Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko se ti olje dvigne, pomeni da se nabira dizel v motorju. Povsem normalno in pričakovano, potem pa po regeneracijah pade. Bi ti pa jaz svetoval (če bi sam imel dizla), da menjavaj olje na 10k ali max 15k, pa nima bit kej škode.

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original  izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. 

Možno.. Nisem vedel da je tak narjeno, sem pa pomislil na loputo ker lahko da je tlak turbino zasukal v iber ko je snelo cev pa bi šla. Sicer ima pri višjih obratih več moči, ni je slišat piskat. Bom pa še to preveril, hvala!

Napisano
pred 12 minutami je Klemem napisal:

Možno.. Nisem vedel da je tak narjeno, sem pa pomislil na loputo ker lahko da je tlak turbino zasukal v iber ko je snelo cev pa bi šla. Sicer ima pri višjih obratih več moči, ni je slišat piskat. Bom pa še to preveril, hvala!

Sem bil prisoten pri mojemu  mehaniku, ko je pripeljal eden 6-ko s tako težavo. 

Je imel zelo podobne težave kot jih ima tvoja mazda. 

Vem pa, da je dobil nekje obnovljeno turbino in je stala, če se prav spomnim, okoli 1200€.

 

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ko se ti olje dvigne, pomeni da se nabira dizel v motorju. Povsem normalno in pričakovano, potem pa po regeneracijah pade. Bi ti pa jaz svetoval (če bi sam imel dizla), da menjavaj olje na 10k ali max 15k, pa nima bit kej škode.

Hvala za nasvet, načelno ga menjam pred intervalom, na 10k pa ga nisem. Bom še to poštimal v kratkem.

Napisano
Pred eno uro je Klemem napisal:

Hvala za nasvet, načelno ga menjam pred intervalom, na 10k pa ga nisem. Bom še to poštimal v kratkem.

Obvezno menjavaj olje  na 10K. Ugotovil sem, da najbolj paše mojemu  motorju olje Motul. Pa pazi, da ne ugašaš motorja medtem, ko ti izvaja regeneracijo. 😉

Tako boš imel veliko manj nafte v olju in ti ne bo naraščalo preko max. 

 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Obvezno menjavaj olje  na 10K. Ugotovil sem, da najbolj paše mojemu  motorju olje Motul. Pa pazi, da ne ugašaš motorja medtem, ko ti izvaja regeneracijo. 😉

Tako boš imel veliko manj nafte v olju in ti ne bo naraščalo preko max. 

 

Hvala, menjam še to kar jutri zraven filtra za gorivo. Katero Motul olje pa uporabljaš oz. imaš isto mašino? Sem zasledil da marsikateri Mazdi odgovarja Motul. Čeprav bom verjetno zdaj glede na stanje avta (pa upam da je turbina še ok...) raje uporabil orig. Mazdino olje, ki je tudi zdaj not.

pred 12 urami je SpEkTr napisal:

Loputa na turbini

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Hja.. vedno bolj izgleda da lahko samo upam da ni turbina..

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Klemem napisal:

Hvala, menjam še to kar jutri zraven filtra za gorivo. Katero Motul olje pa uporabljaš oz. imaš isto mašino? Sem zasledil da marsikateri Mazdi odgovarja Motul. Čeprav bom verjetno zdaj glede na stanje avta (pa upam da je turbina še ok...) raje uporabil orig. Mazdino olje, ki je tudi zdaj not.

Hja.. vedno bolj izgleda da lahko samo upam da ni turbina..

Tole. 

MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno sintetično motorno olje Motul 8100 X-clean EFE 5W-30 zagotavlja največjo zaščito motorja...

Ja, imam tudi sam dizel 2,2.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Nekje na forumu je prav tema o oljih za naše mazde, z vsemi analizami in temi stvari. Mislim, da 3 najboljša olja za naše dizle so Motul, Mobil in Ravenol (če me spomin ne vara)

 

image.jpeg

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 25. 7. 2023 ob 15:21 je Alex napisal:

Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original  izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. 

Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem. 

Napisano
pred 15 minutami je Klemem napisal:

Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem. 

Kontaktiraj Miha Strmec, za ta dnar boš dobil 3 turbine.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Kontaktiraj Miha Strmec, za ta dnar boš dobil 3 turbine.

2500€ je res hudo zverinski znesek. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 11. 8. 2023 ob 19:13 je Klemem napisal:

Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem. 

Daj še prosim povej kateri letnik je avto in koliko km prevoženih.

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 22. 2. 2023 ob 15:08 je Tine1966 napisal:

Aha super.
Me pa nekaj bega,a gre v mašino 4,5,5 ali 5,4 litra?
Znanec mi je rekel da je njemu šlo notr malo več kot 5 litrov (bil je prisoten pri nalivanju olja),ja saj bi moralo iti v vse enako al je lahko razlika kak deci med mašinami?

 

Malo sem sedaj prečekiral.Razlika v ceni je 5 evrov na 5litrov.
Motul 8100 X-Clean motorno olje, EFE, 5W30, 5 l je 57,69 evrov.
Zanimivo da ni omenjeno,da se lahko uporablja pri Mazdi 6

Pozdravljeni

 

Ponovno se malo javljam.

Hja nevem če sem omenil.
Po vaših predlogih sem dal Motul olje,komplet vse filtre menjal.
To kar mi je mehanik pokazal in rekel,zgleda na zadnjem servisu na Mazda servisu,niso menjali ne filter goriva ne filter olja.
Vprašanje kako olje sem sploh imel notr,saj mi je kak mesec po servisu začelo delati pogosto čiščenje odpadnih delcev in poraba dvignila na 6.2.
Prišlo je tako daleč da me je začel jezit EGR kot sem vam že omenil.
Dal sem zapret ventil,DPF  filter je bil pokjen,zakaj pojma nimam.
Sedaj sem z avtom naredil 10000 km,poraba 5.6-5,8,avto tih in bol poskočn.
Jeseni bom menjal olje in filter takrat bo cerka 13000 km.

 

Imam pa težavo sedaj pri navigaciji.Zemljevid mi odpre,a ne poveže se z sateliti.
Bojda GPS antena.Ima kdo izkušnje s tem?

 

 

lp Tine

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 11. 8. 2023 ob 22:17 je Z M A J napisal:

2500€ je res hudo zverinski znesek. :(

Update: Končno rešil celo agonijo s turbino.. Delim, če komu pride prav, ker je pri meni šlo precej časa s pridobivanjem ponudb tako glede turbine oz. obnove (dobavni roki neznani, ni možno dobiti sredice itd.) kot tudi s servisiranjem (nemca bi še pošraufali, Mazde ne...). Na koncu dobil obnovljeno turbino pri podjetju AB turbine d.o.o. iz Medvod za 1/3 zneska (so jo imeli že na zalogi, odpremili isti dan po placilu predracuna po posti), staro jim vrnem. Na turbo je 12m garancije ob predpostavki določenih pogojev (vgradnja s strani usposobljene osebe, menjava olja, priklopa testerja ipd.). Na pooblaščenem je bila ponudba za turbo in ves potreben material (brez dela) 3052 EUR brez DDV, na drugem pooblaščenem set turba 3420 z DDV (priblizno enako torej) + za predvidenih 1,5 dneva dela in potrošni material cca. 650 EUR. Avto gre sedaj spet tako kot mora. 

 

Druga varianta glede turbine pa je bil avtoodpad v Zagrebu (Auto Jazbina d.o.o. - Miro), ki ima za Mazde na zalogi precej delov. Trenutno je bila ponudba za turbino s cca. 40.000 km prevoženih (in naprej) med 600 - 800 EUR. Morda če bo kdo rabil tudi kaj drugega, se bi verjetno tam našlo.

 

Lp

  • Všeč 6
  • Hvala 4
Napisano
40 minutes ago, Klemem said:

Update: Končno rešil celo agonijo s turbino.. Delim, če komu pride prav, ker je pri meni šlo precej časa s pridobivanjem ponudb tako glede turbine oz. obnove (dobavni roki neznani, ni možno dobiti sredice itd.) kot tudi s servisiranjem (nemca bi še pošraufali, Mazde ne...). Na koncu dobil obnovljeno turbino pri podjetju AB turbine d.o.o. iz Medvod za 1/3 zneska (so jo imeli že na zalogi, odpremili isti dan po placilu predracuna po posti), staro jim vrnem. Na turbo je 12m garancije ob predpostavki določenih pogojev (vgradnja s strani usposobljene osebe, menjava olja, priklopa testerja ipd.). Na pooblaščenem je bila ponudba za turbo in ves potreben material (brez dela) 3052 EUR brez DDV, na drugem pooblaščenem set turba 3420 z DDV (priblizno enako torej) + za predvidenih 1,5 dneva dela in potrošni material cca. 650 EUR. Avto gre sedaj spet tako kot mora. 

 

Druga varianta glede turbine pa je bil avtoodpad v Zagrebu (Auto Jazbina d.o.o. - Miro), ki ima za Mazde na zalogi precej delov. Trenutno je bila ponudba za turbino s cca. 40.000 km prevoženih (in naprej) med 600 - 800 EUR. Morda če bo kdo rabil tudi kaj drugega, se bi verjetno tam našlo.

 

Lp

Super! Kje je bila opravljena menjava in kakšen je bil strošek dela?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zdravo. Kam je tale konektor priključen? Opazil sem, da sta nekam slabi žici na konektorju in sumim, da bi mi to povzročalo napako P401.

Mazda cx-5, 2018, diesel, 175

Hvala, Matej

IMG_20230925_181805.jpg

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km.

 

Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti.

 

Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo.

 

Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov...

 

Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
Napisano
pred 21 minutami je salesky napisal:

Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km.

 

Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti.

 

Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo.

 

Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov...

 

Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.

Na prvih letnikih mk3 so menjali odmično gred na 2.2. dizlu "džabe" pod garancijo

Napisano
pred 51 minutami je salesky napisal:

Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.

 

A o kaksni kulanci pa nocejo nic slisat? Glede na to, da je bilo to napaka teh motorjev. Jaz bi se mogoce obrnil se na uvoznika ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nisem na uradnem servisu tak da ne vem. Ne da se mi več ukvarjat z njimi, ko so mi dnevne Led crknile sem rabil 1 mesec, da so požegnali menjavo pod garancijo. Ko mi je turbina odletela sem mel več kot en mesec avto pri njih...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.