NevLado Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 Ko se ti olje dvigne, pomeni da se nabira dizel v motorju. Povsem normalno in pričakovano, potem pa po regeneracijah pade. Bi ti pa jaz svetoval (če bi sam imel dizla), da menjavaj olje na 10k ali max 15k, pa nima bit kej škode. 3 Citiraj
Klemem Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 pred 5 urami je Alex napisal: Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. Možno.. Nisem vedel da je tak narjeno, sem pa pomislil na loputo ker lahko da je tlak turbino zasukal v iber ko je snelo cev pa bi šla. Sicer ima pri višjih obratih več moči, ni je slišat piskat. Bom pa še to preveril, hvala! Citiraj
Alex Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 pred 12 minutami je Klemem napisal: Možno.. Nisem vedel da je tak narjeno, sem pa pomislil na loputo ker lahko da je tlak turbino zasukal v iber ko je snelo cev pa bi šla. Sicer ima pri višjih obratih več moči, ni je slišat piskat. Bom pa še to preveril, hvala! Sem bil prisoten pri mojemu mehaniku, ko je pripeljal eden 6-ko s tako težavo. Je imel zelo podobne težave kot jih ima tvoja mazda. Vem pa, da je dobil nekje obnovljeno turbino in je stala, če se prav spomnim, okoli 1200€. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 Loputa na turbiniSent from my SM-G780F using Tapatalk Citiraj
Klemem Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 pred 2 urama je NevLado napisal: Ko se ti olje dvigne, pomeni da se nabira dizel v motorju. Povsem normalno in pričakovano, potem pa po regeneracijah pade. Bi ti pa jaz svetoval (če bi sam imel dizla), da menjavaj olje na 10k ali max 15k, pa nima bit kej škode. Hvala za nasvet, načelno ga menjam pred intervalom, na 10k pa ga nisem. Bom še to poštimal v kratkem. Citiraj
Alex Napisano 25. julij, 2023 Prijavi Napisano 25. julij, 2023 Pred eno uro je Klemem napisal: Hvala za nasvet, načelno ga menjam pred intervalom, na 10k pa ga nisem. Bom še to poštimal v kratkem. Obvezno menjavaj olje na 10K. Ugotovil sem, da najbolj paše mojemu motorju olje Motul. Pa pazi, da ne ugašaš motorja medtem, ko ti izvaja regeneracijo. 😉 Tako boš imel veliko manj nafte v olju in ti ne bo naraščalo preko max. 2 Citiraj
Klemem Napisano 26. julij, 2023 Prijavi Napisano 26. julij, 2023 pred 10 urami je Alex napisal: Obvezno menjavaj olje na 10K. Ugotovil sem, da najbolj paše mojemu motorju olje Motul. Pa pazi, da ne ugašaš motorja medtem, ko ti izvaja regeneracijo. 😉 Tako boš imel veliko manj nafte v olju in ti ne bo naraščalo preko max. Hvala, menjam še to kar jutri zraven filtra za gorivo. Katero Motul olje pa uporabljaš oz. imaš isto mašino? Sem zasledil da marsikateri Mazdi odgovarja Motul. Čeprav bom verjetno zdaj glede na stanje avta (pa upam da je turbina še ok...) raje uporabil orig. Mazdino olje, ki je tudi zdaj not. pred 12 urami je SpEkTr napisal: Loputa na turbini Sent from my SM-G780F using Tapatalk Hja.. vedno bolj izgleda da lahko samo upam da ni turbina.. Citiraj
Alex Napisano 26. julij, 2023 Prijavi Napisano 26. julij, 2023 (urejeno) pred 4 urami je Klemem napisal: Hvala, menjam še to kar jutri zraven filtra za gorivo. Katero Motul olje pa uporabljaš oz. imaš isto mašino? Sem zasledil da marsikateri Mazdi odgovarja Motul. Čeprav bom verjetno zdaj glede na stanje avta (pa upam da je turbina še ok...) raje uporabil orig. Mazdino olje, ki je tudi zdaj not. Hja.. vedno bolj izgleda da lahko samo upam da ni turbina.. Tole. Motorno olje Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30 ✅ MOTORNAOLJA.COM Kvalitetno sintetično motorno olje Motul 8100 X-clean EFE 5W-30 zagotavlja največjo zaščito motorja... Ja, imam tudi sam dizel 2,2. Popravljeno 26. julij, 2023 od Alex 2 Citiraj
Tilen5 Napisano 26. julij, 2023 Prijavi Napisano 26. julij, 2023 Nekje na forumu je prav tema o oljih za naše mazde, z vsemi analizami in temi stvari. Mislim, da 3 najboljša olja za naše dizle so Motul, Mobil in Ravenol (če me spomin ne vara) 5 Citiraj
Bini Napisano 26. julij, 2023 Prijavi Napisano 26. julij, 2023 ... tako je in Mazda original olje... 😉 3 1 1 Citiraj
Klemem Napisano 11. avgust, 2023 Prijavi Napisano 11. avgust, 2023 dne 25. 7. 2023 ob 15:21 je Alex napisal: Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem. 3 Citiraj
scania Napisano 11. avgust, 2023 Prijavi Napisano 11. avgust, 2023 pred 15 minutami je Klemem napisal: Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem. Kontaktiraj Miha Strmec, za ta dnar boš dobil 3 turbine. 2 1 Citiraj
Z M A J Napisano 11. avgust, 2023 Avtor Prijavi Napisano 11. avgust, 2023 pred 2 urama je scania napisal: Kontaktiraj Miha Strmec, za ta dnar boš dobil 3 turbine. 2500€ je res hudo zverinski znesek. 4 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
mazdaman Napisano 28. avgust, 2023 Prijavi Napisano 28. avgust, 2023 (urejeno) dne 11. 8. 2023 ob 19:13 je Klemem napisal: Sem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem. Daj še prosim povej kateri letnik je avto in koliko km prevoženih. Popravljeno 28. avgust, 2023 od mazdaman Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Klemem Napisano 28. avgust, 2023 Prijavi Napisano 28. avgust, 2023 pred 1 uro je mazdaman napisal: Daj še prosim povej kateri letnik je avto in koliko km prevoženih. 2015, 178.000km. Citiraj
Tine1966 Napisano 28. avgust, 2023 Prijavi Napisano 28. avgust, 2023 dne 22. 2. 2023 ob 15:08 je Tine1966 napisal: Aha super. Me pa nekaj bega,a gre v mašino 4,5,5 ali 5,4 litra? Znanec mi je rekel da je njemu šlo notr malo več kot 5 litrov (bil je prisoten pri nalivanju olja),ja saj bi moralo iti v vse enako al je lahko razlika kak deci med mašinami? Malo sem sedaj prečekiral.Razlika v ceni je 5 evrov na 5litrov. Motul 8100 X-Clean motorno olje, EFE, 5W30, 5 l je 57,69 evrov. Zanimivo da ni omenjeno,da se lahko uporablja pri Mazdi 6 Pozdravljeni Ponovno se malo javljam. Hja nevem če sem omenil. Po vaših predlogih sem dal Motul olje,komplet vse filtre menjal. To kar mi je mehanik pokazal in rekel,zgleda na zadnjem servisu na Mazda servisu,niso menjali ne filter goriva ne filter olja. Vprašanje kako olje sem sploh imel notr,saj mi je kak mesec po servisu začelo delati pogosto čiščenje odpadnih delcev in poraba dvignila na 6.2. Prišlo je tako daleč da me je začel jezit EGR kot sem vam že omenil. Dal sem zapret ventil,DPF filter je bil pokjen,zakaj pojma nimam. Sedaj sem z avtom naredil 10000 km,poraba 5.6-5,8,avto tih in bol poskočn. Jeseni bom menjal olje in filter takrat bo cerka 13000 km. Imam pa težavo sedaj pri navigaciji.Zemljevid mi odpre,a ne poveže se z sateliti. Bojda GPS antena.Ima kdo izkušnje s tem? lp Tine 5 Citiraj
NevLado Napisano 29. avgust, 2023 Prijavi Napisano 29. avgust, 2023 Hvala da si se javil, marsikdo pride, nekaj vpraša in potem nikoli ne pove rešitve 6 Citiraj
Klemem Napisano 18. september, 2023 Prijavi Napisano 18. september, 2023 dne 11. 8. 2023 ob 22:17 je Z M A J napisal: 2500€ je res hudo zverinski znesek. Update: Končno rešil celo agonijo s turbino.. Delim, če komu pride prav, ker je pri meni šlo precej časa s pridobivanjem ponudb tako glede turbine oz. obnove (dobavni roki neznani, ni možno dobiti sredice itd.) kot tudi s servisiranjem (nemca bi še pošraufali, Mazde ne...). Na koncu dobil obnovljeno turbino pri podjetju AB turbine d.o.o. iz Medvod za 1/3 zneska (so jo imeli že na zalogi, odpremili isti dan po placilu predracuna po posti), staro jim vrnem. Na turbo je 12m garancije ob predpostavki določenih pogojev (vgradnja s strani usposobljene osebe, menjava olja, priklopa testerja ipd.). Na pooblaščenem je bila ponudba za turbo in ves potreben material (brez dela) 3052 EUR brez DDV, na drugem pooblaščenem set turba 3420 z DDV (priblizno enako torej) + za predvidenih 1,5 dneva dela in potrošni material cca. 650 EUR. Avto gre sedaj spet tako kot mora. Druga varianta glede turbine pa je bil avtoodpad v Zagrebu (Auto Jazbina d.o.o. - Miro), ki ima za Mazde na zalogi precej delov. Trenutno je bila ponudba za turbino s cca. 40.000 km prevoženih (in naprej) med 600 - 800 EUR. Morda če bo kdo rabil tudi kaj drugega, se bi verjetno tam našlo. Lp 6 4 Citiraj
vzupan3 Napisano 18. september, 2023 Prijavi Napisano 18. september, 2023 40 minutes ago, Klemem said: Update: Končno rešil celo agonijo s turbino.. Delim, če komu pride prav, ker je pri meni šlo precej časa s pridobivanjem ponudb tako glede turbine oz. obnove (dobavni roki neznani, ni možno dobiti sredice itd.) kot tudi s servisiranjem (nemca bi še pošraufali, Mazde ne...). Na koncu dobil obnovljeno turbino pri podjetju AB turbine d.o.o. iz Medvod za 1/3 zneska (so jo imeli že na zalogi, odpremili isti dan po placilu predracuna po posti), staro jim vrnem. Na turbo je 12m garancije ob predpostavki določenih pogojev (vgradnja s strani usposobljene osebe, menjava olja, priklopa testerja ipd.). Na pooblaščenem je bila ponudba za turbo in ves potreben material (brez dela) 3052 EUR brez DDV, na drugem pooblaščenem set turba 3420 z DDV (priblizno enako torej) + za predvidenih 1,5 dneva dela in potrošni material cca. 650 EUR. Avto gre sedaj spet tako kot mora. Druga varianta glede turbine pa je bil avtoodpad v Zagrebu (Auto Jazbina d.o.o. - Miro), ki ima za Mazde na zalogi precej delov. Trenutno je bila ponudba za turbino s cca. 40.000 km prevoženih (in naprej) med 600 - 800 EUR. Morda če bo kdo rabil tudi kaj drugega, se bi verjetno tam našlo. Lp Super! Kje je bila opravljena menjava in kakšen je bil strošek dela? Citiraj
m473y Napisano 27. september, 2023 Prijavi Napisano 27. september, 2023 Zdravo. Kam je tale konektor priključen? Opazil sem, da sta nekam slabi žici na konektorju in sumim, da bi mi to povzročalo napako P401. Mazda cx-5, 2018, diesel, 175 Hvala, Matej Citiraj
Shrek Napisano 28. september, 2023 Prijavi Napisano 28. september, 2023 EGR ventil mogoče napaka... 1 Citiraj
salesky Napisano 16. januar Prijavi Napisano 16. januar Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km. Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti. Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo. Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov... Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več. 2 1 3 Citiraj
NevLado Napisano 16. januar Prijavi Napisano 16. januar pred 21 minutami je salesky napisal: Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km. Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti. Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo. Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov... Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več. Na prvih letnikih mk3 so menjali odmično gred na 2.2. dizlu "džabe" pod garancijo 2 Citiraj
Jest Napisano 16. januar Prijavi Napisano 16. januar pred 51 minutami je salesky napisal: Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več. A o kaksni kulanci pa nocejo nic slisat? Glede na to, da je bilo to napaka teh motorjev. Jaz bi se mogoce obrnil se na uvoznika ... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
salesky Napisano 17. januar Prijavi Napisano 17. januar Nisem na uradnem servisu tak da ne vem. Ne da se mi več ukvarjat z njimi, ko so mi dnevne Led crknile sem rabil 1 mesec, da so požegnali menjavo pod garancijo. Ko mi je turbina odletela sem mel več kot en mesec avto pri njih... 4 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.