pnce Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj. Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno. Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.Na?alost ne morem ker mi je prenosnik crknu vem samo da je blo pri 35 vse tm okol 60 sam ?etrta je bla -, pri najvi?jem tlaku pa mislm da so ble vse v - bom dons si sposodu prenosnik pa prpopam sliko... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli. Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv. Tole so podatki od aprila lansko leto. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pnce Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 evo, neki tazga mam jst sam da mam pr 35 4 ?obo v minus.... ga bom popoldne prklopu na tester pa prpopam sliko... morm zrihtat avto se bli?a spt en "roadtrip" s familijo pa ne bi rad kje ostal... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Pomoje potem ni te?ava s ?obami. A z regeneracijo DPFja ste ?e kaj poskusili? Aja, saj si zgoraj napisal, da ste prisilno spro?ili ?e to? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Ja, sicer ne vem kateri pritisk je najbolj va?en, vem pa da se merijo pri ?tirih ?e se ne motim. Najve?je odstopanje je ponavadi res pri 35mpa. No jaz imam pri 35 vrednosti okoli 70 pa potem navzdol proti nuli. Trenutno so vrednosti mislmi da za ene 10 ni?je, sem 1 tank nazaj, vliv en aditiv. Tole so podatki od aprila lansko leto.mi poveste katero verzijo programa imate, in-ali free, oz. crack? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pnce Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Za windows je free, android je demo free (preveri? povezavo), lite je 5? ampak ni servisnih funkcij, lahko samo bere? parametre (baje). Aja program je pa Forscan. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Za windows je free, android je demo free (preveri? povezavo), lite je 5? ampak ni servisnih funkcij, lahko samo bere? parametre (baje). Aja program je pa Forscan.beta -free? Kake omejitve ima? Parametere ste brali s tem programom? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 24. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 24. februar, 2016 Ja free, evo tole sem ravno prejle posnel. Vrednosti ?ob, in vrednosti korekcij za posamezno ?obo. Aja pa ketna 8.05. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pnce Napisano 25. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok). P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati. Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor. Lp TilenMogo?e bodo mojstru pomagale tudi moje slike... pred u?enjem ?ob po zadnjem u?enju Avto k je segret malo bolj?e laufa k je pa mrzel pa ?e vedno cuka ko se rahlo pospe?uje oz. je avto malo obremenjen (ve?ja obremenitev normalno vle?e) Lp Tilen Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 25. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pnce Napisano 25. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza. ta vrednost se je z u?enjem popravlja ?koda da nism ?e zadnjih popravkov meril bile so pa okol 0.3 - 0.6 nevem katere minus in katere plus Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 25. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Aha, ?e to dr?i potem najbr? to ni kriti?no. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 25. februar, 2016 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Pnce, odgovor zate; Pozdravljeni!Jaz milsim da je tezava na egr ventilu.LpSimon Pelko Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pnce Napisano 25. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Pnce, odgovor zate; Pozdravljeni!Jaz milsim da je tezava na egr ventilu.LpSimon Pelko Super, hvala za odgovor.... se ga mogo?e da blintirati in softwersko izlopiti? ?e ja, kak?en je stro?ek tega...? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 25. februar, 2016 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Se ga da ja, daj ga kar pokli?i, vmes pa si seveda vabljen med ?lane www.mazdaklub.si za cenejso voznjo z Mazdilakom Pelka dobis na gsm 041 667 335 (Simon) Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pnce Napisano 25. februar, 2016 Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 A mogo?e kdo ve kako se da to stestirat, ?e je res egr? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 25. februar, 2016 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. februar, 2016 Simona obisci in ti bo na voljo za razlicna testiranja, ne bo ti kar kasiral po nepotrebnem! 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Martin Cufer Napisano 2. april, 2016 Prijavi Deli Napisano 2. april, 2016 Imam eno vpra?anje glede vijakov glave motorja. Ali je potrebno stare vijake nadomestiti z novimi,ko se glava motorja sname z bloka,ali so stari ?e vedno uporabni? Mogo?e kdo ve,?e pa ne,pa prosim da vpra?anje posreduje? Pelkotu Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Feri Napisano 2. april, 2016 Prijavi Deli Napisano 2. april, 2016 Jaz bi rekel ?e niso po?kodovani(beri: napokan material, ce so navoji dobri da se brez problema nazaj pri?raufajo) nebi smelo bit nobenega problema Citiraj ------------------------------------------------------All the way Miata :)My way is sideway Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 2. april, 2016 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. april, 2016 Sem posredoval vpra?anje Simonu. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Martin Cufer Napisano 2. april, 2016 Prijavi Deli Napisano 2. april, 2016 Tuki pri kompletu tesnil zgornjega dela motorja pi?e:" HEAD BOLTS ARE THE STRETCH DESIGN AND MUST BE REPLACED" . No,lahko da je sam prodajni?ka fora in ho?ejo za komplet z vijaki zaslu?iti dodatnih 19 Funtov in 9 Funtov ve? shippinga. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Brane Napisano 2. april, 2016 Prijavi Deli Napisano 2. april, 2016 Tuki pri kompletu tesnil zgornjega dela motorja pi?e:" HEAD BOLTS ARE THE STRETCH DESIGN AND MUST BE REPLACED" . No,lahko da je sam prodajni?ka fora in ho?ejo za komplet z vijaki zaslu?iti dodatnih 19 Funtov in 9 Funtov ve? shippinga. Reskiraj pa montiraj stare,potem bo? ?ez 20000km lahko kupil nove zraven ?e enega tesnila. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 3. april, 2016 Avtor Prijavi Deli Napisano 3. april, 2016 Imam eno vpra?anje glede vijakov glave motorja. Ali je potrebno stare vijake nadomestiti z novimi,ko se glava motorja sname z bloka,ali so stari ?e vedno uporabni? Mogo?e kdo ve,?e pa ne,pa prosim da vpra?anje posreduje? Pelkotu PozdravljeniVijaki lahko ostanejo starilpSimon Pelko 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Martin Cufer Napisano 3. april, 2016 Prijavi Deli Napisano 3. april, 2016 Super. Najlep?a hvala za info 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Scr3am Napisano 7. april, 2016 Prijavi Deli Napisano 7. april, 2016 Mene pa zanima, ?e se da zajle od menjalnika malo podmazatu, da se bo malo la?je prestavljalo ter koliko pride. Olje v menjalniku je bilo menjano lansko leto.Mazda 6 1.8 (2003) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.