dvorjan Napisano 22. februar, 2023 Prijavi Napisano 22. februar, 2023 pred 20 minutami je Tine1966 napisal: Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150? Jaz sem po par probanih oljih pri kilometrini, zelo podobni tvoji, bil še najbolj zadovoljen s tole "formulo": Mobil 1 ESP Formula 5W-30, olje z izjemno čistilno močjo OLJE-DG.SI Mobil 1 ESP Formula 5W-30 je sintetično motorno olje, ki skrbi za podaljšano življenjsko dobo in vzdrževanje učinkovitosti sistemov za... Sicer ti pa priporočam, da skrajšaš interval menjave olja na vsaj 15.000 km ... Tudi "čez palec" nasvet mehanikov je, da se avtomobilom, ki imajo 200.000+ km prepolovi interval menjave olja, sploh dizlom. 4 Citiraj
scania Napisano 22. februar, 2023 Prijavi Napisano 22. februar, 2023 Tudi jaz se pridružujem nasvetu da zmanjšaš interval na 15000km. Servis fill bi naj bil 5,1 litra. Olje bi jaz dal enako kot je bilo do sedaj v motorju, ce mu pase nebi menjaval. Drugače za dizle mazde so člani kot so že napisali ugotovili paše tudi motul. Glede mobila pa imam izkušnje na mercedesu kjer mu je 5w30 esp res odgovarjal. Jaz če bi imel v planu menjat znamko olja bi razlišljal tudi o shellu. Glede olj je pa majster na forumu @Aless . 1 Citiraj
Scr3am Napisano 22. februar, 2023 Prijavi Napisano 22. februar, 2023 (urejeno) Jaz bom verjetno tudi sedaj prvic po 270.000 km dal mobile ESP formulo, namesto original mazda Popravljeno 22. februar, 2023 od Scr3am Citiraj
Tilen5 Napisano 22. februar, 2023 Prijavi Napisano 22. februar, 2023 Jaz jo že dlje časa stavim po priporočilu tu na forumu Citiraj
NevLado Napisano 23. februar, 2023 Prijavi Napisano 23. februar, 2023 pred 18 urami je Tine1966 napisal: Pozdravljeni Sedaj sem preveril nivo olja in je pod sredino med min in max. Servis je predviden konec aprila - začetek maja. Letno delam 20000 km mogoče kak km več,trenutno imam 211000 km. Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150 ? Letos nameravam sam kupiti olje,ker mi je malo drago pri originalnem serviserju,dali pa so mi DEXELIA 5W30 DPF (208). Mazda olje je ok, ampak delaj servis na 10-15 tisoč prevoženih, sploh ker imaš težave z EGR 2 Citiraj
Hixxy Napisano 25. februar, 2023 Prijavi Napisano 25. februar, 2023 Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh: SH152050AX SH01182B2 SH0110R31 SH152050XA Hvala že vnaprej. Citiraj
Alex Napisano 25. februar, 2023 Prijavi Napisano 25. februar, 2023 pred 4 minutami je Hixxy napisal: Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh: SH152050AX SH01182B2 SH0110R31 SH152050XA Hvala že vnaprej. A boš kupil novi dpf? 🤔 Citiraj
Hixxy Napisano 25. februar, 2023 Prijavi Napisano 25. februar, 2023 Maaa ne vem, car-doc24 | eBay Stores WWW.EBAY.CO.UK tole sem zasledil, pa me malo mika Citiraj
SpEkTr Napisano 25. februar, 2023 Prijavi Napisano 25. februar, 2023 Kaj pa se je zgodilo, si ga zabil? Kaj pa če vprašaš Strajnarja, koliko je vložek - zna bit cenejše in seveda koliko časa je garnacija. Citiraj
Tilen5 Napisano 25. februar, 2023 Prijavi Napisano 25. februar, 2023 men je prišlo vse skupaj 500€..., če dobiš novega za 400€ zakaj pa ne Citiraj
Z M A J Napisano 6. april, 2023 Avtor Prijavi Napisano 6. april, 2023 Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila. To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka. Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo? LP! Borut oz. Zmaj Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
scania Napisano 6. april, 2023 Prijavi Napisano 6. april, 2023 pred 4 minutami je Z M A J napisal: Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila. To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka. Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo? LP! Borut oz. Zmaj Glede mazde nimam izkušenj, na mercedesu sem pa jo obnavljal na 150000km, dobil pa se je prav kit tesnil takrat je stal 52€ in ene 3 ure časa sem porabil. 1 1 Citiraj
FuManchu Napisano 6. april, 2023 Prijavi Napisano 6. april, 2023 Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!" 2 Citiraj
Alex Napisano 6. april, 2023 Prijavi Napisano 6. april, 2023 Pravkar je FuManchu napisal: Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!" Dobro, s par izjemami, za katere dobro veš, da se bodo res pri določenih kilometrih pokvarile oziroma izrabile. 😊 3 Citiraj
Z M A J Napisano 25. maj, 2023 Avtor Prijavi Napisano 25. maj, 2023 Danes grem s Simonom na kafe in ga lahko kaj vprašam, če koga karkoli avtomobilskega zanima, kasneje pa lahko kaj preko e-pošte posredujem, ni problema. 2 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Bini Napisano 25. maj, 2023 Prijavi Napisano 25. maj, 2023 pred 54 minutami je Z M A J napisal: Danes grem s Simonom na kafe in ga lahko kaj vprašam, če koga karkoli avtomobilskega zanima, kasneje pa lahko kaj preko e-pošte posredujem, ni problema. Pozdravi ga in ga vprašaj, če je že popravljal-servisiral kakšen X motor od Mazde in če se bo sploh lotil teh motorjev.... 😉 Hvala👍 3 Citiraj
Z M A J Napisano 25. maj, 2023 Avtor Prijavi Napisano 25. maj, 2023 Je že imel opravka z X motorjem in je rekel si ne obeta nikakršnih težav. ima fajn stroja pred hišo; Audi coupe 90 4 1 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Bini Napisano 25. maj, 2023 Prijavi Napisano 25. maj, 2023 (urejeno) pred 16 urami je Z M A J napisal: Je že imel opravka z X motorjem in je rekel si ne obeta nikakršnih težav. ima fajn stroja pred hišo; Audi coupe 90 Najprej hvala za odgovor👍,zanima me pa kaj je bilo narobe z X motorjem...🤔 Sem vesel, da je tako optimističen, ker v tem motorju je že pow dizla.... 😁😉 Popravljeno 26. maj, 2023 od Bini 2 Citiraj
Klemem Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 Pozdravljeni vsi skupaj. Imam nekoliko zapleteno situacijo z Mazdo CX5 2.2. AWD 2015, tako da če je kdo imel podobno izkušnjo ali pa ima kak nasvet bo več kot dobrodošel.. Dva meseca nazaj so na pooblaščenem servisu očistili celoten sesalni sistem. Drug dan je snelo sesalno cev za intercoolerjem, kar so potem rešili. Od takrat se zdi da ima avto vedno manj moči v nižjih obratih, vse do 2500 ko vskoči turbina. Pri pospeševanju v rahel klanec, po ravnini, se avto obnaša kot da ima mlinček 1.2.. ne vem kako opisati drugače. Včeraj mi je 2x vrglo ven napake SBS, DRSS, SCBS, TPMS, parkirno zavoro in DSC, vse pri gasu do podna in pospeševanju v 4. prestavi. Ko avto vgasnem in ponovno prižgem, napak več ni. Če je to povezano kako, ne vem. Na poblaščenem, kjer so servisirali, so na dopustu in bodo diagnostiko opravili šele v avgustu. Preventivno bom menjal filter goriva, prav tako pa je nivo olja nekoliko visok. Servis olja je bil opravljen marca, cca. 10.000 km nazaj. Kakšne druge opozorilne lučke na armaturi ni. Avto je prav "len", sploh ker je pred čiščenjem sistema šel precej boljše in nekako razviješ način vožnje, potem pa voziš podzavestno. Sploh pri npr. vključevanju na avtocesto, v rondo..., ker veš da je avto sposoben potegnit, ko to hočeš. Zdaj tega ni in je včasih nevarno.. K sreči imama še en avto, s katerim se vozim, Mazda je pa sedaj parkirana. Ne upam tvegati kakšnih poškodb motorja po nepotrebnem, ker se čuti kot da ga duši. Pod pokrovom je opaziti na enem spoju črne saje in se čuti kot da ven piha zrak - ne vem ali je to krivo, če povzroča kakšno izgubo tlaka. Iz druge strani je vidno da je vmes tesnilo, vseeno pa razmak ni enakomeren. Turbina se čuti ok, ko se pač vklopi, tako da ne verjamem da bi jo sneta cev poškodovala. Ne vem kako je z DPF ali EGR, lučka sicer ne gori. V glavnem, različni serviserji imajo različne teorije, nihče nič konkretnega. Prilagam sliko nivoja olja (je malo nad 2. luknjo in kak cm pod X) in mesta kjer se vidijo saje. Pri dodajanju plina se zdi kot da je slišati dročnike, avto pa kot da se matra. Olje je original Mazdino. Če ima kdo kak predlog oz. ve kaj bi bila težava, bom zelo vesel. Lep pozdrav, K. 1 Citiraj
Bini Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 Pelko bo zagotovo rešil stvar.... 👌😉 Citiraj
Janez007 Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 (urejeno) Kaj pa reklamacija opravljene storitve? Zelo očitno se je nekaj zgodilo-zalomilo pri popravilu. Popravljeno 25. julij, 2023 od Janez007 1 Citiraj
Boss Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli. 4 Citiraj
Klemem Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 pred 41 minutami je Boss napisal: Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli. Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak... @Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja. 2 Citiraj
Alex Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 pred 1 uro je Klemem napisal: Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak... @Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja. Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.