Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Tule je zanimiv ?lanek na temo Mazde6 2.generacije, ?e je kdo v fazi kupovanja in da bo vedel na kaj naj bo pozoren.

 

http://avtonasveti.com/mazda-6-2007-2012-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprasanje za pelka, ce je mozno?

 

Moja cx7, dizel... Pred 1000km, menjana glava ter ketna in vse... Vozil 1000km in vec, brez problemov, avtoxesta tudi, DPF regeneracija normalno.

 

Pred novim letom, relacija Celovec - Velenje, 20 km pred Velenjem, v Slovenj Gradcu, ravnina.. 3 prestava, gas do daske, vlece vse do 120kmh, nekje 3300 al 3500 obratov,potem pa obstane na tej hitrosti in obratih, rahlo kot bi hotla vlect pa ne pusti masina...isto v cetrti. Pred tem pa je v drugi vlekel skoraj do 4000 rpm, brez problema.

 

Ok, peljem 5 km naprej, druga ravnina, 3 in 4 prestaca ista zgodba. Vstavim, ugasnem, prizgem nazaj, vlece normalno.

 

Vceraj, zena iz dela, rekla v 4. Vec kot 90 ni sel. Ampak je rekla da se ni bil topel. Je rekla gas do podna, nic.. Vec kot 90 ni sel.

 

Moram vprasat, ce je potem blo vse ok, ampak vseeno, mogoce kdo kake izkusnje.

 

Piz... a, ne vem a ma ta avto bad karmo al kaj, ampak v 6 mesecih, cev servota, glava, kaj me se caka.

 

Aja, naj se povem, avto ni dal nobega opozorila, nobene napake, nic.

 

 

Ker se je stanje poslabsalo, ter je avto sel v not program ze pri cirka 80kmh, sem avto peljal na uradni servis. Sef je reku, obvezno filter nafte menjat, preverit einspri parametre. Avto pustil, grem zdej kmalu pobrat da vidim kako in kaj..po telefonu je razlozil, da je bil fil filter nafte cisto zabit in umazan, ter da kontrolirani parametri ustrezajo, da se avto lepo pelje, tako kot mora. 

 

Upam da tako ostane. Sem pa danes sam to videl in je res neprijetno..Ko je bil avto dokaj mrzel, ni sel v zasilni program, takoj ko je dobil delovno temperaturo pa ni pustil vec kot 80kmh. Pomagalo ni niti novi zagor. Torque ni pokazal nobene napake med voznjo, prav tako je na uradnem servisuniso zabelezili. 

 

Sporocim naslednji teden kako se obnese avto, ko ga malo prevozim za vikend. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobrjo jutro druzba, kot obljubil vam sporocam da avto vlece normalno. Po cirka prevozenih 300km ni bilo niti enkrat da bi kaj cuknil, zablokiral, sel v zasilni program. Prav tako tudi ne ko sem se peljal na Kope v hrib, tako da je stvar resena. 

 

Hvala Zmaj za pomoc, hvala Pelkotu za odgovor. 

 

Upam da bo zdej mir :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Na M6 1.8 l.2004 benz se blizam 200k km, kaj se servisira pri tej kilometrini?

Nujno bo za zamenjat sklopka, lani sem menjal vse diske in ploscice, akumulator, vse svecke 5 let nazaj...Zanima me cena menjave sklopke? Sicer je avto ze kar v letih in ga mislim po?asi zamenjati. Gledal sem tule, kaj priporocate.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cena za sklopko in delo bo 300e. Se mi zdi, da vzame 100e za delo pa cca. 180e za sklopko. Pri teh km se ne menja nic razen ce te kaj zajebava. Kar se pa tice sveck se pa menjajo glede na prevozene km. Naceloma na 60k km oz. odvisno kaksne svecke imas notri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kaj narobe s sklopko, da te to skrbi? Pri teh km, ?e jo nisi glih zlorabljal, bi ?e morala biti OK. Jaz imam na dizlu 270kkm pa kr precej navora ve? pa je sklopka ?e vedno original in tudi ne ka?e znakov, da bi bilo kaj narobe.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti sklopka drsi jo menjaj in manjkajo komplet z lezajem in potisno plo??o

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

Pri teh kilometrih se menja poleg olja in filtrov tudi mikro jermen.
Redni servis na 200.000 km z menjavo mikro jermena je 140 eur
Menjava sklopke z mojim materijalom in delom je 250 eur
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kok je pa samo menjava mikro jermena? ?e sem prav videl so mikro jermeni cca 10-20eur, filtre (20-30eur) in olje (22eur) kupujem sam in dam cca 20eur se za menjavo oljnega filtra, ker ga ne morem sam...

 

V avto bom vlozil najmanj kar lahko, ker ga bom v kratkem prodal (najbrz drugo leto) tako, da ne potrebujem najboljsih delov..sklopka prime bolj na koncu, kilometri pa najbrz tudi niso realni, zato razmisljam o menjavi:) Katere sklopke pa ima Pelko?

 

nujna je se menjava desni vrat zaradi rje, razmisljam o novih vratih ker me pridejo cenej kot licar, koliksna je priblizna cena menjave?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kok je pa samo menjava mikro jermena? ?e sem prav videl so mikro jermeni cca 10-20eur, filtre (20-30eur) in olje (22eur) kupujem sam in dam cca 20eur se za menjavo oljnega filtra, ker ga ne morem sam...

 

V avto bom vlozil najmanj kar lahko, ker ga bom v kratkem prodal (najbrz drugo leto) tako, da ne potrebujem najboljsih delov..sklopka prime bolj na koncu, kilometri pa najbrz tudi niso realni, zato razmisljam o menjavi:) Katere sklopke pa ima Pelko?

 

nujna je se menjava desni vrat zaradi rje, razmisljam o novih vratih ker me pridejo cenej kot licar, koliksna je priblizna cena menjave?[/quote

 

Sam sem za 5 vrat dal 400?...z demonta?o in monta?o...bile v isti barvi...

Li?ar bi bil verjetno ve?...pa ve? kot pol ure bi trajalo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko sklopke jemlje ponavadi v Tapos Medvode, torej kar ponujajo tam :)

Na zalogi 250eur, ce majo Luk je cena iz nemcije 50% ceneje:)

Kok je pa samo menjava mikro jermena? ?e sem prav videl so mikro jermeni cca 10-20eur, filtre (20-30eur) in olje (22eur) kupujem sam in dam cca 20eur se za menjavo oljnega filtra, ker ga ne morem sam...

 

V avto bom vlozil najmanj kar lahko, ker ga bom v kratkem prodal (najbrz drugo leto) tako, da ne potrebujem najboljsih delov..sklopka prime bolj na koncu, kilometri pa najbrz tudi niso realni, zato razmisljam o menjavi:) Katere sklopke pa ima Pelko?

 

nujna je se menjava desni vrat zaradi rje, razmisljam o novih vratih ker me pridejo cenej kot licar, koliksna je priblizna cena menjave?[/quote

 

Sam sem za 5 vrat dal 400?...z demonta?o in monta?o...bile v isti barvi...

Li?ar bi bil verjetno ve?...pa ve? kot pol ure bi trajalo...

Koliko pa je dela z enimi vrati in kdo bi to sploh zamenjal, ce prinesem svoja vrata :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Prosim za posredovanje vpra?anja za Dr. Pelka

 

M6, karavan, 2.0 CD140, l2009, 250.000

 

?e dalj ?asa cuka (6 mesecev, od zadnjega uradnega servisa). Ni nekega vzorca koliko cuka in kdaj, ampak vedno med 1500 in 2500 obrati (pod ali nad je ok). Bolj pogosto cuka ob hladni ma?ini. U?enje injektorjev cukanje popoldnoma odpravi, ampak ne za dolgo (med 500 in 1000km). Ob?utek imam da vsaki?, ko se napolne novo gorivo da za?ne cukati.

V?asih, ko je avto hladen, motor ?udno te?e - kot pri bencinarju da mu en cilinder nebi delal - obrati ne nihajo.

 

2x na uradnem servisu, vedno u?enje injektorev. Prva diagnoza slabi injektorji (parametri med -60 in -88). Po ?i??enju z Megasel in 2000km so injektorji dobri. ?i??enje EGR ki naj bi bil sajast. Ni sprememb glede cukanja.

Avto prej?nji teden na servisu zaradi vpoklica airbag-a. Se preveri ?e enkrat injektorje - so ok (spisek spodaj).

 

Danes avto cukal za znoret, motor je rjovel ko star traktor. ?e si ga pohodil se je sli?al cvile? zvok. Po 15km vo?nje pri?el na destinacijo, ugasnil, spil pivo in pot nazaj. Zvok motorja ok, cviljenja ni bilo, cukanja tudi ne. Doma mi zadeva ne da miru in ?e enkrat preko forscan spro?im u?enje.

 

Parametri injektorjev na servisu:

FI_LRN_01: -64

FI_LRN_02: -68

FI_LRN_03: -40

FI_LRN_04: -60

FI_LRN_11: -60

FI_LRN_12: -32

FI_LRN_13: -36

FI_LRN_14: -40

FI_LRN_21: -48

FI_LRN_22: -12

FI_LRN_23: -24

FI_LRN_24: -12

FI_LRN_31: -68

FI_LRN_32: -08

FI_LRN_33: -28

FI_LRN_34: -28

 

Po dana?njim u?enjem (iz - v +!):

FI_LRN_01: 16

FI_LRN_02: 48

FI_LRN_03: 100

FI_LRN_04: 68

FI_LRN_11: 0

FI_LRN_12: -8

FI_LRN_13: 40

FI_LRN_14: 24

FI_LRN_21: -32

FI_LRN_22: -12

FI_LRN_23: 0

FI_LRN_24: 0

FI_LRN_31: -36

FI_LRN_32: -08

FI_LRN_33: -04

FI_LRN_34: -12

 

Hvala za asistenco!

 

Lp, Matija

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.