m473y Napisano 22. julij, 2024 Prijavi Napisano 22. julij, 2024 (urejeno) Nisem odgovoril na lansko sliko kaj sem rešil. Po nakupu avtomobila cx5 awd diesel 2018 lansko leto julija sem kmalu dobil engine light. Napaka P401. Jesen sem zadevo uredil s čiščenjem sesalnih kolektorjev. Zdaj pa nova zadeva pa nikjer ni kakšnih diy informacij. HUD oz. Active driving display (stekelce ki se dvigne/spušča) - ko je zunaj manj kot 20°C se ne dvigne popolnoma. Ko grem iz službe, ko je avto v notranjosti pregret od sonca se pa normalno dvigne. Malo sem poskusil namazati vzmet, ali pač kar je v odprtini na levi in desni strani, pa je isto. brez nežne pomoči potiska prsta ne gre gor popolnoma. Je tu še kakšna možna ideja zakaj ne dela več normalno ob hladnih dneh. Težava je ker se na pol dvigne in moti pogled na cesto. iStop mi pa normalno deluje, zgolj v info, ker naj bi bil lahko vzrok akumulator. Popravljeno 22. julij, 2024 od m473y 2 Citiraj
goldhorn Napisano 1. oktober, 2024 Prijavi Napisano 1. oktober, 2024 CX5 AWD bencinar letnik 18, se je začel glasno obnašat. Najprej sem mislil, da so zadnje ploščice obrabljene. Čez dva dni opazim olje na tleh garaže. Po pregledu, imata obe zadnji polosovini luft in pušča olje. Očitno je šel zadnji diferencial. kako velik strošek me čaka? Citiraj
Brane Napisano 1. oktober, 2024 Prijavi Napisano 1. oktober, 2024 Najbrž ti je samo ležaje strlo,slabga jurčka kar daj na stran 1 1 Citiraj
Z M A J Napisano 1. oktober, 2024 Avtor Prijavi Napisano 1. oktober, 2024 Bom pisal Pelku, pa potem objavim tule kaj on predvideva. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Z M A J Napisano 2. oktober, 2024 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2024 In tule že lepim odgovor; Pozdravljeni, Znana napaka pri mazdi je diferencijal Popravilo je okrog 1000 eur Lps 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Agerg Napisano 2. oktober, 2024 Prijavi Napisano 2. oktober, 2024 Sicer sam nimam AWD, sem pa videl v servisnih intervalih, da je potrebna posebna skrb z menjavo olja v zadnjem diferencialu. Vse je odvisno tudi od režima vožnje in načina uporabe avta. Problem so pa res ležaji, ker če niso korektno mazani, hitro odpovejo. Citiraj
Savo333 Napisano 17. februar Prijavi Napisano 17. februar Pozdravljeni, Imam Mazdo cx5 awd 2017. Rad bi zamenjal olje v menjalniku in v zadnjem diferencijalu. Ali kdo ve kje bi dobil hypoid gear oil sg1? Ali bom res moral na uraden servis? Citiraj
x-layer Napisano včeraj ob 13:36 Prijavi Napisano včeraj ob 13:36 Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje. Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih. Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab? 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Bini Napisano pred 19 urami Prijavi Napisano pred 19 urami pred 7 urami je x-layer napisal: Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje. Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih. Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab? Koliko ti ga papa? 1 Citiraj
x-layer Napisano pred 9 urami Prijavi Napisano pred 9 urami Pa tam 1-1,5 l na 5k km... 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Bini Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami Če ne delaš veliko km bi jaz pustil kot je, če ti preveč ne kadi ali se situacija hitro ne slabša! Na 4,5kkm doliješ tist liter potem pa menjaš olje ali pa še en liter vmes naliješ in je. Vse druga nebo poceni, kilometrov je pa tudi že precej.... 1 Citiraj
x-layer Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami (urejeno) Vem, da ne bo poceni Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat... Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal Popravljeno pred 5 urami od x-layer 4 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Janez007 Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami (urejeno) pred 2 urama je x-layer napisal: Vem, da ne bo poceni Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat... Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal "svaka ti čast" ... lepo. 👍 Je imel kolega Volvota D3, ki je žrl 1l olja na 1.500 km. Z avtom je bil sicer zelo zadovoljen. Sam bi v njegovem primeru zadevo saniral (cca 5.000 €), on pa je raje vlival olje in po enem letu avto prodal. Popravljeno pred 3 urami od Janez007 Citiraj
x-layer Napisano pred 4 urami Prijavi Napisano pred 4 urami Ker mislim sam narediti tole, bo strošek samo material... Original material je okvirno 1.200€, bom pa še povprašal na GMT in Euroton... 2 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.