Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 minutami je goldhorn napisal:

Zanima me, kaj se menja/kontrolira na servisu pri 100k km? Motor bencin 2.0 160 KM.

Nič posebnega, pri 120kkm imaš svečke za zamenjat

 

Ti pa predlagam menjavo olja v diferencialu

Napisano
pred 24 minutami je NevLado napisal:

Nič posebnega, pri 120kkm imaš svečke za zamenjat

 

Ti pa predlagam menjavo olja v diferencialu

 

Kakšna olje pa in koliko? Motor mislim da rabi 5 litrov? 

Napisano
pred 2 minutama je goldhorn napisal:

 

Kakšna olje pa in koliko? Motor mislim da rabi 5 litrov? 

V splošnem je pri 100kkm na sporedu zgolj reden servis:

- menjaš olje 5W30 Mazda Ultra + oljni filter

- menjaš kabinski filter zraka

 

Preveri se:

- zračni filter motorja (če je umazan, menjaš, ponavadi na 40kkm prevoženih)

- zavorna tekočina (če je umazana ali pa je preveč zasičena z vodo, menjaš)

- pregledaš stanje hladilne tekočine (pri teh km samo da je je dovolj med min in max in da je še vedno ustrezna s testerjem za "minus" temperature)

- pregledaš zavore, ploščice bi znale bit za zamenjat pri teh kilometrih

- mikro jermen (če je napokan, menjaš)

- avto daš na tester in preveriš morebitne napake

 

Glede olja v diferencialu, se pa gre za olje v zadnji pogonski osi za tvoj AWD - https://www.mazda-si.net/topic/17020-olje-diferenciala-cx-5/. preberi v tej temi, če ustrezaš pogojem za menjavo

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

imel bi eno vprašanje, če bi mi kdo znal pomagati.

 

Na Mazdi 2 (letnik 2008, 1.3 55kW bencin) sem želel zamenjati nosilce motorja (vse tri desnega, levega in spodnjega/zadnjega). Nbavil sem vse tri nosilce in ko sem desnega želel vgraditi, sem opazil, da je nekoliko višji od originalnega. Sicer spodnje luknje pašejo točno na šasijo, problem je potem tisti povezovalni aluminijasti del, ki gre iz nosilca na motor, ker ne naleže pravilno na vijake na motorju (vijaki niti ne pogledajo skozi luknje zaradi višine).

 

Ali je mogoče, da se je originlani nosilec toliko posedel in je posledično nižji in bi jaz moral samo še bolj dvigniti motor, ko sem poskušal vgraditi nadomestek ali pa imam pač napačni nosilec motorja in bom moral drugega/ustreznega nabaviti?

 

Kateri bi bil potem pravi - kakšen predlog mogoče? Originalnega ne bom kupoval ker je cca 350€ (samo ta desni nosilec).

 

Če ima kdo kakšen koristen nasvet oziroma informacijo, vam bom hvaležen.

 

Lp.

Nosilci_Mazda_2_DE.jpg

Nosilci_Mazda_2_DE_2.jpg

exploded_nosilci.png

Napisano

Pozdarvljen Brane in hvala za nasvet.

 

Žal fotografije iz spodnje strani nimam, ker sem nosilec nazaj zmontiral (punca je nujno potrebovala avto 🤷‍♂️).

 

Bom poskusil še enkrat zmontirat in tokrat z dvigalom še bolj dvignem motor, pa bom videl, če pade na mesto. Predvidevam, da bi moral potem motor bit v livelu nekako. Sedaj je tudi na drugi strani, se pravi levi nosilec motorja zamenjan. Potem me čaka pa še spodnji.

Napisano

Nosilec sem vgradil. Stari je bil definitivno poseden, saj ko je bil vgrajen je bil čisto skompresiran, tako da ni bilo nič prostora med ohišjem nosilca in tisto gumo. Že ko sem dvigoval motor od spodaj, sem lahko opazil razliko (razmak se je začel povečevati).

 

desni_nosilec.jpg nosilec_spodajj.jpgnosilec_zgoraj.jpg

 

V glavnem Mazdica ponovno lepo mirno teče in brez tresljajev, punca pa zadovoljna 😅.

 

Hvala za namig.

 

Lp

  • Všeč 7
  • Ljubim 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 11 urami je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Check engine light lahko pomeni praktično karkoli. Nekaj je narobe, ni pa tako kritično, da bi se moral takoj nehat vozit.

 

Predlagam, da se oglasiš na prvem testerju čim prej, ali privat ali pooblaščenec, oba lahko pogledata kaj je narobe.

Napisano

Pri marsikaterem avtu je "check engine light" pomenila težave z lambda sondo, ampak nič kritičnega, da se ne bi smel voziti še kak dan. Je pa najpametneje čimprej iti na tester in analizo napake.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 urami je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Uf... Sem mislil, da pri benzinarjih ta lučka sploh ne obstaja. 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Napisano
pred 1 uro je Agerg napisal:

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Cisto mozno, da je za vse to kriv akumulator. Najprej to uredi potem isces dalje, ce bo potrebno

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je Agerg napisal:

Jaz tudi... 🫣

Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.

Potem je verjetno nekaj narobe z altenatorjem? Ker najprej bo začel blinkat istop, potem bo šele lučka za aku se užgala!

Napisano (urejeno)

Ja, to sem nekaj dobil v informacijo, da naj bi se najprej istop oglasil, samo se ni. Zgodba je takšna, da je avto zadnje par dni v redu zalaufal, mogoče se je malo matral. Danes sem pa nekaj v avtu čakal 10 minut in brskal po menijih, ker so mi novi in potem ni zaštartal. Sem imel pa ves čas vrata odprta in so luči notri gorele, tako da malo nespametno z moje strani ob slabem akumulatorju. Potem sem ga nafilal in je zagnal. Naredil sem še polurni krog in zdaj je parkiran in čaka da grem na servis. Lučka za akku ne gori več, Check Engine pa še. Tako me nekaj stvari čaka na spisku po prejšnjem lastniku. Ampak nič preveč kritičnega. Razen te Check engine lampe, ki se je zdaj pojavila od nikoder. To moramo ugotoviti zakaj sveti. Bom videl kaj bomo ugotovili in sporočim. Seveda se priporočam še za kakšen brainstorming tu, da bom na servisu lažje komuniciral. Se bom še verjetno kaj javil v prihodnosti.

 

Ko smo že ravno v debati. V okolici Celja je kakšen dober Mazda mehanik, razen uradnega servisa v Celju?

Popravljeno od Agerg
Napisano

Jaz ne vem za nobenga bi pa bilo dobro vedet za kakega "dobrega", ko ne bodo avti več v garanviji.... 👍Lahko, da je bila samo kaka kratka napaka in je lučko prižgalo, baje da po petih zagonih sama ugasne. Ne vem pa od katerega letnika naptej je to, poskusi nič ne stane.... 👍😉

Napisano
dne 24. 2. 2024 ob 22:50 je Agerg napisal:

Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.

Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.

 

Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?

Nisem sploh pričakoval, da se ti bo kaj prižgalo pri bencinarju. Čestitke za nakup, srečno vožnjo in velik varnih km. Fajn zrihtaj :zoom-zoom:

 

 

Napisano

Ok, vse poštimano. Razlog je bil akumulator. Malo sem še štorast in nisem opazil, da mi istop rumena lučka gori, kar je bil prvi znak. Oz. lučka se je prižigala ko istop deluje in ko sem ga nekaj preizkusno izklapljal potem nisem pokapiral, da gori zaradi slabega akumulatorja. Potem se je prižgala Check Engine light, kar je pa tester pokazal, da je bila nekje na elektro sistemu prenizka napetost, kar je spet posledica slabega akkuja. No, v nedeljo je pa avto rekel, da ne grem nikamor. 😅

Ko sem ga doma napolnil in potem naredil daljši krog, so pa vse lučke ugasnile. Ampak je zdaj nov in frišen in vse deluje. Če bi delal vsakodnevne dolge relacije, bi še šlo, ampak jih ne in je problem po nekaj dneh.

V glavnem 3:0 za Mazdo zaenkrat. 😁 V moj bran sem prej 15 let starega Megana vozil in je kar preskok v udobju ter vsej tehnologiji.

 

Sem pa malo bral po spletu, danes lahko slab akku povzroči malo več problemov kot včasih. Preveč je porabnikov v avtu, pa alternator se matra, itd.

 

No, v glavnem hvala za debato ter dobre želje in se slišimo tu ob priliki. Upam, da za dobre stvari.

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Lp! 
Sem novi na forumu. Lani 2023 aprila je moja partnerka želela rabljeno mazdo cx5 2016/12 2.2 175 avt 4x4. 195.000 km. Z Mazdami nikoli nisem imel izkušenj razne tega, da je splošno znana Japonska kvaliteta. Zdaj pa k bistvu avto je vse do danes delal ok prevoženih sedaj 220.000 KM pri vožnji na avtocesti se prižge rumeno obvestilo, da je nekaj narobe s sistemov vozila. Govorim z mehanikom, ki dela na Mazdi in reče pelji naprej. Avto dela ok nato pa sem želel prehiteti vozilo pred sabo avto ni nikamor potegnil sel takoj v rezervni program zagorela lučka za motor rumena brez utripanja. Počakam ugasnem prižgem ponovim to 3x lučke ugasnejo grem naprej ampak samo do Max 2300 obratov. Pripeljem do cilja. Nato se vozim 2-3 dni kratke relacije v tujini 400 km od mehanika. Lučka nobena ni gorela. Po vracanju domov se mi spet prižge lučka za prepoznavo napake v sistemu. Vozim skoz 2300 Max. Po 388 km vožnje pridem v Celje Mazda servis da gor na računalnik pravijo prenizek tlak olja. Da je vse zabito po vsej verjetnosti stroška 1500€ in naprej. Očitno gre za famozno napako puščanja šobe posledično zabiti sito itd .. Prosil bi za vaše nasvete  ( popravilo stroški itd..) avto, kjer sem ga vzel ni minilo 1 leto ( prodajalec), avto naj bi bil servisiran redno neki po elektronski servisni knjigi tam do 150.000 km razvidno potem pa nič več. Po nakupu sem preverjal pri lastniki ampak je bil skromen, da je menjaval olje na 20.000 km menjal vakum pumpo in neke senzorje. . Prodajalec mi pa je očital, da je to prišlo, zaradi tega ker nisem menjal olja od nakupa pa do danes 20.000 km. Hvala za pomoč!!! 

 

Napisano

Pred koliko km si menjal olje? Največja težava je, da avto ni bil dovolj dobro servisiran. Upam, da te ne bo preveč koštalo.

Napisano (urejeno)

Tukaj ni kaj za razmišljat, mehanik je povedal, kar je v tem trenutku potrebno - takoj temeljito očistiti motor.

 

Napaka se odpravi z vzdrževanjem, čiščenjem motorja. Če boš še dolgo čakal, bo lahko strošek še nekajkrat večji, ali pa se morebitno popravilo sploh ne bo več izplačalo.

 

Po mojem to ni stvarna napaka, tudi ni garancijska napaka. Je vzdrževanje. Razen če se pri čiščenju pokaže še kaj večjega, kar bi bilo potrebno zamenjati in povzroča te lučke.

 

Tukaj se je že veliko debatiralo in na koncu sklenilo, da je interval menjave olja na 20.000 km za Mazdine dizle iz več razlogov predolg. Priporoča se menjava na 10.000.

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.