Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 minutami je goldhorn napisal:

Zanima me, kaj se menja/kontrolira na servisu pri 100k km? Motor bencin 2.0 160 KM.

Nič posebnega, pri 120kkm imaš svečke za zamenjat

 

Ti pa predlagam menjavo olja v diferencialu

Napisano
pred 24 minutami je NevLado napisal:

Nič posebnega, pri 120kkm imaš svečke za zamenjat

 

Ti pa predlagam menjavo olja v diferencialu

 

Kakšna olje pa in koliko? Motor mislim da rabi 5 litrov? 

Napisano
pred 2 minutama je goldhorn napisal:

 

Kakšna olje pa in koliko? Motor mislim da rabi 5 litrov? 

V splošnem je pri 100kkm na sporedu zgolj reden servis:

- menjaš olje 5W30 Mazda Ultra + oljni filter

- menjaš kabinski filter zraka

 

Preveri se:

- zračni filter motorja (če je umazan, menjaš, ponavadi na 40kkm prevoženih)

- zavorna tekočina (če je umazana ali pa je preveč zasičena z vodo, menjaš)

- pregledaš stanje hladilne tekočine (pri teh km samo da je je dovolj med min in max in da je še vedno ustrezna s testerjem za "minus" temperature)

- pregledaš zavore, ploščice bi znale bit za zamenjat pri teh kilometrih

- mikro jermen (če je napokan, menjaš)

- avto daš na tester in preveriš morebitne napake

 

Glede olja v diferencialu, se pa gre za olje v zadnji pogonski osi za tvoj AWD - https://www.mazda-si.net/topic/17020-olje-diferenciala-cx-5/. preberi v tej temi, če ustrezaš pogojem za menjavo

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

imel bi eno vprašanje, če bi mi kdo znal pomagati.

 

Na Mazdi 2 (letnik 2008, 1.3 55kW bencin) sem želel zamenjati nosilce motorja (vse tri desnega, levega in spodnjega/zadnjega). Nbavil sem vse tri nosilce in ko sem desnega želel vgraditi, sem opazil, da je nekoliko višji od originalnega. Sicer spodnje luknje pašejo točno na šasijo, problem je potem tisti povezovalni aluminijasti del, ki gre iz nosilca na motor, ker ne naleže pravilno na vijake na motorju (vijaki niti ne pogledajo skozi luknje zaradi višine).

 

Ali je mogoče, da se je originlani nosilec toliko posedel in je posledično nižji in bi jaz moral samo še bolj dvigniti motor, ko sem poskušal vgraditi nadomestek ali pa imam pač napačni nosilec motorja in bom moral drugega/ustreznega nabaviti?

 

Kateri bi bil potem pravi - kakšen predlog mogoče? Originalnega ne bom kupoval ker je cca 350€ (samo ta desni nosilec).

 

Če ima kdo kakšen koristen nasvet oziroma informacijo, vam bom hvaležen.

 

Lp.

Nosilci_Mazda_2_DE.jpg

Nosilci_Mazda_2_DE_2.jpg

exploded_nosilci.png

Napisano

Pozdarvljen Brane in hvala za nasvet.

 

Žal fotografije iz spodnje strani nimam, ker sem nosilec nazaj zmontiral (punca je nujno potrebovala avto 🤷‍♂️).

 

Bom poskusil še enkrat zmontirat in tokrat z dvigalom še bolj dvignem motor, pa bom videl, če pade na mesto. Predvidevam, da bi moral potem motor bit v livelu nekako. Sedaj je tudi na drugi strani, se pravi levi nosilec motorja zamenjan. Potem me čaka pa še spodnji.

Napisano

Nosilec sem vgradil. Stari je bil definitivno poseden, saj ko je bil vgrajen je bil čisto skompresiran, tako da ni bilo nič prostora med ohišjem nosilca in tisto gumo. Že ko sem dvigoval motor od spodaj, sem lahko opazil razliko (razmak se je začel povečevati).

 

desni_nosilec.jpg nosilec_spodajj.jpgnosilec_zgoraj.jpg

 

V glavnem Mazdica ponovno lepo mirno teče in brez tresljajev, punca pa zadovoljna 😅.

 

Hvala za namig.

 

Lp

  • Všeč 7
  • Ljubim 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 11 urami je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Check engine light lahko pomeni praktično karkoli. Nekaj je narobe, ni pa tako kritično, da bi se moral takoj nehat vozit.

 

Predlagam, da se oglasiš na prvem testerju čim prej, ali privat ali pooblaščenec, oba lahko pogledata kaj je narobe.

Napisano

Pri marsikaterem avtu je "check engine light" pomenila težave z lambda sondo, ampak nič kritičnega, da se ne bi smel voziti še kak dan. Je pa najpametneje čimprej iti na tester in analizo napake.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 urami je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Uf... Sem mislil, da pri benzinarjih ta lučka sploh ne obstaja. 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Napisano
pred 1 uro je Agerg napisal:

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Cisto mozno, da je za vse to kriv akumulator. Najprej to uredi potem isces dalje, ce bo potrebno

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je Agerg napisal:

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Potem je verjetno nekaj narobe z altenatorjem? Ker najprej bo začel blinkat istop, potem bo šele lučka za aku se užgala!

Napisano (urejeno)

Ja, to sem nekaj dobil v informacijo, da naj bi se najprej istop oglasil, samo se ni. Zgodba je takšna, da je avto zadnje par dni v redu zalaufal, mogoče se je malo matral. Danes sem pa nekaj v avtu čakal 10 minut in brskal po menijih, ker so mi novi in potem ni zaštartal. Sem imel pa ves čas vrata odprta in so luči notri gorele, tako da malo nespametno z moje strani ob slabem akumulatorju. Potem sem ga nafilal in je zagnal. Naredil sem še polurni krog in zdaj je parkiran in čaka da grem na servis. Lučka za akku ne gori več, Check Engine pa še. Tako me nekaj stvari čaka na spisku po prejšnjem lastniku. Ampak nič preveč kritičnega. Razen te Check engine lampe, ki se je zdaj pojavila od nikoder. To moramo ugotoviti zakaj sveti. Bom videl kaj bomo ugotovili in sporočim. Seveda se priporočam še za kakšen brainstorming tu, da bom na servisu lažje komuniciral. Se bom še verjetno kaj javil v prihodnosti.

 

Ko smo že ravno v debati. V okolici Celja je kakšen dober Mazda mehanik, razen uradnega servisa v Celju?

Popravljeno od Agerg
Napisano

Jaz ne vem za nobenga bi pa bilo dobro vedet za kakega "dobrega", ko ne bodo avti več v garanviji.... 👍Lahko, da je bila samo kaka kratka napaka in je lučko prižgalo, baje da po petih zagonih sama ugasne. Ne vem pa od katerega letnika naptej je to, poskusi nič ne stane.... 👍😉

Napisano
dne 24. 2. 2024 ob 22:50 je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Nisem sploh pričakoval, da se ti bo kaj prižgalo pri bencinarju. Čestitke za nakup, srečno vožnjo in velik varnih km. Fajn zrihtaj :zoom-zoom:

 

 

Napisano

Ok, vse poštimano. Razlog je bil akumulator. Malo sem še štorast in nisem opazil, da mi istop rumena lučka gori, kar je bil prvi znak. Oz. lučka se je prižigala ko istop deluje in ko sem ga nekaj preizkusno izklapljal potem nisem pokapiral, da gori zaradi slabega akumulatorja. Potem se je prižgala Check Engine light, kar je pa tester pokazal, da je bila nekje na elektro sistemu prenizka napetost, kar je spet posledica slabega akkuja. No, v nedeljo je pa avto rekel, da ne grem nikamor. 😅

Ko sem ga doma napolnil in potem naredil daljši krog, so pa vse lučke ugasnile. Ampak je zdaj nov in frišen in vse deluje. Če bi delal vsakodnevne dolge relacije, bi še šlo, ampak jih ne in je problem po nekaj dneh.

V glavnem 3:0 za Mazdo zaenkrat. 😁 V moj bran sem prej 15 let starega Megana vozil in je kar preskok v udobju ter vsej tehnologiji.

 

Sem pa malo bral po spletu, danes lahko slab akku povzroči malo več problemov kot včasih. Preveč je porabnikov v avtu, pa alternator se matra, itd.

 

No, v glavnem hvala za debato ter dobre želje in se slišimo tu ob priliki. Upam, da za dobre stvari.

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Lp! 
Sem novi na forumu. Lani 2023 aprila je moja partnerka želela rabljeno mazdo cx5 2016/12 2.2 175 avt 4x4. 195.000 km. Z Mazdami nikoli nisem imel izkušenj razne tega, da je splošno znana Japonska kvaliteta. Zdaj pa k bistvu avto je vse do danes delal ok prevoženih sedaj 220.000 KM pri vožnji na avtocesti se prižge rumeno obvestilo, da je nekaj narobe s sistemov vozila. Govorim z mehanikom, ki dela na Mazdi in reče pelji naprej. Avto dela ok nato pa sem želel prehiteti vozilo pred sabo avto ni nikamor potegnil sel takoj v rezervni program zagorela lučka za motor rumena brez utripanja. Počakam ugasnem prižgem ponovim to 3x lučke ugasnejo grem naprej ampak samo do Max 2300 obratov. Pripeljem do cilja. Nato se vozim 2-3 dni kratke relacije v tujini 400 km od mehanika. Lučka nobena ni gorela. Po vracanju domov se mi spet prižge lučka za prepoznavo napake v sistemu. Vozim skoz 2300 Max. Po 388 km vožnje pridem v Celje Mazda servis da gor na računalnik pravijo prenizek tlak olja. Da je vse zabito po vsej verjetnosti stroška 1500€ in naprej. Očitno gre za famozno napako puščanja šobe posledično zabiti sito itd .. Prosil bi za vaše nasvete  ( popravilo stroški itd..) avto, kjer sem ga vzel ni minilo 1 leto ( prodajalec), avto naj bi bil servisiran redno neki po elektronski servisni knjigi tam do 150.000 km razvidno potem pa nič več. Po nakupu sem preverjal pri lastniki ampak je bil skromen, da je menjaval olje na 20.000 km menjal vakum pumpo in neke senzorje. . Prodajalec mi pa je očital, da je to prišlo, zaradi tega ker nisem menjal olja od nakupa pa do danes 20.000 km. Hvala za pomoč!!! 

 

Napisano

Pred koliko km si menjal olje? Največja težava je, da avto ni bil dovolj dobro servisiran. Upam, da te ne bo preveč koštalo.

Napisano (urejeno)

Tukaj ni kaj za razmišljat, mehanik je povedal, kar je v tem trenutku potrebno - takoj temeljito očistiti motor.

 

Napaka se odpravi z vzdrževanjem, čiščenjem motorja. Če boš še dolgo čakal, bo lahko strošek še nekajkrat večji, ali pa se morebitno popravilo sploh ne bo več izplačalo.

 

Po mojem to ni stvarna napaka, tudi ni garancijska napaka. Je vzdrževanje. Razen če se pri čiščenju pokaže še kaj večjega, kar bi bilo potrebno zamenjati in povzroča te lučke.

 

Tukaj se je že veliko debatiralo in na koncu sklenilo, da je interval menjave olja na 20.000 km za Mazdine dizle iz več razlogov predolg. Priporoča se menjava na 10.000.

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V živo je bila dobra tekma. Na koncu tudi peklenska atmosfera. 😊
    • Ni probrem v srednjem razredu. Kitajci so ful v porastu. članek
    • Alex je dobro navijal, hehe   Slovenci srečno ušli novi sramoti in se prebili na evropsko prvenstvo WWW.RTVSLO.SI Košarkarji Slovenije so v kvalifikacijah za EP 2025 z obilo sreče premagali Portugalsko (83:82). Potem ko so zaostajali ves 2. polčas...  
    • Ni problem v pocenih gumah. Problem je v poceni in dobrih gumah. Tako bodo (pre)cenjene počasi šle adijo...
    • Ne boš verjel, ampak popolnoma sem jih podpiral, ker v njih sem videl nas leta 1991... ampak tolk od demokracije, ki ni vredna tud pol pizde mrzle vode, dokler ni v interesu velikih igralcev. Pol naj pa nehajo nabijat o samodločbah ... ker očitno je to le puhlica razen, če si Kosovir in manjšina v Srbiji. Pol pa ni panike pol se pa vse da, ker je bilo to v interesu nekoga ali nekaterih. A tebe ta dvoličnost nič ne boli? Aja seveda te ne, ker ni bilo na tvoji koži.   No, sej in če hočeš stran moraš it s silo in državljansko vojno, ker na lep način se v demokracijah ne da al kako... torej kaj se je dogajalo v Ukrajini od 2014?   Ja seveda, sej sem idealist in verjamem v dobro in pravico. Če bi se želeli štajerci odcepi, a misliš da bi jih silil v skupnosti, če se tam ne počutijo dobro. A ženo tudi nabunkaš, ko se želi ločit in iti stran?   Aja, kateri Krimski referendum? 1991, 1994 ali 2014?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.