Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Alex saj to je pri vseh znamkah, mazda se mi zdi da ima še kar malo napak če primerjamo z premium znamkami, npr bmw saj neveš kateri motor izbrat pri njih vse ima probleme. Jaz sem zadovoljen z mazdo zaenkrat (trkam na les)

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 2
Napisano
1 hour ago, Alex said:

Izgleda, da je skrb na obeh straneh, tako traktorski kot benzinarski. Se pravi, da moramo vsi preventivno nekaj postoriti na motorjih. 

Ko bo prišlo to čiščenje na vrsto, bom vse lepo poslikal. Da vidimo, kako to izgleda in da bomo imeli lepo dokumentirano. 

Ne kompliciraj. :D Bencinar ima en in edini problem in to je direktni vbrizg, pri dizlu pa lahko delam seznam 2 uri pa še ne bom na koncu. No mogoče mi pa jutri gred ven vseka. :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Z eno besedo. Drama. Pol pa kup novejsi avto. It will be fun they said... pa da na vsake 14 dni gledam nivo olja... Vec gledam sipko od olja, kot pa babo.

 

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Žalosten 1
Napisano

Res je. Včasih so v kaki stari kripi enostavno pozabili zamenjati olje vsako leto, kje pa, bi pa še nivo olja gledali. Ko se je avto ustavil kje ob cesti, so enostavno poklicali AMZS in njihov mehanik je kar na cesti  odpravil napako. Danes je to nemogoče. Avto ti odpeljejo z avto vleko potem še štiri dni s pomočjo računalnika ugotavljajo, kaj bi bilo lahko narobe. Ko tega ponavadi ne ugotovijo, pokličejo v tujino predstavnika za to znamko v Sloveniji.In potem, če je vozilo še v garanciji, za silo poflikajo, da lučke ugasnejo. Ko gre garancija mimo se največkrat ta napaka ponovi. Takrat pa sledi menjava dveh-treh delov  na avtu (zelo so popularne zamenjave raznih modulov). To se naredi zaradi tega, da je večja možnost, da odpravijo napako. Seveda tokrat to plača lastnik vozila. 😏

 

 

Napisano

Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km.

Super,obvezno sporoči če so bili dovolj zapacani za čiščenje ali ne,pa da vidmo če je to to! Prosim sem pozabo napisat.:)

 

Napisano (urejeno)

Neke saje v kolektorju, če se ne motim. To je verjetno druga zadeva, še ena poleg mnogih, ki gredo lahko narobe ...

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja, to mi je Pelko omenil ja, da je to že čistil, samo pri še enkrat višji kilometrini, ne pri 60 tisoč. To se mi zdi kar kmalu, razen če je režim voženj takšen?

Napisano (urejeno)

Režim mešan, na dan skupaj cca. 60 km. Torej moramo bit pozorni še na sesalne kanale ... a to preverjajo na rednih servisih?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Ma kje. Vedo o problematiki, samo noben ti ne bo rekel na 60 tisoč,..veste dobro bi bilo spucati še sesalni kolektor. Na servisu je to nekje cca 300eur.

 

Mogoče tudi zato, ker je večini to krneki...bi rekli stran vržen denar, hočejo me nategnit itd...

Popravljeno od SpEkTr
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

Saj pri dizlih se isto pojavlja je tudi direktni vbrizg goriva. Jaz sem zelo picajzlast za avto in delam vse prej kot je treba, pac to mi je hobi in v tem uzivam. Imate pa mazde ki niso nikoli nic od tega natedili pa grejo imajo 250000km in gre. Pa da nebote mislili da je samo pri mazdi tako, so preumium znamke ki imjo zraven tega se sto drugih stvari.

Napisano (urejeno)

Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne  o tem, kar  mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo. 

Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano
21 minutes ago, Alex said:

Kot sem že enkrat napisal. Večina lastnikov dizelskih mazd ni tu gor na forumu in se jim še sanja ne  o tem, kar  mi tu gor pišemo. In naredijo brez problema 300Kkm. Ali imajo srečo ali mi malo pretiravamo. 

Avte je potrebno spihati pogosto, pa četudi so to dizli. Najslabše za motorje je, da se cijaziš 50/uro v četrti brzini na 1000 obratih. 

Glede na število mazd po Sloveniji je pomoje sorazmerno majhen delež okvar.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je SpEkTr napisal:

Res je, danes sem ga spihal na ac, za kratek čas :D

Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo  tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗

Popravljeno od Alex
  • Haha 3
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo  tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗

On jo ni rabo razpihat ker je imel novo, če ne bi ti jo popihal... 😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

:) Jaz upam da danes ni bil kak policaj na nadvozu...😇

Počakaj par dni...😋

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo  tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗

Ti prav rabis srecat enga dokaj mocnega Benzarja, npr. Bmw 6-valjni ali kak Turbak s primerno mocjo in da te v klanec gor na obratih nasmodi k zmaj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

Ti prav rabis srecat enga dokaj mocnega Benzarja, npr. Bmw 6-valjni ali kak Turbak s primerno mocjo in da te v klanec gor na obratih nasmodi k zmaj :)

BMW - ja raje ne, ker se mu lahko veriga strga,ko hoče mimo mene.Najraje vidim kakega porša, ko gre mimo. Je prijetno za ušesa in oči. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Elaboriram: Nekako takole - 40, 50 in 60 let nazaj je bilo mogoče malo lažje priti do nepremičnine oz. je bilo nekako lažje rešiti enega izmed osnovnih izzivov mladega človeka, ki se mu reče stanovanjski problem, ker cene še nekako niso bile tako odvisne od lokacije in tudi ljudi je bilo manj. Te nepremičnine se danes mlajšim generacijam prodaja za faktorje vrednosti proti včasih. Pa tu ne govorim o inflaciji, ampak splošno razmerje cena / plača. Res je, da večini ljudem manjka osnovna izobrazba o financah, ki včasih ni bila tako nujna, ker je spet bilo manj ljudi, ki bi jo imelo. Na koncu je pa nekako tako - če ni rešen stanovanjski problem, potem tudi otrok ni in spet se vrtimo v krogu glede demografije. Nujne stvari, kot je infrastruktura, pa trpijo, ker ni ljudi, ki bi opravljali delo, ker primanjkuje že tistih, ki bodo v domovih za ostarele riti brisali. Kaj je zdaj prioriteta? Berem, da v nekatrih naših šolah že čistilke kuhajo... Super. Lahko bi se še razpisal, verjetno se nikoli ne bomo o vsem strinjali, ampak to je nekako temelj problemov. Lahko zraven vmešaš še globalizacijo in konkurenco iz delov sveta, o katerih so 50 let nazaj tukaj mislili, da znajo samo riž žreti in nič drugega početi. Pa da jih briga, kaj zlijejo v vodo, ko nekaj proizvajajo, tu pa nas vsak metuljček prestraši. Dejstvo je, da postajam pristaš tega, da tekom življenja vsak sam s pravo finančno izobrazbo poskrbi za svojo penzijo, klasični sistem penzij bi bilo treba pa ukiniti, ker je deloval v primeru demografske piramide (več delovne populacije), ne demografskega tornada (več starejših), kot ga imamo danes. Sam - to pomeni, da dobiš bruto plačo, zdaj jo pa zagoni za droge, pijačo, kurbe ali pa razmišljaj, kako boš živel čez 50 let, da ne bo vse obviselo na mlajših.
    • 1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka... 2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička. 3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.   Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
    • čudovit video, lepo pokaže realno stanje...   ...ki je za moje pojme v resnici še slabše   sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota   v eu trenutno delo ni več vrednota   to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno   mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah     verjamem da je severno od nas vse samo še slabše   in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur   in potem smo prišli v ta cikelj   mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem     pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen   če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo    
    • Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila  Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.