Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Robz, na tvojem mestu se niti ne bi podal v to sanacijo motorja. Pogosteje spremljaj nivo motornega olja in mogoce s pomocjo kakega dodatka olju uspes minimizirati njegovo potrosnjo. Npr. Metabond kolege Siriusa s foruma. ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tudi mene ne vlece pretirano na servis  :rolleyes: najbrz bom kar tvoj predlog uposteval ter videl v katero smer bo slo po parih mesecih, ce ne prej aprila na rednem servisu.

Ce ti ga bo pila recimo 2dcl na 1000km, pac pridno dolivas in strosek zanemarljiv napram generalki:)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja samo, ce ima namen avto obdrzati se na dolgi rok ne splaca. Poleg tega mores skos neki kontrolirat pa kupovat olje itd... Ze v mojem primeru, ko mi je minimalno servo cev spuscala sem mogu redno kontrolirat pa skos olje kupovat itd. Da ne govori, da je cez cas zacela bolj puscati oz. bolj "zret" olje. Po vsej vrjetnosti bo tako tudi pri motorju :). Moje mnenje je, da ce mislis avto obdrzati ga lepo popravi cne pa zmajeva opcija ;)

Je pa se ena opcija, katera mi pa ni ravno pri srcu in sicer, da nalijes olje do max. pa ga prodas.

Me pa zanima ali ti avto kej kadi ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri najprej kompresijo na motorju, da vidi? ali ima? res primer za generalko.

 

Ker ne vem ali so ti motorji res toliko slab?i od starej?ih kjer imam sedaj ?e 350 000 in ?e vedno ne pije olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ga bom vprasal.

 

Rocno se jih nastavlja vsakih 120000km sporoca Simon.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zanima naslednje. Gre za Mazda 5 2.0 CD. Zaradi pokvarjenih injektorjev (kar se baje zgodi redko???) sem moral zamenjat motor (predolga zgodba). Kakorkoli, kupil sem rabljen motor in obnovljene injektorje (iz pooblascenega DESNO servisa iz tujine), ki imajo nove QR kode. Vendar so bile nekatere od vrednosti injektorjev takoj po ucenju dokaj slabe:

- FI_LRN_01 -104
- FI_LRN_02 -88
- FI_LRN_03 -83
- FI_LRN_04 -76
- FI_LRN_11 -88
- FI_LRN_12 -60
- FI_LRN_13 -68
- FI_LRN_14 -52
- FI_LRN_21 -20
- FI_LRN_22 -24
- FI_LRN_23 -32
- FI_LRN_24 8
- FI_LRN_31 -16
- FI_LRN_32 -16
- FI_LRN_33 8
- FI_LRN_34 4

 

Po prevozenih nekaj kilometrih in dodajanju dodatka za injektorje v gorivo se je stanje malenkost izboljsalo:

- FI_LRN_01 -92
- FI_LRN_02 -88
- FI_LRN_03 -88
- FI_LRN_04 -80
- FI_LRN_11 -24
- FI_LRN_12 -56
- FI_LRN_13 -28
- FI_LRN_14 -28
- FI_LRN_21 12
- FI_LRN_22 -12
- FI_LRN_23 -8
- FI_LRN_24 20
- FI_LRN_31 40
- FI_LRN_32 8
- FI_LRN_33 32
- FI_LRN_34 24

 

Izgleda da to problematicne predves vrednosti pri 35 MPa (FI_LRN_0X). Zanimivo pa je da da injektorji sami med sabo nimajo nekih velikih odstopanj. Po kontaktiranju DENSO servisa so mi zagotovili da so injektorji sli skozi vsa preverjanja in predvidevajo da so ok, ker je majhna verjetnost da so vsi naenkrat odpovedali. Klenkanja hladnega motorja ni slisati. Je pa motor nekajkrat sel v "program v sili" ko je bil hladen pri vzpenjanju v hrib. Pojavila se je tudi napaka P0104. Scistil sem MAF in EGR obvod. Napaka se ni vec pojavila.

 

Kaj bi lahko vplivalo na taksne vrednosti injektorjev? Za kakrsenkoli hint bi bil zelo hvalezen!

 

Dodajam se vrednosti za ogret motor pod idle oz. 750 in 2000 RPM (v mirovanju). Mimogrede, opazil sem tudi da IAT kaze konstantno visjo temperaturo kot je prikazano na LCD displaju v avtu (tudi vec kot 5 stopinj).

 

 

RPM.OBDII(rev/min) O2S11(mA) EQ_RAT11.OBDII( ) BARO(Volt) BOOST_DSD(kPa) FP(%) FRP.OBDII(kPa) FRP_A(kPa) ICP(Bar) ICP_DSD(Bar) INJ_LRN_DIS(km) REG_AUTO MAF_C(mg) MAF_C_DSD(mg) OIL_DIL(g) EQ_RAT11( ) ACCS AC_REQ ALTF(%) ALTT V(Volt) APP(%) APP1(Volt) APP1(%) APP2(%) APP2(Volt) APP_LRN(Volt) ARPMDES(rev/min) ARPMDES(rev/min)2 BARO.OBDII(kPa) BOO CATT11_DSD(?C) CATT12_DSD(?C) CATT21_DSD(?C) DEC_CMP(mm?) DP_DPF(kPa) DSC_ACT DTCCNT( ) ECT.OBDII(?C) ECT_V(Volt) EGRP(Volt) EGRP(%) EGRP(mm) EGR_LRN( ) ETC_ACT(?) ETC_DSD(%) ETC_DSD(?) EXHPRESS2(kPa) EXHPRESS_LRN(kPa) EXHTEMP1(?C) EXHTEMP2(?C) EXHTEMP3(?C) FANDC(%) FIA_DSD( ) FIP_FL(Amper) FIP_FL_DSD( ) FIP_LRN(Amper) FIP_SCV(Amper) FLT(?C) FRP(Volt) GENVDSD(Volt) HTR11(%) HTR11(Ohm) HTR11_Off(Volt) HTR11_On(Volt) IAT(Volt) IAT(?C) IAT.OBDII(?C) IAT_V(Volt) ICP(kPa) ISPC(mg) ISV_LRN_C(%) ISV_LRN_O(%) LOAD.OBDII(%) MAF(Volt) MAF.OBDII(g/sec) MAF_LRN_DIS(km) MAP.OBDII(kPa) MAP_V(Volt) O2(%) O2LRN_FLG O2S11_CAL( ) OILCHG_DIS(km) OILCHG_DIS2(km) PM_ACC(g/L) PM_ACC_DSD(g/L) PM_GEN(g/L) REG_MAN TC_CMP(mm?) TP.OBDII(%) TP1(Volt) VBCV(%) VPWR.OBDII(Volt) VSS.OBDII(km/h) 750 1,52 200.000.000 3,59 60 45,21 35350 35230 347,57 349,53 31 Off 192.461 370.859 728 2 Off Off 48,69 10,5 0,39 1,04 0,78 0,39 1,58 1,09 751 751 100 Off 132 186 156 200.000 0 Enabled 0 76 0,96 1,03 3 1,76 0 2,93 3,14 3,21 0,5 -0,8 132 156 186 0 9 1,84 6 8,31 1,84 24 1,57 14,16 47,24 28 0,02 1,21 2,65 15 14 2,7 35020 14.092 87,16 -0,6 9,02 1,55 4,48 30 60 0,62 13,47 Off 1 3808 19737 1,32 1,31 1,12 Off 200.000 2,35 0,69 48,42 14,06 0 2000 2,2 200.000.000 3,59 105 43,16 47300 48000 483,37 484,92 31 Off 492.148 501.777 727,9 2 Off Off 29,97 10,5 17,65 1,41 17,65 15,29 1,91 1,09 775 775 100 Off 131 183 147 200.000 3,2 Enabled 0 76 0,96 1,1 5,28 2,06 0 80,23 80,39 80,5 4,1 -0,8 131 147 183 0 7 1,8 5 8,31 1,84 25 1,75 14,12 49,74 28 0,02 1,21 2,54 17 15 2,63 46490 19.200 87,16 -0,6 7,06 2,76 30,39 30 109 1,18 19,55 Off 1 3808 19737 1,38 1,38 1,12 Off 200.000 79,61 3,78 43,59 13,96 0

 

 

 

lp

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje na mestu bi bilo, pri kateri vrednosti recimo za 35mpa, se menjajo injektorji? Je to '200'?  Tukaj je mogo?e ?e pomembno, ali je odstopanje v plus ali v minus, oz. kaj je huj?e? Tudi moji, oz eden ima vrednosti okoli 70-80, zdej kaj to pomeni ?e ne vem, bom pa vpra?al pri naslednjem servisu.

 

Ponavadi (vsaj take imam izku?nje) po u?enju oz. ko malce prevozi?, se te vrednosti ponavadi malce zni?ajo, ampak ni? drasti?nega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tokrat raje pripenjam sliko...

 


Vpra?anje na mestu bi bilo, pri kateri vrednosti recimo za 35mpa, se menjajo injektorji? Je to '200'?  Tukaj je mogo?e ?e pomembno, ali je odstopanje v plus ali v minus, oz. kaj je huj?e? Tudi moji, oz eden ima vrednosti okoli 70-80, zdej kaj to pomeni ?e ne vem, bom pa vpra?al pri naslednjem servisu.

 

Ponavadi (vsaj take imam izku?nje) po u?enju oz. ko malce prevozi?, se te vrednosti ponavadi malce zni?ajo, ampak ni? drasti?nega.

Koliko jaz razumem (in tako so mi tudi rekli na Mazda servisu) se injektorji menjajo pri nad +/-100. Niso pa nic omenjali da bi bila razlika glede na to ali je naucena vrednost za 35, 65, 100 oz. 140 MPa.

post-8716-0-39780600-1454420251_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, potem bomo kmalu blizu 100. Ja vpra?anje je tudi, ali 100 pomeni, za vse 4 tlake, ali menjajo ?e ?e pri enem merjenju (tlaku) prebije? ?ez 100.

 

?koda, ker si nisem takrat zapomnil, koliko je odstopalo vse skupaj, ko sem prvi? menjal ?obo pri stari ?estki. Takrat je moralo biti ?e kar fejst, ker je avto ?e cukal pri konstantnem gasu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Okvirna cena posega? Koliko pride ?e so samo za preverit in koliko ?e so dejansko za nastavit? In koliko ?asa traja poseg?

Pregled 30eur, traja pa ... (Motor Mora bit ohlajen)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vama obema javim ju3 Simonov odgovor :)

 

@Lucky; cena nastavljanja je 90 ? cekinov.

 

@Bo?ko; tudi pri motorju 2.5i 16v 2.gen. Mz6 je potrebno ro?no nastavljati ventile.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ZMAJ, a je mo?no da bi Simona vprasal tudi kaj je za naredit v zgoraj opisanem primeru z injektorji? Zanima me predvsem ce ima kak?no idejo oz. na kak?en na?in bi se lotil diagnoze in okvirne stroske povezane s tem? Hvala.

Poslano po e-po?ti ta trenutek.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mu danes napisem tole oboje.

 

Poslano ravnokar.

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi prosil da mu posreduje? ?e moj problem, v?eraj mi je pri ?altanju iz 1ve v 4to (po nesre?i seveda :D)kot neki za?krtal v sklopki. Sedaj pa imam problem, da se sli?i neko ro?lanje pri predelu sklopke ?e je avto v leru ali pa ?e stisnem sklopko. Kod bi se nekaj odlomilo (vzmet?) in skakalo v notranjosti. Poleg tega imam sedaj ?e problem, da se mi v?asih sklopka ne vrne v celoti nazaj ampak jo v?asih mal z nogo porinem gor ali pa enostavno malo po?akam in sko?i nazaj.

Naj povem ?e, da avto se probal avto tudi mal stisnit, da vidim ?e sklopka kej zdrsi pa je normalno vleku.

Sem ?el preventivno na Cosmosa vpra?at in so omenil za sklopko da je verjetno ?la neka hidravlika (nisem poponoma ziher kaj je reku gospod) za ostalo so pa rekli, da je potreben pregled, samo sem rekel raje tu vpra?am in potem naprej.

Hvala :)

P.S.: Aja avto je Mazda 6 2.0 dizel 2003 letnik :D

A si ga v sport za?altu :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.