Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Nisem odgovoril na lansko sliko kaj sem rešil. Po nakupu avtomobila cx5 awd diesel 2018 lansko leto julija sem kmalu dobil engine light. Napaka P401. Jesen sem zadevo uredil s čiščenjem sesalnih kolektorjev.

 

Zdaj pa nova zadeva pa nikjer ni kakšnih diy informacij. HUD oz. Active driving display (stekelce ki se dvigne/spušča) - ko je zunaj manj kot 20°C se ne dvigne popolnoma. Ko grem iz službe, ko je avto v notranjosti pregret od sonca se pa normalno dvigne. Malo sem poskusil namazati vzmet, ali pač kar je v odprtini na levi in desni strani, pa je isto. brez nežne pomoči potiska prsta ne gre gor popolnoma. Je tu še kakšna možna ideja zakaj ne dela več normalno ob hladnih dneh. Težava je ker se na pol dvigne in moti pogled na cesto. iStop mi pa normalno deluje, zgolj v info, ker naj bi bil lahko vzrok akumulator.

 

Popravljeno od m473y
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

CX5 AWD bencinar letnik 18,  se je začel glasno obnašat. Najprej sem mislil, da so zadnje ploščice obrabljene. Čez dva dni opazim olje na tleh garaže. Po pregledu, imata obe zadnji polosovini luft in pušča olje. Očitno je šel zadnji diferencial. kako velik strošek me čaka?  

Napisano

Bom pisal Pelku, pa potem objavim tule kaj on predvideva.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

In tule že lepim odgovor;

 

Pozdravljeni,
Znana napaka pri mazdi je diferencijal
Popravilo je okrog 1000 eur
Lps

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer sam nimam AWD, sem pa videl v servisnih intervalih, da je potrebna posebna skrb z menjavo olja v zadnjem diferencialu. Vse je odvisno tudi od režima vožnje in načina uporabe avta. Problem so pa res ležaji, ker če niso korektno mazani, hitro odpovejo.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Imam Mazdo cx5 awd 2017. Rad bi zamenjal olje v menjalniku in v zadnjem diferencijalu. Ali kdo ve kje bi dobil hypoid gear oil sg1? Ali bom res moral na uraden servis?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 7 urami je x-layer napisal:

Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.

Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.

Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ;)), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?

Koliko ti ga papa? 

Napisano

Pa tam 1-1,5 l na 5k km...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Če ne delaš veliko km bi jaz pustil kot je, če ti preveč ne kadi ali se situacija hitro ne slabša! Na 4,5kkm doliješ tist liter potem pa menjaš olje ali pa še en liter vmes naliješ in je. Vse druga nebo poceni, kilometrov je pa tudi že precej.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Vem, da ne bo poceni ;) Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...

Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal ;)

Popravljeno od x-layer

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je x-layer napisal:

Vem, da ne bo poceni ;) Sem pa take vrste, ki me moti, če moram avto "nonstop" kontrolirat. Avto želim imeti tako, da samo tankam in vozim med servisi, ne pa da moram zdaj vsakih 1000 ali 2000 km gledat nivo olja in ga dolivat...

Planiram tudi, da bi čez 2 leti ta avto dal sinu, ko bo naredil izpit, tako da še ga bomo nekaj časa vozili - če bo zdržal ;)

"svaka ti čast" ... lepo. 👍

 

Je imel kolega Volvota D3, ki je žrl 1l olja na 1.500 km. Z avtom je bil sicer zelo zadovoljen. Sam bi v njegovem primeru zadevo saniral (cca 5.000 €), on pa je raje vlival olje in po enem letu avto prodal. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ker mislim sam narediti tole, bo strošek samo material... Original material je okvirno 1.200€, bom pa še povprašal na GMT in Euroton...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.