Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Zadnjič sem pisal, da se folku regeneracija tako zaštrika, da ti interval prepolovi. Evo, dejansko je nekdo napisal, da mu je uspelo razvozlati zadevo, in sicer je menjal komplet EGR očitno. 

 

"I have had same problem on 2010 Mazda3 for almost one year.

different engine, not the Skyactive (it is the R2 2.2d with 185 HP) but same behaviour:

- frequent regenerations specially if pushing hard the engine ( one evey 150/200 kilometers instead of 450/480)
- PM-ACC and PM-DSD growing fast and sometimes suddenly
- regenerations triggered when PM-ACC reached 6 g/l instead to be triggered by PM-GEN = to 6 g/l
- no errors on PCM

I've tried everything:
- cleaned EGR, EGR cooler end related pipes
- cleanend the intake manifold
- cleaned injectors
- used various kinds of DPF cleaners
- changed injectors washers
- done every kind of EGR/ITB, injectors and sensor calibrations
- done DPF resets, assessment, forced regenerations...

but no improvements

at the end, I've changed the EGR electronic part (the motor) and everything is fixed now: even if the engine have more than 240.000 kilometers regenerations starts again every 450/480 kilometers.
PM_GEN reaches 6.0 g/l and PM-ACC and PM-GEN grows slowly and not randomly like before.

I know Skyactive have 2 EGR valves, maybe the issue is in one of their actuator motors."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje se to kupi :)

 

Ker imam isti problem, enkrat iz Ajdovščine do Ljubljane in nazaj in potem do Nove Gorice, bamf regeneracija. Ni čudno da je povprečna poraba 7.6l

Popravljeno od Hixxy
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Hixxy napisal:

Kje se to kupi :)

 

Ker imam isti problem, enkrat iz Ajdovščine do Ljubljane in nazaj in potem do Nove Gorice, bamf regeneracija. Ni čudno da je povprečna poraba 7.6l

Miim, da je to druga mašina. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km.

150k km ima trenutno avto. Moram, potrkat brez zapletov do sedaj, ampak morm marca pri servisu rečt mehaniku naj mi malo preveri tudi ostale zadeve.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je TiEn napisal:

Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km

To, da tako dela, je normalno. Ni isto, če narediš 500 km pri brzini 140 ali pa se jajcaš na kratke razdalje, v bistvu je problem, če pogosto ugašaš in vžigaš avto. Tudi če voziš po AC, ampak kratke razdalje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.

 

Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l.  Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.

 

Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l.  Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.

Sej to sem v bistvu hotel napisati. Greš na AC, se po,15 km ustaviš na benzinski, da tankaš. Greš naprej, se spomne hčerka, da bi šla na wc. In tako se tudi na AC stalno lahko ustavljaš. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@SpEkTr Zanimiva ugotovitev glede EGRja.

Moja opažanja so da če zmanjšaš pretok EGRja se poveča razdalja do regeneracije, kar je v bistvu logično manj saj gre spet v motor.

Ko je motor mrzel motor je EGR zaprt, pri polnem gasu je pravtako EGR zaprt. 

Četudi ga na AC vozimo s polnim plinom, dela regeneracije prej, DPF pidi naraščajo hitreje. Tudi po eni strani logično ker bolj ga stiskaš bolj dimi. 

Aja, pa za krajše intervale so nekateri rešili z menjavo injektorjev, ker so spuščali je avto bolj dimil in posledično prej regeneriral. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj obiskal Pelka, ko mi je delal mali servis na Geckotu, sem videl tudi 6-ko zadnje generacije brez motorja. Raje nisem spraševal o tej zadevi :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je SpEkTr napisal:

Hja, pri prejšnji mi je Pelko sčistil EGR pa še ni bilo dovlj. Tudi blindiranje ne. Mogoče bi rešilo zadevo, če bi menjal EGR, samo to nisem hotel.

 

Jaz sem probal blindirat in se vklopi lučka, potem sem dal blendo z luknjico in so se regeneracije začele kasnej. 

Kako pa Pelko blindira?? 

Možno pa je da je kaj na tem da električni del EGRja ne pošilja prave podatke ECUju in zato spremeni regeracije. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, na italijanskem mazda forumu tudi podoben primer z motorjem. Kot sem lahko zasledil, je to tudi pri njih prvi primer. 

Objavljeno: 16.oktober 2020.

Sem kar prevedel, da boste razumeli vsi. 

"Pozdravljeni vsi.
Imam Mazdo 6 sw 2,2, 175 KM, automatik, letnik 2015.
Vedno je bila servisirana na Mazdinem uradnem servisu.Podaljšana 5 letna garancija je potekla junija 2020.
Pri 190.000 km se mi je naenkrat, brez opozorila rdeče lučke,na avtocesti avto zaustavil in se ni več prižgal. Do tega trenutka je avto normalno deloval.
Na servisu pravijo, da je treba motor komplet zamenjati (šla naj bi turbina,gred, menjalnik???) ... cena novega motorja je 14.000 evrov!!! 
Mazda mi je šla na roko in mi ponuja   približno 75% kritja stroškov. Tako bi moral jaz plačati 3.400 evrov. Ugotovili so, da ni bilo sploh več nobenega mazanja v motorju".

Če je tako, da je pripravljena Mazda kriti velik del stroškov po preteku garancije to pomeni, da jim je ta problem znan? 

Najbrž so res krive podložke in zabito sito. 

Dobro da vemo, kako je reagirala Mazda v Italiji. 

Če nič drugega, bo imel od sedaj naprej vsaj nov motor. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je nabijanje... 14 jurjev pač Mazdo motor ne stane, če je cel avto v najbolj oskubljeni verziji recimo 27 jurjev. Verjetno je realna cena motorja ene tolk kot bo ta model sam plačal, Mazda bo pa izpadla full cool.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Človek bi pričakoval, da bo Mazda naredila vpoklic oziroma vsakih 100.000 km na svoje stroške očistila te ventile in zamenjala podložke, ker gre očitno za neprimerno izvedbo (stvarno napako), ki nam povzroča ogromne stroške in nenazadnje kvari ugled tega proizvajalca avtomobilov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Zanimivo bi bilo vedet, če bi 'Zlatko' kaj rešil oz omilil škodo..

Po moje ne. Tip je tudi v nadaljevanju napisal, da menjuje olje ob rednem servisu na vsakih 20Kkm.

Za moje pojme občutno preveč kolometrovmed servisi. Ne vem, če je upošteval procente ,ki kažejo izrabljenost olja. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Zanimivo bi bilo vedet, če bi 'Zlatko' kaj rešil oz omilil škodo..

 

Hmh, nvm katerega Zlatkota misliš🤔

Če misliš tega k se trenutno pojavlja v medijih, dvomim da bi kaj rešil. 🙄😁🤪

  • Haha 3
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.