Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Hmh, nisem našel nič pametnega glede tega Metabond Gold, ta Gold je baje ukinjen. Firma je iz Madžarske, na naši slovenski strani pa tudi ne najdem nekih ekstra podatkov kaj vsebuje,... razen "lepih" besed ala Topšop🤔

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Pred eno uro je scania napisal:

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Kako je pa drugače,kam grejo hlapi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. 

Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. 

Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Aless napisal:

Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. 

Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. 

Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. 

Zakaj tako že tov.ni tako narejeno?

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12 hours ago, scania said:

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Škoditi ne more.

 

Jaz sem to nameraval narediti na 1.6 THP (PSA) motorju, ki je bolehal za isto težavo, pa je tako naneslo, da sem prej avto prodal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je scania napisal:

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Mnenja nimam,bom pa spremljal kakšen bo rezultat tega čiščenja ventilov pri tvojem avtu in gdaj bo to me zanima?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

29 minutes ago, scania said:

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Moje mnenje? Ne pipaj motorja dokler dela, sploh pa glede na to, kar si gor napisal. :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je scania napisal:

Spektr bencinarko 165 imam ja.

 

Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis.

 

Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol.

Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? 

Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. 

Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je scania napisal:

Spektr bencinarko 165 imam ja.

 

Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis.

 

Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol.

Kakšno imaš porabo,če ni skrivnost?:whatever:

pred 9 minutami je Alex napisal:

Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? 

Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. 

Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔

In to napisat v servisno knjigo !:o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Bini napisal:

Kakšno imaš porabo,če ni skrivnost?:whatever:

Povprečje imam 7litrov je pa res da se vozim sedaj 8km v službo. Če pa grem na daljšo turo je pa okoli 6,5 litrov. Sem ga pa z obcutkom spravil ze na 5,9 litrov ampak raje malo dinamike je bolje za avto 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Alex napisal:

Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? 

Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. 

Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔

Moje mnenje za vzdrževanje skyactive motorjev od 2012 naprej:

  • menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel)
  • vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel)
  • vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel)
  • vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel)
  • vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel)

 

Popravljeno od scania
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je scania napisal:

Moje mnenje:

  • menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel)
  • vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel)
  • vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel)
  • vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel)
  • vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel)

 

Se strinjam. To bi bilo lahko v kaki novi, posebni temi temi napisano z odebeljenimi črkami. Tako bi lahko vsak takoj našel, kaj je pametno postoriti, da ne bo kakih problemov. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma tele sesalne ventile bi se dalo z endoskopsko kamero fajn pogledat,. Nekje smo se že to menl. Tam takoj vidiš, al je zapacan al ni ;)

 

Definitvno pa kar je napisal scania daje dokaj smisel. se sam nekako strinjam. Za samo olje v bencinarju. Pa upam, da bomo vedeli povedati kaj več čez kakšen mesec. Se z @Aless pripravljava na analize, upam da boma ob teh slo ukrepih uspela to izvest :P

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da bi bili smiselno to debato prestavit v svojo temo, ker v tej temi se bo izgubila in noben ne bo listal 60strani🙄

 

Drugače pa se steinjam z scania glede priporočil preventivnih ukrepov, dodal bi še čiščenje EGR-ja in kontrola pacanja sesalnega dela z endoskopsko kamerco, da se preveri ali je potrebno čiščenje ali ne, na cca100kkm. Pol se dobi občutek kako je stanje in kaj narest naprej. 

 

Glede pacanja ventilov je pa tak da dosti ljudi itak ne pozna tega problema. Kot sem enkrat že napisal pa je ta problem bolj dolgoročni, itak se te obloge nalagajo postopoma in avto postopoma izgublja moč, najbolj očitno pri NA motorjih, turbo motorji še lahko to malo izenačijo z pritiskom zato izguba moči ni takp očitna.

Naslednja faza do katere lahko pride če je teh oblog preveč je da se sesalni ventili ne zapirajo do konca in posledično so delno malenkost odprti tudi med samo eksplozijo v valju, kar privede do pregrevanja sesalnih ventilov in  ventili lahko zgorijo, takrat pa je opravilo že dosti dražje kot čiščenje. 

Najdo sem en dober report o tej temi glede Mazdinih SkyactiveG motorjev, samega PCV sistema, oilcatch cana... 

Glede firme pa iz tuning scene priporočajo firmo Mishimoto, saj če je separator noter vredu narejen je pomoje vseeno glede firme. 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.