Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Preden karkoli počnete z DPF filtrom, probajte najti vzrok za zabasan filter, ter le tega odpravit. 

Športni filter, kolikor vem je čisto navaden filter ampak malo naluknjan, tako da plini nimajo tako velikega upora. Seveda pa pri nepravilnem zgorevanju, to pomeni več dima za vozilom.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Alex napisal:

Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗

Samo da se švasa in reže , tudi če je nepotrebno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Alex napisal:

Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗

Čistilno sredstvo se lahko našprica skozi luknjo, kjer je montirana temperaturna sonda. To se počne pred prisilno regeneracijo.

Obstaja pa tudi, čiščenje kjer, se demontiran DPF, pere z visokim tlakom. Na izhodu iz DPF se namotira cev za dovod vode.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to ni zgolj voda, imajo zraven še druge primesi vidim. Zanimiv časovno okvir, bi rekel, da skoraj da ni možno, ampak ok.

Predvsem me zanima kako je na dolgi rok s tem, ali je boljše ali slabše. Ker nekaj lahko spucaš, zdej al se ti pol še bolj baše, al je čez pol leta isto, je pa spet druga stvar..

 

A se kdo javi da proba? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Strajnar je za 6 letnik 2014 računal 600 oz 650 EUR za vgradnjo dpf in menjavo kat.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je mazdaman napisal:

Strajnar je za 6 letnik 2014 računal 600 oz 650 EUR za vgradnjo dpf in menjavo kat.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

To so res pravi užitki za najmanj 650€.....:hohoho:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je 50keda napisal:

@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.

Pri rezanju in varjenju, se mi poraja sledeče vprašanje, ali je ohišje zavarjeno nazaj tako skrbno, da vse točke pritrjevanja DPF ohranijo originalno geometrijo. Enkrat sem videl v neki delavnici, da so se mojstri  kr naprezali, da so dobili vijake skozi luknje, na varjenem DPF. Ter ali je izolacija/filc med satovjem in ohišjem nameščena nazaj, vsaj približno tako kot pri originalu.

Pri pranju, pa je vprašanje, če se odplaknejo vsi delci, ali kakšni večji delci ostanejo med DPF in katalizatorjem.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je 50keda napisal:

@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.

Meni tudi. Edina ta varianta je zame prava. Vse ostalo je nek približek in smešnica. Z vodo prati dpf  pod pritiskom? Pa saj ni to cedilo za precejanje vina ali olivnega olja. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 hours ago, MBoki said:

Pri rezanju in varjenju, se mi poraja sledeče vprašanje, ali je ohišje zavarjeno nazaj tako skrbno, da vse točke pritrjevanja DPF ohranijo originalno geometrijo. Enkrat sem videl v neki delavnici, da so se mojstri  kr naprezali, da so dobili vijake skozi luknje, na varjenem DPF. Ter ali je izolacija/filc med satovjem in ohišjem nameščena nazaj, vsaj približno tako kot pri originalu.

Pri pranju, pa je vprašanje, če se odplaknejo vsi delci, ali kakšni večji delci ostanejo med DPF in katalizatorjem.

 

Ja, tole je kr veljavna opazka kar se tiče ponovne vgradnje. Z samo geometrijo nebi smel bit tolk problem po mojem oz. je odvisno od konstrukcije celga dela, mogoče se da rezat tako, da sploh ne odrežeš pritrjevalnih delov. Bolj je vprašanje kok se tist vložek nazaj vstavi ja in če povsod dihta kot mora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 hours ago, SpEkTr said:

Pa ne na Mazdi?

Pa še en dodatek.

 

Mal osem brskal po internetu. uradno ni DPF ampak GPF. In to naj bi imel Skyaktiv-X mašine, tako da ja, tudi na Mazdi. 😆

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je MBoki napisal:

 

Upam, da se ne bo nivo olja tako dvigoval kot pri DPF😭

Bohnedej, ker tam se bo bencin mešal v olje in ne nafta. To bo šele spiralo valje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.