Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Zdravo. Cca. 14 dni nazaj (?etrtek pred prazniki) sem bil pri Pelkotu, menjal je olje filter, zavorne itd...super odnos, super fantje je pa sedaj en manj?i problem?i?...

 

Olje je bilo na 20% na ra?unalniku (flexible). Ponastavil je na 100%, sedaj mi pa zaslon?ek na armaturki javlja oil change due vsaki? ko v?gem avto. Na centralni konzoli je ?e vedno na 100%. Prosim za pomo?. Najlep?a hvala.

pa si resetrial tudi oni stevec, koliko je se do naslednjega servisa?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da, 20k km in 100%

 

Kaj pa cas oz. koliko mesecev je do naslednjega servisa? Tistega procente itak ne mores sam resetirat... vsaj ne direktno preko infotainmenta ... 

 

https://infotainment.mazdahandsfree.com/settings-maintenance?language=sl-EU

 

setting-maintenance_2.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo me nazaj, 3 minute haha

 

Fora je da je funkcija ali ali

 

Torej ali flexible in sklopljen koliko km za servis ali fixed in potem vkloplejno time/distance.

 

?e ne se tol?eta in to zmede ra?unalnik.

 

All good, prodajalcu sem dal za kofe, je bil vesel :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odsvetuje, ker je rekel, da ima tista 2.2. tamo?na oz. 135KW motor, ima menda ve?jo turbino gor. Je predlagal dobiti tak?no turbino in potem optimizacije oz. "?ipiranje" niti ne bi potreboval. Nekako v tem stilu mi je obrazlo?il dr. Pelko (?e sem si pravilno zapomnil ob peki ?evapov, hehe). :P

hmmm n? mi ni jasno...6181816f1b3616c49dbb43c2a8b11053.jpg

 

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm n? mi ni jasno...6181816f1b3616c49dbb43c2a8b11053.jpg

 

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk

Original je ceneje

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(Twin)zurbo je enak, sw je drug in menjalnik (kon?no razmerje). Obe se ?ipa na 210.

Ali pa to 150 konjsko na 183 konji?ev. Sta dve varianti za ?ipat.Obe imata ?e rezerve in ni problemov z vzdr?ljivostjo. V nem?iji jih je polno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(Twin)zurbo je enak, sw je drug in menjalnik (kon?no razmerje). Obe se ?ipa na 210.

 

A si ziher, da je menjalni?ko razmerje druga?no? Kar malce dvomim. Po moje sta ?ist enaka, samo SW jima odreja zna?aj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ziher, da je menjalni?ko razmerje druga?no? Kar malce dvomim. Po moje sta ?ist enaka, samo SW jima odreja zna?aj.

Sem malo pre?ekiral in tudi meni se zdi, da je razlika samo v SW.

Oba se lahko ?ipa na pribl. 210-215 konji?ev. Edino auspuh je potrebno nekaj prilagoditi(ga malo odpreti, DPF?)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Pred poletjem sem kupil tretjo generacijo Mx-5 (letnik 2011) 2.0. Pred dvema mesecema se mi je spredaj desno notranja zavorna plo??ica porabila do kovine, kar je bila posledica zataknjenega, rahlo zarjavelega vodila. Zamenjal sem plo??ice (tako bolj pol-profesionalno homemade varjanta s pomo?jo popoldanskega mehanika), "mehanik" je malo podmazal vodila, sedaj pa mi zavore cvilijo od rahlem zaviranju tik pred ustavitvijo (ne vedno). Ob mo?nej?em zaviranju cviljenja sprva ni bilo, a se sedaj ob?asno pojavlja tudi v tem primeru. Poleg tega se pri rahlem pritisku na bremzo pri nizkih hitrosti v?asih ?uti neenakomerno zaviranje, se pravi kot da bi bilo v frekvenci z vrtenjem kolesa: prime - ne prime - prime - ne prime (tudi to ne pri vsaki ustavitvi). V primeru, da se isto?asno pojavita neenakomerno zaviranje in cviljenje, se cviljenje prav tako pojavi v skladu s frekvenco vrtenja, se pravi le takrat ko bremza prime. Poleg tega se je zadnji teden pojavilo ob?asno cviljenje pri mo?nem zavijanju + speljevanu, recimo ko vzvratno bo?no parkiram. Moje predvidevanje je, da vodila ?e vedno ob?asno blokirajo pri rahlem pritisku na zavoro, medtem ko jih mo?nej?i pritisk vseeno premakne, a tega ?al ne morem potrditi, ker doma nimam opreme in prostora za poseg.

 

Zanima me ?e mnenje mojstra in koliko bi stal pregled zavornega sistema ter diagnosticiranje napake (za ceno popravila verjetno ni smiselno spra?evati, ?e se ne ve kaj je narobe) oz. ?e slu?ajno ve kaj je narobe tudi cena popravila? Menjavi celotne zavorne ?eljusti bi se namre? rad izognil, ?e se da to kako druga?e popraviti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

150:

 

175 (184):

 

Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.

 

V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

150:

 

175 (184):

 

Prva ima v 2. prestavi pri 80 km/h malenkost ?ez 4k obratov, mo?nej?a pa pri isti hitrosti skoraj 5k.

 

V 4. prestavi je pri 180 km/h pri 150ki 4.500 obratov, pri 175ki bi jih bilo ca. 5.200 (pa prej menjav v 5., verjetno je rev limiter ?e malo pred 5.200).

Samo ta prvi 150 konjska je ?tartnal kot penzionist, drugi je prej turiral ma?ino in spelal, kot se ?ika. Definitivno ni isti voznik. Mislim, da je v 175 konjski menjaval na "ro?ni" na?in.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Pred poletjem sem kupil tretjo generacijo Mx-5 (letnik 2011) 2.0. Pred dvema mesecema se mi je spredaj desno notranja zavorna plo??ica porabila do kovine, kar je bila posledica zataknjenega, rahlo zarjavelega vodila. Zamenjal sem plo??ice (tako bolj pol-profesionalno homemade varjanta s pomo?jo popoldanskega mehanika), "mehanik" je malo podmazal vodila, sedaj pa mi zavore cvilijo od rahlem zaviranju tik pred ustavitvijo (ne vedno). Ob mo?nej?em zaviranju cviljenja sprva ni bilo, a se sedaj ob?asno pojavlja tudi v tem primeru. Poleg tega se pri rahlem pritisku na bremzo pri nizkih hitrosti v?asih ?uti neenakomerno zaviranje, se pravi kot da bi bilo v frekvenci z vrtenjem kolesa: prime - ne prime - prime - ne prime (tudi to ne pri vsaki ustavitvi). V primeru, da se isto?asno pojavita neenakomerno zaviranje in cviljenje, se cviljenje prav tako pojavi v skladu s frekvenco vrtenja, se pravi le takrat ko bremza prime. Poleg tega se je zadnji teden pojavilo ob?asno cviljenje pri mo?nem zavijanju + speljevanu, recimo ko vzvratno bo?no parkiram. Moje predvidevanje je, da vodila ?e vedno ob?asno blokirajo pri rahlem pritisku na zavoro, medtem ko jih mo?nej?i pritisk vseeno premakne, a tega ?al ne morem potrditi, ker doma nimam opreme in prostora za poseg.

 

Zanima me ?e mnenje mojstra in koliko bi stal pregled zavornega sistema ter diagnosticiranje napake (za ceno popravila verjetno ni smiselno spra?evati, ?e se ne ve kaj je narobe) oz. ?e slu?ajno ve kaj je narobe tudi cena popravila? Menjavi celotne zavorne ?eljusti bi se namre? rad izognil, ?e se da to kako druga?e popraviti.

Verjetno ima? rahlo zvite diske in skurjene plo??ice.

 

Najbolje bi bilo zamenjati komplet diske in plo??ice, ter razstaviti kle??a in po potrebi zamenjati tesnila, zraven se seveda tudi obnovi vodila. Je pa velika verjetnosti, da ti ?teka bati? v kle??ah.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest bi rekel, da bi bilo potrebno vsa vodila spucati in namazati, ter obvezno podreti batek in ga namazati! Podmazati je treba tudi sedlo kjer se ploscica vsede in pa hrbtno stran ploscice kjer batek pritisne na ploscico. Osebno menim, da ce bi bil disk zvit bi to cutil med zaviranjem (tresenje).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo verjetno cilindrcek oz. batek ne odvaja pravilno in je to uvod v vse navedene tezave.

 

Predlagam obisk mojstra Pelka, ki so mu tovrstne zadeve dobro poznane, cenovno pa je tako ali tako zelo ugoden.

 

Avto Pelko doo; 041 667 335 - Simon.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.