Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Preveri, ker tudi Pelku je te?ko takole na daljavo dolo?it te?avo. 

 

Ga?per (Viper) bi ti gotovo pomagal, ?e ga kontaktira? za Mx5.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa ne bi vedel. 

 

Ok sedaj pa eno vpra?anje, kako so pravilno kabli povezani? Na tej strani http://www.miata.net/garage/ignition.html#wires, so vezani kot na sliki.

 

TBELT11.JPG

 

Jaz pa imam vezano 2,3,1,4. 

 

img20150213133039.jpg

 

Sicer mislim da ne igra velike vloge, ker itak skrbi cin?pula za 4,1 in pa 2,3 .. ampak vseeno? Da zamenjam?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Nov na forumu, nov na Mazdi (in na sploh na japoncih). Pred prb. 14 dnevi sva s punco kupila Mazdo5, letnik 2006, 2.0 CD. Prvi lastnik, 120.000km, redni servisi in vse na prvi pogled ?tima. ?e takoj na poti domov se nama je pri?gala l?ka za DPF ampak je avto ?e normalno vlekel in ni imel nobenega simptoma zama?enega DPFja. Tako ali tako sva vzela v zakup da mora avto na glavni servis in to se je pred 2 dnevoma tudi zgodilo. Zamenjali so komplet garnituro jermena in vse kar spada zraven, ugotovili, da pu??a semering pri odmi?ni gredi in tudi gumice pri tistih cevkah za injektorje. Zamenjano tudi to, poleg pa ?e vsi mo?ni filtri, narejena je bila regeneracija DPFja in zamenjano olje. 

V?eraj pa ?e prve te?ave. Pri vo?nji v Ljubljano je punci avto za?el izgubljat mo? in elektrika je vidno pe?ala. Ga je ugasnila in ponovno v?gala, avto normalno delal, vendar je potem za?ela utripat lu?ka za imobilizator (tisti avto s klju?em v sredini). Danes zjutraj ne duha ne sluha o kak?ni te?avi, po parih km vo?nje pa zopet. Tokrat v huj?i obliki - najprej se je ponovno pri?gala lu?ka za DPF, potem pa cel ?ur na armaturki. Utripale so vse mogo?e lu?ke, tudi tiste zunaj, vse skupaj je bilo res videt kot novoletna jelka. Vmes je avto ?e enkrat crknil, zelo te?ko nazaj v?gal in komaj ga je pripeljala do parkiri??a, kjer je ?e vedno. Mogo?e kdo ve v ?em je te?ava? Videt je kot nekaj na elektriki ampak takega primera na forumu ?e nisem zasledil. Bi mogo?e ?lo vpra?at dr. Pelkota?

 

Kakr?enkoli nasvet bo zelo dobrodo?el, hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, potem pa ne poznam pravic, se bo ?e kdo oglasil ki bolje pozna zadeve. Tester bo najverjetneje pokazal kako napako. Skepam da pa da ima? ve? manj?ih napakic npr.  zabasan egr ventil, IMV ventil kateri se poslavja, kak senzor fu?. ?e je prej?nji lastnik dobro skrbel za njo, ne bo hudega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...Bla? LP lahko proba? odklopit plus na bateriji in dr?i? stisnjeno zavoro 5.minut.da se vse da na normalne parametre.tako mi je svetoval enkrat Dr.Pelko.PS.potem mora? nastavit radio postaje na novo uro...itd.probaj LP???lahlo pa ima? res na M5 probleme kot je napisal predhodnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelkov odgovor:

 

Pozdravljeni.

Lahko je napaka na alternatorju,ali stiku v skatli z varovalkami v motornem prostoru.
Pri nas na servisu smo imeli podoben primer pri mazdi 6 in je bil problem v skatli z varovalkami v motornem prostoru simptomi so pa bili podobni vasim.
LP
Simon Pelko
 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri, ker tudi Pelku je te?ko takole na daljavo dolo?it te?avo. 

 

Ga?per (Viper) bi ti gotovo pomagal, ?e ga kontaktira? za Mx5.  :prstgor:

 

Ni tuljava, sem danes probal. Sedaj moja diagnoza je ali slab bencin, me?an z vodo, ali bencinski filter, bencinska ?rpalka. Nekaj z bencinom, ker glede v?iga ni ve? kaj dosti za menjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

0. 

 

Tako je bilo.

 

31.12.2014 - tankal polno

08.01.2015 - za?el trest in cukat, menjali sve?ke po tem vse kul, problem je bil re?en

02.02.2015 - grem tankat polno (95, OMV)

05.02.2015 - za?ne cukat, naro?eni kabli

10.02.2015 - menjani kabli, problem ni re?en

 

Zdaj sem nekje na polovici tanka, tako da bom naslednji? dal 100tko not, da vidim ?e bo kaj razlike, pa na drugo bencinsko bom ?el :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da? ?e kak?en dodatek bencinu, vpra?aj Siriusa s foruma, ki ima par uporabnih zadev, mogo?e ti bo kak?en pomagal odpravit te?avo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred kak?no dalj?o vo?njo se vseeno izdatno prepri?aj, da je avto dobro delujo? in ne bo potem na poti ka?nih te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred kak?no dalj?o vo?njo se vseeno izdatno prepri?aj, da je avto dobro delujo? in ne bo potem na poti ka?nih te?av.

Vsekakor. Pregledal sem baterijo, je ok, alternator tudi deluje normalno, pregledal vse varovalke v motornem prostoru, ni videt nobenega stika nikjer. Tako da, zaenkrat pustimo stat, ?e se bo pa stvar ponovila gre v nadaljno analizo...:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, imam vpra?anje za g. Pelka. Avto je Mazda 3 2.0i GTA, l. 2005 in imam manj?i problem z v?igom. Namre? ?e se peljem recimo 1 kilometer, da se motor napol zgreje, in avto ugasnem, mi naslednji? ne bo v?gal iz prve. Avto "zavergla", potem pa ugasne, kakor bi ga zadu?ilo. Po drugem poskusu potem normalno v?ge. To se mi dogaja samo, ?e se avto ne segreje do konca, ko je bil avto dobro ogret in ugasnjen, bo naslednji? normalno v?gal, tudi mrzel normalno v?iga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odgovor na?ega ma?ka:

 

Pozdravljeni.

Priporo?am menjavo v?igalnih sve?k in/ali kablov.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest bi imel isto ?e eno vpra?anje za Simona, ker me tole po?asi ?e preve? moti.
Skratka pred kratkim je Simon opravil redni servis, zamenjal je v?igalne kable, dolilo se je olje v menjalnik, spucala se je loputa in pa spucale so se sve?ke. Kljub temu mi avto ?e vedno trese oz. vibrira v prostem teku. Ko so temperature nizke in ob hladnem zagonu avto vibrira bolj ob?utno oz. tako mo?no, da se ?ipe na rahlo tresejo in pa plastike po armaturi mi ropotajo. Enkrat ko je avto "ulaufan" oz. ko je ogret je ta problem ob?utno manj?i oz. je to ropotanje precej manj?e in tudi manj mote?e. Med vo?njo oz. ko je avto pod obrati vibracij NI. Mislim, da tudi zaradi teh vibracij sli?im neki kovinski zvok pod podvozjem (vrjetno auspuh), vendar je pa spet ista zgodba, ko avto mo?no vibrira se ta kovinski zvok ob?utno bolj sli?i, kot  pa enkrat ko je ogret. Sklopka se mi zdi, da je notri ?e prva in prav tako vztrajnik ali pa zna biti nosilec ? Avto je mazda 6  1.8   220.000 prevo?enih.

Aja, cukanje avta  je pa popolnoma odpravljeno.

Hvala in LP :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.