Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

?e kdo ?eli, mu lahko kar rezerviram termin pri mojstru Pelku, Viper pa vam lahko avto brez skrbi do tja in nazaj zapelje.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojster odgovarja naslednje;

 

Pozdravljeni

Lahko je kompresor klime,jermenica alternatorja,regulator bosch pumpe.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 z bosch pumpo, stvar ki bi jo rad videl predno me pobere od smeha !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Rover 200, 1.4 motor, 1998 letnik, 75 konjev

Slab teden nazaj je avto nakljucno, ponavadi na kriziscih ko sem pohodu sklopko je zacel ugasat pol se je pa to zmer bol pogosto dogajat, pol sm se porajtu da ko sem mu jadar dou gas je kr mal potrokeru pa je pol nekak spelju dalje pol se mi je ze med voznjo zacel dogajat da je ugasnu ampak ko sm saltu 1 prestavo nizje je nekak zalaufu in sm se "normalno" pelu dalje. Kadar ko sm ga verglu in se ga trudu zalaufat je stevec za obrate kar skaku gor pa dol (kadar iz 500 rpm na 4000 rpm karad pa sam iz 500 rpm do 1500 rpm) ampak motor ni laufu je sam verglu, ko smo dons sprobaval pa gledal kaj bi blo lohk narobe smo ugotovil da elektrika ne pride do uzigalne tuljave kje se zgubi pa nismo ugotovil

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko odgovarja;

 

za Roverje je tipicna napaka da crkujejo vzigalne tuljave. Ko pa ugasa bo verjetno loputa vbrizga ali motorcek prostega teka.

 

LP!

 

Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon sporoca, da v teh dneh samostojno ustvarja v delavnici in se vam opravicuje za morebitno zamudo.

Ej...pol je sam svoj mojster ,brez pomo?i:-):-):-):-)pol ima pa res Gu?vo..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e poslal Simonu e-po?to in bo verjetno v kratkem ?e tudi odgovoril nanjo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen Zmaj,

 

Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.

Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.

Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.

 

Lp.

Pozdravljeni

Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ga bom vpra?al, ?eprav takole na daljavo je pomoje precej te?je postavit diagnozo, kot ?e se oglasi? do mojstra v ?ivo.  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.

 

Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).

 

1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).

To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri  vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.

 

2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke

in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H).  Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko

progo ali semaforjem,  se ne bo odlepil od te to?ke.

Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.

 

3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI

mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.

 

4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.

 

 

Na servisu lani so:

- zamenjali termostat

- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)

- zamenjali vodno ?rpalko

 

?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da

?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.

 

Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.

Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5

in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.

 

 

Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.

A ima PELKO ?e kak?no IDEJO?

 

Hvala za odgovor.

Simpl, termostat preve? in prezgodaj odpira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 
 
LP,
Rok 051326699
 
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom poslal mojstru ali pa MU kar ti daj avto.pelko@gmail.com

 

Dvomim da bo do wikenda, ker vsakic ko ga kontaktiram in vprasam kako se ima, mi pojamra da prevec dela in je popolnoma preobremenjen!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev. :)

 

Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se  vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/

 

Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:

 

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction

 

Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom! 

 
LP,
Rok 051326699
 

 

pobri?i kode pa se pojdi peljat pa poglej kaj se ponavlja, ?e se ponavlja, potem pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.