Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Brane napisal:

GMT-A DEL ima komplet verige z napenjalci , drsniki za 250 eur

 

katera pa? Da le ni kak FAI, sm že dost slabega slišu za njih

Napisano
pred 3 urami je Brane napisal:

GMT-A DEL ima komplet verige z napenjalci , drsniki za 250 eur

Normalna cena. Vse kar je več je odiranje stalnih strank na uradnih servisih, ki itak pustijo pri njih že tako preveč denarja. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Normalna cena. Vse kar je več je odiranje stalnih strank na uradnih servisih, ki itak pustijo pri njih že tako preveč denarja. 

 

Autodoc ma to za 150€

 

 

Napisano

Klasika. Izmed vseh sta euroton in pa gmt najdrazja. Autodoc ima se najboljse in najbolj realne cene :)

Napisano
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

Autodoc ma to za 150€

 

 

+ 120€ veriga. Pa primerjajte cene z uradnim servisom. In tam ti zopet vgradijo originalno, ki je polom od verige. 🤪

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
dne 4. 5. 2021 ob 9:16 je Brane napisal:

Jermen se ne kontrolira po napisih na jermenu.Bili so primeri ko je imel jermen 500000 km pa je bil vsa popocan od starosti, napisi pa kot novi-zato se gleda tudi starost jermena npr.120000 km ali 72 mesecev.Ponavadi cvilijo ob zagonu micro jermeni  in ne zobati. Cvilijo pa vglavnem tisti ki nimajo avtomatskega napenjalca in ga moraš naknadno nastavit ker se jermen raztegne.Razlika v dolžini novega in starega jermena je zanemarljiva zato pa ima avtomatski napenjalec, saj se vsaka stvar ki je v uporabi raztegne

Bom poizkusil razločno in bolj počasi napisati.  In rad se argumentirano pogovarjam, zato tudi prilepim slikice.

- ne vidim, da sem kje kakorkoli omenjal, da se jermene kontrolira po napisu. Sem želel dati samo primer, kako jermen ne trpi ob pravilnem in predpisanem postopku menjave;

- si ti menjal in spremljal jermen 500000km ali je to po sistemu rekla kazala? Je bila kilometraža dokazljiva? Ne trdim, da je to nemogoče.

- nisem omenjal kateri jermen cvili. Sem na splošno omenil, da je cviljenje jermenov posledica nepravilne menjave/montaže. In ti lahko iz prve roke povem, da tudi pri avtomatskem napenjalcu in nepravilni montaži jermen cvili kot zaklana mačka.

- res je, razlika v dolžini je praktično nična. Problem pa se potem zopet pojavi, ker ni ustrezna menjava. In se tu pojavi pravilo iz OŠ, kjer so nas učili, "napake se seštevajo". To se potem odraža v čudnem delovanju motorja. Pojavi se naenkrat, prej pa tega ni bilo. In to je ravno zaradi pojava raztegnjenega jermena, ker se te razlike ne izniči. NE uporabi se ustrezno orodje, neustrezen postopek, ampak samo stari jermen dol in kakor stojijo pozicije jermenic, novega gor. In voila, zamik je tu in s tem tudi zamik časov med posameznimi takti motorja.

 

Vse je preveč na potrošništvu in komercialne obljube na long life olja, 3 cilindrski motor namesto 4, s tem ful prihraniš ker menjaš na interval 1 svečko manj in bla bla bla... Ljudje pač kupujemo popuste. In tak so tudi mehaniki potrošniško naučeni, vse se samo menja. Ni več popravil. Kmalu bo mehanik moral biti računalničar. In včasih so na šoli za mehanike imeli vsaj 1 leto strojne elemente, da so jih seznanili s strojništvom. Potem so pa še to ukinili. Ne vem ,katerega leta, ampak mislim da so že takrat opuščali, ko sem jaz hodil v šolo. Zato mi je včasih kar čudno poslušati razlage mehanikov, mi smo pa na strojni fakulteti in s preizkušanjem na dinamometrih dobili čisto drugačne in dokazane rezultate.

 

Sem zašel, vem. Začel sem pa samo s tem, ko sem rekel, da je bolj pomembno menjati periferijo okrog jermenov kot jermene, ne pa menjati jermene in pustiti staro/rabljeno periferijo. Kar mehaniki radi prodajajo pri preventivnem servisiranju ob nakupu rabljenega avta. Mi bi pa seveda radi varčevali tudi pri vzdrževanju. :)

 

Za konec pa še moja slikica, menjava jermenov, napenjalcev in ležajev pa ne.

 

PB100112.JPG

PB100113.JPG

PB100114.JPG

Napisano

Vprašanje, ker počasi popizdevam -.-

 

Torej regeneracije se mi dogajajo na 70km - tako je tudi poraba nad 7.0

 

Kakšne so možnosti? Vozim na razdalje (Ajdovščina - Nova Gorica) - avtocesta 110 več ali manj.

 

Ko se regeneracija izvaja vedno počakam do konca (če se začne na avtocesti podaljšam pot, mojo in tudi mene to že kar živcira).

 

Avto ima 103k kilometrov, do sedaj je naredilo 810 regeneracij - če naredimo kalkulacijo je to na vsakih 130 km.

 

Hvala že vnaprej.

Napisano (urejeno)

Ja, več stvari je lahko. prvo kot prvo, preveč se obremenjuješ z regeneracijami. Nič hudega ne bo, če se ti pač ne bo vsakič izvedla do konca - oz sem in tja.

 

Zdej pa, za začetek bi lahko spremljal parametre kar se tiče regeneracije, o tem smo že govorili.  Forscan, torque,...PM_ACC_DsD, PM_ACC, PM_GEN (ta niti ni tok nujen).

 

Pregleda se lahko:

- EGR ventil (najbrž je zapacan) in se ga sčisti,

- šobe - ali so v tolerancah ipd..,

- podložke na šobah - si že menjal?

- predvidevam, da če bi bila kaka sonda fuč bi javilo, razen če ne bi.

- neke hude kilometrine nimaš, ki bi nakazovalo na obrabno samega filtra oz zapacanosti, nikoli pa sicer ne veš. 

 

Jaz sem na prejšnjem modelu mazde imel mislim da kr enako težavo, ampak je šla potem prej v promet.

Sem pa na poljskem forumu bil v navezi z nekom z identično težavo in mu je pomagalo da je:

- menjal podložke na šobah

- sčistil DPF s čistilom , lahko bi ga dal tudi v peč

 

Nekaterim pa je pomagala menjava EGR, čeprav ni bilo neke indikacije da bi bilo z njim lahko kaj narobe.

 

 

Quote

I have had same problem on 2010 Mazda3 for almost one year.

different engine, not the Skyactive (it is the R2 2.2d with 185 HP) but same behaviour:

- frequent regenerations specially if pushing hard the engine ( one evey 150/200 kilometers instead of 450/480)
- PM-ACC and PM-DSD growing fast and sometimes suddenly
- regenerations triggered when PM-ACC reached 6 g/l instead to be triggered by PM-GEN = to 6 g/l
- no errors on PCM

I've tried everything:
- cleaned EGR, EGR cooler end related pipes
- cleanend the intake manifold
- cleaned injectors
- used various kinds of DPF cleaners
- changed injectors washers
- done every kind of EGR/ITB, injectors and sensor calibrations
- done DPF resets, assessment, forced regenerations...

but no improvements

at the end, I've changed the EGR electronic part (the motor) and everything is fixed now: even if the engine have more than 240.000 kilometers regenerations starts again every 450/480 kilometers.
PM_GEN reaches 6.0 g/l and PM-ACC and PM-GEN grows slowly and not randomly like before.

I know Skyactive have 2 EGR valves, maybe the issue is in one of their actuator motors.

 

Popravljeno od SpEkTr
Napisano (urejeno)

Pozoren sem bil na nekaj zadnjih regeneracij na moji M6 CD175 z 90.000 prevoženimi km, ročni menjalnik.

 

Regeneracije dela na 200 km (plus, minus 10 km). Običajno traja okoli 10 minut (20 km po avtocesti), pri dolgih vožnjah kakšno regeneracijo opravi zelo hitro v roku ene minute (morda jo celo izpusti ... točno tako, kot ugotavlja tudi @Alex).

 

Povprečna poraba (prikazana) je 5,9 l/100 km.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Pozoren sem bil na nekaj zadnjih regeneracij na moji M6 CD175 z 90.000 prevoženimi km, ročni menjalnik.

 

Regeneracije dela na 200 km (plus, minus 10 km). Običajno traja okoli 10 minut (20 km po avtocesti), pri dolgih vožnjah kakšno regeneracijo opravi zelo hitro v roku ene minute (morda jo celo izpusti ... točno tako, kot ugotavlja tudi @Alex).

 

Povprečna poraba (prikazana) je 5,9 l/100 km.

Pri meni je vse do potankosti enako, le da imam povprečno porabo 7,2l/100. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Pri meni je vse do potankosti enako, le da imam povprečno porabo 7,2l/100. 

 

Da ne pušča rezervoar ... 😂

 

Naši M6 se je povprečna poraba s 5,7 dvignila na 5,9 po tem, ko sem jo 3 dni (cca 500 km) vozil samo jaz :) Prejšnji lastnik je imel 6,5.

 

Sam se ne držim predlaganih visokih prestav in ne prestavim kar tako takoj v 6-to, če v 5-ti ravno prav lepo vleče. Pa i-stop vsakič izklopim, takoj ko se spomnim ...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Naši M6 se je povprečna poraba s 5,7 dvignila na 5,9 po tem, ko sem jo 3 dni (cca 500 km) vozil samo jaz :) Prejšnji lastnik je imel 6,5.

 

 

Sej pravim, ta poraba je bolj tako, tako. Tudi moja žena jo spravila na 6 l/100.Jaz se sploh ne obremenjujem z porabo. Ko zagori lučka za gorivo grem tankat, 🤗

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)
46 minutes ago, SpEkTr said:

Ja, več stvari je lahko. prvo kot prvo, preveč se obremenjuješ z regeneracijami. Nič hudega ne bo, če se ti pač ne bo vsakič izvedla do konca - oz sem in tja.

 

Zdej pa, za začetek bi lahko spremljal parametre kar se tiče regeneracije, o tem smo že govorili.  Forscan, torque,...PM_ACC_DsD, PM_ACC, PM_GEN (ta niti ni tok nujen).

 

Pregleda se lahko:

- EGR ventil (najbrž je zapacan) in se ga sčisti,

- šobe - ali so v tolerancah ipd..,

- podložke na šobah - si že menjal?

- predvidevam, da če bi bila kaka sonda fuč bi javilo, razen če ne bi.

- neke hude kilometrine nimaš, ki bi nakazovalo na obrabno samega filtra oz zapacanosti, nikoli pa sicer ne veš. 

 

Jaz sem na prejšnjem modelu mazde imel mislim da kr enako težavo, ampak je šla potem prej v promet.

Sem pa na poljskem forumu bil v navezi z nekom z identično težavo in mu je pomagalo da je:

- menjal podložke na šobah

- sčistil DPF s čistilom , lahko bi ga dal tudi v peč

 

Nekaterim pa je pomagala menjava EGR, čeprav ni bilo neke indikacije da bi bilo z njim lahko kaj narobe.

 

Jah zna bit da se res preveč obremenjujem.

 

Podložke so bile menjane, EGR mi bo sčistil na naslednjem servisu pa mu bom rekel da še šobe pogleda.

 

Imam Forscan - 

Reg_dis - 85,5 km

PM_ACC_DsD - 4.58
PM_ACC - 4.56

PM_GEN - 2.18

 

Zlil sem v tank 

PRODUCTS.LIQUI-MOLY.COM

A combination of agents which cleans, disperses, protects materials and boosts the cetane number. The lubricity enhancer contained provides sufficient lubricity for diesel fuels low in sulfur. Due to the...

 

mogoče bo kaj pomagalo, zaenkrat ne kaže (porabil že skoraj cel tank)

Popravljeno od Hixxy
Napisano

Šobe lahko preveriše tudi sam, lahko jih pa tudi skalibriraš. Vse to s forscanom.

 

Ja, kot vidim imaš identično težavo - previsoka vrednost v PM_ACC_DSD :(

 

Tole je napisal mehanik iz mazda servisa - ne pri nas, kjer je govoirl v zvezi z naraščanjem nivoja olja , pacanjem DPF...

Quote

I have one possible theory. We found 2.2 Skyactiv Ds as little as 50000km to experience P0401 insuf. flow faults. This always results in the intake manifold being clogged in such a way that I have never seen before in even big mileage diesels. My finding here is that these engine management systems hugely rely on EGR to reduce NOx, because Skyactiv was developed not to have any aftertreatment systems (AdBlue) but still conform to Euro 6 emissions. In this way utilizing the EGR too much, soot is created clogging up the DPF very fast, requiring frequent regens.

 

Se pravi, če se res EGR zapaca do daske, je jeba. Posledično, ti seveda prej nafila DPF. Logično je.

Napisano

Aja motor je 2.2d - 2015 letnik, FL verzija.

Da bi meni delala na 200 km bi bil najsrečnejši človek na svetu :)

Mi je pa v preteklosti skurilo tisti senzor za pritisk povratnih plinov, je bil zamenjan - mogoče je tudi to posledica zabasanega ERG-ja?

Napisano

Ja, takot bi bilo pravilno nekje. Razen, če bi res vozil pod ne vem kakšnimi pogoji, ali pa vseskozi v mestu. Imaš referenčno črto, sedaj kako prit do tja je pa vprašanje. Sploh, da prideš do tja z nizkimi stroški. Zagotovo bi najprej pogledal EGR in vse okoli njega, se pravi če je zapacano, so najbrž tudi cevi. To pa spet ni tako enostavno čistit, kokr vem se to nekaj peska ipd?

Napisano

Ok super, potem je ERG - ja mehanik mi je rekel, da ni neko zahtevno delo, sam veliko časa vzame, ker mora s izvijačem drsati dol vso umazanijo.

 

Naslednji servis bom dal vse pregledat in spucat, me ne zanima koliko bo stalo, avto bom imel še dolgo :)

Napisano

Ja, povezava je logična. Zdej kot sem bral ostale, ki so imeli enako težavo, bi znal bit to to. 

Podložke si itak že menjal.

Edino če bi bil DPF potem kaj zabasan, ampak to bi moral s prisilno že skor da rešit, če ne je nekaj hudo narobe :)

 

Eden je pa napisal, da kljub čiščenju ni pomagalo nič, je moral menjat elektronski del EGRja. ne vem zakaj, ampak mu je rešilo potem vse težave s prehitrim polnjenjem DPFja.

 

Sem razmišljal za nazaj, ko sem imel jaz to težavo, res sem se vozil v službo v eno smser 13 km, in običajno zelo na izi - največkrat se motor še segrel ni dobro. In taka preveč če rečem ležerna vožnja mu najbrž ni pasala, in se je začelo basat vse skupaj.

Sedaj ga preventivno poženem, zaenkrat ni panike. Itak pa gledam tale parameter PM_ACC_DSD, ki mora ob koncu regeneracije priti skoraj na 0.

Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

 

Jah zna bit da se res preveč obremenjujem.

 

Podložke so bile menjane, EGR mi bo sčistil na naslednjem servisu pa mu bom rekel da še šobe pogleda.

 

Imam Forscan - 

Reg_dis - 85,5 km

PM_ACC_DsD - 4.58
PM_ACC - 4.56

PM_GEN - 2.18

Kaj pa, če bi dal očistit dpf? 

Nekako se mi dozdeva, da je lahko zabit. 🤔

 

 

Napisano

Jst sm z mojim čiščenjem dpfja dobil ene 70+km na generaciji, tko da se definitivno pozna

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.