Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Mazda 6 2004 dizel.

Zanima me ?e ima mojster pelko kak?no re?itev kaj bi lahko bilo.

Nekaj dni nazaj se peljem iz ankarna proti porotro?u avto vse normalno funkcjonira.Tam se ustavim avto parkiram in po pribli?no 15minutah avto pri?gem in se peljem do bli?nje trgovine cc. 400m stran vse ok. ?tartam iz trgovine po cc. 200m avto strese in vr?e v varnostni sistem ( lu?ka za motor in proti zdrsavanju) avto tudi ni imel normalnega pospe?evanja.

Samo stvar sem priklju?il z elm 327 in mi izpisalo napake (prilo?en screenshoot). Poizkusim zbrisat samo napako izbri?e in po cc. 30-40sec. se ponovno uklopi.

Avto sem peljal na bencinsko natankal poln rezervoar nafte in dodal fla?ko aditiva.

 

Zanima me kaj bi to naj pomenilo za samo ma?ino? ?e se ve pribli?no kaj bi bilo kak?en bi bil stro?ek samega servisa?
In pa ?e bi bilo mogo?e bolj pametno sam avto prodati v pokvarjenem stanju kakor vlagat ?e v njega (glede na predhodne te?ave ?e).

 

Hvala za vsakr?no pomo?/nasvet

 

Lp

post-7838-0-46581900-1474449036_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ze poslano dr. Pelku, macku za Mazdurine :)

 

(sem dans urgiral mojstru Pelku za odgovor, ker ga ?e zmeraj ?akam in je o?itno fuul zaseden).  :zvizga:

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepim njegov odgovor;

 

Lahko je pocena kaksne cevka za podtlak zato avto nima moci zakaj ga pa strese bi bilo treba pogledati to gre za manjso okvaro nima smisla prodati avto

Lp

Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Hello,

 

eno vpra?anje predno peljem na servis. Imam Mazdo CX 5, AWD, becinar 2.0, letnik 2012 avtomatik. Ko sem jo kupil rabljeno in jo pred nakupom peljal na komplet pregled so mi serviserji rekli, da edina stvar, ki je je da je akumulator pokazal, da je mal ?voh... ?eprav je lastnik rekel, da ni prvi in da ga je vmes ?e menjal. Kar malce dvomim pa vseeno.

 

Po nakupu nisem imel nobenih problemov vsi sistemi so delali normalno. Poleti sem ?el na dvo-tedenski dopust z avtodomom, torej avto je stal doma. Ko sem se vrnil in ga prvi? pri?gal je ?lo brez problema, se pa je za sekundo sli?alo, da ni ravno ?tartal na polno - tko da sklepam, da je pa? ker nisem ?e menjal akumulatorja in ker je stal 2 tedna nepri?gan, da je bil pa? malce spraznjen.

 

Ena stvar pa vse od takrat ne dela, namre? i-stop. Vem, da je eden izmed razlogov, da i-stop ne dela tudi ne dovolj poln akumulator zato sem rekel, da bom malo po?akal in se vozil naokoli, da se malce napolni. No tega je sedaj ?e kar nekaj ?asa, pa i-stop ?e vedno ne deluje. Ko pritisnem i-stop off button se sicer obarva oran?no (standby mode) ampak ne gre nikoli v zeleno tudi ko ni ekstremnih temperatur, ko ne dela klima, ko je ogreta ma?ina itd.

 

Ima kdo kako idejo? Moja prva misel je, kupiti nov akumulator. Ker pa mi akumulator dela normalno + glede i-stop-a ?e bi res bil to problem bi se ?e toliko nafilal v vsej tej vo?nji sem malo skepti?en, da je problem v akumulatorju.

 

Lahko prosim g. Pelka vpra?a? za mnenje?

 

Hvala pa lep dan vsem skupaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... kupiti nov akumulator. Ker pa mi akumulator dela normalno + glede i-stop-a ?e bi res bil to problem bi se ?e toliko nafilal v vsej tej vo?nji sem malo skepti?en, da je problem v akumulatorju... 

 

Za delovanje i-Stop je problem lahko tudi sama kapaciteta akumulatorja... Med voznjo se ne bo dovolj napolnil, zato ga je potrebno napolnit s polnilcem ... najbolje cez noc ... Po tem je se dobro resetirati i-Stop sistem... Moram pobrskat za navodili, kako se to naredi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem na?el in poslikal ta navodila, ki veljajo za menjavo akumulatorja... vmes pa je opisan tudi postopek priucitve i-Stop sistema ... 

 

Menjava akumulatorja in Inicializacija i-Stop.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?akam odgovor na?ega mojstra. :zvizga:

 

Pozdravljeni

I stop ne dela zato ker je potrebno zamenjati akumulator

Lp

Simon Pelko

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo. A polnjenje akumulatorja ?ez no? ne bi pomagalo?

 

 

Probaj... samo potrebujes dovolj mocan polnilec ... 

 

Tole imajo na servisu >> http://www.orangeaudio.si/ctek-mxs-25

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nic.. sem se odlocil za menjavo akumulatorja. 4 leta je star, svoh je, 2 tedna je stal, i-stop ne dela... Pelko prav menjat akumulator. Jutri menjava :)

 

Hvala za vse informacije, much appreciated  :mi pijemoo:

 

P.S. Jest na temu linku je 404, ni vsebine. Mi prlimas pravi link prosim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nic.. sem se odlocil za menjavo akumulatorja. 4 leta je star, svoh je, 2 tedna je stal, i-stop ne dela... Pelko prav menjat akumulator. Jutri menjava :)

 

Hvala za vse informacije, much appreciated :mi pijemoo:

A ni jest rekel da je 5 let garancije tudi na akku?

So pa teli AGM akuji dragi ko zafran, jaz imam s&s ze permanentno izklopljen. Nic ne pogresam....zgolj spekuliram a po moje ze dobro leto brez tezav na avtu tudi za voljo tega...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OEM Mazda akumulator (Start&Stop) z delom vred 160 EUR (+ priklop na ra?unalnik in popucali "te?ave" ki so bile javljene zaradi ?voh akumulatorja). Meni se zdi cena sprejemljiva. Ko sem bral na tujih forumih za akumulatorje za ta tip vozila in videl cene 500$ me je na rit vrglo... ampak sem bil prijetno presene?en nad ceno pri nas. Verjetno pa vseeno ne gre za enake akumulatorje, ker da je taka razlika v ceni bi te?ko verjel..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

P.S. Jest na temu linku je 404, ni vsebine. Mi prlimas pravi link prosim?

 

En presledek se je ustulil na koncu linka... sem popravil link >> http://www.orangeaudio.si/ctek-mxs-25 ... Drugace je to polnilec Ctek MXS 25 ki ima polnilni tok 25 A ... 

OEM Mazda akumulator (Start&Stop) z delom vred 160 EUR (+ priklop na ra?unalnik in popucali "te?ave" ki so bile javljene zaradi ?voh akumulatorja). Meni se zdi cena sprejemljiva. Ko sem bral na tujih forumih za akumulatorje za ta tip vozila in videl cene 500$ me je na rit vrglo... ampak sem bil prijetno presene?en nad ceno pri nas. Verjetno pa vseeno ne gre za enake akumulatorje, ker da je taka razlika v ceni bi te?ko verjel..

 

 

Meni je bilo tudi receno, da je tak akumulator okoli 500? ... in da ima 5 let garancije ... Tale cena pa je se sprejemljiva :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak 'OEM' za tak denar (z delom) li?i na popolnoma navaden accu....si prepri?an da je AGM? Pri 'nas' je za VAG od 250? pa do 350?

 

Torej nima? avta ve? v garanciji?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak 'OEM' za tak denar (z delom) li?i na popolnoma navaden accu....si prepri?an da je AGM? Pri 'nas' je za VAG od 250? pa do 350?

 

Torej nima? avta ve? v garanciji?

 

 

Ce se prav spomnim, je napisal, da ima CX-5 letnik 2012 ... Takrat so imeli "le" 3 leta garancije... Sele v zacetku 2013 so to podaljsali na 5 let  ... Vem, ker je kolega imel CX-5 2012 in sem takrat se spraseval na MMSu, ce res nima tudi CX-5 5 letne garancije ... ker moja sestica je januar 2013 in takrat so menda zaceli dajat ze privzeto brez doplacila 5 letno garancijo. Prej je bilo podaljsanje garancije iz 3 na 5 let za doplacilo - 500? se mi zdi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne avta nimam vec v garanciji. Letnik 2012, moralo bi biti se eno leto sicer (je imel 5 let garancije), sam je imel tudi "ali do 160.000km" ko sem ga kupil je imel 162.000km :)

A je AGM al karkol druzga jst blage nimam, ker se ne spoznam na te zadeve. Vse kar vem je, da je OEM, da je enako mo?en kot prej?nji, da je bil kupljen in menjan na uradnem Mazda servisu in da je na nalepki poleg vseh kod pisalo v oklepaju (Start&Stop). Iz vsega na?tetega sklepam, da sem dobil akumulator, ki je potreben za ta avto, s temi sistemi. Mo?no dvomim, da bi mi na uradnem servisu neki ?anerali - nenazadnje je njim v interesu, da mi prodajo najdra?jo zadevo.

 

Povrhu vsega pa vse dela kot mora, tudi i-Stop, ki prej ni:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne avta nimam vec v garanciji. Letnik 2012, moralo bi biti se eno leto sicer (je imel 5 let garancije), sam je imel tudi "ali do 160.000km" ko sem ga kupil je imel 162.000km :)

A je AGM al karkol druzga jst blage nimam, ker se ne spoznam na te zadeve. Vse kar vem je, da je OEM, da je enako mo?en kot prej?nji, da je bil kupljen in menjan na uradnem Mazda servisu in da je na nalepki poleg vseh kod pisalo v oklepaju (Start&Stop). Iz vsega na?tetega sklepam, da sem dobil akumulator, ki je potreben za ta avto, s temi sistemi. Mo?no dvomim, da bi mi na uradnem servisu neki ?anerali - nenazadnje je njim v interesu, da mi prodajo najdra?jo zadevo.

 

Povrhu vsega pa vse dela kot mora, tudi i-Stop, ki prej ni:)

Potem verjetno je AGM (geliran, odporen na ve? praznen in polnjenj) Saj z navadnim novim tudi dela na za?etku a ga zje...s praznenji po parih mesecih.

 

Na primer motorji imajo tudi Gel akumulatorje, jaz lahko preko zime pustim motor se ?isto sprazni aku ampak se ga nafila takoj in spet dr?e, navadni ko je enkrat na psu se ne pobere :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Prejsnji teden sem pri pelku menjal zadnje celjusti, ker mi ni prijela rocna. Delo je opravil nek mladec, ki je pri njemu (vajenec?) Menjava celjusti, stelanje rocne in zracenje bremze je precej osnovno popravilo a zgleda ne v njegovi delavnici.

 

Na tehnicnem mi je odpadel feder celjusti, bremza pa je prijela cisto na dnu ker ni bilo dobro prezraceno, tako da sem se moral spet odpeljati k njemu v medvode in se enkrat na tehnicnega. Nevem ali je bilo slabse narejeno zato ker sem prinesel svoj material ampak vsekakor bi lahko preveril delo svojega vajenca.

 

Ko sem avto pripeljal nazaj, je spet vse zrihtal mladenic, ki je poleg zacetne salabajzerije posmiral se zadnje zice :vskalo:

 

Zadnje case me je Pele parkrat razocaral, kaksne so vase izkusnje?pa pustimo tiste, ki ste njegovi prijatelji :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prejsnji teden sem pri pelku menjal zadnje celjusti, ker mi ni prijela rocna. Delo je opravil nek mladec, ki je pri njemu (vajenec?) Menjava celjusti, stelanje rocne in zracenje bremze je precej osnovno popravilo a zgleda ne v njegovi delavnici.

 

Na tehnicnem mi je odpadel feder celjusti, bremza pa je prijela cisto na dnu ker ni bilo dobro prezraceno, tako da sem se moral spet odpeljati k njemu v medvode in se enkrat na tehnicnega. Nevem ali je bilo slabse narejeno zato ker sem prinesel svoj material ampak vsekakor bi lahko preveril delo svojega vajenca.

 

Ko sem avto pripeljal nazaj, je spet vse zrihtal mladenic, ki je poleg zacetne salabajzerije posmiral se zadnje zice :vskalo:

 

Zadnje case me je Pele parkrat razocaral, kaksne so vase izkusnje?pa pustimo tiste, ki ste njegovi prijatelji :zvizga:

Ojoj,jaz pa sem se ravno hotel zmenit,za menjavo bremz pri njem. Verjetno kaj pomaga,?e svetim zraven? Bom pa Pelka prosil naj on naredi,da bo za ziher.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojoj,jaz pa sem se ravno hotel zmenit,za menjavo bremz pri njem. Verjetno kaj pomaga,?e svetim zraven? Bom pa Pelka prosil naj on naredi,da bo za ziher.

Jaz sem tudi stal zraven pa je sele v drugo pomagalo:) jaz ti svetujem da mu reces da na koncu vsaj preveri delo svojega praktikanta. Ze od zacetka sem imel obcutek da vzame vsak avto potem pa ima guzvo in se nima casa posvetiti avtu v nulo. Ce ti bo on zrihtal material se pa nimas kaj bati :D:ph34r:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Js sm mel rekord na 175 awd na relacijo 6,7l/100km
    • A je problem? Podobno je bilo pri sesalcih za prah (moč so s predpisi omejili, če se ne motim na 1,6 kW).   Se bodo proizvajalci prilagodili še tu in vgrajevali grelce z 1,9 kW ...
    • Ponovim parkrat na leto....ni za hvalit ampak sluzba narekuje tempo.   Ce pa iscemo dnevni rekord v 24 urah !z enim samim postankom, in sicer sestanek vmes! je bil to Tarraco - 1900km, v Sofijo gor pa dol.   Z enim samim tankom je bla pa Civitavecchia z Seat exeo - to je cca 1500-1600km, tank 70L   Sem pa v letih 2020-2021 vsak vikend sel direkt iz Sofije 950km v eno smer tud z motorjem. Ravno motor je bil najhitrejsi ker ne caka na mejah, cestninah..., kljub temu da rabis vsaj 2x tankat   Rekord v eni furi pa ne vem, vem samo da naredim veliko vec kot 50.000km letno na 2h avtih in 2h motorjih mesano   In kot je Slivka rekel - predvsem časovno in še marsikako drugače bi pop....če bi mel štrom.   Jaz osebno vidim samo dizla na doooolge proge. Vsakih 300km je treba prišteti eno uro časa hočeš nočeš.   Sem pa elektriko resno iskal za drugi avto v LJ. Aleluja majhnega avta pod 20-25k NI, Zoe moraš rentat baterijo, 2-3 leti stari ZOE na avto netu vsi s komentarjem rabi novo baterijo....   Pol pa sem vzel nov AygoX avtomatik z vso opremo tudi radarski za 15k!   Ni racunice
    • Počasi boste prišli za menoj...   Glede na avtorja sem šel z veliko muko brat tole, kar je spisano tu. Zdaj pa...    Torej, ja, kmet an s hribu doma...   Od kod je prišla ideja, da se prepove bojlerje in IR-panele? Iz tega pravilnika najbrž ne, ker v 17. členu 4 odstavek je zapisano: "Ne glede na prejšnji odstavek je raba električne energije za direktno pripravo TSV iz javnega električnega omrežja dovoljena, če se TSV pripravlja z napravo z električno močjo, manjšo od 2 kWel." Sicer se ne spoznam preveč na električne bojlerje, ker pri nas vrh hriba kurimo polena, ma kolikor sem kje videl, so električni grelci od 2 kW v kakšnih res velikih bojlerjih. Bom šel prav namensko pogledat tu v službi en star bojler, koliko kW ima...   Drugače pa, ja, kar smo izvolili to imamo. Drugič pa pred volitvam pamet v roke in pomislit s svojo glavo, ne pa na volitve ko čreda ovac (sledit, kar mediji napumpajo)...               TSV= topla sanitarna voda
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.