Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Strela napisal:

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

 

Menjaj olje v menjalniku in namaži zajle vzvodovja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 10/1/2020 at 10:58 AM, mihaing said:

 

Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip :)

 

Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm

 

p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je NevLado napisal:

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Bini napisal:

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

 

Na oljnem filtru je gumijasto tesnilo oz.po domače dihtunga. 

Ta dihtunga se včasih močno prime gor in ostane na motorju, če mehanik ni pazljiv in samo zašraufa nov filter nazaj gor, imaš na koncu dve dihtungi na oljnem filtru, kar pa ob povečanem pritisku olja s curkom spušča olje. 

Sem že videl na lastne oči, k je pri nas tudi eden sodelavec bil nepazljiv, pod prostim tekom je blo vse normalno, ko pa je postavil avto ven iz delavnice da gre na testno vožnjo in malo bolj nabil gas, se je pa vlilo olje. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

To ni za nižanje, to je dodatna vzmet za obremenitev oz proti njej emoji6.png
 

WWW.ORODJE-ZA-AVTOMEHANIKE.SI

 

A za vozit prikolico okoli? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.