Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zamenjal ?e 3 leta nazaj, ko sem prvi? pucal cedilo. Hvala vseeno :D

 

Vse ka?e na to da ti ponovno pu??ajo....druga?e od kje ta usedlina?

Napisano

Tule je zanimiv ?lanek na temo Mazde6 2.generacije, ?e je kdo v fazi kupovanja in da bo vedel na kaj naj bo pozoren.

 

http://avtonasveti.com/mazda-6-2007-2012-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vse ka?e na to da ti ponovno pu??ajo....druga?e od kje ta usedlina?

Isto mislim jaz. Res, kak?no olje so dajali v ta avto? Olivno, da je toliko vsedlin?

 

 

Napisano

Vprasanje za pelka, ce je mozno?

 

Moja cx7, dizel... Pred 1000km, menjana glava ter ketna in vse... Vozil 1000km in vec, brez problemov, avtoxesta tudi, DPF regeneracija normalno.

 

Pred novim letom, relacija Celovec - Velenje, 20 km pred Velenjem, v Slovenj Gradcu, ravnina.. 3 prestava, gas do daske, vlece vse do 120kmh, nekje 3300 al 3500 obratov,potem pa obstane na tej hitrosti in obratih, rahlo kot bi hotla vlect pa ne pusti masina...isto v cetrti. Pred tem pa je v drugi vlekel skoraj do 4000 rpm, brez problema.

 

Ok, peljem 5 km naprej, druga ravnina, 3 in 4 prestaca ista zgodba. Vstavim, ugasnem, prizgem nazaj, vlece normalno.

 

Vceraj, zena iz dela, rekla v 4. Vec kot 90 ni sel. Ampak je rekla da se ni bil topel. Je rekla gas do podna, nic.. Vec kot 90 ni sel.

 

Moram vprasat, ce je potem blo vse ok, ampak vseeno, mogoce kdo kake izkusnje.

 

Piz... a, ne vem a ma ta avto bad karmo al kaj, ampak v 6 mesecih, cev servota, glava, kaj me se caka.

 

Aja, naj se povem, avto ni dal nobega opozorila, nobene napake, nic.

 

 

Ker se je stanje poslabsalo, ter je avto sel v not program ze pri cirka 80kmh, sem avto peljal na uradni servis. Sef je reku, obvezno filter nafte menjat, preverit einspri parametre. Avto pustil, grem zdej kmalu pobrat da vidim kako in kaj..po telefonu je razlozil, da je bil fil filter nafte cisto zabit in umazan, ter da kontrolirani parametri ustrezajo, da se avto lepo pelje, tako kot mora. 

 

Upam da tako ostane. Sem pa danes sam to videl in je res neprijetno..Ko je bil avto dokaj mrzel, ni sel v zasilni program, takoj ko je dobil delovno temperaturo pa ni pustil vec kot 80kmh. Pomagalo ni niti novi zagor. Torque ni pokazal nobene napake med voznjo, prav tako je na uradnem servisuniso zabelezili. 

 

Sporocim naslednji teden kako se obnese avto, ko ga malo prevozim za vikend. 

Napisano

Dobrjo jutro druzba, kot obljubil vam sporocam da avto vlece normalno. Po cirka prevozenih 300km ni bilo niti enkrat da bi kaj cuknil, zablokiral, sel v zasilni program. Prav tako tudi ne ko sem se peljal na Kope v hrib, tako da je stvar resena. 

 

Hvala Zmaj za pomoc, hvala Pelkotu za odgovor. 

 

Upam da bo zdej mir :) 

Napisano

Sre?no vo?njo in brez strahu za volanom! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sre?no vo?njo in brez strahu za volanom! :)

Hvala. 

 

Strahu za volanom, tist se ni za bat :D 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na M6 1.8 l.2004 benz se blizam 200k km, kaj se servisira pri tej kilometrini?

Nujno bo za zamenjat sklopka, lani sem menjal vse diske in ploscice, akumulator, vse svecke 5 let nazaj...Zanima me cena menjave sklopke? Sicer je avto ze kar v letih in ga mislim po?asi zamenjati. Gledal sem tule, kaj priporocate.

Napisano

Sem pisal dr. Pelku :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Cena za sklopko in delo bo 300e. Se mi zdi, da vzame 100e za delo pa cca. 180e za sklopko. Pri teh km se ne menja nic razen ce te kaj zajebava. Kar se pa tice sveck se pa menjajo glede na prevozene km. Naceloma na 60k km oz. odvisno kaksne svecke imas notri.

Napisano

A je kaj narobe s sklopko, da te to skrbi? Pri teh km, ?e jo nisi glih zlorabljal, bi ?e morala biti OK. Jaz imam na dizlu 270kkm pa kr precej navora ve? pa je sklopka ?e vedno original in tudi ne ka?e znakov, da bi bilo kaj narobe.

33112_1.png

Napisano

?e ti sklopka drsi jo menjaj in manjkajo komplet z lezajem in potisno plo??o

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jest sm jo na prvi generaciji isto 1.8 menjal pri 220k km. Menjal sem jo pa zato, ker je ratalo pedalo za sklopko trdo v bozjo mater. No tudi malo je ze tresla ob speljevanju ni pa se spodrsavala.

Napisano

Pozdravljeni.

Pri teh kilometrih se menja poleg olja in filtrov tudi mikro jermen.
Redni servis na 200.000 km z menjavo mikro jermena je 140 eur
Menjava sklopke z mojim materijalom in delom je 250 eur
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kok je pa samo menjava mikro jermena? ?e sem prav videl so mikro jermeni cca 10-20eur, filtre (20-30eur) in olje (22eur) kupujem sam in dam cca 20eur se za menjavo oljnega filtra, ker ga ne morem sam...

 

V avto bom vlozil najmanj kar lahko, ker ga bom v kratkem prodal (najbrz drugo leto) tako, da ne potrebujem najboljsih delov..sklopka prime bolj na koncu, kilometri pa najbrz tudi niso realni, zato razmisljam o menjavi:) Katere sklopke pa ima Pelko?

 

nujna je se menjava desni vrat zaradi rje, razmisljam o novih vratih ker me pridejo cenej kot licar, koliksna je priblizna cena menjave?

Napisano

Pelko sklopke jemlje ponavadi v Tapos Medvode, torej kar ponujajo tam :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Kok je pa samo menjava mikro jermena? ?e sem prav videl so mikro jermeni cca 10-20eur, filtre (20-30eur) in olje (22eur) kupujem sam in dam cca 20eur se za menjavo oljnega filtra, ker ga ne morem sam...

 

V avto bom vlozil najmanj kar lahko, ker ga bom v kratkem prodal (najbrz drugo leto) tako, da ne potrebujem najboljsih delov..sklopka prime bolj na koncu, kilometri pa najbrz tudi niso realni, zato razmisljam o menjavi:) Katere sklopke pa ima Pelko?

 

nujna je se menjava desni vrat zaradi rje, razmisljam o novih vratih ker me pridejo cenej kot licar, koliksna je priblizna cena menjave?[/quote

 

Sam sem za 5 vrat dal 400?...z demonta?o in monta?o...bile v isti barvi...

Li?ar bi bil verjetno ve?...pa ve? kot pol ure bi trajalo...

Napisano

Pelko sklopke jemlje ponavadi v Tapos Medvode, torej kar ponujajo tam :)

Na zalogi 250eur, ce majo Luk je cena iz nemcije 50% ceneje:)

Kok je pa samo menjava mikro jermena? ?e sem prav videl so mikro jermeni cca 10-20eur, filtre (20-30eur) in olje (22eur) kupujem sam in dam cca 20eur se za menjavo oljnega filtra, ker ga ne morem sam...

 

V avto bom vlozil najmanj kar lahko, ker ga bom v kratkem prodal (najbrz drugo leto) tako, da ne potrebujem najboljsih delov..sklopka prime bolj na koncu, kilometri pa najbrz tudi niso realni, zato razmisljam o menjavi:) Katere sklopke pa ima Pelko?

 

nujna je se menjava desni vrat zaradi rje, razmisljam o novih vratih ker me pridejo cenej kot licar, koliksna je priblizna cena menjave?[/quote

 

Sam sem za 5 vrat dal 400?...z demonta?o in monta?o...bile v isti barvi...

Li?ar bi bil verjetno ve?...pa ve? kot pol ure bi trajalo...

Koliko pa je dela z enimi vrati in kdo bi to sploh zamenjal, ce prinesem svoja vrata :D

Napisano

Jaz sem iz razbitega avta vrata kupil in zamenjal...bil avto iste barve...

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Prosim za posredovanje vpra?anja za Dr. Pelka

 

M6, karavan, 2.0 CD140, l2009, 250.000

 

?e dalj ?asa cuka (6 mesecev, od zadnjega uradnega servisa). Ni nekega vzorca koliko cuka in kdaj, ampak vedno med 1500 in 2500 obrati (pod ali nad je ok). Bolj pogosto cuka ob hladni ma?ini. U?enje injektorjev cukanje popoldnoma odpravi, ampak ne za dolgo (med 500 in 1000km). Ob?utek imam da vsaki?, ko se napolne novo gorivo da za?ne cukati.

V?asih, ko je avto hladen, motor ?udno te?e - kot pri bencinarju da mu en cilinder nebi delal - obrati ne nihajo.

 

2x na uradnem servisu, vedno u?enje injektorev. Prva diagnoza slabi injektorji (parametri med -60 in -88). Po ?i??enju z Megasel in 2000km so injektorji dobri. ?i??enje EGR ki naj bi bil sajast. Ni sprememb glede cukanja.

Avto prej?nji teden na servisu zaradi vpoklica airbag-a. Se preveri ?e enkrat injektorje - so ok (spisek spodaj).

 

Danes avto cukal za znoret, motor je rjovel ko star traktor. ?e si ga pohodil se je sli?al cvile? zvok. Po 15km vo?nje pri?el na destinacijo, ugasnil, spil pivo in pot nazaj. Zvok motorja ok, cviljenja ni bilo, cukanja tudi ne. Doma mi zadeva ne da miru in ?e enkrat preko forscan spro?im u?enje.

 

Parametri injektorjev na servisu:

FI_LRN_01: -64

FI_LRN_02: -68

FI_LRN_03: -40

FI_LRN_04: -60

FI_LRN_11: -60

FI_LRN_12: -32

FI_LRN_13: -36

FI_LRN_14: -40

FI_LRN_21: -48

FI_LRN_22: -12

FI_LRN_23: -24

FI_LRN_24: -12

FI_LRN_31: -68

FI_LRN_32: -08

FI_LRN_33: -28

FI_LRN_34: -28

 

Po dana?njim u?enjem (iz - v +!):

FI_LRN_01: 16

FI_LRN_02: 48

FI_LRN_03: 100

FI_LRN_04: 68

FI_LRN_11: 0

FI_LRN_12: -8

FI_LRN_13: 40

FI_LRN_14: 24

FI_LRN_21: -32

FI_LRN_22: -12

FI_LRN_23: 0

FI_LRN_24: 0

FI_LRN_31: -36

FI_LRN_32: -08

FI_LRN_33: -04

FI_LRN_34: -12

 

Hvala za asistenco!

 

Lp, Matija

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Živjo, a kdo ve, kje bi lahko kupila rabljeno desno polovico sprednjega lip spojlerja (pod sprednjim odbijačem) za Mazdo 2, letnik 2014? Na bolhi sem našla nekoga, ki po delih prodaja svojo dvojko, pa mi po dveh mesecih še ni odgovoril. Na uradnem servisu se mi zdi predrago, na autodoc pa tega specifičnega kosa ni na zalogi.   Hvala!
    • Živjo 🙂 rada bi sanirala nekaj manjših praskic na odbijaču in eno 40 cm dolgo, do pleha globoko in 1 cm vdrto prasko na pragu (mimogrede, povzročil jo je sosed, ki je mimo moje avtike vlekel traktorsko brano, a nimam nobenih dokazov. Se da karkoli narediti?). Pa imam par vprašanj, preden si iznakazim avto 😄   -Mi lahko nekdo, prosim, opiše postopek za plitve in postopek za globoke praske? Če prav razumem, se praske v prozornem sloju samo očisti, pošmirgla, spolira in povoska, medtem ko je treba globoke praske na novo pobarvati, čez barvo nanesti prozorni sloj in nato spolirati z abrazivno pasto. Je to prav?   -Estetika mi ni tako pomembna kot zaščita pred rjo, ker so Japončki pač nagnjeni k rji. Ali ne bo poliranje stanjšalo zaščitnega laka in bo avto tam hitreje rjavel? Je vosek dovolj za zaščito?   -Ali moram kupiti OEM Mazdino barvo? Te, ki sem jih gledala po netu, vsebujejo samo barvo, brez prozornega laka in primerja, pa ne razumem, a je to zato, ker sta že vmešana v barvi ali ju moram kupiti posebej?   -Za koliko cm je dovolj ta mala flaška barve z mini čopičem, naj raje kupim sprej?   -Globoka praska na pragu je precej vdrta,  mi jo bo uspelo sami potegniti ven s temi poceni priseski? Če ne, jo bom pač pustila vdrto, samo prasko bi pa nujno prebarvala zaradi rje.   -Ima kdo predlog, katero znamko barve, voska, paste, prozornega laka itd. kupiti?   Barva je metalik srebrna E7M, avtika pa še dovolj lepa in mlada, da se mi vse to splača.   Najlepša hvala!
    • Sej je še preveč, pa mu je seksolog predlagal jebeno drage prikolice gledat, da mu vsaj nekoliko libido pade. Tko da zdaj ga jebejo samo še občasen sneg, predrage prikolice, WannabeFord in počasen internet.
    • Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam  
    • A to si gledal, da bi imel za kvaziForda na servis vozit?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.