LabiGT Napisano 4. februar, 2015 Prijavi Napisano 4. februar, 2015 vem, da se ponavljam, ampak vsa cast Simonu in Darjanu...zrihtala sta Alfo kot se zagre pa se vec...celo sta mi zamenjala zadnjo sipo (ker gretje ni delalo, pa sem najdu sipo poceni) brez besed, upam da bosta vedno tko 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Gelipter Napisano 4. februar, 2015 Prijavi Napisano 4. februar, 2015 Ej...to se pa lepo sli?i...tudi jaz imam dobre pohvale za Dr.pelkota in njegovega mehanika...lp 1 Citiraj
tomz Napisano 5. februar, 2015 Prijavi Napisano 5. februar, 2015 Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit? Citiraj
Jest Napisano 6. februar, 2015 Prijavi Napisano 6. februar, 2015 Vpra?anje za Simona. Par dni po menjavi akumulatorja sta se mi pri?gali dve rumeni lu?ki (zdrsavanje pogonskih koles in za motor), avto deluje normalno. Zdaj sem izklopil akumulator in ga priklopil nazaj, lu?ki sta ugasnili. Malo sem brskal po forumu in se bosta baje pri?gali nazaj. Mazda 6 CD136, letnik 2004. Kaj moram naredit?Sele po parih dneh? Kolokor vem, se prizgeta takoj po odklopu in priklopu akumulatorja... Pomeni pa to, da moras na novo nauciti ABS oz. DSC sistem... To pa naredis tako, da volan obrnes v oba skrajna polozaja... Seveda med delovanjem motorja ... Pa tudi avtomatski dvig stekel verjetno ne deluje pravilno... Sicer pa se mi zdi, da to celo pise v prirocniku... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
tomz Napisano 6. februar, 2015 Prijavi Napisano 6. februar, 2015 Zdaj deluje, bomo videli ?ez par dni. Citiraj
jures Napisano 6. februar, 2015 Prijavi Napisano 6. februar, 2015 Sele po parih dneh? Kolokor vem, se prizgeta takoj po odklopu in priklopu akumulatorja... Pomeni pa to, da moras na novo nauciti ABS oz. DSC sistem... To pa naredis tako, da volan obrnes v oba skrajna polozaja... Seveda med delovanjem motorja ... Pa tudi avtomatski dvig stekel verjetno ne deluje pravilno... Sicer pa se mi zdi, da to celo pise v prirocniku...?e se ne motim ni ?ek en?ina takrat samo tcs+abs, razen ?e ta 'za motor' ki ga opisuje ni check engine - potem je to to, kar si opisal, in ?e je to to se ti ne bo nazaj pri?galo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 6. februar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 6. februar, 2015 Sem ?e poslal vpra?anje Simonu in verjetno kmalu sledi njegov odgovor! Za ostale pa velja, da ?e kdo ne ?eli ali ne utegne peljati svojega vozila do Avto Pelko d.o.o. (po doma?e na?ega ma?ka, dr. Pelka), mu lahko jaz pri tem pomagam, cena bo IDENTI?NA kot ?e peljete sami in mojster vam bo seveda predlo?il ra?un koliko mu boste potem pla?ali. Vse ?rno na belem in brez kak?nih te?av. P.S. Za ?lane AMD Mazda klub-a pa mojster nudi 15% popusta tako na material kot na storitve, tako da se vam spla?a razmisliti o ?lanstvu. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
crusher Napisano 7. februar, 2015 Prijavi Napisano 7. februar, 2015 Pomoje je problem ta, da je bila baterija prazna... In je treba na novo nauciti DSC sistem... Obrni volan enkrat v eno skrajno stran, nato pa se v drugo skrajno stran... http://www.essexrotaryspecialists.com/technical/rx-8-stalls-after-battery-disconnect/ http://www.rx8club.com/series-i-major-horsepower-upgrades-93/tcs-dsc-indicator-light-still-showing-183464/V?eraj sem res probal tako, da sem dal avto v kontak, obrnil volan v skrajno levo in desno (takoj je ugasnila lu?ka DSC), potem sem avto v?gal in pustil da se segreje (tako kot je pisalo v navodilih), nato pa ugasnil in ?e enkrat u?gal in je tudi lu?ka za motor ugasnila, tako da je vse vredu, najlep?a hvala za pomo? 2 Citiraj
tomz Napisano 8. februar, 2015 Prijavi Napisano 8. februar, 2015 Meni so pa parih dneh spet za?eli svetiti lu?ki, ponovno sem odklopil akumulator in je nehalo, verjetno za par dni. Ne vem pa kako se resetira z volanom levo-desno, ?e je samo kontakt je volan itak trd, ker servo ne dela. Citiraj
jures Napisano 8. februar, 2015 Prijavi Napisano 8. februar, 2015 Se enkrat, a imas check engine lucko ali ne? Ce ja imas ti strojno napako (okvaro, motnjo). Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tomz Napisano 9. februar, 2015 Prijavi Napisano 9. februar, 2015 Ja, sveti rumena check engine in TSC, ziher je nekaj v zvezi z menjavo akumulatorja, od takrat naprej se pojavlja, ?e izklopim akumulator, je nekaj dni mir, potem se spet pri?ge. Trenutno ne sveti, gre pa za tole. Citiraj
jures Napisano 9. februar, 2015 Prijavi Napisano 9. februar, 2015 To zato ker resetira? ra?unalnik ampak chk engine se zapi?e v memorijo in se potem pojavi, ni? drugega. ?e si kje v LJ lahko pogledava, mam OBD. TSC zna biti s kakim abs senzorjem ali podobno vezan Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tomz Napisano 9. februar, 2015 Prijavi Napisano 9. februar, 2015 To zato ker resetira? ra?unalnik ampak chk engine se zapi?e v memorijo in se potem pojavi, ni? drugega. ?e si kje v LJ lahko pogledava, mam OBD. TSC zna biti s kakim abs senzorjem ali podobno vezan ravno v?eraj sem naro?il OBD, ni sile, avto deluje normalno in lu?ke trenutno ne svetijo. Citiraj
MazdaBoy Napisano 9. februar, 2015 Prijavi Napisano 9. februar, 2015 Pravm to k si napisu da je pozimi mesanica plina revnejsa in da posledicno cuka. No to sam men cuka. Fotr ma isto mazdo na plin pr istmu proizvajalcu predelano pa tanka isti plin pa nc ne cuka, brt ma bmwja ze 5 let na plin pa tud nc ne cuka.. samo men cuka zto pravm da vrjetn tle ni kakovost plina kriva oz. Sploh dvomim da bi biu lpg kriv za cukanje, ker mi tud cuka, ko avto przgem oz. Ko je mrzel in sploh se ni priklopil na plin. To cukanje pa tud ni skos prisotno ucash je ucasih ni.. se pa definitivno bolj obcuti, ko je avto mrzu kot pa enkrat ko je ze ogret. Je pa tak obcutek kot da avto nebi dobil dovolj goriva. Ucasih parkat konkretno mocno pocuka.. drugic pa zelo hitro trikrat stirikrat pocuka na rahlo. Imam isti problem.... Ma tolk se vrti okrog LPG-ja, da sem mislil, da ga samo to zajebava. ?e pa prav da skos cuka je pa lohk marsikaj - pa dejmo stavit na v?igalno tuljavo. Svecke ziher .....Kaj bi to blo pol sve?ke ali v?igalna tuljava? Hvala... Citiraj
Scr3am Napisano 9. februar, 2015 Prijavi Napisano 9. februar, 2015 Imam isti problem.... .....Kaj bi to blo pol sve?ke ali v?igalna tuljava? Hvala... Jest sem ravno danes dobil avto nazaj od nasga majstra in sem mu tudi seveda omenil to cukanje. No zadeva je bila taka, da mi je spucal sve?ke (pravi da so bile kar dost umazane) in pa menjava kablov, ker mi je avto mo?no treslo. Ko sem se vozil iz Medvod nazaj na Jesenice mi avto niti enkrat ni cuknu pa tud, ko imam recimo v 4. prestavi pa se vozim 60km/h pa ga malo bolj suvereno pohodim ni niti enkrat cuknu za razliko od prej, ko ga je zacelo metat na use strani . Je pa reku, ?e bo slu?ajn ?e kej cukou so pa potem sve?ke ( notri so pa LPG sve?ke, japonske, prevo?enih cca. 35k).Za tisti problem ko sem pa govoril, da mi uga?a in sem sumil IMV ventil, je na sre?o kriu LPG. No ugotovil sem, da ga zmeri zjebe ko je mrz in ga recimo pr?gem pa pustim v leru pa v tistem ?asu, ko ho?e preklopit na plin je velika vrjetnost, da se bo ugasnil. No, in seveda sem klical tega majstra k mi je montiral sistem in je reku, da je to kao normalna zadeva in da more samo priklopit na ra?unalnik pa spremenit neko nastavitev, ker kao on priklopi na plin, ko je motor dejansko ?e mrzu, zato pa za?nejo obrati minimalno nihat oz. je tak filing kot, da se avto bori, da bi ostal pr?gan. ?e LPG izklopim je zadeva seveda normalna . Problem je pa samo, ko je avto ?isto mrzel, da se razumemo, ko se enkrat ogreje LPG dela BP. Citiraj
Z M A J Napisano 10. februar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 10. februar, 2015 @Scream, vidi? tle pa pri fajn mrzlih dneh stopi na sceno grelnik za injektorje, ki sem ga imel jaz montiranega na svojem LPG sistemu. Pri minus 17 mi je preklopil enako kot poleti. Imel pa sem Matrix injektorje, ker ostali niti ne vem, ?e imajo to opcijo. Brez tega grelnika bo verjetno najbojl smiselno ga nekaj ?asa dlje dr?ati na bencinu (se pravi preklop na tistem gumbu), pa ko je avto ustrezno segret, spet vklopi? in ti preide na avtoplin. Pa ne bo ne uga?anja in ne potresavanja ob preklopu na plin. Tule pa odgovor dr. Pelka: Pozdravljeni.Lu?ke morajo same po sebi ugasniti po 500 metrih vo?nje.LPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Scr3am Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 To je use res ja ZMAJ, sam kakor sem jest tega majstra razumeu je reku, da more sam neke nastavitve spremenit potem nej bi blo pa kul . Ker recimo prejsno zimo nism mel nobenih takih problemov. 1 Citiraj
MazdaBoy Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 Hvala za vse informacije. 1 Citiraj
Toma. Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 Ok imam tudi jaz eno vpra?anje. Stvar je taka, moja mazda mx-5, letnik 2003, 1.6 16v je za?ela cukat. Menjali smo sve?ke pred dvemi tedni, nekaj ?asa je bilo v redu (2 tedna), potem pa je za?elo spet cukat. Mislim da takrat, ko je "pri?la" zima, torej prej?nji ?etrtek, petek. Danes pa smo menjali ?e v?igalne kable in stvar je ?e vedno ista. Opazil sem da ko je avto mrzel zelo cuka, ko je ogret pa manj. Da opi?em ?e cukanje, ko dr?i? konstantno gas cuka, ko pa doda? gas, pa ima zamik. Neki ?asa sploh ne potegne, potem pa cukne in nabije obrate in pospe?i. Kaj bi lahko bilo? Aja pa opazil sem v zadnjem ?asu pove?ano porabo, iz 8 se mi je dvignila na 10. Mogo?e zaradi zime, nevem. Za odgovor se ?e vnaprej zahvaljujem. Offtopic: a ima kdo na Obali tester da bi ga priklopili, ?e mogo?e kaj poka?e tester? Citiraj
Baby Viper Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 Tester te?ko da bo kaj pokazal. ?e ma? mo?nost od kakega drugega miatarja si sposodit cin?pulo, probaj to. Sposodit pa zato, ker je cena kr konkretna..Kak?en % mo?nosti bi pa lahko tudi nekaj z bencinom bilo.Mogo?e pumpa, filter al pa kak?ne smeti v tanku. Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Toma. Napisano 10. februar, 2015 Prijavi Napisano 10. februar, 2015 A NA in NB imajo isti motor oz. vsaj v?igalne tuljave? Bencinski filter vem da pri zadnjem servisu ni bil menjan, smo ga samo spihali, ker je bil se v redu. Mo?no da je kaj povezano z bencinom. Citiraj
Z M A J Napisano 11. februar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 11. februar, 2015 Toma, sem poslal Simonu tvoj opis te?ave! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Toma. Napisano 11. februar, 2015 Prijavi Napisano 11. februar, 2015 Toma, sem poslal Simonu tvoj opis te?ave! Hvala Danes je pri nas na Obali kar toplo (okoli 10?C sigurno + je avto stal na soncu) in je avto zelo malo cukal. Tako da je sigurno nekaj povezano tudi z mrazom. Citiraj
Z M A J Napisano 12. februar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 12. februar, 2015 Simon odgovarja: Verjetno je sla vzigalna tuljava.Ta avto ima eno tuljavo za vse stiri cilindre.LPSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Toma. Napisano 12. februar, 2015 Prijavi Napisano 12. februar, 2015 Najlep?a hvala za odgovor. Sedaj a ima kdo kak?no v?igalno tuljavo vi?ka, da je ne kupujem brezveze? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.