih kilometrih pokvarile oziroma izrabile. 😊

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes grem s Simonom na kafe in ga lahko kaj vprašam, če koga karkoli avtomobilskega zanima, kasneje pa lahko kaj preko e-pošte posredujem, ni problema. :)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 54 minutami je Z M A J napisal:

Danes grem s Simonom na kafe in ga lahko kaj vprašam, če koga karkoli avtomobilskega zanima, kasneje pa lahko kaj preko e-pošte posredujem, ni problema. :)

Pozdravi ga in ga vprašaj, če je že popravljal-servisiral kakšen X motor od Mazde in če se bo sploh lotil teh motorjev.... 😉

Hvala👍

Napisano

Je že imel opravka z X motorjem in je rekel si ne obeta nikakršnih težav. :)

 

ima fajn stroja pred hišo; Audi coupe 90

IMG_20230525_151127.jpg

IMG_20230525_151010.jpg

IMG_20230525_150958.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je Z M A J napisal:

Je že imel opravka z X motorjem in je rekel si ne obeta nikakršnih težav. :)

 

ima fajn stroja pred hišo; Audi coupe 90

IMG_20230525_151127.jpg

IMG_20230525_151010.jpg

IMG_20230525_150958.jpg

Najprej hvala za odgovor👍,zanima me pa kaj je bilo narobe z X motorjem...🤔 

Sem vesel, da je tako optimističen, ker v tem motorju je že pow dizla.... 😁😉

Popravljeno od Bini
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj. Imam nekoliko zapleteno situacijo z Mazdo CX5 2.2. AWD 2015, tako da če je kdo imel podobno izkušnjo ali pa ima kak nasvet bo več kot dobrodošel.. Dva meseca nazaj so na pooblaščenem servisu očistili celoten sesalni sistem. Drug dan je snelo sesalno cev za intercoolerjem, kar so potem rešili. Od takrat se zdi da ima avto vedno manj moči v nižjih obratih, vse do 2500 ko vskoči turbina. Pri pospeševanju v rahel klanec, po ravnini, se avto obnaša kot da ima mlinček 1.2.. ne vem kako opisati drugače. Včeraj mi je 2x vrglo ven napake SBS, DRSS, SCBS, TPMS, parkirno zavoro in DSC, vse pri gasu do podna in pospeševanju v 4. prestavi. Ko avto vgasnem in ponovno prižgem, napak več ni. Če je to povezano kako, ne vem. Na poblaščenem, kjer so servisirali, so na dopustu in bodo diagnostiko opravili šele v avgustu. Preventivno bom menjal filter goriva, prav tako pa je nivo olja nekoliko visok. Servis olja je bil opravljen marca, cca. 10.000 km nazaj. Kakšne druge opozorilne lučke na armaturi ni. Avto je prav "len", sploh ker je pred čiščenjem sistema šel precej boljše in nekako razviješ način vožnje, potem pa voziš podzavestno. Sploh pri npr. vključevanju na avtocesto, v rondo..., ker veš da je avto sposoben potegnit, ko to hočeš. Zdaj tega ni in je včasih nevarno.. K sreči imama še en avto, s katerim se vozim, Mazda je pa sedaj parkirana. Ne upam tvegati kakšnih poškodb motorja po nepotrebnem, ker se čuti kot da ga duši. Pod pokrovom je opaziti na enem spoju črne saje in se čuti kot da ven piha zrak - ne vem ali je to krivo, če povzroča kakšno izgubo tlaka. Iz druge strani je vidno da je vmes tesnilo, vseeno pa razmak ni enakomeren. Turbina se čuti ok, ko se pač vklopi, tako da ne verjamem da bi jo sneta cev poškodovala. Ne vem kako je z DPF ali EGR, lučka sicer ne gori. 

 

V glavnem, različni serviserji imajo različne teorije, nihče nič konkretnega. Prilagam sliko nivoja olja (je malo nad 2. luknjo in kak cm  pod X) in mesta kjer se vidijo saje. Pri dodajanju plina se zdi kot da je slišati dročnike, avto pa kot da se matra. Olje je original Mazdino.

 

Če ima kdo kak predlog oz. ve kaj bi bila težava, bom zelo vesel. 

 

Lep pozdrav,

K.

20230724_195653.jpg

20230723_191922.jpg

Napisano

Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.

33112_1.png

Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.

Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak...

@Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja. 

Napisano
pred 1 uro je Klemem napisal:

Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak...

@Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja. 

Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original  izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.