Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. 

 

Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.

 

Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.

Na?alost ne morem ker mi je prenosnik crknu

 

vem samo da je blo pri 35 vse tm okol 60 sam ?etrta je bla -, pri najvi?jem tlaku pa mislm da so ble vse v -

 

bom dons si sposodu prenosnik pa prpopam sliko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli.

 

Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv.

 

Tole so podatki od aprila lansko leto.

post-5237-0-90419200-1456305662_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli.

 

Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv.

 

Tole so podatki od aprila lansko leto.

mi poveste katero verzijo programa imate, in-ali free, oz. crack? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).

 

P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.

 

Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.

 

Lp Tilen

Mogo?e bodo mojstru pomagale tudi moje slike...

 

 

pred u?enjem ?ob

 

post-6273-0-83737200-1456380857_thumb.jpg

 

 

po zadnjem u?enju

 

post-6273-0-41195800-1456380895_thumb.jpg

 

 

Avto k je segret malo bolj?e laufa k je pa mrzel pa ?e vedno cuka ko se rahlo  pospe?uje oz. je avto malo obremenjen (ve?ja obremenitev normalno vle?e)

 

Lp Tilen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.

 

 

ta vrednost se je z u?enjem popravlja ?koda da nism ?e zadnjih popravkov meril bile so pa okol 0.3 - 0.6 nevem katere minus in katere plus

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pnce, odgovor zate;

 

Pozdravljeni!

Jaz milsim da je tezava na egr ventilu.
Lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ga da ja, daj ga kar pokli?i, vmes pa si seveda vabljen med ?lane www.mazdaklub.si za cenejso voznjo z Mazdilakom :)

 

Pelka dobis na gsm 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simona obisci in ti bo na voljo za razlicna testiranja, ne bo ti kar kasiral po nepotrebnem! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Jaz bi rekel ?e niso po?kodovani(beri: napokan material, ce so navoji dobri da se brez problema nazaj pri?raufajo) nebi smelo bit nobenega problema 

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tuki pri kompletu tesnil zgornjega dela motorja pi?e:" HEAD BOLTS ARE THE STRETCH DESIGN AND MUST BE REPLACED" . 

No,lahko da je sam prodajni?ka fora in ho?ejo za komplet z vijaki zaslu?iti dodatnih 19 Funtov in 9 Funtov ve? shippinga.   :zvizga: 

Reskiraj pa montiraj stare,potem bo? ?ez 20000km lahko kupil nove zraven ?e enega tesnila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno vpra?anje glede vijakov glave motorja. Ali je potrebno stare vijake nadomestiti z novimi,ko se glava motorja sname z bloka,ali so stari ?e vedno uporabni? 

Mogo?e kdo ve,?e pa ne,pa prosim da vpra?anje posreduje? Pelkotu ;)

Pozdravljeni

Vijaki lahko ostanejo stari
lp
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.